Ah, omdat ik wel kan begrijpend lezen, ben ik direct een domkop.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:25 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ok, gast. Kom maar weer terug als je een opleiding hebt genoten.
Als de consensus is dat schmink niet meer kan dan accepteren kinderen geen geschminkte piet meer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hij geeft helemaal geen antwoord.
Vraag: waarom kan deze oom zich niet meer zwart schminken.
Antwoord: als hij zich niet schminkt wordt hij ontdekt.
Hoe the fuck is dat een logisch antwoord op mijn vraag?![]()
Alsof ik zou vragen: "waarom kan deze man niet lopen?" en ik als antwoord krijg "Als hij niet loopt dan zit of ligt hij".
![]()
![]()
Hoezo kun jij begrijpend lezen? Bovenstaande verhaal impliceert toch echt het tegenovergestelde.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, omdat ik wel kan begrijpend lezen, ben ik direct een domkop.![]()
Kijk, nogmaals een bevestiging van het feit dat jij niet begrijpend kunt lezen. Ik heb namelijk zeer expliciet gezegd dat ik zp niet racistisch vind maar dat ik desalniettemin begrijp dat de karikatuur kwetsend kan zijn.quote:Wat kom je hier eigenlijk doen? Trollen of de verzuurde alles is racisme aanhanger uitdragen?
Tsja, ik zie niet in waarom dat ooit een consensus zou zijn? Is er überhaupt iemand die een probleem heeft met schmink?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de consensus is dat schmink niet meer kan dan accepteren kinderen geen geschminkte piet meer.
Precies. Als die oom zich wil schminken op een wijze waarop kinderen hem niet kunnen herkennen dan heeft 'ie toch echt een eindeloos aantal mogelijkheden.quote:Als er wordt gekozen voor of een mix of een andere donkerkleurige schmink is het ontstaan van dit probleem onmogelijk
Ik snap zijn antwoord tenminste.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo kun jij begrijpend lezen? Bovenstaande verhaal impliceert toch echt het tegenovergestelde.
Begrijpend lezen is een naam. Dus 'kunt begrijpend lezen' zou het moeten zijn.quote:[..]
Kijk, nogmaals een bevestiging van het feit dat jij niet begrijpend kunt lezen.
Kan inderdaad. Voor mensen die er zelf voor kiezen aanstoot aan te geven. Je kan er ook voor kiezen het niet te doen. Of om niet maar te blijven janken over de slavernij en bijgewenste 'herstelbetalingen', waar deze discussie onderdeel van is. Zoals je afgelopen weekend nog op gewezen bent.quote:Ik heb namelijk zeer expliciet gezegd dat ik zp niet racistisch vind maar dat ik desalniettemin begrijp dat de karikatuur kwetsend kan zijn.
Wil niet kinderachtig gaan doen hier, maar volgens mij werd ik weggezet dat ik eerst maar eens een opleiding moest gaan doen.quote:Jij bent dus te dom om een dergelijke nuance te begrijpen en omdat je het niet snapt ga je mensen maar uitschelden voor trol.![]()
Denk dat je even een aantal topics van jezelf moet gaan bekijkenquote:Dus nogmaals; ga een opleiding volgen en kom dan maar terug want je maakt jezelf nu echt volstrekt belachelijk.
Alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed. Behalve zwart!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tsja, ik zie niet in waarom dat ooit een consensus zou zijn? Is er überhaupt iemand die een probleem heeft met schmink?
[..]
Precies. Als die oom zich wil schminken op een wijze waarop kinderen hem niet kunnen herkennen dan heeft 'ie toch echt een eindeloos aantal mogelijkheden.
Kijk uit hee, de grootste voorvechter van Nederlandse cultuur (Martin Bosma), wilde de vrijheid inperken waarmee die oom zijn gezicht kan schminken. Het zal en moet ZWART zijnquote:Precies. Als die oom zich wil schminken op een wijze waarop kinderen hem niet kunnen herkennen dan heeft 'ie toch echt een eindeloos aantal mogelijkheden.
Inclusief bijbehorend negerstemmetje?quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk uit hee, de grootste voorvechter van Nederlandse cultuur (Martin Bosma), wilde de vrijheid inperken waarmee die oom zijn gezicht kan schminken. Het zal en moet ZWART zijn!
http://www.pvv.nl/index.p(...)zwarte-piet-wet.html
Dit jaar vast weer een nieuwe poging om deze wet aan te laten nemen
Maar mijn vraag is te moeilijk voor je.quote:
Wat?quote:Begrijpend lezen is een naam. Dus 'kunt begrijpend lezen' zou het moeten zijn.
Terug naar de schoolbanken. Groep 3 kost is dit. Bewijst weer het tegenovergestelde.
Of je wel of niet kiest om er aanstoot aan te nemen verandert niets aan het feit dat je je er wel door gekwetst kunt voelen.quote:Kan inderdaad. Voor mensen die er zelf voor kiezen aanstoot aan te geven. Je kan er ook voor kiezen het niet te doen.
Gast, teringtief nou eens een eind op met je herstelbetalingen. ik heb het nog nooit van mijn leven over herstelbetalingen gehad, duimzuiger.quote:Of om niet maar te blijven janken over de slavernij en bijgewenste 'herstelbetalingen', waar deze discussie onderdeel van is. Zoals je afgelopen weekend nog op gewezen bent.
Dat lijkt me bijzonder aan te raden ja.quote:Wil niet kinderachtig gaan doen hier, maar volgens mij werd ik weggezet dat ik eerst maar eens een opleiding moest gaan doen.
quote:Leer discussiëren voordat je je hier gaat vertonen.
Nogmaals, als je te dom bent om iets te begrijpen betekent dat nog niet dat de schrijver van hetgeen jij niet begrijpt aan het trollen is.quote:Denk dat je even een aantal topics van jezelf moet gaan bekijkenJe bent al een week aan het trollen hier.
En zoals Mark Frans zou zeggen (zelf Antiliaan):quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed alles is goed. Behalve zwart!!
Hoezo discriminatie.
Snap je nou niet dat dat juist de verkeerde kant op gaat?
quote:ik ben als antiliaan kotsmisselijk van deze
zwartepieten discussie !!!! die steeds weer
terugkomt! zelfs op de antillen vieren we gewoon
sinterklaas MET zwarte pieten!! waarbij wij negers
ook nog bijgeschminkt worden ! ik ben 53 jaar
waar komt deze discussie de laatste 4/5 jaar
ineens vandaan? voor de mensen die INEENS dit
verkeerd vinden : ALLE RASSEN ter wereld zijn
ooit slachtoffer geweest van slavernij ! ALLE
RASSEN!!! blank zwart bruin chinees dwergen
man vrouw en kind ! slavernij is alang afgeschaft!
en trouwens ROET IS ZWART !!!!! zelfs al zet je
gele pieten dan word hij toch ZWART !!!!!!!! JESUS
DENK NA!!!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk uit hee, de grootste voorvechter van Nederlandse cultuur (Martin Bosma), wilde de vrijheid inperken waarmee die oom zijn gezicht kan schminken. Het zal en moet ZWART zijn!
http://www.pvv.nl/index.p(...)zwarte-piet-wet.html
Dit jaar vast weer een nieuwe poging om deze wet aan te laten nemen
Lijkt mij dat de organisatie van het feest zo'n keuze maakt.quote:
ik heb nog geen kind gehoord die he kwetsend vindquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de organisatie van het feest zo'n keuze maakt.
En als je een kinderfeest organiseert lijkt het mij dat je dat voor zoveel mogelijk kinderen doet en derhalve eventueel kwetsende elementen liever buiten de deur laat.
Lijkt mij bijzonder logisch.
Pffff wat ben jij een azijnpisser zeg, ga lekker op vakantie in november en kom 6 december weer terug...quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Lijkt mij dat de organisatie van het feest zo'n keuze maakt.
En als je een kinderfeest organiseert lijkt het mij dat je dat voor zoveel mogelijk kinderen doet en derhalve eventueel kwetsende elementen liever buiten de deur laat.
Lijkt mij bijzonder logisch.
Ga zelf weg, anti-sociaal figuur.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:07 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Pffff wat ben jij een azijnpisser zeg, ga lekker op vakantie in november en kom 6 december weer terug...
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:08 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ga zelf weg, anti-sociaal figuur.
Heb je ook iets inhoudelijks te melden of ben je daar te dom voor?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]![]()
![]()
moet je horen wie het zegt.!
Ach kijk, een pvv stemmer. Wat verrassend.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:09 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik geloof dat Nederland een HEUL sociaal land is... Veelste sociaal als je het mij vraagt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:10 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Heb je ook iets inhoudelijks te melden of ben je daar te dom voor?
Erg inhoudelijk ook.. sukkelquote:Ga zelf weg, anti-sociaal figuur.
Ook heel inhoudelijk, iets met vooroordelen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:11 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ach kijk, een pvv stemmer. Wat verrassend.
kop in het zand , stug volhouden dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:54 schreef sp3c het volgende:
n
Bluesdude gedissed (met zijn honderdduizenden die er problemen mee hebben)
geen argument... jij wilt die kinderen niet horen die ZP, hen en hun familie imiterend, niet zo geweldig vindenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog geen kind gehoord die he kwetsend vind
tbh
Gewoon weer lekker opnieuw beginnen? Grappig, een paar posts geleden maak je nog iemand uit voor leugenaar, en nu sta je zelf alweer te jokkebrokkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kop in het zand , stug volhouden dat er niks aan de hand is.
In 2013 al waren er onderzoeken en die wijzen op honderderdduizenden donkere Nederlanders ( laten we die tientallen miljoenen mensen wereldwijd maar even wegdenken, for the sake of arguments) die min of meer niet blij zijn met die knuffelZP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |