Dikke later dat het niet te hacken is. Misschien dat het lastig genoeg is dat het voor niemand de moeite waard gaat zijn om het te hacken in de aankomende x jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef buzz1291 het volgende:
Draadloos in de 2.4 gHz range. En gelijk beweren dat het niet te hacken valt.
[ afbeelding ]
Zou toch lachen zijn om in Bocht 7 ineens Froome geparkeerd zien te staan omdat iemand 'm ff op de 11 klapte.
Dat is wel jammer. Leek mij wel leuk om eens op de fiets daar heen te gaan. Inderdaad in die toren volgens mij zit het op de 1e verdieping, 1 onder rechtenquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:17 schreef Tommeke het volgende:
Kloten man. Slaat eigenlijk nergens op. Helaas geen bewaakte fietsenstalling op de Hanze. Ik heb 'm althans nooit gevonden.
FM zit ook in het gebouw met de Van Olsttoren? Daar moest ik ook altijd heen.
Dat is best knap. Ik zou Diekirch Valkenswaard eigenlijk ook rijden maar vanwege een blessure toch maar niet gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef cafca het volgende:
Maat van me had vorige maand nog nooit meer dan 100km gefietst, gisteren gewoon ff Diekirch-Valkenswaard uitgefietst!
En ik maar zeggen dat ik niet genoeg kms heb gemaakt dit jaar....![]()
Ik heb hem al 2 jaar op de planning staan, maar door omstandigheden niet gelukt. Volgend jaar nieuwe pogingquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:22 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is best knap. Ik zou Diekirch Valkenswaard eigenlijk ook rijden maar vanwege een blessure toch maar niet gedaan.
Gewoon omdat 't kan of een of ander georganiseerd iets? Wel knap hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zaterdag 3x de Ventoux beklommen...
Dat maakt het ook lastiger natuurlijkquote:
Dat soort dingen kunnen ook best, maar of het dan nog leuk is....quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:16 schreef cafca het volgende:
Maat van me had vorige maand nog nooit meer dan 100km gefietst, gisteren gewoon ff Diekirch-Valkenswaard uitgefietst!
En ik maar zeggen dat ik niet genoeg kms heb gemaakt dit jaar....![]()
Dat is dan een knappe prestatiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zaterdag 3x de Ventoux beklommen... Man man wat zwaar, helemaal omdat ik maar 75 trainingskilometers heb gemaakt... Slaat ook helemaal nergens op.
Wel echt heel vet.
Het valt gelukkig totaal niet op waar hij in de auto heeft gezetenquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
Schoonvader heeft afgelopen zaterdag de Stelvio pass in Italie opgefietst, ook voor een goed doelWas flink afzien voor hem, maar hij heeft het gehaald
Die gasten die Maastricht - Parijs - Groenlo gedaan hebben voor KIKA hebben het ook gehaald..
Naja, paar uur later binnen dan verwacht ivm drukte in Parijs. Maar ze hebben het gehaald
1035,6km in 33:31:47 fietsttijd, totaal 39 uur en 45 minuten was de rit. Gemiddelde snelheid van 30,9 km/h. Kerels hebben goed doorgefietst zeg!
Strava log van 1 van hen: https://www.strava.com/activities/381260568
kleinigheidje houd je tochquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het valt gelukkig totaal niet op waar hij in de auto heeft gezeten
En de definitie non-stop is een beetje raar om te gebruiken als je 200 van de 1000 km's in een auto zitquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:47 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
kleinigheidje houd je toch
(wel lullig idd om zo je KOM kwijt te raken)
In je rit titel zetten, vind je het zo terugquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:30 schreef poiuytr het volgende:
Waar kan je op Strava bijhouden wanneer je slijtage onderdelen vervangen hebt?
quote:Op maandag 31 augustus 2015 13:32 schreef Tommeke het volgende:
Nee jung. Dan moet je ff naar je fiets gaan en dan componenten ofzo.
Dank, was dus één ding verder klikkenquote:
Hoe merk jij dat er veel speling op zit?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou voor optie 1 gaan denk ik. In de lente alles vers en nieuw.
Der. wieltjes zou ik dan ook meteen vervangen, maar dat hoeft niet altijd als je je ketting vervangt. Ik vervang ze zodra er (veel) speling op zit.
Vastpakken en bewegen. Of kijken hoe ver je tandjes gesleten zijn tov een nieuwe.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoe merk jij dat er veel speling op zit?
sterkte jonge , volgende zomer ben je haar dankbaar , en vlieg je over de wegen als een jonge godquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tragedie vanochtend in Huize Fabulous. Mevrouw Fab vind me zo afgevallen van m'n Bretagne en Vennbahm-Luxemburg tochtjes dat ze spontaan alles wat ongezond is het huis wil uitgooien.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop maar dat het een grapje was!
Juist goed voor je. voortaan op wortels en radijs.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tragedie vanochtend in Huize Fabulous. Mevrouw Fab vind me zo afgevallen van m'n Bretagne en Vennbahm-Luxemburg tochtjes dat ze spontaan alles wat ongezond is het huis wil uitgooien.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop maar dat het een grapje was!
Morgen op de fiets dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zie laatste post, zondag nog het equivalent van enkele reis gefietst als herstel![]()
Deze week wordt wel week van de waarheid, vanavond voorlichtingsavond op de school van m'n zoon over VWO5 dus verplicht aanwezig zijn, donderdagavond voorlichting over het nieuwe waterpolo seizoen voor kleine mevr Fab...maar nog steeds voldoende gelegenheid om te gaan, als ik maar gewoon DOE. Gelukkig was de trein weer ouderwets veevervoer vanochtend, dus dat motiveert wel om te gaan fietsen
Waar ga je nu slapen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
....... alles wat ongezond is het huis wil uitgooien.
We hebben nog een leeg konijnenhok in de achtertuin geloof ik...quote:
Ja was georganiseerd vanuit MN fysiotherapeut!quote:Op maandag 31 augustus 2015 07:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Gewoon omdat 't kan of een of ander georganiseerd iets? Wel knap hoor [ afbeelding ]ik denk dat ik dat ding überhaupt niet 1 keer op kom.
[..]
Dat maakt het ook lastiger natuurlijk
Heb je die ook al opgegetenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
We hebben nog een leeg konijnenhok in de achtertuin geloof ik...
Uploaden op strava, helft eraf croppen, opnieuw laden en de andere helft eraf croppen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:31 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb trouwens op mn Garmin een .fit file waarin 2 activities aan elkaar vast zitten... Ik wilde recentelijk een stukje fietsen maar hij sprong maar niet op 0, maar ging verder bij m;n vorige activiteit.
Nu heb ik dus 2 rides in 1 .fit file. Hoe kan ik die het beste splitten? Kan er wel een .csv van maken maar ik word niet heel veel wijzer daar in...
Ik heb het wel eens gedaan, gewoon kijken en logisch nadenken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja I know, maar wat je moet verwijderen en wat niet is nergens echt duidelijk uitgelegd.
Volgens de Strava FAQ moet je gewoon de file uploaden en een request inschieten, dus maar gedaan.
Dit idd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:48 schreef ratatat het volgende:
Deze misschien?
https://www.fitfiletools.com
Foei foei, als m'n dochter je hoort ben je dead voor die grap.quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Foei foei, als m'n dochter je hoort ben je dead voor die grap.
Zo weinig mensen onderweg tegengekomen trouwens, stelletje mietjes blijft allemaal thuis als de zon niet schijnt ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |