twitter:flightradar24 twitterde op woensdag 09-09-2015 om 01:31:32 Confirmed: Fire at @LASairport involved flight #BA2276, bound for London. Our track: http://t.co/x0CiG699Ei http://t.co/R9DWI7CdiJ reageer retweet
twitter:LASairport twitterde op woensdag 09-09-2015 om 01:35:13 UPDATE 4:33 PM -- There were 159 passengers and 13 crew on the flight. Two were transported for minor injuries. reageer retweet
Kist is bijna 17 jaar oud, beschadigde wingbox... het zou me ten zeerste verbazen als die nog gerepareerd gaat worden.quote:Op woensdag 9 september 2015 10:05 schreef Mikey92 het volgende:
Die vliegt voorlopig niet of helemaal niet meer...
Oeiquote:Op woensdag 9 september 2015 10:48 schreef OEM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kist is bijna 17 jaar oud, beschadigde wingbox... het zou me ten zeerste verbazen als die nog gerepareerd gaat worden.
Die kunnen ze wel afschrijven denk ik...quote:Op woensdag 9 september 2015 10:48 schreef OEM het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Kist is bijna 17 jaar oud, beschadigde wingbox... het zou me ten zeerste verbazen als die nog gerepareerd gaat worden.
BHB, BHD en BHK worden al jaren niet meer gebruikt. Echter, een registratie mag pas na 30 jaar weer hergebruikt worden. Daarom mogen BHB en BHK niet gebruikt worden (2010 en 2006 voor het laatst gebruikt) en BHD wel (1957).quote:Op woensdag 9 september 2015 00:19 schreef Mikey92 het volgende:
Geen BHB want die is al geregistreerd op een luchtballon.
Weer "brand" in de Schipholtunnel?quote:Op woensdag 9 september 2015 12:27 schreef Iemand91 het volgende:
Familie van mij gaat over een 2 uur naar Turkije; op dit moment rollen ze waarschijnlijk met de trein het station van Schiphol binnen.
EDIT: Nee dus.
Leuke verrassing ook (denk ik); de gebruikelijke 737 is de 767 PH-OYI geworden.
Niet dat hen dat ook maar iets kan schelen...
Nee, ze zitten in een andere trein dan ik dacht.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:47 schreef derLudolf het volgende:
Weer "brand" in de Schipholtunnel?
Lijkt erop van niet. Maar ach; een 767 is weer 'ns wat anders dan een 737 niet waar?quote:Zit je in zo'n 767 ook ruimer of maakt dat bij Arme en consorten weinig verschil?
Als je Economy of Confort vliegt zit je net zo krap als in een 737. Je zit alleen ruimer in Premium Comfort.quote:Op woensdag 9 september 2015 12:47 schreef derLudolf het volgende:
Zit je in zo'n 767 ook ruimer of maakt dat bij Arme en consorten weinig verschil?
Op 2:35 gaat de straal zo door de open deur de cabine in. Als ik de foto's zo zie misschien niet eens een slecht idee, volgens mij fikte het binnen ook al.quote:Op woensdag 9 september 2015 13:48 schreef flipsen het volgende:
Wat me altijd opvalt bij die blusacties: Ze kunnen toch echt niet richten met die schuimkanonnen ala ze die aanzetten. Ze spuiten mensen echt letterlijk van hun sokken (of van de brommer)
Ik heb nog nooit met zo'n lage bezettingsgraad gevlogen Mensen lagen over 3/4 stoelen languit te slapen En veel mensen hadden een "tweezits" voor zichzelf.quote:Op dinsdag 8 september 2015 17:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Yep, simpele overstap op IST, uitstekende verzorging aan boord, intercontinentaal vaker een lage bezettingsgraad, dus veel lege stoelen. A330 van Turkish is halen en brengen, soms goed, soms oud en versleten en dan zit zo'n loshangende voetensteun danig in de weg. Entertainment system is niet denderend maar dat zal niet boeiend zijn op een vakantie trip.
Blijven mooie plaatjesquote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Sunri5e het volgende:
Hier zie je de Trans niet vaak
[ afbeelding ]
Hoe vliegt hij daar eigenlijk naar toe? met meerdere tussenstops? zou dat wel eens willen zien.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:06 schreef Sunri5e het volgende:
Hier zie je de Trans niet vaak
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |