SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achabar dan, maakt niet uit. Snelle jongens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elia speelt niet in de basis. Scherp blijven aub.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Dat heet een goal in correct NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zijn mensen die zetten gewoon paar duizend op redelijk logische resultaten zoals Man City thuis tegen Watford. Toch weer paar honderd euro winstquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er mensen rijk geworden van Unibet
Nee, die speelt ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achabar dan, maakt niet uit. Snelle jongens.
De stadionspeaker had het over een tor dus is het een tor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heet een goal in correct Nederlands
Als ie die opstelt neem ik die trainer nooit meer serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die speelt ook niet.
Bilal - Kazim - Kuyt
SCHERP BLIJVEN.
Tokkie tor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De stadionspeaker had het over een tor dus is het een tor.
Ik blijf bij de feiten dus iemand ziet het aantal mensen dat hem serieus neemt met 1 persoon verminderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie die opstelt neem ik die trainer nooit meer serieus.
Bo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe heette zijn maat ook alweer. Die soort mier?
genoteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feijenoord morgen wint neem ik een Kazim UI.
Maar hij kan de opstelling altijd nog veranderen. Waarom zou je tegen Brenet Kuyt opstellen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf bij de feiten dus iemand ziet het aantal mensen dat hem serieus neemt met 1 persoon verminderen.
spoel je mond manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Bronckhorst is wel een fluttrainer.
Hopelijk wel, zou echt genot zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als die ooit nog is terug komt naar Groningen![]()
Omdat het Van Bronckhorst is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij kan de opstelling altijd nog veranderen. Waarom zou je tegen Brenet Kuyt opstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |