De recepten zijn toch gewoon openbaar? Als je bij de gerechten kijkt zie je een stappenplan als het goed is.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:41 schreef MaJo het volgende:
Ik wil best eens MS proberen maar je moet gelijk bestellen voordat je een recept of iets in kunt zien. Vind dit best klantonvriendelijk
Aankomend weekend onze vierde HF box
De recepten zijn ook als .pdf te downloaden via je account. Ze staan o.a. bij 'facturen'; daaronder staan namelijk ook de gerechten die je hebt besteld.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is liefja kan ik lezen , dankjewel!!!!!!!!!!
en ondertussen uitgeprint![]()
Maar als je niet eerst de recepten in kunt zien is dat toch heel klantonvriendelijk?quote:Op woensdag 2 september 2015 23:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nadat je hebt besteld en betaald, kun je vrij eenvoudig de recepten nog wisselen.
Na beter zoeken heb ik het nu gevondenquote:Op donderdag 3 september 2015 07:52 schreef Unites het volgende:
[..]
De recepten zijn toch gewoon openbaar? Als je bij de gerechten kijkt zie je een stappenplan als het goed is.
Ik ben er zeker niet kapot van hoe de site in elkaar zit. Zal voor MS wel een doel dienen.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je niet eerst de recepten in kunt zien is dat toch heel klantonvriendelijk?
[..]
Na beter zoeken heb ik het nu gevondenHet verwarrende is dat je wanneer je op "boxen bekijken" klikt je meteen in de bestelprocedure komt. Pas als je op "Bekijk onze recepten" klikt dan zie je de specifieke maaltijden. Ik zou dat iets anders indelen
ah.... oké, maar ik heb geen account bij HelloFreshquote:Op donderdag 3 september 2015 07:54 schreef Unites het volgende:
[..]
De recepten zijn ook als .pdf te downloaden via je account. Ze staan o.a. bij 'facturen'; daaronder staan namelijk ook de gerechten die je hebt besteld.
Dit is Marley Spoon.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... oké, maar ik heb geen account bij HelloFreshik lees hier wel zo af en toe mee
Ja, er zijn meer spelers op de markt.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... dat is dan weer iets anders? Nou ja ik ben blij met het recept
Ze bezorgen ook 's avonds.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoelaat laten jullie Marley Spoon dan leveren? Want nu bij Hello Fresh vind ik het juist zo fijn om het tijdvak 18.30-22.30 te kunnen kiezen maar bij Marley Spoon begint het laatste vak al om 17.00u dan is er vaak genoeg nog niemand thuis
Mijne komt zaterdag.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:11 schreef megamandy het volgende:
Hoelaat laten jullie Marley Spoon dan leveren? Want nu bij Hello Fresh vind ik het juist zo fijn om het tijdvak 18.30-22.30 te kunnen kiezen maar bij Marley Spoon begint het laatste vak al om 17.00u dan is er vaak genoeg nog niemand thuis
Ja maar dat kan dus al vanaf 17u toen ik keek. Mijn vriend werkt tot minstens 17u en ik kan les hebben tot 18.40 maar de meeste dagen ben ik ook tot sowieso 17u bezig met lessen.quote:
Oja dan heb ik mijn bijbaan en is mijn vriend ook bezig met zijn start-upquote:
sinds afgelopen week lever MS vanaf 1800 uur.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:11 schreef megamandy het volgende:
Ik hoop dat de Krat ook eens zo wijs wordt. Die wil ik nog graag eens proberen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
sinds afgelopen week lever MS vanaf 1800 uur.
En niet vanaf 1700 uur. Dat vond ik ook zwaar irritant.
Het is kindvriendelijker geworden, aldus de mevrouw die me probeerde over te halen weer iets af te nemen.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:35 schreef Unites het volgende:
Ik vind de nieuwe week van HF maar niks.
Vind er sowieso maar weinig 'spannends' en 'lekker ogend' tussen zitten de laatste paar weken.
Dat ze daar dan niks aparts voor introduceren...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is kindvriendelijker geworden, aldus de mevrouw die me probeerde over te halen weer iets af te nemen.
Aah top! Dan ga ik het eens goed bekijken want 18u moet wel lukkenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:29 schreef agter het volgende:
[..]
sinds afgelopen week lever MS vanaf 1800 uur.
En niet vanaf 1700 uur. Dat vond ik ook zwaar irritant.
De mijne komt ook vanavond.quote:Op vrijdag 4 september 2015 09:47 schreef agter het volgende:
Vanavond tussen half zeven en half acht de nieuwe box van MS.
Als er animo voor is, maak ik foto's van de inhoud.
Laat maar weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |