Zeker weten Negerpop ftw.quote:
Hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja man fuck bitches
Nee die ons weer brengt naar het vliegveld.
Nice! Was het wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:24 schreef Amarantha het volgende:
2 dagen terug 2 docu's gekeken over skateboarden. The Motivation en The Motivation 2
Tom & Jerry ookquote:
Dino Ridersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nothing beats sunday morning tho.
[ afbeelding ]
![]()
Gekruid gehakt, dat vind ik ook lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Pasta met gekruide gehakt en mozzarella, fuck yes![]()
Die zijn samen heel erg tof live.quote:
Als je het niet vergeetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gekruid gehakt, dat vind ik ook lekker.
Ik denk niet dat ik ooit een kaartje ga kopen voor een rapshow. Als zoiets op een festival staat wil ik het wel proberen.quote:
I see what you did therequote:
Dit viel nog goed te behappen. KRS-One was heel anders en vond ik persoonlijk ook niet heel erg de moeite waard. Public enemy was daarentegen wel heel erg genieten, maar ook deels door een Flava Flav die door de zaal banjerde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit een kaartje ga kopen voor een rapshow. Als zoiets op een festival staat wil ik het wel proberen.
Rap werkt voor mij niet goed live, is te moeilijk, net als sommige bands ook last van hebben in andere genres.
KRS One was ik bijna naar toe gegaan in Eindhoven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit viel nog goed te behappen. KRS-One was heel anders en vond ik persoonlijk ook niet heel erg de moeite waard. Public enemy was daarentegen wel heel erg genieten, maar ook deels door een Flava Flav die door de zaal banjerde.
En het valt me op dat het ook heel erg verschilt per show. Zo is de ene show gewoon een stuk beter dan de andere van dezelfde band/artiest.
Yessss yess... come to the darkside!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
That moment dat je erover nadenkt om appelmoes te eten
https://listenonrepeat.com/quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
How high pt 2 op repeat, we zijn al bij 7x
Ja oke, hoe gooi ik mijn video er in? Blijft maar laden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
https://listenonrepeat.com/
Yes 14.gifquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://youtubeonrepeat.com/watch/?v=hOy1qa9BrnM
deze dan?
Dunnoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten dit kopen LB, misschien dat we dan wel kunnen 'smoken'
Dat te laat komen is inderdaad wel een 'dingetje' bij de meer populaire rappers. Daar kom ik dan ook niet zoveel. JVT live vond ik ook niet te verstaan en bijna lui te noemen, waar ik het op plaat geniaal vind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
KRS One was ik bijna naar toe gegaan in Eindhoven.
Maar ik vind de stijl gewoon moeilijk live. Het klinkt nooit hetzelfde, het zijn opeens ja.. simpele mensen met een simpele stemterwijl het op hun tracks gewoon echt tof klinkt.
Ook qua ademhaling/tempo is het moeilijk waardoor ze dan gaan rafelen, het niet te verstaan is, of met heel veel pauzes werken waar backup rappers/zangers het invullen wat ik soms ook storend vindt. Dus nee, ik vind het gewoon niet zo geschikt voor mij![]()
Heb Sluwe Vos nog een beetje terug gekeken viel ook tegen, live op paaspop jeugd van tegenwoordig gezien.. want gehoord heb ik ze amper. Klonk voor geen meter, ben weggelopen.
Dus nee.. ik zou het niet snel doen.![]()
En heb ook veel verhalen gehoord van een vriend van mij die wel veel naar (commerciele) rap concerten gaat dat er echt v eel een uur te laat komen etc..
Dat werkt best goed. Heb eens een poging gedaan (je kan het in de betere smartshop proberen) en was daar goed stoned van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
We moeten dit kopen LB, misschien dat we dan wel kunnen 'smoken'
Vertel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat te laat komen is inderdaad wel een 'dingetje' bij de meer populaire rappers. Daar kom ik dan ook niet zoveel. JVT live vond ik ook niet te verstaan en bijna lui te noemen, waar ik het op plaat geniaal vind.
Mja, ik blijf wel optredens bezoeken van dingen die ik vet vind. Er staan er tot december al weer een mooi wat op de lijst.
Zo uit m'n hoofd. Reel big fish, Monolord en Pokey LaFarge. Zal zo even m'n mail bekijken voor de rest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vertel.![]()
Ik heb nog We Are Electric en The Editors staan, waarschijnlijk komt daar nog Project Hardcore bij.
Zegt mij allemaal nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo uit m'n hoofd. Reel big fish, Monolord en Pokey LaFarge. Zal zo even m'n mail bekijken voor de rest.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://youtubeonrepeat.com/watch/?v=hOy1qa9BrnM
deze dan?
addon? of standaard op chrome?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of je doet gewoon zo
standaard op chromequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
addon? of standaard op chrome?
Ze zijn ook niet heel groot. Buiten RBF om heb ik ze nog niet live gezien.quote:
quote:
Je mist niet echt veel hoor, imhoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het wel jammer dat ik niet kan blowen, films als How High en Dude where's my car, pineapple express etc zouden dan vast nog leuker zijn.
Nupquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben je wel eens goed stoned geweest?
Denk dat je er eerder problemen van krijgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
A Molly a day keeps the problems away
Goeie woordgrapquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoeft ook niet nu, hij vraag wanneer wel.
Plsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nick is leuke zeeuwse jongen hoor
Primaquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Dit zou echt iets voor mij zijn
Nawhquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Is me ook overkomen, open doel. Pleur ik uit het niets
Mag je doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nawh
Note to self, als LB een sport gaat doen, filmen.
She likes youquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:10 schreef Amoeba het volgende:
lb ik kwam net terug uit Amsterdam. Ik was best laat in Utrecht dus ik whappte nog even of ze zin had nog nog even de stad in te gaan.
She said yes.Last minute dates.
Het enige wat ik me afvraag is of ze op zoek is niet iets vasts. Ik maak wel eens een gerichte opmerking maar daar krijg ik dan geen duidelijk signaal op.quote:
Van mensen duidelijkheid verwachten als jij niet eens je vraag direct durft te stellen..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het enige wat ik me afvraag is of ze op zoek is niet iets vasts. Ik maak wel eens een gerichte opmerking maar daar krijg ik dan geen duidelijk signaal op.
Vrouwen.
Enfin, ik zie haar dinsdag weer.
Gewoon afwachten, misschien weet ze t zelf ook nog nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het enige wat ik me afvraag is of ze op zoek is niet iets vasts. Ik maak wel eens een gerichte opmerking maar daar krijg ik dan geen duidelijk signaal op.
Vrouwen.
Enfin, ik zie haar dinsdag weer.
Ja waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
Gewoon zo doen "Daten?"
Of "Fling? Serieus?"
Lekker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Primajust chillin'
Daar? Nog steeds met Tjacka?
Nawhquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekker!
Ja gaat goed. Maar niet meer met Tjacka
Gast too soonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van mensen duidelijkheid verwachten als jij niet eens je vraag direct durft te stellen..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:25 schreef xcachet het volgende:
Ik heb niks te doen op werk. Volgens mij eten de gasten de borden ook op.
hoiquote:
Zn gangetje, daar?quote:
Ja precies. Ik zie haar dus dinsdag weer dus dan is de volgende kans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon afwachten, misschien weet ze t zelf ook nog niet
Op mijn mobiel stond dat ik deze track al eens heb geluisterd op Youtube. Kan ik mij niet meer herinneren.quote:
Leukquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
Als mijn bae het ook wil heb ik ook een date binnenkort
DAVIDquote:
JAWELquote:
Is compensatie.quote:
Thanks bbyquote:
quote:
Netjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik poker ook weer even en direct weer in de top hehe
en goedemorgen
Was netter geweest als ik 'in' had veranderd in 'aan' voordat ik gequote werdquote:
bitterlemon is er niet, komt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Was netter geweest als ik 'in' had veranderd in 'aan' voordat ik gequote werdGelukkig ben je geen taalnazi
Heb ik even mazzel vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bitterlemon is er niet, komt goed
Welke top?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef jodelahity het volgende:
Lol ik poker ook weer even en direct weer aan de top hehe
en goedemorgen
En jij bedankt dat je ook geen taalnazi bentquote:
oh verder ben ik een sukkel dus je hebt alsnog een kutdagquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
En jij bedankt dat je ook geen taalnazi bentMijn dag kan niet meer stuk
Ach ja dat zijn we allemaal weleens, komt altijd goed hehequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh verder ben ik een sukkel dus je hebt alsnog een kutdag
Af en toe ben ik er wel 1quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Was netter geweest als ik 'in' had veranderd in 'aan' voordat ik gequote werdGelukkig ben je geen taalnazi
*verslechtertquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Af en toe ben ik er wel 1Maar mijn Nederlands is dramatisch verslechterd afgelopen jaar
VAquote:
joah wel aardig, zo werkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA
Prima prima, lekker weer enzulksdaar?
quote:
voltooid deelwoorden willen eindigen met een tquote:
Heul nietquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Af en toe ben ik er wel 1Maar mijn Nederlands is dramatisch verslechterd afgelopen jaar
Nog bij AH?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joah wel aardig, zo werken
voltooitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
voltooid deelwoorden willen eindigen met een t
Heb je vast contract?quote:
Al anderhalf jaarquote:
Wanneer word jij vaste bliepmiep?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:33 schreef d4v1d het volgende:
VA is gepromoveerd tot kwaliteitsmedewerker
Muil dicht kassasletjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wanneer word jij vaste bliepmiep?
Chill chill, ben benieuwd of ik die krijgquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Al anderhalf jaarAnders was ik vast wel weg
Zo nu en danquote:
aii amm.. so highquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
And I know that you're fine, love. I will possess your heart.
Was lekker akward geweest als je m had aangesprokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Wowowow ik dacht ff dat ik mn vader in mn trein zag
Blaze it fggtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
aii amm.. so high
smoke chiba chiba smoke chiba chiba
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was lekker akward geweest als je m had aangesproken
Ik ben bijna in Utrechtquote:
Is prima, heb hem ook iets van 4x geluisterdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Houd er maar rekening mee dat je hem vaak gaat horen
wowowowow deep.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:44 schreef jodelahity het volgende:
wie aan littlebrownie komt komt aan littlebrownie
sorry ik liet een ruftquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:47 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom ruikt het random naar knoflook in mijn badkamer
Daar stap ik uit, dus dat komt goed uitquote:
dat is best gevaarlijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar stap ik uit, dus dat komt goed uit
Nee, ik ga naar mn S.O.quote:
Jaden Smith quotequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:44 schreef jodelahity het volgende:
wie aan littlebrownie komt komt aan littlebrownie
Watquote:
ik klikte omdat ik dacht dat het een filmpje wasquote:
Niks gezienquote:
Stel je voor je zit lekker te poepen of je bent aan het plassen.. stuiter je door dat wc hokje heen wat ook van zichzelf al goor isquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef d4v1d het volgende:
Lijkt me wel schrikken ergens, de trein die opeens met een noodgang op de rem gaat. Zit je lekker op je stoeltje
godverquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stel je voor je zit lekker te poepen of je bent aan het plassen.. stuiter je door dat wc hokje heen wat ook van zichzelf al goor is
Ik kan hier tegenquote:
Alsof iemand die zelfmoord pleegt ook maar enige ratio heeft. Ja, tuurlijk is het heel kut voor die conducteurs maar dat kun je zo iemand niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:02 schreef Geo4kant het volgende:
Altijd erg hoor, maar doe dat lekker in je woning met een touw.
Je ouders en omgeving krijgt die klap toch, maar dan hoef je er geen reizigers mee lastig te vallen en conducteurs trauma's te geven.
Zeker omdat je zwart bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vooral de laatste tijd heb ik best dark thoughts
Ik ben bruinquote:
ik trek je teennagels eruit als je doorgaatquote:
Echt veel ja.. ik heb tot nu toe nog geluk gehadquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb echt elke weer wat met treinen in het weekend ffs
DS zit in mn tasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt veel ja.. ik heb tot nu toe nog geluk gehad*klopt af op hout*
Misschien voortaan je DS in de tas doen?
Ik was zelf al bezig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik trek je teennagels eruit als je doorgaat
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was zelf al bezig.
Serieus, was net mn teennagels aan het knippen en zat een stukje aan de zijkant los wat ik weg wou hebben
Dat harde stukje bij de rand van je grote teen.. zo dubbel, ene kant doet het altijd pijn en moet je flink kloten en dat nagelclipper ding tussen je huid frotten maar aan de andere kant is die pijn ook ergens wel lekker en als het lukt, helemaal zonder te bloeden voelt dat wel nicequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was zelf al bezig.
Serieus, was net mn teennagels aan het knippen en zat een stukje aan de zijkant los wat ik weg wou hebben
Trek gewoon je hele nagel eruitquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:11 schreef d4v1d het volgende:
En dat stuk is er nog niet uit
Paar weken terug kleine teennagel ingescheurd, heel klein stukje van paar millimeter. Geen last van maar zit nogsteeds los
Ben ook wel benieuwd naar dat gevoel van voor de trein springenquote:
Denk dat je eerste niks voelt dpor adrelaninequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar dat gevoel van voor de trein springen![]()
Of het breken van een bot
En zo nog meer. Maar wil het niet meemaken, maar stel je had een machine.. maarja denk dat je hersenen dan instant kasplant zijn bij een trein ongeluk simulatie.
Jij kan ook vrij weinig hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:14 schreef Geo4kant het volgende:
* Geo4kant denkt hmm hmm.. zal ik 50 shades of gray doen bij LB, haar vastbinden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Blaas effe 210 naar Utrecht en haal LB even opquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga de bike maar eens buitenrollen boys.
Ga je toevallig richting breda?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:15 schreef Amoeba het volgende:
Ik ga de bike maar eens buitenrollen boys.
Zelfde reden als waarom Ron Jeremy zich eigen niet meer kan pijpen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:15 schreef d4v1d het volgende:
ik ben niet lenig genoeg om goed al mn teennagels te knippen
Ik ben niet in Utrechtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blaas effe 210 naar Utrecht en haal LB even op
Amoeba is nu sneller met de fiets dan jij met de treinquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je toevallig richting breda?![]()
![]()
![]()
David is een vetklepquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfde reden als waarom Ron Jeremy zich eigen niet meer kan pijpen?
Motor*quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Amoeba is nu sneller met de fiets dan jij met de trein
Precies de andere kant op.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je toevallig richting breda?![]()
![]()
![]()
quote:
Alle onkosten + 100euro per 60min vertraging per passagier verhalen bij de familiequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:39 schreef d4v1d het volgende:
NS kan er vrij weinig aan doen, beter vergoed die emo het even als die nog leeft
Als het nou regende konden ze gelijk doorrijddnquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:39 schreef d4v1d het volgende:
NS kan er vrij weinig aan doen, beter vergoed die emo het even als die nog leeft
Jij hebt ook altijd wat hequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Wss meer dan een uur vertraging
kan de familie ook vrij weinig aan doen tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alle onkosten + 100euro per 60min vertraging per passagier verhalen bij de familie![]()
Zou niet eens een shirt van jou kopen voor 10kquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:43 schreef Geo4kant het volgende:
LB
[ afbeelding ]
Kopen? Met zweet erin.. en dat allemaal voor maar $10k
Gewoon jatten togquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zou niet eens een shirt van jou kopen voor 10k
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |