quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:28 schreef Quir het volgende:
[..]
Wij hebben twee codes, 'Day one additional content' en 'Metal Gear Online additional content'. Missen de CE codes dan? Ik krijg niet helemaal helder of dat een derde code is of niet.
Die zitten bij mij in een wachtruimt oid. Kan ze niet inzetten in een unit of komt dat nog?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kom er net achter dat je Base Development Unit automatisch resources binnenhaalt, dus ik heb Kazuhira Miller er maar in gezet voor een hoog level en Ocelot in de Intel unit
Komt zodra Miller is hersteld van zijn verwondingen dacht ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die zitten bij mij in een wachtruimt oid. Kan ze niet inzetten in een unit of komt dat nog?
Autosave voor zover ik weet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:58 schreef abruzzese het volgende:
Bezit nog geen Metal Gear Solid 5 .
Ik heb gelezen dat het vrij moeilijk moet zijn om door de levels heen te komen .
Maar nu is mijn vraag of je tijdens een missie ook het spel kan opslaan zodat je de volgende dag verder kan spelen op die savepoint ?????
Graag antwoord
Maar wel beperkt. Je kunt zomaar 40 minuten voor niks bezig zijn. Spel is echt moeilijk, maar wel uitdagend.quote:
Ps4 heeft rest mode je kan altijd uitzetten en verder gaan waar je wasquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:58 schreef abruzzese het volgende:
Bezit nog geen Metal Gear Solid 5 .
Ik heb gelezen dat het vrij moeilijk moet zijn om door de levels heen te komen .
Maar nu is mijn vraag of je tijdens een missie ook het spel kan opslaan zodat je de volgende dag verder kan spelen op die savepoint ?????
Graag antwoord
Ja ik ben veel te druk met alle side opsquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps4 heeft rest mode je kan altijd uitzetten en verder gaan waar je was
Menno je moet ff meer command platforms bouwen bij mother base. Als dat nog niet kan moet je ff nog wat missies doen.
quote:
Ok & dank voor reacties.quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:42 schreef rihago het volgende:
Geen idee. Ik kan de codes nog niet gebruiken denk ik.
Wow! Hoe lang is die game joh 😁quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:03 schreef 7nightwing7 het volgende:
Aangekomen op mother base, 4,5 uur gespeeld. Dacht dat ik nu wel op 15% zou zitten ofzo. Niet dus 1% pas
Same here. Snipergun ftw!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb tot nu toe elke basis of kamp compleet uitgemoord.
Tot zover de stealth-gameplay.
Die had ik nog niet dus heb met de standaard gun maar iedereen afgemaakt.quote:
day one code werkt bij mij wel, online code niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:28 schreef rihago het volgende:
Heb toch nog maar even met Bol.com gebeld over de CE codes.
Heb alleen de day one en online codes (welke het beide niet doen trouwens? iemand op ps4 die de day one wel kon gebruiken?)
en maar een mailtje naar konami zelf ook gestuurd.
Ben benieuwd.
heb ook al een paar missies opnieuw gedaan, al best veel gespeeld in totaal maar volgens mij maar 3 of 4 missies gedaan. Zit op 4%quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
Mja ik ben daar nog lang niet, zit al wel voorbij missie 15. Spel word steeds beter en ook eerdere missies opnieuw met betere gear/buddies is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Even een vraagje over de proloog voor de zekerheid:Is je online character denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Ah, ben niet de enige dus. Bij mij is ook alles uitgelopen op een grote slachtpartij 😎quote:
Ik ging er vanuit dat je later een sterkere ballon krijgt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Ah, ben niet de enige dus. Bij mij is ook alles uitgelopen op een grote slachtpartij 😎
Steeds als ik auto's of andere grote zaken wil teleporten naar mijn basecamp, knapt de parachute. Er staat dan ook 0% boven als ik hem vast wil maken. Iemand een idee hoe dat komt?
Ja die moet je researchenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je later een sterkere ballon krijgt.
fuck dat iddquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Dit is wel vrij sneu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar kun je na de 1e FOB alleen nog maar met die MB Coins een FOB erbij kopen en die kun je alleen maar kopen met echt geld. (of je moet tig weken wachten waarschijnlijk)
Ik sla multiplayer helemaal over denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |