Ik denk dat iedereen vooraf zal tekenen voor een gelijkspel, maar hopelijk denkt de selectie niet zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:32 schreef 1312-FRFC het volgende:
Teken al voor een gelijkspel morgen. Vrees behoorlijk voor PSV (en de arbitrage)
Nou, als ik sommige mensen al hoor..... Die denken dat het makkelijk 0-3 gaat worden ofzo....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen vooraf zal tekenen voor een gelijkspel, maar hopelijk denkt de selectie niet zo.
Afkomstig van buiten de EU telt ook een hoop mee, maar verder is ie ook maar 4/5 miljoen waard....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Manu en Boetius voor bescheiden bedragen verkocht, kan iemand me dan uitleggen waarom Corona dan in godsnaam 15 miljoen waard moet zijn?
Gelijkspelletje zou mooi zijn, maar we hebben wel wapens om op het juiste moment hard toe te slaan. Maar het spel an sich moet eerst maar eens verbeteren. Ben wel benieuwd, want de vorige potjes moesten we het spel maken. Nu zullen we meer vanuit de counter voetballen. Dat biedt ook weer kansen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Nou, als ik sommige mensen al hoor..... Die denken dat het makkelijk 0-3 gaat worden ofzo....
Corona was in de eredivisie al stukken beter dan die twee die je opnoemt, en hij was in de zomer ook nog eens een van de belangrijkste spelers van Mexico. Al blijft 15 miljoen aan de hoge kantquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Manu en Boetius voor bescheiden bedragen verkocht, kan iemand me dan uitleggen waarom Corona dan in godsnaam 15 miljoen waard moet zijn?
Zou lekker op de counter voetballen idd. Kuyt 10, Elia samen met Bilal voorin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:40 schreef Stringer het volgende:
[..]
Gelijkspelletje zou mooi zijn, maar we hebben wel wapens om op het juiste moment hard toe te slaan. Maar het spel an sich moet eerst maar eens verbeteren. Ben wel benieuwd, want de vorige potjes moesten we het spel maken. Nu zullen we meer vanuit de counter voetballen. Dat biedt ook weer kansen.
Denk dat je daar een belangrijk punt noemt.. Corona is international, Boetius en Manu zijn dat niet. Plus dat Corona een hoger salaris heeft en een langer contract dan Boetius en Manuquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Corona was in de eredivisie al stukken beter dan die twee die je opnoemt, en hij was in de zomer ook nog eens een van de belangrijkste spelers van Mexico. Al blijft 15 miljoen aan de hoge kant
Plus van buiten de EU he, telt ook hoop mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat je daar een belangrijk punt noemt.. Corona is international, Boetius en Manu zijn dat niet. Plus dat Corona een hoger salaris heeft en een langer contract dan Boetius en Manu
Valt ook wel mee, heb hem tot nu toe (en vorig seizoen) niet goed zien spelen.quote:
Deze wedstrijd was die wel regelrechte drama ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:46 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, heb hem tot nu toe (en vorig seizoen) niet goed zien spelen.
Net zoals dat gelijkspel tegen Ajax toen zekerquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:30 schreef arjan1112 het volgende:
Als we morgen gelijkspelen en de spelers zijn doodziek dat ze niet hebben gewonnen omdat ze beter waren, dan is dat een goed teken.
Wow. Zelden zo'n belachelijke post gezien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:34 schreef arjan1112 het volgende:
Boeeties speelt wel champions leage
Gewoon een goeie zet van hem om daar naartoe te gaan
Over 2 jaar speelt ie gewoon bij Real Madrid
Corona heeft wel iets meer laten zien, ook internationaal gezien. En ach, hij is voor 70-75% van externe financierders, Twente kopieert graag Feyenoord in alles, ook in de stomste dingen die we gedaan hebben. Wellicht dat Mario daar Schreuder kan opvolgenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ook weer niet zoveel meer.. volgens mij moeten ze met 6/7mln al heel erg blij zijn. Maarja, dan houden ze er zelf al helemaal niks aan over natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:40 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Corona heeft wel iets meer laten zien, ook internationaal gezien. En ach, hij is voor 70-75% van externe financierders, Twente kopieert graag Feyenoord in alles, ook in de stomste dingen die we gedaan hebben. Wellicht dat Mario daar Schreuder kan opvolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |