Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Foto of video?
Verder dacht ik dat wij matties waren dus doe even lief!
Je moet er maar zin in hebben, vandaag trouwens wel geleerd dat hij met zijn aantal volgers op Twitter al geld kan verdienen, interessant.quote:
Je eerste constatering is fout?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.
Uit je 2de uiting constateer ik dat je een kloon bent, HMF?
Een Feyenoorder die overal meningen over heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:38 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je eerste constatering is fout?
Wat betreft je tweede constatering ligt het er maar net aan waar HMF voor staat?
Komt me vaag bekend voor, maar mijn orginiele account is ook al oud, dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die overal meningen over heeft.
Je hebt helden en helden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Heel Nederland was zogenaamd verzetsheld, maar ga je opa niet beledigen dus neem dat maar van je aan even, wat betreft de voornaam dat zei ik al maar betekent niet dat er wel degelijk een beetje op werd gelet na de oorlog, taboe, maar net als Adolf verdween de naam niet zo dus.
Ja hij heeft een lange geschiedenis van veel schreeuwen en dingen roepen, best een opvallende user. Kon hem wel waarderen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:42 schreef Slaro het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor, maar mijn orginiele account is ook al oud, dus wat dat betreft.
Als ik zijn UI zie dan zal ik hem vast herkennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja hij heeft een lange geschiedenis van veel schreeuwen en dingen roepen, best een opvallende user. Kon hem wel waarderen.
Yup! Ik weet eigenlijk niet waarom, maar bans mogen dan ook niet besproken worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:43 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als ik zijn UI zie dan zal ik hem vast herkennen.
Is hij gebanned??
Alsof we het over Voldemort hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yup! Ik weet eigenlijk niet waarom, maar bans mogen dan ook niet besproken worden.
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.
Uit je 2de uiting constateer ik dat je een kloon bent, HMF?
Ook fout overigens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Heel Nederland was zogenaamd verzetsheld, maar ga je opa niet beledigen dus neem dat maar van je aan even, wat betreft de voornaam dat zei ik al maar betekent niet dat er wel degelijk een beetje op werd gelet na de oorlog, taboe, maar net als Adolf verdween de naam niet zo dus.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.
Ondankbaar in de zin van dat ze geen zin hadden om je oma te palen????quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.
viel ook wel tegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.
Lijkt op hè.quote:
Ten opzichte van Klaasweetalles is HMF een profeet. Beide lijden aan post diarree, en zijn overtuigd van hun gelijk, ook al hebben ze dat niet.quote:
Omdat ik niet zo'n pessimist ben als jij, en bij voorbaat al wil opgeven in de CL, heb ik er opeens geen verstand van?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt op hè.
Klaasweetalles is veel meer van het verbale geweld. En heeft er niet echt kijk op, en zal zich nooit laten overtuigen door een ander.
HMF nog heel iets erger qua verbaal geweld, maar heeft wel degelijk verstand van voetbal, als je bij hem je mening onderbouwt, kun je best een discussie met hem voeren.
Iets in me zegt me dat jij vrij jong bent.
quote:
Er is een wezenlijk verschil tussen realist (op basis van in het verleden behaalde resultaten) en een pessimist.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n pessimist ben als jij, en bij voorbaat al wil opgeven in de CL, heb ik er opeens geen verstand van?
Jong is een vrij relatief begrip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |