je hoort eigenlijk de eerste delen te spelen vanaf mgs1 eigenlijk... zo is het bedoeldquote:Op woensdag 2 september 2015 16:40 schreef abruzzese het volgende:
Na alle twijfel toch maar gekocht en ben er van overtuigd dat het wel mijn type game is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Agreed alleen heb je bij deze game dat niet perse nodig. Zou alleen wel mgs3 en eventueel PW spelen. Sowieso Ground Zeroes voordat je aan mgsv begint.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:21 schreef topdeck het volgende:
[..]
je hoort eigenlijk de eerste delen te spelen vanaf mgs1 eigenlijk... zo is het bedoeld
Maar veel plezier anyway
De oudste spellen, metal gear 1 en 2, hoeven niet per se.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mn basis![]()
Wie dit leest is hek.
quote:Op woensdag 2 september 2015 21:36 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ik heb eenHaha niet echt een spoiler, was al geadverteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mn basis![]()
"Boss, thanks for saving that puppy!"
Ff de guide erbij gepakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:54 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wow! Hoe lang is die game joh 😁
Rushersquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Op GAF heeft iemand de story al uitgespeeld, in 50 uur tijd.
Al uren bezig met die eerste missie... Zoals het heurtquote:
Vanaf zaterdag bezig...quote:Op donderdag 3 september 2015 11:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Al uren bezig met die eerste missie... Zoals het heurt
Hoe lang deed je daarover? Incl sidequests etcquote:Op woensdag 2 september 2015 23:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik dacht heel even bij het zien van de aftiteling dat ik het spel had uitgespeeld, maar toen stond er ineens met grote letters Chapter 2 in beeld
Vooral main missions gedaan ook hier en daar nog een beetje verkend. Ik spoil hier niet hoeveel missions chapter 1 heeft.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoe lang deed je daarover? Incl sidequests etc
Gewoon mensen met de juiste skills indelen op de juiste afdelingen, of doe auto assign om Miller al het werk te laten doenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag bezig...
Progress 9%
Ben nu aan missie 10
Snap nog geen reet van het indelen van de mensen op het platform
Moet nog spelenquote:Op donderdag 3 september 2015 13:37 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vooral main missions gedaan ook hier en daar nog een beetje verkend. Ik spoil hier niet hoeveel missions chapter 1 heeft.
Hoeveel uren precies weet ik niet, maar ik weet wel dat ik zaterdag begon en woensdagavond klaar was met chapter 1, en ik heb elke dag wel flink wat tijd in het spel gestopt.
Waar ben jij nu dan?
Als je iets specifieks wilt ontwikkelen kun je het beste alle laag scorende mensen eruit gooien en handmatig vanuit het overzicht met alle staff nieuwe mensen toevoegen. Zo heb ik gister de fulton cargo 2 dinges gekregen.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:38 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gewoon mensen met de juiste skills indelen op de juiste afdelingen, of doe auto assign om Miller al het werk te laten doen
Dat kan, maar als bijvoorbeeld iemand een S heeft op Intel zou het zonde zijn om hem in te zetten op bijvoorbeeld R&Dquote:Op donderdag 3 september 2015 13:43 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
Als je iets specifieks wilt ontwikkelen kun je het beste alle laag scorende mensen eruit gooien en handmatig vanuit het overzicht met alle staff nieuwe mensen toevoegen. Zo heb ik gister de fulton cargo 2 dinges gekregen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Belangrijk voor iedereen: ga op je basis naar je Medical Platform en ga een paar trappen omhoog en ga bij een blauwe deur naar binnen om een belangrijk personage tegen te komen
je kan ze later altijd terugzetten.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat kan, maar als bijvoorbeeld iemand een S heeft op Intel zou het zonde zijn om hem in te zetten op bijvoorbeeld R&D
Eens. Beste spel sinds schaken. Blijft ook steeds vetter worden, hoop dat het dat vast kan houden (net de 1e missie in afrika gedaanquote:Op donderdag 3 september 2015 23:28 schreef topdeck het volgende:
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, maar dit spel is echt een 9.9/10.
Een van de beste spellen die ik ooit in mijn leven heb gespeeld en ik ben echt picky als de pest.
Geschiedenis is geschreven op september 1, 2015.
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond m maar irritant eigenlijk.Heb anderhalf uur (!) gedaan over die missie, constant hart in mijn keel. Hele missie silent gebleven en geen kills. Vooral dat laatste gedeelte intens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:14 schreef Principia het volgende:
[..]
[..]
Heb anderhalf uur (!) gedaan over die missie, constant hart in mijn keel. Hele missie silent gebleven en geen kills. Vooral dat laatste gedeelte intens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:18 schreef wuuht het volgende:
Hoogste wat ik heb gehaald is een A. Ook wel lelijk dat je je objectives niet meteen weet, ik vind dat een goedkope manier om je de missie nog een keer te laten doen.
Maar als je kampen infiltreert en mensen ondervraagt, praten sommige mensen over een "speicalist" hier of daar, containers with resources, raw materials, etc. is dat niet een manier om de side missions te ontdekken?quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:18 schreef wuuht het volgende:
Hoogste wat ik heb gehaald is een A. Ook wel lelijk dat je je objectives niet meteen weet, ik vind dat een goedkope manier om je de missie nog een keer te laten doen.
1 keer S rank gehaald op een missie waar ik dat totaal niet had verwacht...bizar genoeg. Waarschijnlijk omdat zonder gedode tegenstanders, de tijd kon het niet zijn want deed er lang over...quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:18 schreef wuuht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
Ja, dat klopt maar het is raar dat je je side objectives wel te zien krijgt als je de missie een keer gedaan hebt ook al heb je niemand ondervraagdquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:22 schreef Principia het volgende:
[..]
Maar als je kampen infiltreert en mensen ondervraagt, praten sommige mensen over een "speicalist" hier of daar, containers with resources, raw materials, etc. is dat niet een manier om de side missions te ontdekken?
Ja dat is volgens mij ook wel een beetje rigged ze komen altijd precies als ik moet exfiltratenquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:43 schreef Breach het volgende:
Die zandstormen hebben me al een aantal keer op t juiste moment uit de ellende geholpen
Dat is waar.quote:Ja, dat klopt maar het is raar dat je je side objectives wel te zien krijgt als je de missie een keer gedaan hebt ook al heb je niemand ondervraagd
Bij mij gebeurde het bij het infiltraten van een dorp, zandstorm kwam op 100 m van het dorp af, toen het afzakte stond ik ineens midden in het dorp zonder dat ik een benul had waar de guards waren. Liep niet heel goed af dus :pquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:50 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij ook wel een beetje rigged ze komen altijd precies als ik moet exfiltraten
Dat had ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 september 2015 10:56 schreef Principia het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Bij mij gebeurde het bij het infiltraten van een dorp, zandstorm kwam op 100 m van het dorp af, toen het afzakte stond ik ineens midden in het dorp zonder dat ik een benul had waar de guards waren. Liep niet heel goed af dus :p
Vind het ook jammer dat tijd zo'n belangrijke factor is voor de waardering. Ik kijk nu een paar filmpjes van S-rankings van de eerste missies, die zijn allemaal binnen 5 minuten klaar. Een goed uitgedacht plan zou in mijn ogen ook gewaardeerd moeten worden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:02 schreef byah het volgende:
Iemand extracten door gewoon het kamp uit te sprinten gaf mij ook een S waardering op de een of andere manier.
Hij wordt toch niet ontdekt? Hartstikke stealth dus.quote:
Dat is wel erg makkelijk....quote:
hij praat wel, maar niet veel.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb een klein stukje playthrough gekeken. Die Solid Snake/Big Boss of whatever houd gewoon de hele tijd zijn smoel. Jammer dit. Als je personage niet als een mens overkomt heb je totaal geen verbinding met je hoofdpersonage.
De enige games waarbij een silent protagonist naar mijn mening werkt zijn spellen waar het verhaal echt totaal niet belangrijk/niet aanwezig is, of als de titel van je spel Zelda is.
Er is nu ook meer een focus op lichaamstaal en gezichtsuitdrukkingen. En Big Boss praat wel veel in latere cutscenes en in de cassette tapes.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb een klein stukje playthrough gekeken. Die Solid Snake/Big Boss of whatever houd gewoon de hele tijd zijn smoel. Jammer dit. Als je personage niet als een mens overkomt heb je totaal geen verbinding met je hoofdpersonage.
De enige games waarbij een silent protagonist naar mijn mening werkt zijn spellen waar het verhaal echt totaal niet belangrijk/niet aanwezig is, of als de titel van je spel Zelda is.
In de tapes praat hij veelquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Omdat Metal Gear Solid realistisch is. Als mensen hem dingen vragen moet hij gewoon antwoord geven.quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In de tapes praat hij veel
En bij zelda kan het wel maar hier niet? Lol onzin
Nu nog alle oude games spelen nadat je 100+ uur bezig bent geweest met dezequote:Op zaterdag 5 september 2015 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog nooit MGS gespeeld maar ik kreeg een coupon voor Phantom Pain bij m'n nieuwe videokaart. Instant fan!
Als ze ooit voor 2 eu in de Steam sale ziten jaquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nu nog alle oude games spelen nadat je 100+ uur bezig bent geweest met deze.
Wat playtroughs kijken van MGS3, Peacewalker en Ground Zeroes.quote:Op zondag 6 september 2015 01:38 schreef studentje7 het volgende:
De gameplay ziet e rzo vet uit. Ik wil het echt graag spelen.
Maar ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld en zal dus niks snappen van het verhaal.
tuurlijk wel, het is een onderdeel van een groter verhaal maar je kunt t los volgen.quote:Op zondag 6 september 2015 01:38 schreef studentje7 het volgende:
De gameplay ziet e rzo vet uit. Ik wil het echt graag spelen.
Maar ik heb nog nooit een Metal Gear game gespeeld en zal dus niks snappen van het verhaal.
Metal Gear Solid realistisch?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Omdat Metal Gear Solid realistisch is. Als mensen hem dingen vragen moet hij gewoon antwoord geven.
Geen tijd om dat allemaal te kijken. Ben net klaar met de Witcher waar ik 100 uur in heb gestoken. Ik speel altijd al FIFA, Batman ligt te wachten, Fallout 4 is er bijna... en ik moet ergens ook studeren.:)quote:Op zondag 6 september 2015 07:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat playtroughs kijken van MGS3, Peacewalker en Ground Zeroes.
Dan moet het wel goed komen!
Daarbin is de gameplay zonder het "verhaal" te kennen best goed te doen denk ik. Enige is dat je bepaalde karakters niet epic vind omdat je ze niet kent.
Je kan altijd nog terug naar Afghanistan.quote:Op zondag 6 september 2015 15:21 schreef topdeck het volgende:
zijn er nog must-do's voordat je naar africa gaat? of kun je gewoon weer terug naar afghanistan?
Ik had ook liever gehad dat hij meer praatte. In de voorgaande spellen mgs1-4 was de dialoog wel gevuld. Nu moet je het via cassette tapes doen :/quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
thxquote:Op zondag 6 september 2015 15:52 schreef Bredemug het volgende:
Weet iemand hoe je de security team rank omhoog kan krijgen? door infiltrations te doen bij andere players bases neem ik aan?
[..]
Je kan altijd nog terug naar Afghanistan.
Nee ze komen vanzelf in je basis terechtquote:Op zondag 6 september 2015 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ben nu aan het wachten totdat 'Recovery in progress' weggaat. Heb een soldaat opgevist. Moet ik wachten totdat bericht weg is voordat ik het missie gebied kan verlaten of maakt het niet uit?
Ja gewoon naar GZ gaan, je save uploaden, dan naar TPP gaan en je save downloaden. Even een missie doen en dan krijg je je nieuwe staff te zienquote:Op maandag 7 september 2015 12:10 schreef 2Happy4U het volgende:
Ben er achter gekomen dat mijn savefiles niet is geüpload van GZ. Kan ik het later uploaden?
Toppie. Thanks.quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ja gewoon naar GZ gaan, je save uploaden, dan naar TPP gaan en je save downloaden. Even een missie doen en dan krijg je je nieuwe staff te zien
officiele reactie van Konami:quote:Konami has alerted users that there is a game-breaking bug in Metal Gear Solid V: The Phantom Pain affecting all platforms. The good news is that it is avoidable, the bad news is that the conditions for creating the problem aren’t obscure at all.
If you use Quiet as your buddy in mission 29 or 42, there is a chance that your game progress will be inhibited entirely. In the interest of our extremely spoiler sensitive readers, we won’t tell you how many possible buddies there are, but it isn’t a lot.
Konami does not explicitly say that a patch is in progress to fix this problem. Further announcements are expected. As soon as we know how and when the publisher plans to address this, we’ll update you.
We’ve reached out to Konami for any additional details.
Update: Konami's European Twitter account has put a finer point on the problem. If you use Quiet in either of these missions, you may find yourself with a corrupted save file.
http://www.gameinformer.c(...)&utm_campaign=bufferquote:In "METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN" which was released on September 1st 2015, there is a possibility that save data may get corrupted and becomes unusable if having Quiet as a buddy while playing "Mission 29" or "Mission 42". This situation can be avoided by not using Quiet as a buddy while playing either "Mission 29" or "Mission 42".
We deeply apologize, and appreciate your patience for further announcements regarding this issue.
This issue is known to be present for Xbox360, XboxOne, PlayStation®3, PlayStation®4 and Steam®.
Wss nog geen volle loyalty? De cover fire van Quiet met een tranq sniper is gruwelijk. De hele base is zo met een fulton mee.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ben nu bij missie 22 ofzo dus goeie tip, al vind ik quiet sowieso niet zo'n chille buddy.
Ik wil die skins voor haar unlocken dus ik ga nu ff max met haar spelen. Vind buddy's over het algemeen vrij OP trouwens... DD ook.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:40 schreef Jungle_Jim het volgende:
Ben nu bij missie 22 ofzo dus goeie tip, al vind ik quiet sowieso niet zo'n chille buddy.
oh dat is wel chill ja. Nu schiet ze soms mensen neer die ik wil extracten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wss nog geen volle loyalty? De cover fire van Quiet met een tranq sniper is gruwelijk. De hele base is zo met een fulton mee.
idd, nog geen bugs tegen gekomen ook. Dacht dat ik er eentje had toen een soldaat de lucht in vloog maar kwam er later achter dat dat een decoy wasquote:Op dinsdag 8 september 2015 21:58 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Moet ook zeggen dat de fox-engine de meest impressive engine is waarmee ik gespeeld heb op de huidige generatie consoles. Echt flawless 1080p en 60fpsJammer dat deze engine alleen nog gebruikt gaat worden voor PES
![]()
Gaat straks echt weer wennen worden als ik een Fallout 4 ga spelen.
Wel afentoe soldaten die te dicht bij elkaar staan en al schaatsend uit elkaar geduwt worden.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
idd, nog geen bugs tegen gekomen ook. Dacht dat ik er eentje had toen een soldaat de lucht in vloog maar kwam er later achter dat dat een decoy was
Ja daar ben ik nu ook mee bezig... moet hem nu voor de 3e keer redden en nu in die kutgevangenisquote:Op dinsdag 8 september 2015 23:09 schreef Jungle_Jim het volgende:
26% hier, doe nu steeds iets van 3 side ops en dan een normale missie. Gister de legendary gunsmith side ops gedaan, die zijn wel aan te raden om snel te doen
Dat je niet handmatig kan saven en dat je maar 1 savefile hebt vind ik zwaar achterhaald.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:06 schreef 2dope het volgende:
Tits. Gister drie side ops gedaan en schijnbaar is mn voortgang niet opgeslagen. Start nu op en ze zijn weer unchecked. Ook de vergaarde loot van gister is kwijt.
Hij zou toch sowieso al moeten saven na het halen van een missie? Ben gister zelfs voor de zekerheid nog terug naar mother base gegaan, nog wat meuk geupgradet etc. Toen 'return to menu' gedaan.
En, was ze nog steeds Quiet ?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wtf, zojuist met Quiet onder de douche gestaan.
Iedereen stond om die douche heen, op haar (ons) te geilen en vunzige comments te gevenquote:Op donderdag 10 september 2015 08:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
En, was ze nog steeds Quiet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
en dat bijt je dus keihard in je aars!quote:Op donderdag 10 september 2015 07:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je niet handmatig kan saven en dat je maar 1 savefile hebt vind ik zwaar achterhaald.
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:23 schreef donald_dick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben gestopt met Quiet als buddy te gebruiken, ze is zo OP dat het niet leuk meer is. Je kan hele missies cheesen door haar alles om te laten leggen voordat je uberhaupt zelf op de locatie aankomt.
Vind het wel supergaaf dat de PF's hun tactieken en uitrusting aanpassen aan je manier van spelen, dwingt je toch om sommige dingen anders aan te pakken.
Probeer nu elke missie solo, no alerts, no kills en no stuns te halen voor een beetje uitdaging. Best lastig..
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:23 schreef donald_dick het volgende:
Of doe de butterfly als emblemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat je combat deployments kan uitvoeren waardoor er bijv. minder helmen of zaklampen verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 08:33 schreef Deshain het volgende:
Vind het wel supergaaf dat de PF's hun tactieken en uitrusting aanpassen aan je manier van spelen, dwingt je toch om sommige dingen anders aan te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedoelen jullie dat logo wat je aan kan passen in de customize mode in de chopper??American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Miauw_Zedong op 11-09-2015 09:55:12 ]American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
auto's droppenquote:Op vrijdag 11 september 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik begin het een beetje zat te worden die open wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |