In de atletiek en dan specifiek bij de vrouwen en disciplines waar kracht een grote rol speelt zou je verwachten van niet. De invloed van anabole steroïden is daarvoor te groot. Het spreekt wel voor Schippers dat ze buiten haar grovere bouw geen sterke trekken heeft van vermannelijking. Die DDR-monsters maar ook de Sovjets zagen er veel mannelijker uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Laat ik eens advocaat van de duivel spelen maar is het niet heel normaal dat dopetijden na 30 jaar kunnen worden geevenaard puur clean door sterk verbeterde trainingsmethoden?
Leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef TheArt het volgende:
Geen idee wat ie allemaal zegt, maar die Griek gaat me toch even uit zijn dak als Schippers wint![]()
En zag het filmpje van de Franse tv en die commentator dacht dat Thompson had gewonnenMoest gecorrigeerd worden door zijn 2 co-commentatoren.
Ik heb ze allemaal gezien nu, behalve Belgisch commentaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef TheArt het volgende:
Geen idee wat ie allemaal zegt, maar die Griek gaat me toch even uit zijn dak als Schippers wint![]()
En zag het filmpje van de Franse tv en die commentator dacht dat Thompson had gewonnenMoest gecorrigeerd worden door zijn 2 co-commentatoren.
Sporza-site kan je gewoon zien als je de Hola-plugin even installeert. Dat filmpje heb ik net namelijk ook gezien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien nu, behalve Belgisch commentaar.
Iemand een linkje? En nee Sporza-site kan ik niet zien
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef TheArt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie ook al niet kan wachten, hier alvast mijn voorbeschouwing op de 50km zoals ie vanavond in de dagelijkse preview op de site komt:welke sadist verzint zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef DeeBee het volgende:
Mooie voorbeschouwing, ik zal m'n wekker zetten!Ik heb de nootjes en Red Bull al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie ook al niet kan wachten, hier alvast mijn voorbeschouwing op de 50km zoals ie vanavond in de dagelijkse preview op de site komt:Dat wordt genieten tussen half 2 en 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk weer veel dramatische DSQ-tjes in de slotkilometers![]()
Sydney 2000 was dat toch? Met die diskwalificatie van de leider in de stadiontunnel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt genieten tussen half 2 en 5.![]()
Hopelijk weer veel dramatische DSQ-tjes in de slotkilometers
Ja, Jane Saville, een Australischequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sydney 2000 was dat toch? Met die diskwalificatie van de leider in de stadiontunnel.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sydney 2000 was dat toch? Met die diskwalificatie van de leider in de stadiontunnel.
Dat is wel een Tallentje of niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef heywoodu het volgende:
En Jared Tallent doet vannacht weer mee natuurlijk, nog zo'n baas
En Rob Heffernan
quote:
Zo. Heb eindelijk de bijbehorende beelden gezien. Holy Fuck... Wat een epische race,quote:
Belachelijke sport, maar vanwege deze redenen toch altijd genot om te kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt genieten tussen half 2 en 5.![]()
Hopelijk weer veel dramatische DSQ-tjes in de slotkilometers
Martina niet meetellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef DO2 het volgende:
Haha. 'We' hebben gewoon n sprintster die tot de absolute wereldtop behoort. Da's echt absurd,.
Heeft die zich om laten bouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |