Maar dat is bij Far Cry ook niet het geval. En er gaan missies komen waarbij je dat niet verder gaat helpen.quote:Op maandag 14 september 2015 18:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Far Cry comes to mind.
Maar ik bedoel vooral dat je absoluut geen raketwetenschapper hoeft te zijn om dit spel te begrijpen. En als al dat stealth te moeilijk is ga je gewoon rustig all-out schieten. Gaat sneller en je krijgt meer punten, immersJe hebt veel mogelijkheden maar het is nergens ook maar enigszins gecompliceerd.
Gelukkig deelt het grootste gedeelte van de rest van de wereld wel mijn mening.quote:Die mening deel ik niet. Als ik nu een vroegtijdig oordeel zou moeten geven zou het een 6,5 zijn.
De GotY van 2000 niet kennenquote:Op maandag 14 september 2015 18:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, volgens mij lieg je.
Inderdaad, Deus Ex ja.quote:Op maandag 14 september 2015 18:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De GotY van 2000 niet kennen
Klopt. Far Cry is net zo saai als MGS vooralsnog. Heb Far Cry 4 ook maximaal een paar uurtjes gespeeld. Het voordeel dat MGS5 heeft tegenover Far Cry 4 is dat Far Cry 4 vrijwel een letterlijke kloon van Far Cry 3 is. MGS is wat dat betreft nog wat frisser.quote:Op maandag 14 september 2015 18:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Maar dat is bij Far Cry ook niet het geval.
Daar hoop ik al uren op, ik ben benieuwdquote:En er gaan missies komen waarbij je dat niet verder gaat helpen.
Gelukkig!quote:Gelukkig deelt het grootste gedeelte van de rest van de wereld wel mijn mening.
Naja, je hebt wel gelijk... ik merk soms ook dat ik de sidequests vaak wat repetitief beginnen te worden maar over het algemeen wordt dat leed wel wat verzacht door het continue gevoel van accomplishment wat bereikt wordt het uitbouwen van de base, verzamelen van personeel en verder ontwikkelen van mijn wapens en gear. De main story line is wel de bread and butter van deze game, er zit veel meer verhaal en afwisseling in tov de side quests.quote:Op maandag 14 september 2015 18:39 schreef ems. het volgende:
Trouwens, als ik de game 'saai' noem bedoel ik daarmee niet dat hij ook per se slecht is. Ik vermaak me er nu nog tamelijk goed mee maar ik vind het in een vrij vroeg stadium van de game al redelijk repetitief. Ik hoop echt dat er nog wat memorabele dingen gaan gebeuren maar vooralsnog heb ik de verwachting dat ik ergens halverwege het spel de game helemaal vergeet ten behoeve van andere titels die mijn aandacht zullen opeisen.
Het hadden van mij ook wel minder sideops mogen zijn... 30/40 unieke sideops naast de reguliere missies ofzo was wel genoeg geweest.quote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef donald_dick het volgende:
Als er nou 150 verschillende sideops waren, dan was het prima geweest. Maar neem bijvoorbeeld die 5 mijnopruimmissies, dat is gewoon jammer.
150???... dan heb je ze nog niet allemaal (157)quote:Op maandag 14 september 2015 19:09 schreef donald_dick het volgende:
Als er nou 150 verschillende sideops waren, dan was het prima geweest. Maar neem bijvoorbeeld die 5 mijnopruimmissies, dat is gewoon jammer.
jaja, je snapt mijn punt.quote:Op maandag 14 september 2015 23:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
150???... dan heb je ze nog niet allemaal (157)
In de eerste 4 MGS zaten ook aardig wat van dat soort figurenquote:Op dinsdag 15 september 2015 01:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die recaps leken me allemaal redelijk realistisch. Maar maakt niet uit, af en toe wat onverwachte vijanden geeft een hoop variatie.
Als het te lang duurt moet je gewoon net doen alsof je call of duty speelt. Werkt ook prima. Beter zelfs, vaakquote:Op maandag 14 september 2015 21:21 schreef Catch22- het volgende:
Shit is wel intensief. Ik weet niet of ik het geduld kan opbrengen voor deze game. Speel vanavond met een vriend die het geduld wel heeft.
Ja maar dat vind ik niet leukquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Als het te lang duurt moet je gewoon net doen alsof je call of duty speelt. Werkt ook prima. Beter zelfs, vaak
En als het stealth is is het te intensief. Misschien had je gewoon een andere game moeten halen?quote:
Ik moet er even aan wennen. Haalde gister al wel een missie zonder te moorden, moet mijn mindset even goed zetten, dan komt het wel goed.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:01 schreef ems. het volgende:
[..]
En als het stealth is is het te intensief. Misschien had je gewoon een andere game moeten halen?
Yup, hier ook.quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef Tortugal het volgende:
Wordt een zware platinum trophy, maar ik ga er zeker voor.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 17:42 schreef Tortugal het volgende:
Wordt een zware platinum trophy, maar ik ga er zeker voor.
Waarom? Gewoon uit nieuwsgierigheid.quote:
Omdat ik sommige games zo tof vind dat ik er al het mogelijke uit wil halen, gebeurt niet vaak hoor... de vorige was Diablo 3.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ik vind het echt jammer dat ze je nog steeds niet fatsoenlijk belonen voor het halen van trophies.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Omdat ik sommige games zo tof vind dat ik er al het mogelijke uit wil halen, gebeurt niet vaak hoor... de vorige was Diablo 3.
Het is een verslaving. Ik kan bijna niet met een nieuwe game beginnen zonder de platinum trophy van de vorige gehaald te hebben. Dat voelt fout. Snap zelf ook niet hoe het komt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
[..]
Waarom? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Beloning? Wat had je voor beloning in gedachten dan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:30 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat ze je nog steeds niet fatsoenlijk belonen voor het halen van trophies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |