Vind ik wel jammer dat guns blazin' in principe makkelijker is voor S rank dan dat je er een tijdje over doet en nooit ontdekt wordt + sidemissies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:07 schreef leeell het volgende:
[..]
tijd is alles inderdaad, als je de tijd neemt voor al die prisoners krijg je 5000 punten vaak. terwijl 10 minuten veel meer waard is.
De enige drijfveer is iedereen kunnen fultonnen voor mij, daarom heb ik nog nooit lethal weapons gebruikt. die stun SMG + slaapsniper en stungrenades en dan iedereen pakken. had bij missie 18 ook al die 500 fultons certificaat. letterlijk iedereen opgehesenquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer dat guns blazin' in principe makkelijker is voor S rank dan dat je er een tijdje over doet en nooit ontdekt wordt + sidemissies.
Tis zo eenvoudig als je het zelf wilt maken tho. Je hoeft quiet niet te gebruiken. Ik sluip vaak overdag door de camps heen maar heb af en toe toch alerts... Als je alle objectives wil halen is ook moeilijk tochquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:07 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
dan alsnog vreemd dat missie 32 en lager zo eenvoudig is toch.
ja als ik met 1 hand ga spelen is het ook lastig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tis zo eenvoudig als je het zelf wilt maken tho. Je hoeft quiet niet te gebruiken. Ik sluip vaak overdag door de camps heen maar heb af en toe toch alerts... Als je alle objectives wil halen is ook moeilijk toch
d walker volledig upgraden en dan gaan. Eventueel met een gestolen tank erbijquote:uOp vrijdag 11 september 2015 17:59 schreef Bredemug het volgende:
Fuck mission 42, hoe kan je dat in godsnaam halen? ben er al 2 uur mee bezig godverdomme
Thanks, zal dat proberen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
d walker volledig upgraden en dan gaan. Eventueel met een gestolen tank erbij
Ik op 3%, daar is het allemaal nog heerlijk simpel jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:41 schreef ems. het volgende:
Ik vind het spel tot noch toe ook wel doodsimpel. Ik ben welgeteld 1x doodgegaan en dat is omdat ik iets wilde testen en daarna geen zin had om helemaal te ontsnappen enzo dus liet ik me maar kapot schieten.
Maar ik ben ook nog maar op ~10% dusHoop wel dat het eerdaags iets moeilijk gaat worden.
Geen buddies meenemen, dan worden de missies vanzelf lastig.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:41 schreef ems. het volgende:
Ik vind het spel tot noch toe ook wel doodsimpel. Ik ben welgeteld 1x doodgegaan en dat is omdat ik iets wilde testen en daarna geen zin had om helemaal te ontsnappen enzo dus liet ik me maar kapot schieten.
Maar ik ben ook nog maar op ~10% dusHoop wel dat het eerdaags iets moeilijk gaat worden.
Ik heb vooralsnog alleen het paard.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Geen buddies meenemen, dan worden de missies vanzelf lastig.
Ik denk dat dit niet zozeer aan het spel ligtquote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
De eerste Metal Gear die ik ooit gedaan heb. Wat een vage bende! Snap er werkelijk waar geen hol van. Eigenlijk zou er een guide voor dummies moeten zijn, geen idee wanneer nu iets ontwikkelt word, en wanneer niet. Wanneer je basis een level omhoog gaat, wat er handig is aan ventjes stunnen (waarna ze dus gvd weer wakker worden) ipv door hun hoofd schieten en in een struik pleuren. VAAAAAAAG
https://www.youtube.com/r(...)id+5+beginners+guidequote:Op zondag 13 september 2015 13:13 schreef SilverFrame het volgende:
De eerste Metal Gear die ik ooit gedaan heb. Wat een vage bende! Snap er werkelijk waar geen hol van. Eigenlijk zou er een guide voor dummies moeten zijn, geen idee wanneer nu iets ontwikkelt word, en wanneer niet. Wanneer je basis een level omhoog gaat, wat er handig is aan ventjes stunnen (waarna ze dus gvd weer wakker worden) ipv door hun hoofd schieten en in een struik pleuren. VAAAAAAAG
Haha misschien niet.quote:Op zondag 13 september 2015 13:14 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet zozeer aan het spel ligt
Op pauze zetten--->Records. Ik zit nu op 33% na zo'n 56/57 uur maar ik ben meer bezig met sidemissions en personeel/shit verzamelen dan de story line.quote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef mtchel112 het volgende:
Is er ook ergens te zien hoe lang je mgs in totaal al hebt gespeeld, naast de debriefing aan het einde van een hoofdmissie? Ben wel benieuwd
Ah oke!quote:Op zondag 13 september 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Op pauze zetten--->Records. Ik zit nu op 33% na zo'n 56/57 uur maar ik ben meer bezig met sidemissions en personeel/shit verzamelen dan de story line.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |