als je hard kan lopen zonder doping, kan je het met doping nog harder en meer verdienen, dus of die keus fout is, weet ik nog zo niet.quote:
En die clowns worden ook nog gepromoot door de NDA met hun hobbyproject Eigen Kracht. Zou die Ram nou echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat 95% van degene die zich natural bb'er noemen gewoon glashard liegen?quote:
Überhaupt het idee van een opdeling in een cleane en een gedopeerde sport hequote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
En die clowns worden ook nog gepromoot door de NDA met hun hobbyproject Eigen Kracht. Zou die Ram nou echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat 95% van degene die zich natural bb'er noemen gewoon glashard liegen?
ja, Ram is een white collar, als directeur. Die weten dingen af op bestuurlijk niveau maar inhoudelijk niks.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
En die clowns worden ook nog gepromoot door de NDA met hun hobbyproject Eigen Kracht. Zou die Ram nou echt zo blind zijn dat hij niet ziet dat 95% van degene die zich natural bb'er noemen gewoon glashard liegen?
Kun je over dat laatste meer vertellen? Link misschien?quote:Op zondag 30 augustus 2015 12:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb het gelezen inderdaad. Hoop dat er van de huidige generatie ook zo'n boek uitkomt. Meest opvallend vond ik trouwens de methode van afvallen: flessen water in combinatie met slaappillen![]()
. Daar hebben ze nu toch wel wat betere middeltjes voor gevonden. Feit dat ze nu niet harder de berg op knallen duidt dus wel degelijk op verminderd EPO gebruik.
Het valt me wel vaker op dat sportbiografieën gênant zelfverheerlijkend zijn. Ook die van Agassi bijvoorbeeld (die helaas alleen zijn onschuldige doping verhaal erin opnam, maar daarmee wel duidelijk maakte wat voor organisatie de ATP is)
Kan mevrouw Coulthard niet gewoon de rest van haar leven niets meer zeggen?quote:
Lekker met Frank aan de nandrolon.quote:
4 wedstrijden zonder tegendoelpunt kan niet zonder doping.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker met Frank aan de nandrolon.
http://www.theguardian.co(...)e-agassi-wada-dopingquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kun je over dat laatste meer vertellen? Link misschien?
In het voetbal zijn er ook wel wat opgevoerde brommers die anders nooit prof zouden zijn geweest.
Er is wel een extreem groot verschil tussen Schippers en de Sky-mannen natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:52 schreef Ericr het volgende:
Schippers moet maar zorgen dat ze sponsoring van Sky krijgt. De PR tactieken kent ze al
Qua verweer niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is wel een extreem groot verschil tussen Schippers en de Sky-mannen natuurlijk.
Iets anders zeggen lijkt mij een slecht business model.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan mevrouw Coulthard niet gewoon de rest van haar leven niets meer zeggen?
Die ogen bij dat inteview. Nee, superduper nuchter.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hier praat ze ook.
Ze zou zo in South Park kunnen.
Volgens de meesten hier mag je best doping gebruiken, als je het maar niet ontkent want dat is hypocrietquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Iets anders zeggen lijkt mij een slecht business model.
Ontkennen is één ding, doen alsof de gelopen tijd heel normaal is en wij met z'n allen gek zijn is weer een ander ding.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens de meesten hier mag je best doping gebruiken, als je het maar niet ontkent want dat is hypocriet
Lijkt mij een uitstekend business model dus, want dit is wat de gemiddelde volger en de sponsoren willen horen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ontkennen is één ding, doen alsof de gelopen tijd heel normaal is en wij met z'n allen gek zijn is weer een ander ding.
De gemiddelde volger wil horen dat Dafne alleen maar groente eet? Dat soort teksten?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend business model dus, want dit is wat de gemiddelde volger en de sponsoren willen horen.
De gemiddelde kijker geeft geen fuck. Dat geldt niet alleen zo bij sportprestaties, maar ook de afkomst van vlees, kleding en ga zo maar door. Entertainment voor de massa.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gemiddelde volger wil horen dat Dafne alleen maar groente eet? Dat soort teksten?
Lijkt me persoonlijk vrij sterk, maar goed.
In de quote van Marco komt het woord groenten niet voor..quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De gemiddelde volger wil horen dat Dafne alleen maar groente eet? Dat soort teksten?
Lijkt me persoonlijk vrij sterk, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |