SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achabar dan, maakt niet uit. Snelle jongens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elia speelt niet in de basis. Scherp blijven aub.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef KingRoland het volgende:
Dat heet een goal in correct NederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
zijn mensen die zetten gewoon paar duizend op redelijk logische resultaten zoals Man City thuis tegen Watford. Toch weer paar honderd euro winstquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef Fokker101 het volgende:
Zijn er mensen rijk geworden van Unibet
Nee, die speelt ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achabar dan, maakt niet uit. Snelle jongens.
De stadionspeaker had het over een tor dus is het een tor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heet een goal in correct Nederlands
Als ie die opstelt neem ik die trainer nooit meer serieus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die speelt ook niet.
Bilal - Kazim - Kuyt
SCHERP BLIJVEN.
Tokkie tor?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De stadionspeaker had het over een tor dus is het een tor.
Ik blijf bij de feiten dus iemand ziet het aantal mensen dat hem serieus neemt met 1 persoon verminderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ie die opstelt neem ik die trainer nooit meer serieus.
Bo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoe heette zijn maat ook alweer. Die soort mier?
genoteerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Als Feijenoord morgen wint neem ik een Kazim UI.
Maar hij kan de opstelling altijd nog veranderen. Waarom zou je tegen Brenet Kuyt opstellen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik blijf bij de feiten dus iemand ziet het aantal mensen dat hem serieus neemt met 1 persoon verminderen.
spoel je mond manquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Bronckhorst is wel een fluttrainer.
Hopelijk wel, zou echt genot zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Als die ooit nog is terug komt naar Groningen![]()
Omdat het Van Bronckhorst is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij kan de opstelling altijd nog veranderen. Waarom zou je tegen Brenet Kuyt opstellen?
Word helemaal niks vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk wel, zou echt genot zijn
Word dat de basis van morgen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het Van Bronckhorst is.
Kongolo - Van der Heijden - Botteghin - Van Beek
Lachwekkende verdediging.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paxcon heeft op aanraden van mij op Heerenveen ingezet.
Brenet speelt Kuyt helemaal kapot man.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar hij kan de opstelling altijd nog veranderen. Waarom zou je tegen Brenet Kuyt opstellen?
Als ze fit blijven zie ik ze wel om plaats 4/5 spelenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben best een leuk middenveld + de aanvallend sterke Cavlan en Larsson.
Niet zo snel oordelen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcellis
Ik ben niet gecharmeerd van Lestienne overigens. Hopelijk is Pereiro snel 90 minuten-fit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
Als Moreno morgen niet in de basis staat mag Cocu ophoepelen.
Vorig jaar was hun kwelling dat ze tegen haast elke middenmoter/degradatiekandidaat punten verspeelden terwijl ze tegen de top zeven een prima niveau haalden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als ze fit blijven zie ik ze wel om plaats 4/5 spelen
Ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Brenet speelt Kuyt helemaal kapot man.
Nu gaat dat goed (voorlopig) Heeft die Riemer mooi bijelkaar gescoutquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar was hun kwelling dat ze tegen haast elke middenmoter/degradatiekandidaat punten verspeelden terwijl ze tegen de top zeven een prima niveau haalden.
Heb liever Gio dan Fredje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marcellis
Nou nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef dolf1010 het volgende:
klote groningendat er nog maar veel aardbevingen mogen komen
En Hansje Vonk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu gaat dat goed (voorlopig) Heeft die Riemer mooi bijelkaar gescout
idiootquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef dolf1010 het volgende:
nou nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef dolf1010 het volgende:
Doodsverwensing aan Paxcon en johannes_vermeer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef dolf1010 het volgende:
Geen woord van gelogen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef dolf1010 het volgende:
Hansje Vonk is daar niet de baas gelukkigquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Hansje Vonk.
Al ben ik geen fan van Bijker.
want in groningen heb je aardbevingen des doods die in 1 klap de hele provincie vernietigen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:07 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Doodsverwensing aan Paxcon en johannes_vermeer.
Ban.
Heerenveen moet altijd minstens één crimineel in de selectie hebben.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hansje Vonk is daar niet de baas gelukkig
Bijker kan beter vrouwen slaan
ik heb 1-2 nodigquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Groningen zometeen met de 1-1 quote me maar zometeen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Volgend jaar die Drost ophalenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen moet altijd minstens één crimineel in de selectie hebben.
FC Groningen stikt van de hangjongeren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar die Drost ophalen
Lekker mensen platrijden
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Groningen stikt van de hangjongeren.
Ik moest altijd lachen om de verhalen van Jerson Cabral die onrust trapte in bejaardenflats in zijn tijd bij FC Twente.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Al sinds de tijd van Martin Drent
Komt uit Rotterdam , dan heb je sowieso een afwijkingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen om de verhalen van Jerson Cabral die onrust trapte in bejaardenflats in zijn tijd bij FC Twente.
Dat hoort bij het droomplan van van de Looi.quote:
Sterker nog, daar is het al tijd voor.quote:
Duits leraar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Jans gedraagt zich weer als een enorme debiel
Nou, ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dat moest wel kunnen volgens Groningen
waarom kijk je er zelf naar dan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:22 schreef Nozick het volgende:
Voor wie zelfmoordneigingen heeft kan ik Excelsior - De Graafschap aanraden. Net het laatste zetje wat een mens nodig heeft om eruit te stappen.
Wie kijkt dat nouquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:22 schreef Nozick het volgende:
Voor wie zelfmoordneigingen heeft kan ik Excelsior - De Graafschap aanraden. Net het laatste zetje wat een mens nodig heeft om eruit te stappen.
vermoed dat die supporter van De Graafschap met brilletje een fokker is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Ongelooflijk smerige blessure bij Bouma van De Graafschap
Dat kan niet, want Vincent Vermeij speeltquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:22 schreef Nozick het volgende:
Was wat aan het zappen tussen de wedstrijden en blijven enkele minuten hangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom kijk je er zelf naar dan?
Ze hebben wel het dichtbijzijnste huis naast Woudestein opgetrommeld voor de EHBO-taak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:22 schreef Slobeend het volgende:
Ongelooflijk smerige blessure bij Bouma van De Graafschap
Zag je die enkel verkeerd staan? Moest bijna kotsen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:23 schreef Nozick het volgende:
[..]
vermoed dat die supporter van De Graafschap met brilletje een fokker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |