Maar, die heeft die lekkere geurquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou niet eens een shirt van jou kopen voor 10k
Nopequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:45 schreef d4v1d het volgende:
Staat je trein nogsteeds op de plek waar die net stond LB?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
Beter koopt een Duitsbedrijf de NS over, die Duitsers weten wel hoe je personen per trein moet vervoeren.
Ja naar 1 bestemmingquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
Beter koopt een Duitsbedrijf de NS over, die Duitsers weten wel hoe je personen per trein moet vervoeren.
Nee, wel een andere Eindhovenaarquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen Ken doll met overdreven abs.
Ik ben dikkig
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Knuffelen met iemand gespierd zoals hem is apart
Wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kan het weten![]()
Ik heb de pic gezien.
Die foto bij je moeder thuisquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat?
Ik kan het inderdaad weten tho
YOU'RE LOOKING KINDA DOWN TO MEHEEEquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
WHAT'S WRONG WITH YOOOOUUUHOUUUU
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
YOU'RE LOOKING KINDA DOWN TO MEHEEE
Goedemiddag wpquote:
wat de fuck is ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
Mogelijk de gayste clip die er bestaat denk ik.
Oei.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
ben er vandaag achter gekomen dat mijn nichtje pot is
met bijhorend kapsel
Tweelingbroer?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef Amoeba het volgende:
Wow zieke zelfbeheersingsactie gehad. Ik had echt de neiging om de laptop van mijn tweelingbroer door het raam naar buiten te gooien.
Gameverslaafden
Haha sorry moest lachen om die laatste zinquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:57 schreef wietparkiet het volgende:
ben er vandaag achter gekomen dat mijn nichtje pot is
met bijhorend kapsel
Dragen jullie nog steeds dezelfde kleren net zoals vroegerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef Amoeba het volgende:
Wow zieke zelfbeheersingsactie gehad. Ik had echt de neiging om de laptop van mijn tweelingbroer door het raam naar buiten te gooien.
Gameverslaafden
Neequote:Op zondag 30 augustus 2015 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dragen jullie nog steeds dezelfde kleren net zoals vroeger?
Had ook een tweeling in de klas op de basisschoolquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dragen jullie nog steeds dezelfde kleren net zoals vroeger?
Panseksueelquote:
Moobz was ook zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had ook een tweeling in de klas op de basisschoolZo verwarrend.
Ja opzich wel. Maar ik ben atm niet meer zo bezig met er die hard in verdiepen en steeds meer zoeken etc. Het is dus minder dan eerst, maar ik luister het nog steeds.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:54 schreef Trollscience het volgende:
Ey Nijn, luister jij eigenlijk nog veel metal?
Alle? Hoeveel hadden jullie er wel niet dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moobz was ook zo.
Maar op onze basisschool was dat hip of zo. Alle tweelingen deden dat. #00's #swag #mode #fashiontag
Haha, hardstylequote:Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja opzich wel. Maar ik ben atm niet meer zo bezig met er die hard in verdiepen en steeds meer zoeken etc. Het is dus minder dan eerst, maar ik luister het nog steeds.
Eerst was het metal - metal - rock - metal. Nu: metal - EDM - dubstep - hardstyle (in de auto ok- metal.
Dus ja dat.
Jij bent nog steeds obscuur bezig volgens mij?
Zou het ook echt niet voor de serieus opzetten hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:00 schreef Trollscience het volgende:
panseksueel is zo'n ongelooflijk memewoord
[..]
Haha, hardstyleHad ik nooit gedacht. Ja, gewoon alles, niet per sé obscuur. Jazz/elektronisch/indie etc. en iedere variant daarvan.
Gwn vuige techno draaien, luister ik bij mijn semi-chappie vriendengroep altijd tijdens het chillenquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou het ook echt niet voor de serieus opzetten hoor. Maar maten luisteren het veel en telkens als we chillen staat het op en zo begon ik een paar nummers wel geinig te vinden. De echte hardstyle daar heb ik nog steeds niks mee, maar Da Tweekaz en zo is best jolig en fijn om op te rijden
.
En ik luister wel eens nummers die je hier post, nogal gevarieerd inderdaad. Mijn mening over die genres varieert dan ook van nice tot dafuq Troll.
Er zijn best leuke technonummersquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gwn vuige techno draaien, luister ik bij mijn semi-chappie vriendengroep altijd tijdens het chillenHardstyle vind ik echt niks aan.
En tsja, ik ben nou eenmaal een rare jongen.
Ben ook wat toleranter, maar sommige shit kan ik me echt aan ergeren. Laatst bij een vriend van een vriend, had twee uur lang fucking Disturbed opstaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er zijn best leuke technonummers.
Mijn muzieksmaak is ook niet bepaald normaal. Maar ik kan nu tenminste wel uitgaan zonder op de muziek te haten, zoals op mijn 14e altijd het geval was.
Disturbed. Hmm. Ja. Ik luister dat altijd drie nummers lang terwijl ik 'quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ben ook wat toleranter, maar sommige shit kan ik me echt aan ergeren. Laatst bij een vriend van een vriend, had twee uur lang fucking Disturbed opstaan![]()
TWEE FUCKING UUR LANG. Ieder nummer klinkt hetzelfde.
Ik heb dat als ik ineens Dragonforce of Slayer luisterquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Disturbed. Hmm. Ja. Ik luister dat altijd drie nummers lang terwijl ik '' en dan zet ik het af. Ik snap je.
Hmm ja, nu ik er over nadenk is dat met best veel muziek het geval. Daarom luister ik het liefst van alles door elkaar, dan wordt het niet zo saai.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat als ik ineens Dragonforce of Slayer luister
Oh, ik luister meestal wel albums. Als ik daar de concentratie niet voor heb wel alles door elkaar ja.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm ja, nu ik er over nadenk is dat met best veel muziek het geval. Daarom luister ik het liefst van alles door elkaar, dan wordt het niet zo saai.
Ok niet door elkaar maar na elkaar uhg uhg je snapt me
Heb je dan nooit dat je je aan nummers ergert? Dat is de reden dat ik amper albums luister. Over het algemeen kan ik complete albums luisteren alleen handlen bij dit soort muziek:quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh, ik luister meestal wel albums. Als ik daar de concentratie niet voor heb wel alles door elkaar ja.
In de context van het album kan het wel gewoon goed klinken. En sommige nummers moet je vaker horen voor je ze kunt waarderen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je je aan nummers ergert? Dat is de reden dat ik amper albums luister. Over het algemeen kan ik complete albums luisteren alleen handlen bij dit soort muziek:
Oeh, die is nicequote:Op zondag 30 augustus 2015 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je dan nooit dat je je aan nummers ergert? Dat is de reden dat ik amper albums luister. Over het algemeen kan ik complete albums luisteren alleen handlen bij dit soort muziek:
Arrested Developmentquote:
ze danst echt raarquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die clip
Nick, ken je dit trouwens?
Nu wel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die clip
Nick, ken je dit trouwens?
ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef xcachet het volgende:
Ik heb zin om naar school te gaan
Erg he
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie fa2
nee maar echt wat ga je doen
'pop' is in principe alles dat niet klassiek (of jazz) is hèquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt toch hekel aan popmuziek?
de TS*quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:25 schreef Treinhoer het volgende:
Er is toch zo'n luchtalarm topic in ONZ waar men vermeldt wanneer het luchtalarm ergens afgaat?
Volgens mij is Gekkepoes de OP. #kannietvinden
Het is dat ik een semi-goede bui ben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 09:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ja, stom. Ik ben gewend van Engelstalige fora enzo.Excuus 10^5 aub
Kun je mooi foto's bewerken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:35 schreef broccoli. het volgende:
ggghh eerste 4 uur niks doen maar wel aanwezig moeten zijn
Heb het kaartje niet bij mequote:
goede ochtend mevrouw, hoe maakt u het?quote:
Hallo meneerquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goede ochtend mevrouw, hoe maakt u het?
ook prima weekendje gehad.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hallo meneer
Het gaat hier heerlijk, heb een leuk weekend gehad.
En u?
Succes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook prima weekendje gehad.
nu weer arbeit
lekker rustig opstarten op maandagochtend dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Succes.
Ik heb weer school, deze periode vandaag de eerste 4 uur niks doen
Nee, beter gewoon uitslapen tot 12 uurquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker rustig opstarten op maandagochtend dus
Vielleicht.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je trouwens een dikke actieshot bewerken?
mwa, dat lukt mij sowieso nooitquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, beter gewoon uitslapen tot 12 uur
in the middle of your street?quote:
Is niet voor iedereen weggelegd iddquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat lukt mij sowieso nooit
[..]
in the middle of your street?
ik heb wel de hele zaterdag geen zak uitgevoerdquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Is niet voor iedereen weggelegd idd
Heb het halve weekend op bed gelegenwerd wel afgesloten door een leuk feestje (op de afsluitdijk) maar echt
Moet toch ook een keer kunnen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel de hele zaterdag geen zak uitgevoerd
daft punk is playing at my house, MY HOUSEquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, dat lukt mij sowieso nooit
[..]
in the middle of your street?
Zeg maar een foto waar ik gloeiendjegloedjesnel door een bocht kom gevlogen met mijn rode liefde.quote:
beter ga je echte motor rijdenquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeg maar een foto waar ik gloeiendjegloedjesnel door een bocht kom gevlogen met mijn rode liefde.
beter houd je je bekquote:Op maandag 31 augustus 2015 13:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter ga je echte motor rijden
Boobquote:
Wat zittie te doen dan?quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb al 20 min college en die gast heeft nog niks verteld
maak hem uit voor homoquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb al 20 min college en die gast heeft nog niks verteld
quote:
Deze dude legt uit wat een histogram is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
Ik zit lekker te knutselen a la sociale werkplaats. Alleen noemen ze het hier een atelier.
wannabe modquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
kunnen die kutgifjes voortaan niet gewoon in het daarvoor bestemde plaatjes topic?
Je moet ook niet op je telefoon gaan zitten dikzakquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is echt vervelend als je op je telefoon zit
vreet Mb's
och och och wat een komiek ben je ookquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moet ook niet op je telefoon gaan zitten dikzak
quote:Rapper Kanye West wil president van de Verenigde Staten worden. West wil in 2020 een gooi doen naar het presidentschap.
Ik had net op de tijd de motor in de schuur staan.quote:
euh okequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had net op de tijd de motor in de schuur staan.
Nu even doodsaai wat statuten doorlezen.
Antiklacht: vanaf morgen bestuur.
alles goed in het hoge noorden?quote:
Ja zeker. Daar?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed in het hoge noorden westen?
ja hor, ik ben aan het wachten tot het onweer losbarstquote:
dat heb ik al gehad deels maar mag nog wel een keerquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hor, ik ben aan het wachten tot het onweer losbarst
waarom sadfacequote:
Waar? wie?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
de heks van het noorden is er weer hoor
weenie zomaar eik. hoe is de studiequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat heb ik al gehad deels maar mag nog wel een keer
[..]
waarom sadface
is maar hoe je het bekijktquote:
Je moeder.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
maar dan wel voor een club zijn die in amsterdam ligt
ajax
amsterdam
amoeba
nep brabander
fantastischquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weenie zomaar eik. hoe is de studie
volgens knmi o.a. noord westen, volgens vakantieregeling het noorden, idd net hoe je het bekijktquote:
dit dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het wat dieper bij FL
beetje onder de gordel van amoeba
Oh daar weet ik weer niks van danquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DUO betaalt mijn benzine ook niet dus meer dan terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:32 schreef d4v1d het volgende:
kut DUO
Moet de eerste maand aan reiskosten met OV zelf betalen
ach ja fok blijft een crèchequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je maar optijd je shit op orde moeten hebben lutserquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:32 schreef d4v1d het volgende:
kut DUO
ja het is al goed, zal nog wel een keertje dm'en.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:33 schreef Amoeba het volgende:
Ja FL serieus als dat onnodig kwetsend was, ik was me nergens van bewust ofzo. Geen idee wat er speelt dus excuses
of nouja, studentenreisproduct dan he. Geen idee of dat onderdeel van DUO is.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DUO betaalt mijn benzine ook niet dus meer dan terecht.
Of eigenlijk betaalt DUO die wel.
Of niet.
uhm.
Dat moet bijna iedereen, niks kut duo aan.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:32 schreef d4v1d het volgende:
kut DUO
binnenkort is fok er niet meer dus daarom rwina blijven zetten tot de stekker eruit getrokken wordquote:
Nee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had je maar optijd je shit op orde moeten hebben lutser
het blijft kut.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat moet bijna iedereen, niks kut duo aan.
lekker voor jequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee.
Mijn opleiding begint 7 september, dus krijg ik pas vanaf oktober stufi
janken ik heb 2 jaar lang mijn eigen reiskosten moeten betalenquote:
voor studie? Hoeveel was een retourtje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker voor je
[..]
janken ik heb 2 jaar lang mijn eigen reiskosten moeten betalen
6 euro ongquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
voor studie? Hoeveel was een retourtje.
Nog gefeliciteerd met de overwinning! Was een mooie pot, maar makkelijke penal. Verdiende overwinning overigens.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja het is al goed, zal nog wel een keertje dm'en.
Dankje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de overwinning! Was een mooie pot, maar makkelijke penal. Verdiende overwinning overigens.
kun je geen maand abo nemen? lijkt me sterk dat dat niet iets voordeliger is oidquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja dat is een hele andere wereld. Een retourtje voor mij kost 20 euro
wtf wie ben jijquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met de overwinning! Was een mooie pot, maar makkelijke penal. Verdiende overwinning overigens.
een traject vrij abo bij de NS kost voor een maandje 354 euro op dat trajectquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kun je geen maand abo nemen? lijkt me sterk dat dat niet iets voordeliger is oid
Haat?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom die haat ineens? Doe eens lief vragen.
Zeg jij. Kom je hier opeens zomaar langs.quote:
Wat lief van jequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haat?
Wel, lieve onbekende jongeman, wie ben jij?
maar er zijn toch meer abo's. Zoals dalvrij etc etc check het eens allemaal. Er móét toch íéts zijnquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
een traject vrij abo bij de NS kost voor een maandje 354 euro op dat traject
ik heb die abo hulptool van de NS ingevuld.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
maar er zijn toch meer abo's. Zoals dalvrij etc etc check het eens allemaal. Er móét toch íéts zijn
da kennen wij amsterdammers niequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg jij. Kom je hier opeens zomaar langs.
ach gossiequote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat lief van je![]()
Gewoon, een aardige knul die zijn tijd verdoet op FOK!
DM eens je reisgegevens dan wil ik wel met je meekijkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik heb die abo hulptool van de NS ingevuld.
Of ze naaien me
Utrecht Centraal <-> Rotterdam lombardijenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DM eens je reisgegevens dan wil ik wel met je meekijken
waarom nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:44 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Schultenbrau_!
Bah, dat koop ik nooit meer.
Monopoly komt niet meer online.
Mja, om al die moeite voor 30 euro te doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:47 schreef Flippiee het volgende:
Fredje tevens D4v1d, er was een app oid bedacht waarmee je kon kijken of je met meerdere mensen dezelfde eindbestemming had en dan kun je dus groep reizen met de trein voor 7,50 p.p. oid. Dan is het 15 euro per dagdat is dan ong. 300 euro
waar ga je studeren?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, om al die moeite voor 30 euro te doen, moet ik toch elke dag een reisgroep zoeken met wie je samen het ticket koopt
okee waar ga je je opleiding doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zeg ik niet. Dan gaat hele FOK! bashen op dat ik MBO studeren noem
Albeda college in een klas voor auti'squote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
okee waar ga je je opleiding doen
ja ja nobody caresquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef d4v1d het volgende:
inb4
MBO
MBO studeren noemen
Pretopleidingen
MBO =quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:50 schreef d4v1d het volgende:
inb4
MBO
MBO studeren noemen
Pretopleidingen
Doe rustigquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ja nobody cares
geef nou maar antwoord op mijn vraag
true.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, om al die moeite voor 30 euro te doen, moet ik toch elke dag een reisgroep zoeken met wie je samen het ticket koopt
oh verdomd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
true.
Altijd voordeel maand is wel goedkoper.
Dan krijg je 20% korting op iedere treinreis in de spits en evt 40% in daluren.
Plus de kosten van je abo, dan wordt het 294 in totaal o.b.v. de 20% korting
Toch al weer 40 euro uitbespaard
Gewoon pass nakken. Gratis toegang. Het leven is al duur zat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
van die 40 euro kun je weer een abo'tje nemen op brazzers of elke andere willekeurige pornosite
Gewoon vage fetishes bekijken op tumblr en daarop trekken togquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
van die 40 euro kun je weer een abo'tje nemen op brazzers of elke andere willekeurige pornosite
gejatte accounts worden altijd kenkisnel geblokkeerdquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:56 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Gewoon pass nakken. Gratis toegang. Het leven is al duur zat.
Tijd voor brood bier en bijstand vrind
bakkes johquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gejatte accounts worden altijd kenkisnel geblokkeerd
vooral bij brazzers
ik weet dit via flips
wat de fuckquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:58 schreef Flippiee het volgende:
ik durf niet meer op zulke sites te kijken omdat ik altijd bang ben dat ik straks een duitse bureau aan mijn deur heb met een boete omdat ik 'illegaal' keek oid. fucking genant dan natuurlijk
neeheequote:Op maandag 31 augustus 2015 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
kijk je naar duitse fetishporno ofzo dan?
deze man snaptquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon vage fetishes bekijken op tumblr en daarop trekken tog
wp ik heb nog wel een filmpje voor je als je zin hebt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
kijk je naar duitse fetishporno ofzo dan?
flipsquote:Voordat je nu met zweethandjes achter je laptop zit, in Nederland wordt vooral zwaar getild aan het verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal. De kans dat dergelijke brieven bij jou op de deurmat vallen is naar verwachting best klein. Ook in Duitsland is de verwachting dat dit voorlopig een eenmalige actie is.
zal hem eens "kopen"quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wp ik heb nog wel een filmpje voor je als je zin hebt.
http://www.moviemeter.nl/film/97674
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |