1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
De derde divisie in Duitsland gaat de competitie zijn waar onze wonderkids hun eerste minuten in het betaalde voetbal zullen maken. Er zullen drie clubs overgenomen worden, gevuld met FOK!kers.
Je kan kiezen uit Arminia Bielefeld, SC Preußen Münster of VfL Osnabrück. Kijk even in het topic bij welke club er nog plekken vrij zijn en op welke positie.
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
8. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
Fok als spelers:
ronde 1
Ronde 2
Speler topics:
1. PowerLoungen - Maradona's Drugsdealer
2. IkeDukaku99 Ludwig van Beethoven
3. Drizzt_DoUrden Miroslav Jankovic
4. Asschen_Sukar Jack Black
5. Toekito - Hammie Toekito
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schoenhausen
7. Aleco99 - Friedrich Wilhelm I
8. PierreTT - Alco Hol
9. Dudeweiser - Clayton Dempsey
10. Sejt - Jens Lager
11. Ciscus - Babo Boo Cisco
12. superniger - Kerst Man
13. SiebeJ - Ludwig Yorck von Wartenburg
Deze plekken zijn er nog
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= PierreTT/IkeDubaku99
S/AMx= Naxens / Swaytje
VfL Osnabrück
GK= Asschen_sukar / ..
VVL= .. / ..
VCL= .. / Asschen_sukar
VCR= superniger / ..
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden /
ML/AML= .. / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= .. / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / ..
Bielefeld (basis/reserve)
GK= Tortugal / Toiletgebruiker
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/VMC= Toiletgebruiker / Tortugal
MC/AMC= Ciscus / ..
ML/AML= Dudeweiser /Powerloungen
MR/AMR= ..Toekito / Sejt
S/AMx= PowerLoungen / Ciscus
S/AMx= .. / ..
[ Bericht 23% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 30-08-2015 13:34:27 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nu maar eens even stats bedenken
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= Naxens / Swaytje![]()
Kan iemand even een OP maken met de nieuwe regels/inschrijvingen. Dat werft makkelijker nieuwe mensen.
En dm/pm Danny even of hij er evt een nieuwsbericht aan wil wagen.
Ik zit mobiel anders had ik wel OP willen maken.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
VfL Osnabrück
GK= Asschen_sukar / ..
VVL= .. / ..
VCL= .. / Asschen_sukar
VCR= superniger / ..
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden /
ML/AML= .. / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= .. / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / ..![]()
Goed idee wel, ik zal hem even dm'enquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:05 schreef Toekito het volgende:
En dm/pm Danny even of hij er evt een nieuwsbericht aan wil wagen.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
-edit-
op inmiddels aangepast
[ Bericht 15% gewijzigd door Asschen_sukar op 30-08-2015 14:21:16 ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nieuwe OP geknutseld, nu eerst koffie.Welkom in het teamquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:37 schreef superniger het volgende:
VfL Osnabrück gaat dit makkelijk winnen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
lekker bezigquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Goed idee wel, ik zal hem even dm'en
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
dat is haast het leukste....namen kiezenquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:46 schreef SiebeJ het volgende:
Echt hoor, sommige namen
Ben nu even de PM's aan het verwerkenHammie is mn ah hamsterknuffel
Sporten voor Sophia![]()
Succesquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:46 schreef SiebeJ het volgende:
Echt hoor, sommige namen
Ben nu even de PM's aan het verwerken
quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Ik gok dat er deze ronde weer een speler gebaseerd is op Ronaldo (of Maradona qua gewicht)
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of op Zeefuik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:55 schreef SiebeJ het volgende:
Ik gok dat er deze ronde weer een speler gebaseerd is op Ronaldo (of Maradona qua gewicht)
[ afbeelding ]![]()
Speler topics:
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schoenhausen
8. PierreTT - Alco Hol
10. Sejt - Jens Lager
[ Bericht 2% gewijzigd door SiebeJ op 30-08-2015 11:50:17 ]![]()
Zo, Johann David 'Ludwig' Graf Yorck von Wartenburg en Tim Rustaaag Beugeltjesdijk staan ook te popelen om aan hun voetballoopbaan te gebinnen![]()
![]()
Speler lijstje even aangepast in de OP, als Drizzt weer wakker wordt kan hij gelijk eff de nieuwe OP erin plakken
Je mist er 1quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speler lijstje even aangepast in de OP, als Drizzt weer wakker wordt kan hij gelijk eff de nieuwe OP erin plakken![]()
Ik ga ook meedoen vanavond of morgenochtend wat bedenken.
1 spits Osnabruck
1 reserve AMRGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Aangepast.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:05 schreef Toekito het volgende:
Kan iemand even een OP maken met de nieuwe regels/inschrijvingen. Dat werft makkelijker nieuwe mensen.
En dm/pm Danny even of hij er evt een nieuwsbericht aan wil wagen.
Ik zit mobiel anders had ik wel OP willen maken.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dat klopt dus niet, want ik had dit :quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:17 schreef Swaytje het volgende:
Nu maar eens even stats bedenken
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= Naxens / Swaytjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn reserve speler wel op SP 2Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
14.gifquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:27 schreef Wilskracht het volgende:
1 spits Osnabruck
1 reserve AMR[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ah, ik zag gewoon het lijstje.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, want ik had dit :
[..]
Dan maak ik van mijne wel een MC/AMC reserve.
Wordt het lijstje:
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / Swaytje
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= Naxens / Nick-GizMo![]()
![]()
Siebe, wordt de bio ook toegevoegd aan het spelertopic? Anders heb ik dat hele verhaal voor niks lopen typen
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zat er net aan te denkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:28 schreef PierreTT het volgende:
Siebe, wordt de bio ook toegevoegd aan het spelertopic? Anders heb ik dat hele verhaal voor niks lopen typen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:27 schreef Wilskracht het volgende:
1 spits Osnabruck
1 reserve AMR![]()
![]()
dit wordt dan:
VfL Osnabrück
GK= Asschen_sukar / ..
VVL= .. / ..
VCL= .. / Asschen_sukar
VCR= superniger / ..
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden /
ML/AML= .. / ..
MR/AMR= .. / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / ..Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Je kan 'm zelf toevoegen als het goed isquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:28 schreef PierreTT het volgende:
Siebe, wordt de bio ook toegevoegd aan het spelertopic? Anders heb ik dat hele verhaal voor niks lopen typen![]()
Speler topics:
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schönhausen
8. PierreTT - Alco Hol
10. Sejt - Jens Lager
14. Swaytje - Daphne Schippers
Primeurtje, eerste vrouwelijke speler in de reeks!![]()
Nja ik wil ook wel VCL hoor, ook geen probleem?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:22 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Ah, ik zag gewoon het lijstje.
Dan maak ik van mijne wel een MC/AMC reserve.
Wordt het lijstje:
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= Naxens / Nick-GizMoTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nah prima zo, jij was eerderquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja ik wil ook wel VCL hoor, ook geen probleem?Heb mijne al aangepast
![]()
Kijken of ze ook een beetje met ballen om kan gaan!quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:09 schreef SiebeJ het volgende:
Speler topics:
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schönhausen
8. PierreTT - Alco Hol
10. Sejt - Jens Lager
14. Swaytje - Daphne Schippers
Primeurtje, eerste vrouwelijke speler in de reeks!![]()
Acceleration 15 moet toch minimaal wel op 19 eindigenquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Kijken of ze ook een beetje met ballen om kan gaan!
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef Swaytje het volgende:
[..]
Kijken of ze ook een beetje met ballen om kan gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want? Er zijn ook meerdere spelers die De Jong hetenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:50 schreef Ciscus het volgende:
Ik denk overigens dat het lastig is als je tweemaal dezelfde achternaam gebruikt.![]()
True...maar niet bij dezelfde club. Maar het kan natuurlijk ook gewoon, leek me alleen wat onhandig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Want? Er zijn ook meerdere spelers die De Jong heten
"Man wordt gewisseld voor Man" (Kerst en Mossel)![]()
Volgens mij is het ook mogelijk om een shirtnaam aan te gevenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
True...maar niet bij dezelfde club. Maar het kan natuurlijk ook gewoon, leek me alleen wat onhandig.
"Man wordt gewisseld voor Man" (Kerst en Mossel)
"K. Man wordt gewisseld voor M. Man"![]()
frank en ronald speelde toch ook samen in 1 team?quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:38 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook mogelijk om een shirtnaam aan te geven
"K. Man wordt gewisseld voor M. Man"PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Vond ik ook belachelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
frank en ronald speelde toch ook samen in 1 team?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:15 schreef SiebeJ het volgende:
[..]Wil je mijn twee achternamen naam Man aanpassen, man man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onderaan de cquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen stemmen, waar moet het streepje écht staan?
Zoals deze nu staat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen stemmen, waar moet het streepje écht staan?![]()
Niks stemmen, goffedommequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:34 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie mogen stemmen, waar moet het streepje écht staan?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:54 schreef SiebeJ het volgende:
Als iemand trouwens weer een plaatje bij z'n speler wil hebben, kan je dat het beste zelf even (laten) maken. Slim om het hoofd zo groot mogelijk te houden en er een klein beetje van de schouder bij te laten.
Formaat: 180x180
Type: PNG
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:54 schreef SiebeJ het volgende:
Als iemand trouwens weer een plaatje bij z'n speler wil hebben, kan je dat het beste zelf even (laten) maken. Slim om het hoofd zo groot mogelijk te houden en er een klein beetje van de schouder bij te laten.
Voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan iemand de volgende foto's afmaken voor Jens en Lars Lager?
(uitknippen, achtergrond transparant en precies goede maat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Photoshop krijg ik niet aan de praat.![]()
Alvast bedankt
I love my mispoken words.![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Nog even de achtergrond wegknippen zodat je alleen het hoofd over hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het kan wel, maar het ziet er niet uitquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:53 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Kun je ook met Paint dit uitknippen? Ik heb helaas geen Photoshop.
dusseh... Nog PS goden aanwezig?![]()
![]()
Geen tijdquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het kan wel, maar het ziet er niet uit
dusseh... Nog PS goden aanwezig?
Of het aanmaken van de DB moet opeens heel snel gaan![]()
![]()
Die zijn verticaal geperst. Heb je ook originelen? Dan kan ik er wat meer meequote:Op zondag 30 augustus 2015 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Die zijn verticaal geperst. Heb je ook originelen? Dan kan ik er wat meer mee
mijn dank is groot![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]http://ge.tt/1WggB6N2/v/2?cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorgestuurd aan SiebeJ.I love my mispoken words.![]()
Main: http://ge.tt/1WggB6N2/v/3?cquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn dank is groot
Reserve: http://ge.tt/1WggB6N2/v/4?cI love my mispoken words.![]()
Voor mn reserve:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://ge.tt/1WggB6N2/v/2?c
Doorgestuurd aan SiebeJ.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
http://ge.tt/1WggB6N2/v/5?cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorgestuurd.I love my mispoken words.![]()
Bedankt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:29 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://ge.tt/1WggB6N2/v/5?c
Doorgestuurd.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
Voor mn reserve:moment Je hebt het zelf al gedaan zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, had hem naar Siebej gedmt , maar toch bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
moment Je hebt het zelf al gedaan zie ik
Miroslav Jankovic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ramiro Calderón:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
xD wat is er mis meequote:
Heb zo'n knuffel hier en een hamster van AH dus vandaar dat die andere Hammie heet
Sporten voor Sophia![]()
Maradona,s DrugsdealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MugabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Otto Bismarck-SchönhausenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leopold Bismarck-SchönhausenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Miroslav Jankovic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ramiro Calderón:Jankovic: http://ge.tt/5A8AK6N2/v/0?cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carlderon: http://ge.tt/5A8AK6N2/v/1?cI love my mispoken words.![]()
Heldquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef Sejt het volgende:
[..]
Jankovic: http://ge.tt/5A8AK6N2/v/0?c
Carlderon: http://ge.tt/5A8AK6N2/v/1?c
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Otto Bismarck-SchönhausenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leopold Bismarck-SchönhausenDat zijn echt twee goed lijkende broersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twee-eiige tweeling.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dat zijn echt twee goed lijkende broers![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Maradona,s DrugsdealerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mugabehttp://ge.tt/1LFVL6N2/v/0?cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://ge.tt/1LFVL6N2/v/1?cI love my mispoken words.![]()
Klasse jongequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://ge.tt/1LFVL6N2/v/0?c
http://ge.tt/1LFVL6N2/v/1?c
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Otto Bismarck-SchönhausenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leopold Bismarck-Schönhausenhttp://ge.tt/46MbM6N2/v/0?cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://ge.tt/46MbM6N2/v/1?cI love my mispoken words.![]()
Wil iemand me helpen om een plaatje van Metogo of (liever nog) Ekwalla te maken voor mijn speler Baba Boo Cisco, zie bijv. http://www.footcameroon.c(...)-patrick-metogo.html
en
http://www.transfermarkt.com/eyoum-ekwalla/profil/spieler/60646
of![]()
Ekwalla: http://ge.tt/6OYUN6N2/v/0?cquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef Ciscus het volgende:
Wil iemand me helpen om een plaatje van Metogo of (liever nog) Ekwalla te maken voor mijn speler Baba Boo Cisco, zie bijv. http://www.footcameroon.c(...)-patrick-metogo.html
en
http://www.transfermarkt.com/eyoum-ekwalla/profil/spieler/60646
ofI love my mispoken words.![]()
Ik kan ze niet downloaden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef Sejt het volgende:
[..]
http://ge.tt/46MbM6N2/v/0?c
http://ge.tt/46MbM6N2/v/1?c![]()
Ik zie wel een paar downloads op de plaatjes. Dus lijkt gewoon te werken verder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ik kan ze niet downloaden.
Ik ben m'n nest in, dus als er meer wensen zijn w.b. portretten, zal iemand anders het over moeten nemen.I love my mispoken words.![]()
Zijn het alleen de plaatjes van de hoofden?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:26 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zie wel een paar downloads op de plaatjes. Dus lijkt gewoon te werken verder.
Ik ben m'n nest in, dus als er meer wensen zijn w.b. portretten, zal iemand anders het over moeten nemen.![]()
Leuk! Ziet er al top uit, nog even geduldig wachten...quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:37 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna op de helft van de momenteel ingeschreven spelers![]()
![]()
http://www.transfermarkt.com/maurizio-ganz/profil/spieler/15272
Wil iemand hier een plaatje van maken voor Francisco Ganz?![]()
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / Aleco99
VCL= .. / ..
VCR= Aleco99/ PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= Naxens / Nick-GizMo![]()
Ik mis nog een aantal spelers (Naxens, Nick-Gizmo), maar alle opgestuurde spelers staan in de DB.
Er is zoals jullie zien nog genoeg plek bij Munster en Osnabruck! We zouden ook kunnen kijken of het mogelijk is qua posities om de twee clubs samen te voegen, zodat er twee bijna complete FOK!teams zijn..
Bielefeld
Munster
OsnabrückSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:50 schreef SiebeJ het volgende:
Ik mis nog een aantal spelers (Naxens, Nick-Gizmo), maar alle opgestuurde spelers staan in de DB.
Er is zoals jullie zien nog genoeg plek bij Munster en Osnabruck! We zouden ook kunnen kijken of het mogelijk is qua posities om de twee clubs samen te voegen, zodat er twee bijna complete FOK!teams zijn..
Bielefeld
[ afbeelding ]
Munster
[ afbeelding ]
Osnabrück
[ afbeelding ]2 volledige teams is wel leuker denk ik, iedereen is welkom bij Osnabrug natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan in dat geval van Jack black wel de spits van Osnabruck maken, dan zou Ludwig daar eventueel kunnen keepen.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
2 teams lijkt mij ook leuker.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Het is niet alleen leuker, het is van groot belang voor de prestaties van onze clubs.
Ze krijgen namelijk transfer embargos opgelegd, wat betekent dat ze niks kunnen kopen.
Dat betekent op de lange termijn at wij niet vervangen kunnen worden (goed) maar ook dat slechte niet-fokkers niet vervangen gaan worden door betere spelers. Dus clubs met een aantal originele basisspelers zullen later in het spel slechter zijn dan clubs met alleen maar fokkers.I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 01:50 schreef SiebeJ het volgende:
Bielefeld
[ afbeelding ]
Munster
[ afbeelding ]
Osnabrück
[ afbeelding ]Hebben Alco en Suicide zich nog niet gemeld bij Munster na de zomervakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad dit. Dus iedereen naar Munsterquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:39 schreef Sejt het volgende:
Het is niet alleen leuker, het is van groot belang voor de prestaties van onze clubs.
Ze krijgen namelijk transfer embargos opgelegd, wat betekent dat ze niks kunnen kopen.
Dat betekent op de lange termijn at wij niet vervangen kunnen worden (goed) maar ook dat slechte niet-fokkers niet vervangen gaan worden door betere spelers. Dus clubs met een aantal originele basisspelers zullen later in het spel slechter zijn dan clubs met alleen maar fokkers.
I'm back bitches!![]()
Ik stel voor dat we Osnabrück overnemen. Dus mijn spelers mogen naar Osnabrück, dan hebben ze iig een top CV en een baasje als reserve linksback![]()
![]()
Totalclub jonguh!!! Google maar, geen zin om weer een ban te krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En inderdaad dit. Dus iedereen naar Munster
Osnabruck dus![]()
![]()
Kan iemand hier iets mee voor de plaatjes van mijn spelers?![]()
AlcoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SuicideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik krijg alleen maar dingen van de Total Clubcard? Waar heb je het over?quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:48 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Totalclub jonguh!!! Google maar, geen zin om weer een ban te krijgen
Osnabruck dus![]()
Zie DMquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar dingen van de Total Clubcard? Waar heb je het over?
Maar geloof me als ik zeg dat onze spelers zich daar maximaal kunnen ontspannen![]()
Ja, we gaan naar Osnabruckquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:58 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Zie DM
Maar geloof me als ik zeg dat onze spelers zich daar maximaal kunnen ontspannen
Goede opzet. Blijft het transferembargo voor onbepaalde tijd staan? Of bijvoorbeeld na 8 seizoenen eraf en dan kijken wat er gebeurt met clubs en spelers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:39 schreef Sejt het volgende:
Dat betekent op de lange termijn at wij niet vervangen kunnen worden (goed) maar ook dat slechte niet-fokkers niet vervangen gaan worden door betere spelers. Dus clubs met een aantal originele basisspelers zullen later in het spel slechter zijn dan clubs met alleen maar fokkers.![]()
Ook plaatjes voor mijn spelers
Friedrich WIlhelm ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferdinand van PruisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samengevoegd krijg je dit bij Osnabruck:
GK= IkeDubaku99 - Asschen_SUkar/ Naxens
VVL= .. / Aleco99
VCL= Aleco99/ Asschen_sukar
VCR= superniger / PierreTT
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Nick-GizMo - Drizzt_DoUrden / Swaytje
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht /IkeDubaku99 - Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= Naxens / Nick-GizMo
Dus we hebben een GK teveel, een MC/AMC teveel. en 1 reservespits teveel
Onderling ff snel uitvechten hoe en wat?
Benodigde posities!
VVL basis - VVR reserve - MC/VMC basis - ML/AML reserve - MR/AMR basis
Nieuwe inschrijvingen kies uit deze posities!
Heb alle dubbele posities een dm gestuurd. Mocht je de tijd hebben pas dan aub je positie aan zodat we de deadline kunnen halen met een volledig team
[ Bericht 3% gewijzigd door aleco99 op 31-08-2015 09:28:28 ]![]()
Maak van mijn spits maar een VVR. Dus VVR basis, VCR wisselspeler. Ik stuur de aanpassingen wel naar Siebe toe voor 15.00Half bezopen is weggegooid geld.![]()
De bedoeling was om het voor onbepaalde tijd (dwz ergens in 2040) op te zetten. Maar ik sta open voor suggesties - het is SiebeJ die de database vandaag bouwt, dus hij neemt het uiteindelijke besluitquote:Op maandag 31 augustus 2015 09:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Goede opzet. Blijft het transferembargo voor onbepaalde tijd staan? Of bijvoorbeeld na 8 seizoenen eraf en dan kijken wat er gebeurt met clubs en spelers?
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/AMC= Ciscus / ..
MR/AMR= Toekito / Sejt
S/AMx= .. / ..
Osnabruck (basis/reserve)
GK= * IkeDubaku99 - * Asschen_SUkar / Naxens
VVL= .. / Aleco99
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= * Nick-GizMo - * Drizzt_DoUrden / Swaytje
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / * IkeDubaku99 - * Drizzt_DoUrden (S)
Vrij bij Bielefeld:
VCL, VCR, Spits
Vrij bij Osnabrück:
VVL. vMC, aMR![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:11 schreef SiebeJ het volgende:
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/AMC= Ciscus / ..
MR/AMR= Toekito / Sejt
S/AMx= .. / ..
GK= * IkeDubaku99 - * Asschen_SUkar / Naxens
VVL= .. / Aleco99
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= .. / superniger
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / * IkeDubaku99 - * Drizzt_DoUrden (S)
Vrij bij Bielefeld:
VCL, VCR, Spits
Vrij bij Osnabrück:
VVL. vMC, aMR
Stuur je straks even mijn VVR toe.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik zie af van mijn keeper en ik maak er een VVL van. Kan ik Rakim Rekiki een klein beetje aanpassen? Ik kan zijn primaire en secundaire positie aanpassen en zijn voetigheid.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:11 schreef SiebeJ het volgende:
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/AMC= Ciscus / ..
MR/AMR= Toekito / Sejt
S/AMx= .. / ..
GK= * Asschen_SUkar / Naxens
VVL= IkeDubaku99/ Aleco99
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= .. / superniger
ML/AML= Swaytje / IkeDubaku99
MR/AMR= .. / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / - * Drizzt_DoUrden (S)
Vrij bij Bielefeld:
VCL, VCR, Spits
Vrij bij Osnabrück:
VVL. vMC, aMR![]()
Francisco Ganz en Baba Boo Cisco, hun verhaal
Baba Boo werd als 17e geboren kind in het gezin van Moossa en Gabia Cisco, ze woonden toentertijd in Douala, Kameroen. Veel tijd om zijn geboorte te vieren was er niet, want op diezelfde dag was er de grote maandelijke optocht door de straten van Douala, waarbij Gabia zich traditiegetrouw liet bekijken op een, door Moossa gemaakte, praalwagen. Gabia had een nek van 38 cm lang en vliezen tussen haar tenen. Van heinde en verre kwamen toeristen haar bewonderen. Moossa vond dit geweldig en hij wist dat hij met Gabia goud in handen had. Hij vond het niet erg om alle huishoudelijke taken op zich te nemen, zodat zijn vrouw geld kon verdienen.
Moossa en Gabia merkte al snel op dat Baba Boo niet zoals zijn broers en zussen was. Het eerste dat Baba Boo zei laat zich makkelijk raden, maar het peace-teken dat hij maakte, direct nadat hij ter aarde kwam, zorgde voor een frons en een glimlach.
Toen Baba Boo 13 was trof de familie Cisco een vreselijk lot. De plaatselijke slager schoot die dag uit met zijn hakmes, waardoor zijn pink er voor de helft af lag. Gefrustreerd doordat hij nu ook zijn laatste vinger kwijt was, gooide hij het hakmes met een ferme worp naar buiten, net op het moment dat Gabia buiten liep. Gabia was die ochtend al vroeg vertrokken, omdat Baba Boo was benoemd als 'pupil van de week' bij zijn club Sporting Douala Club en zij hier erg trots op was. Tevreden liep zij over straat. Zij had net een paar kauwgomballen van papier voor haar favoriete zoon gemaakt en kon niet wachten om dit aan hem te geven. Zij zou het voetbalveld die dag nooit bereiken. Moossa besloot kort na dit vreselijke voorval om Kameroen te verlaten. Hij verkocht alles wat hij had om vliegtickets te kunnen betalen. Met slechts een broekzak vol met munten, 17 kinderen en een pot met de nek van Gabia op sterk water, vertrok hij naar Duitsland.
In Duitsland werden hij en zijn gezin geweldig opgevangen. Moossa kon direct aan de slag als straatveger en zijn kinderen konden gratis naar school en mochten een sportclub uitkiezen. Baba Boo koos in eerste instantie voor honkbal vanwege de stoere petjes, maar nadat zijn haar langer werd en hij ook nog eens een bal op zijn hoofd kreeg, besloot hij te gaan voetballen. Baba Boo was geen uitzonderlijk talent, maar door de armoede die hij had gekend wist hij dat dit een uitweg kon zijn. Op een talentendag in Bielefeld had hij ook nog eens het geluk dat hij driemaal scoorde, doordat hij met prachtige steekballen van een Italiaanse Duitser alleen voor de keeper werd gezet. De volgende dag mocht hij zich bij Arminia Bielefeld melden.
Toen hij arriveerde stond de Italiaan, met wie hij op de talentendag had samengespeeld, bij de poort te wachten totdat deze open ging. Baba Boo liep met een grote glimlach op hem af en Francisco Ganz begroette hem ietwat weifelend terug. Francisco bleek de zoon te zijn van Maurizio, die jarenlang profvoetbal speelde in onder andere Milaan. Maurizio was, zo bleek, een jaar daarvoor naar Duitsland gekomen om een amateurclub te trainen. Aangezien Maurizio daar erg druk mee was, had hij erg weinig tijd voor Francisco en deze wist op zijn beurt dat er slechts één manier was om meer tijd met zijn vader op te trekken. Francisco spijbelde een jaar lang van school en trainde elke dag op een nabijgelegen veldje. Om zijn pass te oefenen gooide hij strijkers in de buurt van konijnenholen en probeerde hij de wegrennende konijnen met een leren bal te raken. Zelden schoot hij mis. Eén van de konijnen bleek dit geweldig te vinden en deze kwam steeds terug. Francisco stond dan ook niet alleen voor het hek, hij had Ulf het konijn op zijn schouder zitten. Baba Boo moest erg lachen om dit verhaal. Om het ijs te breken deed hij zijn tas open en haalde daar de pot met zijn moeder uit.
De poort ging open en Francisco Ganz en Baba Boo Cisco liepen gespannen naar binnen, niet wetende wat hun allemaal te wachten stond.![]()
Umehara PA van 199quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:37 schreef SiebeJ het volgende:
De statistieken van Ronde 1, inclusief CA/PA
[ afbeelding ]![]()
Ik had eerder gedacht dat Allez Manneke die had, maar Umehara was een hele goede speler. Pang-Pang met een PA van 187.quote:Hij heeft er heel weinig uitgehaald.
![]()
![]()
Godverquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:37 schreef Ciscus het volgende:
Baba Boo werd als 17e geboren kind in het gezin van Moossa en Gabia Cisco, ze woonden toentertijd in Douala, Kameroen. Veel tijd om zijn geboorte te vieren was er niet, want op diezelfde dag was er de grote maandelijke optocht door de straten van Douala, waarbij Gabia zich traditiegetrouw liet bekijken op een, door Moossa gemaakte, praalwagen. Gabia had een nek van 38 cm lang en vliezen tussen haar tenen. Van heinde en verre kwamen toeristen haar bewonderen. Moossa vond dit geweldig en hij wist dat hij met Gabia goud in handen had. Hij vond het niet erg om alle huishoudelijke taken op zich te nemen, zodat zijn vrouw geld kon verdienen.
Moossa en Gabia merkte al snel op dat Baba Boo niet zoals zijn broers en zussen was. Het eerste dat Baba Boo zei laat zich makkelijk raden, maar het peace-teken dat hij maakte, direct nadat hij ter aarde kwam, zorgde voor een frons en een glimlach.
Toen Baba Boo 13 was trof de familie Cisco een vreselijk lot. De plaatselijke slager schoot die dag uit met zijn hakmes, waardoor zijn pink er voor de helft af lag. Gefrustreerd doordat hij nu ook zijn laatste vinger kwijt was, gooide hij het hakmes met een ferme worp naar buiten, net op het moment dat Gabia buiten liep. Gabia was die ochtend al vroeg vertrokken, omdat Baba Boo was benoemd als 'pupil van de week' bij zijn club Sporting Douala Club en zij hier erg trots op was. Tevreden liep zij over straat. Zij had net een paar kauwgomballen van papier voor haar favoriete zoon gemaakt en kon niet wachten om dit aan hem te geven. Zij zou het voetbalveld die dag nooit bereiken. Moossa besloot kort na dit vreselijke voorval om Kameroen te verlaten. Hij verkocht alles wat hij had om vliegtickets te kunnen betalen. Met slechts een broekzak vol met munten, 17 kinderen en een pot met de nek van Gabia op sterk water, vertrok hij naar Duitsland.
In Duitsland werden hij en zijn gezin geweldig opgevangen. Moossa kon direct aan de slag als straatveger en zijn kinderen konden gratis naar school en mochten een sportclub uitkiezen. Baba Boo koos in eerste instantie voor honkbal vanwege de stoere petjes, maar nadat zijn haar langer werd en hij ook nog eens een bal op zijn hoofd kreeg, besloot hij te gaan voetballen. Baba Boo was geen uitzonderlijk talent, maar door de armoede die hij had gekend wist hij dat dit een uitweg kon zijn. Op een talentendag in Bielefeld had hij ook nog eens het geluk dat hij driemaal scoorde, doordat hij met prachtige steekballen van een Italiaanse Duitser alleen voor de keeper werd gezet. De volgende dag mocht hij zich bij Arminia Bielefeld melden.
Toen hij arriveerde stond de Italiaan, met wie hij op de talentendag had samengespeeld, bij de poort te wachten totdat deze open ging. Baba Boo liep met een grote glimlach op hem af en Francisco Ganz begroette hem ietwat weifelend terug. Francisco bleek de zoon te zijn van Maurizio, die jarenlang profvoetbal speelde in onder andere Milaan. Maurizio was, zo bleek, een jaar daarvoor naar Duitsland gekomen om een amateurclub te trainen. Aangezien Maurizio daar erg druk mee was, had hij erg weinig tijd voor Francisco en deze wist op zijn beurt dat er slechts één manier was om meer tijd met zijn vader op te trekken. Francisco spijbelde een jaar lang van school en trainde elke dag op een nabijgelegen veldje. Om zijn pass te oefenen gooide hij strijkers in de buurt van konijnenholen en probeerde hij de wegrennende konijnen met een leren bal te raken. Zelden schoot hij mis. Eén van de konijnen bleek dit geweldig te vinden en deze kwam steeds terug. Francisco stond dan ook niet alleen voor het hek, hij had Ulf het konijn op zijn schouder zitten. Baba Boo moest erg lachen om dit verhaal. Om het ijs te breken deed hij zijn tas open en haalde daar de pot met zijn moeder uit.
De poort ging open en Francisco Ganz en Baba Boo Cisco liepen gespannen naar binnen, niet wetende wat hun allemaal te wachten stond.
Manolo ging aardig goed met zijn PA van 157, ook de Fries had een relatief lage PA en speelde toch nog best aardig!quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat Allez Manneke die had, maar Umehara was een hele goede speler. Pang-Pang met een PA van 187.Hij heeft er heel weinig uitgehaald.
Wat mij verbaasde was dat Knacker Brod in het begin erg matig ging terwijl zijn potentieel wel op 187 lag. Het leek meer of hij één van de laagste was.![]()
Ik zei dat ook op een gegeven moment. Ik had echt geen idee dat Ma Pang-Pang een PA van 187 had. Gebrek aan speelminuten deden hem de das om.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:52 schreef SiebeJ het volgende:
Wat mij verbaasde was dat Knacker Brod in het begin erg matig ging terwijl zijn potentieel wel op 187 lag. Het leek meer of hij één van de laagste was.![]()
Pang pang zo hoog nog, onverwachts!
Overigens heeft suiker met een pa van 175 het nog best goed gedaan met z'n carrière. Maximale eruit gesleept dusIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
MENSEN GRIJPT UW KANS, HET IS NOG NIET TE LAAT OM ONDERDEEL TE ZIJN VAN DE MOOISTE CLUB VAN DUITSLAND!!! SCHRIJF JE NU IN EN MAAK KANS OP TE GEKKE PRIJZEN*! ALTIJD AL DE GOUDEN TIJDEN VAN HET DUITSE VOETBAL WILLEN HERLEVEN? SCHRIJF JE DAN NU IN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.152 voor BeukenaarMinder grote carriere dan sommigen, maar als legende van Lille er toch het maximale uitgehaald!
[ Bericht 10% gewijzigd door aleco99 op 31-08-2015 12:02:10 ]![]()
Anders is het misschien geen gek idee om de niet opgevulde posities zelf op te vullen met spelers met scenarios 1.1/1.2 en 2.1/ 2.2? Zodat je niet problemen krijgt dat je team echt geweldig is maar de CV een perenerd![]()
Ik maak voor de lege plekken een aantal dummyspelers, maar als iemand graag een extra speler wil maken zou dat eventueel ook kunnen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:56 schreef aleco99 het volgende:
Anders is het misschien geen gek idee om de niet opgevulde posities zelf op te vullen met spelers met scenarios 1.1/1.2 en 2.1/ 2.2? Zodat je niet problemen krijgt dat je team echt geweldig is maar de CV een perenerd
We kijken wel even wat handig is rond 15.00, misschien loopt het nog wel storm![]()
![]()
Je mag altijd van mijn VVL een AML makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ik maak voor de lege plekken een aantal dummyspelers, maar als iemand graag een extra speler wil maken zou dat eventueel ook kunnen.
We kijken wel even wat handig is rond 15.00, misschien loopt het nog wel stormHeb alleen vanmiddag geen tijd en zal pas vanavond weer eens kunnen kijken
![]()
Jullie missen een aMRquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:16 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Je mag altijd van mijn VVL een AML makenHeb alleen vanmiddag geen tijd en zal pas vanavond weer eens kunnen kijken
![]()
![]()
Als Nick dan een AMR maakt missen wel alleen een MC/VMC toch?quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Gast.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:37 schreef Ciscus het volgende:
De poort ging open en Francisco Ganz en Baba Boo Cisco liepen gespannen naar binnen, niet wetende wat hun allemaal te wachten stond.![]()
![]()
Wat vind jij, Siebe? Lijkt mij persoonlijk wel leuk hoe iedereen uiteindelijk uitvliegt en of de clubs zich vervolgens staande weten te houden. Dus bijv als onze spelers 28 zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:53 schreef Sejt het volgende:
[..]
De bedoeling was om het voor onbepaalde tijd (dwz ergens in 2040) op te zetten. Maar ik sta open voor suggesties - het is SiebeJ die de database vandaag bouwt, dus hij neemt het uiteindelijke besluit
Ik weet alleen niet hoe/of dat lastig is verder en of ik de enige ben die dat geinig vindt
![]()
Your call![]()
![]()
Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:51 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat vind jij, Siebe? Lijkt mij persoonlijk wel leuk hoe iedereen uiteindelijk uitvliegt en of de clubs zich vervolgens staande weten te houden. Dus bijv als onze spelers 28 zijn.
Ik weet alleen niet hoe/of dat lastig is verder en of ik de enige ben die dat geinig vindt
![]()
Your call
1. De spelers maken in 2035 een transfer, daardoor blijven ze langere tijd bij de club
2. De clubs mogen de eerste jaren geen spelers aantrekken, ik ben even aan het testen wat handig is.. bijvoorbeeld 2018 of 2020. Hierdoor zullen onze spelers opgesteld moeten worden en dus ook de nodig ervaring op doen om te groeien. Ik merkte in een vorig testrondje dat veel spelers achterbleven in hun ontwikkeling door het aantrekken van andere spelers (lees 20 van de 30)
![]()
Ludwig van Beethoven gaat bepalen wat er gedraaid wordt in de kleedkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ludwig van Beethoven gaat bepalen wat er gedraaid wordt in de kleedkamer.
He balen, ik zit bij de verkeerde Ludwig in het teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag met een leuke twist, iemand die me aan een profielplaatje wil helpen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:48 schreef Ciscus het volgende:
http://www.transfermarkt.com/maurizio-ganz/profil/spieler/15272
Wil iemand hier een plaatje van maken voor Francisco Ganz?![]()
Huh? Wat is er met de vorige ronde gebeurd? Heb ik 5 jaar gemist?
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dat is wel het belangrijkste ja, dat ze wel ontwikkelen. Ik zie het wel. Nogmaals tof dat je deze tijd er in steektquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:58 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen.
1. De spelers maken in 2035 een transfer, daardoor blijven ze langere tijd bij de club
2. De clubs mogen de eerste jaren geen spelers aantrekken, ik ben even aan het testen wat handig is.. bijvoorbeeld 2018 of 2020. Hierdoor zullen onze spelers opgesteld moeten worden en dus ook de nodig ervaring op doen om te groeien. Ik merkte in een vorig testrondje dat veel spelers achterbleven in hun ontwikkeling door het aantrekken van andere spelers (lees 20 van de 30)
![]()
![]()
Nee, de vorige ronde is afgebroken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Huh? Wat is er met de vorige ronde gebeurd? Heb ik 5 jaar gemist?![]()
Doe je wel mee met de volgende ronde? Gaat bijna starten namelijk!quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Huh? Wat is er met de vorige ronde gebeurd? Heb ik 5 jaar gemist?![]()
Wanneer is de deadline? Anders maak ik straks ook nog even een speler.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Je hebt volgens mij nog een uurquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Silv het volgende:
Ik hoop dat je het redt. Je hebt iets minder dan een uur. Als je hulp nodig hebt, dan kun je een van ons vragen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Silv het volgende:
Wanneer is de deadline? Anders maak ik straks ook nog even een speler.![]()
Vandaag 15.00quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:06 schreef Silv het volgende:
Er zijn nog plekken bij de clubs, check de laatste update maar
GAM / [FM 15 - Het FOK! als speler topic] #12 Nieuwe ronde, nieuwe kansen!![]()
is 15.00 niet een beetje apart? Mensen werken misschien?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:08 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Vandaag 15.00
Er zijn nog plekken bij de clubs, check de laatste update maar
GAM / [FM 15 - Het FOK! als speler topic] #12 Nieuwe ronde, nieuwe kansen!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nou voor 15.00 is gelukt.
BEGINNEN MAAR!!!!!!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Eerst de laatste database dingetjes invoeren hèquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou voor 15.00 is gelukt.
BEGINNEN MAAR!!!!!!![]()
![]()
Ja vooruit, daar heb je nog 12 minuten voorquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:47 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Eerst de laatste database dingetjes invoeren hè
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja vooruit, daar heb je nog 12 minuten voor![]()
![]()
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/AMC= Ciscus / ..
MR/AMR= Toekito / Sejt
S/AMx= .. / ..
GK= * Asschen_SUkar / * Naxens
VVL= IkeDubaku99/ Aleco99
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= Nick-GizMo / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden / Swaytje
ML/AML= Swaytje / IkeDubaku99
MR/AMR= Silv / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= * Naxens / Nick-GizMo
Vrij bij Bielefeld:
VCL, VCR, Spits
Vrij bij Osnabrück:
VVL![]()
quote:
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Siebej, kan je de voornaam en achternaam van Pak Di Bal omdraaien? Omdat hij Koreaans is wordt dat geloof ik automatisch omgedraaid waardoor er nu Di Bal Pak staat.![]()
Ik zal zo even kijken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:19 schreef Tortugal het volgende:
Siebej, kan je de voornaam en achternaam van Pak Di Bal omdraaien? Omdat hij Koreaans is wordt dat geloof ik automatisch omgedraaid waardoor er nu Di Bal Pak staat.![]()
de spelers staan in de database, nu nog even een paar dummyspelers aanmaken zodat de teams gevuld zijn.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:51 schreef SiebeJ het volgende:
de spelers staan in de database, nu nog even een paar dummyspelers aanmaken zodat de teams gevuld zijn.
Dit bewijst dat ene J Mourinho er de ballen verstand van heeftquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:37 schreef SiebeJ het volgende:
De statistieken van Ronde 1, inclusief CA/PA
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu wel reageren hequote:Beter doe je het een beetje goed op AMC
Hoezo nu wel?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu wel reageren heBeter doe je het een beetje goed op AMC
En Jankovic gaat heerschen, let maar op![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik ben ook enigzins blij dat jij de database aan ging makenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:03 schreef SiebeJ het volgende:
Het is toch iets meer werk dan ik verwacht had
Ben ook benieuwd hoe spelers erop gaan reageren dat ze nooit weg mogen en er geen versterkingen komen.
Moet ik (of iemand anders) voor Bielefeld nog een VCR of VCL aanmaken, misschien?![]()
Spelers zijn allemaal al aangemaakt e.d.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:12 schreef Ciscus het volgende:
Ben ook benieuwd hoe spelers erop gaan reageren dat ze nooit weg mogen en er geen versterkingen komen.
Moet ik (of iemand anders) voor Bielefeld nog een VCR of VCL aanmaken, misschien?![]()
Ik kan niet fotoshoppen, is er iemand die dat voor mij wil doen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:22 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb niet bij iedereen een profielplaatje, deze kan je uiteraard zelf maken. Sla het bestand op met het nummer wat voor jouw speler staat, dan laadt FM als het goed is meteen jouw foto zonder dat er veel aangepast hoeft te worden.
[ afbeelding ]
Van wie wilde je een foto?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kan niet fotoshoppen, is er iemand die dat voor mij wil doen?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Van Alco Holquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Suicide Tequila zoek ik er nog eentjeZou super zijn
Van Suicide Tequila misschien deze?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Aaah, zie dat Hendy Keppy gewoon nog een tweede ronde mee zal draaien.
Had je mijn profielplaatjes al gebruikt Siebe of moet ik ze zelf nog aanleveren? (Zo nee, kan iemand ze ze voor mij geschikt maken voor FM?)
Friedrich WIlhelm ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferdinand van PruisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van Suicide Tequila misschien deze?Das een wijnflesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van Suicide Tequila misschien deze?Even op eigen server opgeslagen ivm de bestandnaam die dan intact blijft. Zo kan Siebe hem direct opslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suicide Tequila
Alco HolIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:43 schreef aleco99 het volgende:
Had je mijn profielplaatjes al gebruikt Siebe of moet ik ze zelf nog aanleveren? (Zo nee, kan iemand ze ze voor mij geschikt maken voor FM?)
Friedrich WIlhelm ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferdinand van PruisenGaat het niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Das een wijnfles
Held!quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Even op eigen server opgeslagen ivm de bestandnaam die dan intact blijft. Zo kan Siebe hem direct opslaan
Suicide Tequila
Alco Hol![]()
JAAAAAAquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:46 schreef Ciscus het volgende:
http://www.newgrounds.com/bbs/topic/899926
Voor S. TEQUILA![]()
![]()
Hij komt uit Bagdadquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:46 schreef Ciscus het volgende:
http://www.newgrounds.com/bbs/topic/899926
Voor S. TEQUILA
Niet mn beste werk:quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wil je misschien ook Ganz voor mij doen?
Ganz
Maak misschien vanavond wel een betere voor jeIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Assie, als je die Mexicaan nog kan doen voor Suicide Tequila ben je helemaal de held van de dagquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Niet mn beste werk:
Ganz
Maak misschien vanavond wel een betere voor je
Zo das een kut plaatje. Ga ik eff voor zittenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Assie, als je die Mexicaan nog kan doen voor Suicide Tequila ben je helemaal de held van de dag
Uiteraard, geboren in Bagdad, verhuisd naar Aleppo, daar Alco ontmoet, samen gevlucht naar Duitslandquote:
Hatseflats, de eerste spelersupdate (1 juli 2014)
De eerste keer staat je main- en je reservecharacter er bij. In principe worden op 5 september alleen maar de main characters gepost. Wil je je reservespeler van wat dichterbij bekijken kan je altijd een keer per seizoen naar z'n stats vragen.
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f5.html
Shortlistje van de eerste dag![]()
![]()
Oh, zo kreeg ik 'm door. Dus die met dat blauwe shirt moet Quirino zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Uhm Siebe, ik wil niet klagen maar je hebt de plaatjes van Quirino en Dempsey omgedraaid![]()
Goed bezig!quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:51 schreef SiebeJ het volgende:
De eerste keer staat je main- en je reservecharacter er bij. In principe worden op 5 september alleen maar de main characters gepost. Wil je je reservespeler van wat dichterbij bekijken kan je altijd een keer per seizoen naar z'n stats vragen.
Shortlistje van de eerste dag
[ afbeelding ][ afbeelding ]
leuke hiervan is dat het (voor mij iig) minder gaat om je individuele speler, maar meer om wat je hele team doet.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Idd, maakt het hosten ook wat makkelijker omdat je minder berichten binnenkrijgt en minder competities hoeft te laden.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Goed bezig!
leuke hiervan is dat het (voor mij iig) minder gaat om je individuele speler, maar meer om wat je hele team doet.
Daarnaast gaat Osnabruck natuurlijk gewoon keihard de CL winnen!![]()
![]()
Eensch. Het is leuk om te zien wat je team doet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Goed bezig!
leuke hiervan is dat het (voor mij iig) minder gaat om je individuele speler, maar meer om wat je hele team doet.![]()
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:56 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Oh, zo kreeg ik 'm door. Dus die met dat blauwe shirt moet Quirino zijn?![]()
![]()
http://1drv.ms/1KXihT2quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:59 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Heb je het excel bestandje voor me? PC is weer helemaal leeg
Zou hem moeten zijnIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:07 schreef Toiletgebruiker het volgende:
314 voor Leopold (keeper = reserve)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Black is mn 1e speler, en keeper .. en begint op 284
White, mn reserve speler begint op 289 , beter dan mn 1e speler
Volgens mij iedereenquote:
Die worden dan stinkend rijk van de verkopen
Ik heb je prachtverhaal twee keer gelezen, maar dat is me dus niet bijgebleven. Nog maar een derde keer lezen dan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard, geboren in Bagdad, verhuisd naar Aleppo, daar Alco ontmoet, samen gevlucht naar Duitsland![]()
Alco begint op 271, Suicide op 222Eerste stats van Suicide: 1, 1, 1, 1, 1
Ik ga ook eens tellen
[ Bericht 14% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 31-08-2015 18:32:13 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Tijd is de oorzaakquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:43 schreef aleco99 het volgende:
Reserve speler gaat het nu al een stuk beter doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:51 schreef SiebeJ het volgende:
Shortlistje van de eerste dag
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Baba Boo op 237...maar hij heeft wel een beste kop haar en charisma voor 10. En 249 voor Ganz. Die heeft geen geldzorgen en doet dit puur voor de hobby.
![]()
![]()
Ben straks wel benieuwd naar de basis elf van de beide ploegen in de eerste weken. Eens kijken hoe snel we in de basis terecht komenIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Miroslav Jankovic: 341
Ramior Calderón: 300[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Rybarikova 295 niet slecht voor de reserve. Hij moet alleen nog leren overspelen (passing 4)Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Wat als er 1 ploeg degradeert?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Goeie zaak voor Osnabruggequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Miroslav Jankovic: 341
Ramior Calderón: 300
Nee, want ze gaan al een transfer maken. Ergens in 2035..quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:34 schreef truedestiny het volgende:
Kunnen de spelers gewoon weg gekocht worden?![]()
Nieuwe scout voor OsnabruckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keeper Osnabrück blijft toch nog een jaartje langer
Ter info, per team zijn er zeven spelers achter gebleven met een contract voor een jaar, de rest heb ik uit de selectie gebonjourd![]()
![]()
Dus 22 eigen gemaakte spelers aangevuld met 7 originele spelers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:04 schreef SiebeJ het volgende:
Keeper Osnabrück blijft toch nog een jaartje langer
[ afbeelding ]
Ter info, per team zijn er zeven spelers achter gebleven met een contract voor een jaar, de rest heb ik uit de selectie gebonjourd![]()
Telstar wordt verslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.West Ham United is momenteel nog een maatje te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Verder is er een transferembargo tot 2020. Ik zie dat ze nog wel transfervrije spelers aan mogen trekken, maar denk niet dat we daar echt bang voor hoeven te zijnquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:05 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dus 22 eigen gemaakte spelers aangevuld met 7 originele spelers?![]()
Heeeeuy, 1e basisplaats en gele kaart is binnen!
Heb jij ook weer een trappertje gemaakt Asschen_Sukar?
en assist voor mn reservespelertje![]()
Bielefeld nog op zoek naar eerste overwinning,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osnabrück blameert zich tegen amateurverenigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop het niet, die van mij is keeperquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:08 schreef aleco99 het volgende:
Heeeeuy, 1e basisplaats en gele kaart is binnen!
Heb jij ook weer een trappertje gemaakt Asschen_Sukar?
en assist voor mn reservespelertje
Ga je de wedstrijden tussen de 2 fok teams nog streamen?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
3. Liga gelijk aan Jupiler League, Bielefeld wint voor het eerstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bielefeld doet goede zaken![]()
Osnabruck heeft een betere manager nodig, die de echte waarde van fok begrijpt
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:17 schreef SiebeJ het volgende:
3. Liga gelijk aan Jupiler League, Bielefeld wint voor het eerst
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Quirino de reserve rechtsbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We zitten er pas 1 wedstrijd in hequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Bielefeld doet goede zaken![]()
Osnabruck heeft een betere manager nodig, die de echte waarde van fok begrijptNa 10 wedstrijden kunnen we pas concluderen of het een hondenlul is of niet
![]()
Hij houdt Jack op de reservebankquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:21 schreef aleco99 het volgende:
[..]
We zitten er pas 1 wedstrijd in heNa 10 wedstrijden kunnen we pas concluderen of het een hondenlul is of niet
al is dat bij die 3-1 pot niet zo erg voor zn stats
Bielefeld mag de beker in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel laf dat je voor een keeper bent gegaan ipv lekker te blijven trappenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hij houdt Jack op de reservebank![]()
![]()
Jens Lager heeft geweldige ratings tot nu toe. 7,2 bij verlies, 8,2 bij gelijkspel, etc.
Wordt een grote, ik voel het aan m'n bierwater!I love my mispoken words.![]()
Ik heb Walter White nogquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:22 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Wel laf dat je voor een keeper bent gegaan ipv lekker te blijven trappen
289quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Hoeveel punten heeft Black tot nu toe? stats zien er wel heel karig uit namelijk
Ik denk dat Siebe me stiekem een PA van 17 gegeven heeft ipv 170
Yorck Von Wartenburgquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:24 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 3: Een awardwaardige ronde, Yorck von Wartenburg pakt eerste rode kaart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dupeert ons gelijk.
Ow, das dikke prima. Zit op 272.quote:
Ons aller Jack Black komt er wel, met voor hem de Soldatenkönig en de Kerstman![]()
Ik heb een topic aangemaakt met verschillende mijlpalen. Als jullie er eentje zien kan je 'm uiteraard posten
http://fokalsspeler.forum2go.nl/awards-en-mijlpalen-t61.html![]()
Duurt sowieso lang voordat een keeper doorbreekt. Weet eigenlijk ook niet waarom ik het ook alweer een goed idee vond.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:25 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ow, das dikke prima. Zit op 272.
Ons aller Jack Black komt er wel, met voor hem de Soldatenkönig en de Kerstman
Greenshot, maar het is een beetje afhankelijk van de nukken van imgur. Tenzij je een andere uploader instelt, dan werkt het vaak soepel (maar daar moet je dan weer een gratis account voor registreren bij die uploader)quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:26 schreef aleco99 het volgende:
Hoe heette dat programma dat leek op puush maar dan beter ook alweer?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Omdat elke topploeg een topkeeper nodig heeftquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Duurt sowieso lang voordat een keeper doorbreekt. Weet eigenlijk ook niet waarom ik het ook alweer een goed idee vond.![]()
![]()
Klinkt alsof ik het zelf gezegd zou kunnen hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:27 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Omdat elke topploeg een topkeeper nodig heeft
Want als Black het niet wordt is het lastig aangezien White mij er eerst uit zal moeten spelenquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik het zelf gezegd zou kunnen hebben.![]()
![]()
Hoe zat het nu eigenlijk met dat degraderen van een ploeg
Nou, dan degradeer jequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hoe zat het nu eigenlijk met dat degraderen van een ploeg![]()
![]()
![]()
Toekito is niet goed genoeg lijkt wel. Zie hem nergens.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Veel spelers zijn nog niet goed genoeg voor de 3. Liga en zullen dus of bij de jeugd of bij het tweede elftal ervaring opdoen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:31 schreef Toekito het volgende:
Toekito is niet goed genoeg lijkt wel. Zie hem nergens.![]()
merk hetquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Veel spelers zijn nog niet goed genoeg voor de 3. Liga en zullen dus of bij de jeugd of bij het tweede elftal ervaring opdoen.gelukkig mag Blijdorp meedoen
Sporten voor Sophia![]()
Klinkt wel heel karigquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:32 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Veel spelers zijn nog niet goed genoeg voor de 3. Liga en zullen dus of bij de jeugd of bij het tweede elftal ervaring opdoen.Als onze "wonderspelers" op hun 18e nog niet goed genoeg zijn voor dit erbarmelijke niveau
![]()
De liga staat nog best wel goed aangeschreven als je kijkt naar de reputatiequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Klinkt wel heel karigAls onze "wonderspelers" op hun 18e nog niet goed genoeg zijn voor dit erbarmelijke niveau
wist ik nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De liga staat nog best wel goed aangeschreven als je kijkt naar de reputatie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: