Deel 3.quote:Op zondag 13 september 2015 17:36 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb nog niks uit de hele serie gespeeld en wil toch wel eens beginnen. Vanf welk deel kun je het beste beginnen om het hele verhaal mee te krijgen?
Dan ben je gewoon domquote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
De eerste Metal Gear die ik ooit gedaan heb. Wat een vage bende! Snap er werkelijk waar geen hol van. Eigenlijk zou er een guide voor dummies moeten zijn, geen idee wanneer nu iets ontwikkelt word, en wanneer niet. Wanneer je basis een level omhoog gaat, wat er handig is aan ventjes stunnen (waarna ze dus gvd weer wakker worden) ipv door hun hoofd schieten en in een struik pleuren. VAAAAAAAG
Misschien een x opletten tijdens t spelenquote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
De eerste Metal Gear die ik ooit gedaan heb. Wat een vage bende! Snap er werkelijk waar geen hol van. Eigenlijk zou er een guide voor dummies moeten zijn, geen idee wanneer nu iets ontwikkelt word, en wanneer niet. Wanneer je basis een level omhoog gaat, wat er handig is aan ventjes stunnen (waarna ze dus gvd weer wakker worden) ipv door hun hoofd schieten en in een struik pleuren. VAAAAAAAG
Hoe kan je ooit in 13 dagen 110 uur hebben gespeeld. Dit soort mensenquote:Op zondag 13 september 2015 21:24 schreef Bredemug het volgende:
Game uitgespeeld. 110 uur ongeveer in totaal. De helft daarvan was staren naar quiet in de cockpit.
Anyway, jammer dat ze een groot segment van de game eruit hebben gegooid en het einde nogal ''meh'' was naar mijn mening.
Volgens mij ligt dat niet aan het feit dat het je eerste Metal Gear is.. maar ben je gewoon een luie gamerquote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
Als je ergens fan van bent dan steek je daar nu eenmaal extra tijd in. Ik kan bijvoorbeeld niet geloven dat mensen meer dan 5000 euro uitgeven aan skins in league of legends, of de buurjongen die elke vrijdag avond 500 euro weet te verspillen aan drank.quote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit in 13 dagen 110 uur hebben gespeeld. Dit soort mensen
Maar hoe heb je daar uberhaupt tijd voor? Heb je niets te doen?quote:Op zondag 13 september 2015 22:01 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Als je ergens fan van bent dan steek je daar nu eenmaal extra tijd in. Ik kan bijvoorbeeld niet geloven dat mensen meer dan 5000 euro uitgeven aan skins in league of legends, of de buurjongen die elke vrijdag avond 500 euro weet te verspillen aan drank.
Iedereen heeft wel iets wat raar of ongelofelijk lijkt voor de ander.
Het is niet zo dat ik zoveel aandacht en tijd aan elk game besteed hoor aangezien het totaal ongezond is. Maar voor een game als deze was ik bereid die stap te zetten en wat verantwoordelijkheden op te offeren. (laatste keer dat ik zoveel tijd in een game stak was the witcher 3 - en daarvoor ME3). Volgende wordt waarschijnlijk Mass Effect 4, maar die laat nog wel even op zich wachten.quote:Op zondag 13 september 2015 22:11 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Maar hoe heb je daar uberhaupt tijd voor? Heb je niets te doen?
Ga maar weer games die meer voor jouw intelligentie-niveau zijn spelen, zoals Call of Duty.quote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
Niet mee eens, noem eens een andere open word (stealth) game op waarbij je zo veel daadwerkelijke vrijheid krijgt in hoe je je missies aan pakt. Enige wat ik me kan bedenken is de eerste Deus Ex. Verder is dit de beste engine die ik tot nu toe gezien heb op de huidige generatie consoles, geen enkele andere game loopt zo probleemloos soepel op 60fps en 1080p. Tevens kan je de moeilijkheidsgraad zelf aan passen door bijvoorbeeld die reaction time uit te zetten of geen OP buddies mee te nemen, het is zo simpel als dat je het zelf maakt.quote:Op maandag 14 september 2015 18:11 schreef ems. het volgende:
en de gameplay is zo simpel als super mario voor iemand die een beetje heeft gegamed in z'n leven
MGSV mag niet eens de voeten kussen van Deus Ex.quote:Op maandag 14 september 2015 18:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet mee eens, noem eens een andere open word (stealth) game op waarbij je zo veel daadwerkelijke vrijheid krijgt in hoe je je missies aan pakt. Enige wat ik me kan bedenken is de eerste Deus Ex.
Far Cry comes to mind.quote:Op maandag 14 september 2015 18:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Niet mee eens, noem eens een andere open word (stealth) game op waarbij je zo veel daadwerkelijke vrijheid krijgt in hoe je je missies aan pakt.
Ja, of met je ogen dicht spelen. Nee, dat maakt het spel niet beter.quote:Tevens kan je de moeilijkheidsgraad zelf aan passen door bijvoorbeeld die reaction time uit te zetten of geen OP buddies mee te nemen, het is zo simpel als dat je het zelf maakt.
Die mening deel ik niet. Als ik nu een vroegtijdig oordeel zou moeten geven zou het een 6,5 zijn.quote:Nee wat mij betreft zijn de hoge cijfers volledig terecht en is het een van de beste games die ik gespeeld heb.
Dat, ja. MGS 1 mag misschien voorzichtig met de tong langs de tenen gaan maar we moeten het verder niet vergelijken met Deus Exquote:Op maandag 14 september 2015 18:20 schreef leeell het volgende:
[..]
MGSV mag niet eens de voeten kussen van Deus Ex.
Beetje overdreven dit in mijn optiek, al helemaal omdat de franchise volledig verneukt is, de laatste Deus Ex was echt enorm bagger.quote:Op maandag 14 september 2015 18:20 schreef leeell het volgende:
[..]
MGSV mag niet eens de voeten kussen van Deus Ex.
Er is maar 1 Deux Ex naar mijn wetenquote:Op maandag 14 september 2015 18:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Beetje overdreven dit in mijn optiek, al helemaal omdat de franchise volledig verneukt is, de laatste Deus Ex was echt enorm bagger.
Er zijn er 3. De eerste was legendarisch, de tweede was overbodig, de derde was een leuk tussendoortje.quote:Op maandag 14 september 2015 18:24 schreef leeell het volgende:
[..]
Er is maar 1 Deux Ex naar mijn weten
Nooit van gehoord, volgens mij lieg je.quote:Op maandag 14 september 2015 18:24 schreef ems. het volgende:
Human Revolution was inderdaad bij lange na niet van het niveau van deel 1. Wat dat betreft vertoont het inderdaad overeenkomsten met de MGS-serie.
Maar gelukkig zijn de mensen Deus Ex 2 al grotendeels vergeten, want dat was helemaal een drama
[..]
Er zijn er 3. De eerste was legendarisch, de tweede was overbodig, de derde was een leuk tussendoortje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |