Uitzendrechten voor dit onderdeel zijn waarschijnlijk te duur.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:44 schreef Van_Poppel het volgende:
De reclames zijn best wel irritant. Jammer dat BBC of ARD dit niet uitzenden.
Ja, het is kiezen tussen WK finale voetbal en dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitzendrechten voor dit onderdeel zijn waarschijnlijk te duur.
Dat blijkt, want Eurosport heeft de WK-finale voetbal dan weer niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, het is kiezen tussen WK finale voetbal en dit natuurlijk.
Da's gewoon de red bull, geeft je innerlijke vleugels.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:59 schreef heywoodu het volgende:
Zoals dat duo op Eurosport het verhaal van Yargunkin zat te vertellen, drinken spoot m'n neusgaten uit
Maakt het voor de kijker thuis ook wat boeiender. Laat gewoon linksboven de waarschuwingen van de top 10 zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, de live resultaten laten hier de waarschuwingen ook niet zien? Wat een drama van de IAAF
Op de Pan Amerikaanse Spelen vorige maand was er live timing voor elke kilometer (incl split over die km) en de straffen werden er gelijk bijgezet..
als ze niet tijdens de wedstrijd cheaten, dan is het wel met doping. ik stel voor dit af te schaffen, want het is toch niet om aan te zien, dit kan toch niet mainstream zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:04 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, de live resultaten laten hier de waarschuwingen ook niet zien? Wat een drama van de IAAF
Op de Pan Amerikaanse Spelen vorige maand was er live timing voor elke kilometer (incl split over die km) en de straffen werden er gelijk bijgezet..
Ja inderdaad, en elke km de tussenstand updaten (eens in de 4-5 minuten) is toch een stuk duidelijker ook om de race te volgen dan eens in de 22-23 minuten zoals nu (5km).quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maakt het voor de kijker thuis ook wat boeiender. Laat gewoon linksboven de waarschuwingen van de top 10 zien.
Alle sport afschaffen of alle sporters opsluiten zodat er geen doping mogelijk is...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ze niet tijdens de wedstrijd cheaten, dan is het wel met doping. ik stel voor dit af te schaffen, want het is toch niet om aan te zien, dit kan toch niet mainstream zijn.
De Toth of de gladiolen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:08 schreef Van_Poppel het volgende:
John Cleese zou er nachtmerries van krijgen
Niet zo snel kunnen zien helaasquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:31 schreef heywoodu het volgende:
Was dat een waarschuwing voor Tallent?
Die kunnen alleen hardlopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Best wel opvallend dat je hier geen Afrikaantjes ziet. Die moeten dit ook kunnen zou je zeggen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die kunnen alleen hardlopen
In Guatemala wandelt iedereen naar school
En toch staat er een Keniaan in de top-100 van de wereld op de 20km dit jaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Ik kan me voorstellen dat je in Kenia geen punten met deze sport scoort.
Klopt ja. Wel mooi ook, want ze moeten hem echt aan jou laten zien, met als gevolg dat er ooit een olympische finale was waarbij de lopers die voor goud en zilver streden een jurylid er op volle kracht uit gingen sprinten om bij de finish te komen voor hij ze een (beslissende) waarschuwing kon gevenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zou je prima elektronisch kunnen oplossen. Dat gedoe met mannetjes die de techniek controleren is zo 1996.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Klopt ja. Wel mooi ook, want ze moeten hem echt aan jou laten zien, met als gevolg dat er ooit een olympische finale was waarbij de lopers die voor goud en zilver streden een jurylid er op volle kracht uit gingen sprinten om bij de finish te komen voor hij ze een (beslissende) waarschuwing kon geven
Bah, krijgen we al die C-nummersquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:56 schreef heywoodu het volgende:
Het "hoofdprogramma" gaat bijna beginnen
Dat zou serieus een sterk team zijn zeg. Ik heb ook wel zin in Botswana met Amosquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 04:38 schreef wimderon het volgende:
Ik had wel een Keniaanse 4x400 willen zien met Bett, Tumuti, Kiprop en Rudisha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |