sodejuquote:
FY is als individu wel beter te pruimen als in groepsverband met DJVT ja.quote:
Inderdaad, ik vond Pauw er net lekker in zitten. Rot op met al die bekende Nederlanders als gast.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Gaat dus weer nergens over[ afbeelding ]
Daar heb ik over na zitten te denken (ja ik denk weleensquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Ook deze medelander komt langs;
en Postcode Loterij-verliezer Kamal Maihouane.
Opflikkeren. Geen lot is geen prijs.
Wie niet kan inzetten speelt niet mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar heb ik over na zitten te denken (ja ik denk weleens). OK het is een lot maar ook een soort abonnement (op een loterij). ALs je de krant een keer niet betaalt krijg je wel gewoon de krant de volgende dag in de bus, plus een aanmaning om te betalen. Bij dit is het meteen: niet betaalt, geen lot. Maar ik ben geen jurist natuurlijk.
Maar wie niet kan betalen krijgt wel een krantquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wie niet kan inzetten speelt niet mee.
Had hij maar die dikke TV moeten verpatsten. Zag een reportage bij EditieNL.
Ik vind Jinek ook niks. Wereldvreemd. Kringgesprekje 2.0.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wie niet kan betalen krijgt wel een krantReportage heb ik niet gezien trouwens. Iig was hij dus wel zo verstandig om niet rood te mogen staan blijkbaar, anders was het wel afgeschreven.
Weet niet eens of ik wel ga kijken trouwens, Jinek vind ik nooit zo geweldig eigenlijk
Ik was in Köln met oud en nieuwquote:
Was je hier?:quote:Op maandag 4 januari 2016 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik was in Köln met oud en nieuw
Ik zei ter plekke al tegen m'n vriendin dat er wel extreem veel allochtonen waren, maar we voelden ons niet onveilig ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |