Stop er maar mee, dit wordt nooit meer beter!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:54 schreef VASND het volgende:
Dit is een nationale sportfeestdag jongens.
Ik wil schippers wel uit eten (nemen)quote:
Gefeliciteerd jongen, eindelijk van het gezeur van die vrouwen af!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
Ik heb de komende jaren geen seks meer nodig na deze dag
Miguel was hier nog gelost door Froomequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
Landa faalt, Nibali er al uitgeknikkerd. Had je nou Miguel maar meegenomen. Vino.
Komt net te kort aldus de Traksquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Lindegod nu ook de bergtrui?
Te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Inb4 hal-lo medailleklassement van Thijs.
Jij mag even keihard je gelijk halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Cavaliers het volgende:
Landa faalt, Nibali er al uitgeknikkerd. Had je nou Miguel maar meegenomen. Vino.
Ze zou een mooi commentaarduo vormen met Herbert. Na de tijd analyses van Karsten en Merijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
José Been wijdt het aan de Drentsheid van BJ
Herbert vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
José Been wijdt het aan de Drentsheid van BJ
Knijp eens in mijn armquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Aguero het volgende:
Wat de fuck.
Breakaway Bert Jan Lindeman wint een bergetappe in de Vuelta.
Ik denk een Chinees op een segway.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat gebeurde daar nou met de Cous?
Wat is dit nou?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:58 schreef Sked het volgende:
34. COLHENAO MONTOYA Sergio Luis 3 TEAM SKY 05h 11' 57'' + 01' 33''
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bah mijn hele feestvreugde verneukt door de commentator van eurosport.
Wat een teringwijf.
Echt welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat + Dafne = beste sportdag ooit
Waar blijft mijn push bericht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Schippers wel en Breakaway Bert niet op TT101
Ik ben al op onderzoek uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers bel even met Henao om te vragen wat er aan de hand is.
1 2 | 1. ESPFRAILE Omar 44 CAJA RURAL-SEGUROS RGA 13 pts 2. NEDLINDEMAN Bert Jan 193 TEAM LOTTO NL - JUMBO 13 pts |
Die hebben we zien lossen ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:02 schreef Sked het volgende:
40. COLDUARTE AREVALO Fabio Andres 62 COLOMBIA 05h 12' 39'' + 02' 15''
twitter:RichardPlugge twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 17:54:20Yes! @BertjanLindeman wins! Always believe in it! Great job man, wow. reageer retweet
#samenwinnentwitter:LottoJumbo_road twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 18:02:38What a fight! @BertjanLindeman wins stage 7 of @lavuelta! #samenwinnen #LV2015 http://t.co/2PCENtNH3N reageer retweet
Traantjes?twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 18:03:04Yessssssss!!! #bertjanlindeman #lavuelta reageer retweet
Nu mag het Merijn! Nu mag het!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:04 schreef showtimer het volgende:
Traantjes?twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 18:03:04Yessssssss!!! #bertjanlindeman #lavuelta reageer retweet
voormalig teamgenoot ook bij vacansquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Anton Pijl is blij voor zijn voormalige team.
Die gaat voor een Bert Jan Lindemannetje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Dombrowski valt me ook tegen. Weer zo'n Amerikaan die het alleen in eigen land kan.
Ik had hem vandaag opgeschreven bij cyclingmaster als Dark Horse.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Dombrowski valt me ook tegen. Weer zo'n Amerikaan die het alleen in eigen land kan.
Ja, zou Jose misschien niet helemaal objectief zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn derde grote zege aldus José
En dan de ronde van Drenthe noemen, genot.
Wat had hij gezegd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit te wachten op de excuuspost van Syntix.
Die komt zo vertellen hoe goed Skybaas Roche wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:NOShan70 twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 17:57:03Het blijkt maar weer: als je niet schiet, scoor je niet. Als je niet aanvalt, win je niet. Doe je dat wel, scoor je een keer! #Lindeman reageer retweet
Sky geeft geen fuck.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:09 schreef Cavaliers het volgende:
Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.quote:
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Lotto NL haalt de laatste maanden wel even hun gram ten opzichte van al die haters van het voorseizoen. Lekker voor jullie.
Sjors Bennett gaat nog drie etappes pakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Zo, die gaan keihard zuipen vanavond. Valt toch niks meer te winnen nu.
Jose is de cavaliers van Drenthequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zou Jose misschien niet helemaal objectief zijn?
hahahahaa nog niet eens in de buurtquote:
Je bent 8 posts te laatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
52. USATALANSKY Andrew 151 TEAM CANNONDALE - GARMIN 05h 17' 00'' + 06' 36''
Haha.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar ligt vast geen hond wakker van. Belkin of Djumbo, ze winnen toch nooit wat.
Ik ben de objectiviteit zelve.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jose is de cavaliers van Drenthe
6e plek van Gesink vind ik geen falen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, ik zie het. Ik lees jouw posts nooit.
Het was een leuk experiment, dat cleane wielrennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:13 schreef Sked het volgende:
52. USATALANSKY Andrew 151 TEAM CANNONDALE - GARMIN 05h 17' 00'' + 06' 36''
Haha.
Owowowow.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerd
Tour deden ze prima met Geesgodquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want ze winnen twee keer n etappe in een world tour koers waarvan een in de vuelta? Laten we ff reëel blijven. In t voorseizoen en tour hebben ze nog steeds hard gefaald en dit is in toevalstreffer.
Het zou toch wel bijzonder asociaal zijn om jou te negeren als je op mij reageert.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, anders had je nu niet gereageerd
Gaat ie niet gewoon een keer voor etappezege?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Slobeend het volgende:
Herbert komt toch ook uit Drenthe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, zou Jose misschien niet helemaal objectief zijn?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Herbert komt toch ook uit Drenthe?
Bijna alle pro-conti teams komen er niet aan te pas in de grote rondes dit jaar, behalve MTN dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertjan!!!
Echt sterk gereden. Wel oprecht teleurgesteld in Txurru. Als het zelfs in dit groepje met de lamme en de blinde niet lukt...
Caja Rural is het hele jaar aan het bazen en nu falen ze massaal.
Wel de bergtrui toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bertjan!!!
Echt sterk gereden. Wel oprecht teleurgesteld in Txurru. Als het zelfs in dit groepje met de lamme en de blinde niet lukt...
Caja Rural is het hele jaar aan het bazen en nu falen ze massaal.
BOEM niet te vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bijna alle pro-conti teams komen er niet aan te pas in de grote rondes dit jaar, behalve MTN dan.
Zou leuk zijn als ie dan opgepikt wordt door Astanaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het was een leuk experiment, dat cleane wielrennen
Dat was vooral individuele klasse van gesink, ik heb weinig teamwork gezien daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour deden ze prima met Geesgod
En toevalstreffer nee, dit is #samenwinnen
Astana gaat uit elkaar donderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ie dan opgepikt wordt door Astana
En de beste nederlander van de laatste 25 jaar: Erik dekker.quote:
Gaan ze ook niet vasthouden op deze manier.quote:
Ook nauwelijks in beeld toen Koshevoy, Cousin en Bert bij elkaar zaten terwijl Koshevoy enorm langzaam reed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaan ze ook niet vasthouden op deze manier.
Hoe kan Txurruka deze veel mindere klimmers niet volgen dan.
Wat een kennersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niemand had Lindeman in zijn team
Serieus ik zag gisteren twee commentatoren van ES en ik dacht wat doet dat kind tussen die 2 ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Chaves dat is gewoon kinderarbeid, dat dat toegestaan wordt.
En Giro ook, elke grote ronde was eigenlijk een succesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tour deden ze prima met Geesgod
En toevalstreffer nee, dit is #samenwinnen
Ik ben nu het overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niemand had Lindeman in zijn team
In ieder geval langer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb hier ook meer van genoten.
Sowiesoquote:
Om te kijken zeker. Maar in het geval Dafne is de voor- en napret ook prima natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Dat is overigens ook één van de redenen waarom ik loopnummers als 800m, 1500m en steeple leuker vind dan de sprintnummers.
Dat wel idd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Om te kijken zeker. Maar in het geval Dafne is de voor- en napret ook prima natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.
U mad?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij liep zich vooraf al in te dekken dat de SKYbazen geen fuck geven om de Vuelta. Toen Froome eergisteren vijf tellen pakte was het een GOD. Dus ik ben benieuwd wat het deze keer is.
Ongepast dit Syntix. Na vandaag is nederigheid wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
U mad?
[ afbeelding ]
Tevens, FroomeGOD![]()
Zou hij een Quintanaatje doen? De eerste twee weken beetje inkomen en de laatste week knallen?
Bij de tijdritquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wanneer gaan de grote mannen toeslaan?
Die rit is zo zwaar dat er toch pas in de laatste 3km wordt aangevallen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:02 schreef Marcoss het volgende:
Iedereen wacht tot volgende week woensdag, de nu al fameuze rit 11
Je hebt maar één ploeg nodig die vroeg in de rit al flink op kop gaat rijden. Zal Katusha wel zijn, want Rodriguez is het als bedenker van die rit wel haast verplicht er een topshow van te maken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die rit is zo zwaar dat er toch pas in de laatste 3km wordt aangevallen.
Gelukkig heeft Zeeman z'n fout hersteld door elke klim een heerlijke koele bidon aan te reikenquote:Vandaag hadden we gedacht om met Bennett in de aanval te trekken maar Bert-Jan gaf direct aan ook mee te willen doen.
Daarna is het droomplan helemaal uitgevoerd met een historische dag tot gevolgquote:“Het was zeer warm vandaag. Ik wist dat we Bert-Jan goed moesten verzorgen. Iedere beklimming kreeg hij een nieuwe verse bidon met koel water”
quote:Op de laatste klim, die we kennen van de hoogtestages die we hier vaak doen, speelde Bert-Jan het slim en liet hij niet in zijn kaarten kijken. Hij is de dik verdiende winnaar. Onderweg zei ik nog tegen hem "dit wordt een historische dag voor jou''
Ik heb een traantje gelaten bij het lezen van zoveel tactisch vernuft, Zeeman, wat een leider.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:04 schreef wimderon het volgende:
Merijn had dit droomplan niet voorzien:
[..]
Gelukkig heeft Zeeman z'n fout hersteld door elke klim een heerlijke koele bidon aan te reiken
[..]
Daarna is het droomplan helemaal uitgevoerd met een historische dag tot gevolg
[..]
Vooruitziende blik heeft die man hѐ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 07:04 schreef wimderon het volgende:
Merijn had dit droomplan niet voorzien:
[..]
Gelukkig heeft Zeeman z'n fout hersteld door elke klim een heerlijke koele bidon aan te reiken
[..]
Daarna is het droomplan helemaal uitgevoerd met een historische dag tot gevolg
[..]
Ik denk dat de Vuelta-organisatie dat zelf graag heeft. Zeker zolang er geen fatsoenlijke Spaanse sprinters zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
moeten ze van de UCI elke dag een klim rijden ofzo?
Alleen als ie elk uur een lekkere bidon met koel water krijgt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:20 schreef wimderon het volgende:
Van Asbroeck in de kopgroep, wordt het weer een #historischedag?
#sameninnoveren #nextlevelploegleidertacticsquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen als ie elk uur een lekkere bidon met koel water krijgt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:20 schreef wimderon het volgende:
Van Asbroeck in de kopgroep, wordt het weer een #historischedag?
Angel Madrazoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit Caja Ruralletje zit ook in de kopgroep.
De Spaanse Tom Lazer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd handig zo'n boekhouder, kan mooi zorgen dat het tijdsverschil in het voordeel van de kopgroep blijft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Drie minuut 15 zal echter lastig vol te houden zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Altijd handig zo'n boekhouder, kan mooi zorgen dat het tijdsverschil in het voordeel van de kopgroep blijft.
Handige boekhouders kunnen goochelen met cijfers.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie minuut 15 zal echter lastig vol te houden zijn.
Ricco_de_echte heeft hem opgesteld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn maar weinig vlakke gebieden in Spanje...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
moeten ze van de UCI elke dag een klim rijden ofzo?
En van Lulu Sanchez.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag rijden we naar Piti's geboortestad
Feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag rijden we naar Piti's geboortestad
#ohmygodtwitter:TourDeJose twitterde op zaterdag 29-08-2015 om 16:10:43Oh my god @krisboeckmans op de grond, en ook Tejay Van Garderen. En Boihanni voor de derde keer deze #vuelta reageer retweet
Dumoulin weer rood!quote:
José Been dacht van wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die van Cannondale zou zomaar Martin kunnen zijn.
Dan is het iemand anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
José Been dacht van wel.
Het scheelt maar 10 secondenquote:
Wat een slagveldquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
4 Opgaves: Boeckmans, Bouhanni, Martin en TvG.
Misschien waren ze niet koel, foutje Merijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Cavaliers het volgende:
Lindeman niet genoeg bidons gehad vandaag.
Ben benieuwd wie ze alle 4 heeft op Scoritoquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef showtimer het volgende:
4 Opgaves: Boeckmans, Bouhanni, Martin en TvG.
Dat wil ik voor geen goud missen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
NOS is live op NPO1 met Herbert en Maarten!
Merijn zit vooraan natuurlijk. Nu krijgt Bertjan de bidons van iemand anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet koel, foutje Merijn.
BJ is toch een Drent? Dan zal het wel nog erger worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Jason22 het volgende:
NOS is live op NPO1 met Herbert en Maarten!
Ik geen van allen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie ze alle 4 heeft op Scorito
En Van Bouhanni. Hij was zo goed bezig en nu al weer uitgevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een slagveld.
Zonde van Martin.
Ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel met de renner Tejay. Uiteraard is het voor die jongen wel zonde dat een grote koers weer op een teleurstelling uitloopt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En Van Bouhanni. Hij was zo goed bezig en nu al weer uitgevallen
TvG
Maar hij is de Nederlander die een klassement moest rijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb om eerlijk te zijn niet zoveel met de renner Tejay. Uiteraard is het voor die jongen wel zonde dat een grote koers weer op een teleurstelling uitloopt.
Frank Schleck lag ook op de grond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef TheArt het volgende:
Buiten die 4, zijn er nog meer die hard gevallen zijn? Heb geen beeld, maar alleen wat foto's gezien.
Schleck in ieder geval, verder kregen we niet echt een duidelijk overzicht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:22 schreef TheArt het volgende:
Buiten die 4, zijn er nog meer die hard gevallen zijn? Heb geen beeld, maar alleen wat foto's gezien.
Gadverquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:27 schreef TheArt het volgende:
Boeckmans nog niet bij bewustzijn meldt de Spaanse tv.
Dan Martin wil er langs rennen en gaat met fiets en al over de kop?quote:
Is dan ook een lastige afdaling. Gaan altijd mensen onderuit.quote:
Dan wordt er ergens in Nederland met deuren gegooid.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk is het geen Rodolfo Torres
Ik heb het gemist, dus ik kan geen uitsluitsel geven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk is het geen Rodolfo Torres
Hij was heel klein.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, dus ik kan geen uitsluitsel geven.
Geweest.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Erg hard gevallen en bewusteloos.
Toch dus wat hersenschade. Buiten bewustzijn raken is niet goed..quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:39 schreef TheArt het volgende:
Boeckmans gelukkig bij bewustzijn weer en aanspreekbaar.
Is geschorst.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:40 schreef Jason22 het volgende:
Herbert en Maarten zijn op zoek naar Tom D.
Zullen ze weten dat ie in het wit rijdt ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:40 schreef Jason22 het volgende:
Herbert en Maarten zijn op zoek naar Tom D.
Neequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zullen ze weten dat ie in het wit rijdt ?
Die gaat straks gewoon mee voor de trein met Degenkolb, en pakt dan die 10 seconden op Chaves terugquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:48 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij zit Dumoulin nog erg achteraan, die kan beter wat opschuiven
Na dat klimmetje zit Degenkolb niet meer in het peloton denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die gaat straks gewoon mee voor de trein met Degenkolb, en pakt dan die 10 seconden op Chaves terug
Waarom niet? Gewoon in de afdaling weer terug komenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na dat klimmetje zit Degenkolb niet meer in het peloton denk ik
Als ze volle bak gaan nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na dat klimmetje zit Degenkolb niet meer in het peloton denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |