Och lieve gridjuh, het klinkt mij toch best wel in de oren als het begin van een echte tweede streep. Je kunt 2 dagen wachten en dan opnieuw testen, elke 2-3 dagen verdubbelt het hcg als je zwanger bent. Aan het begin gaat het dan nog om hele kleine hoeveelheden, dus dan zie je het beste vooruitgang als je in ieder geval twee dagen wacht. Maar als je het niet kunt laten en graag wilt, dan kun je ook een aantal dagen achter elkaar elke ochtend een test doen en als het meezit, dan zie je telkens een net iets beter waarneembaar streepje! Dat laatste deed ik ook en ik kan nu mijn streep mooi zien oplopen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:41 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Weet niet...ben bang....dat ik mijzelf voor de gek houd...maar we zien het beide...
Oehhhhh dan wordt dit vast een heeeeeeeeeel knap en lief kindje <3quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:46 schreef Cygne het volgende:
Oooh Ela, da's mijn man zijn verjaardag.
Nee, volgens mij niet speciaal. Ik was bij de action voor ovulatietesten en zag dat ze ook zwangerschapstest en hadden. In de bijsluiter stond dat het vanaf 4 dagen voor de nod kon werken, dus ik dacht, waarom niet? Ik deed het ook een beetje omdat ik vorige maand bijna dezelfde symptomen had en toen uiteindelijk toch ongesteld werd. Ik weet gewoon niet meer of ik het mezelf allemaal aanpraat of dat het bijvoorbeeld door stress komt oid...quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:02 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Lunamatic had een extra vroege test gebruikt?
Vanavond een avondje gehad met veel mama's & zwangeren om mij heen en het onderwerp komt dan toch automatisch op zwanger zijn, bevallen, babietjes enzo en ik merk dat ik dan toch wel echt even moet slikken.Niet iedereen is op de hoogte van mijn miskraam en soms wil ik het wel uit schreeuwen dat ik toch ook echt zwanger ben geweest en heus voor een gedeelte weet waar ze over praten.
[sub]
Ik vind het niet zo gekquote:Op zaterdag 5 september 2015 08:07 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Lijkt echt heel moeilijk om in zo'n situatie te zitten. Best stom eigenlijk dat er zo'n taboe rust op miskramen. Laatst was ik uit eten met een paar vriendinnen en toen ging het over wanneer je er aan toe bent om te beginnen met proberen zwanger te worden. Ik zeg op zo'n moment ook niet dat wij al bezig zijn. Gek eigenlijk.
Ja waarschijnlijk!quote:Op zaterdag 5 september 2015 08:05 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Oehhhhh dan wordt dit vast een heeeeeeeeeel knap en lief kindje <3
quote:Op zaterdag 5 september 2015 11:17 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn vriendinnen juist wel over de miskraam verteld. Mijn ouders dan weer niet. Ik wil hun die teleirstelling niet aandoen en ik wil ook niet dat zij elke keer als we elkaar zien hopen dat ik weer zwanger ben. Het onderwerp ligt gevoelig. Twee zussen zijn verminderd vruchtbaar (beiden een miskraam gehad ook) en zelf heb ik 3 jaar 'gezeurd' om een tweede. Nu zijn we zover en het is zo zuur allemaal. Ik was meteen zwanger en toen ging het mis en nu is er weer niks. Ben op dit moment even heel down. Straks weer een kerst met drie niet-zwangere zussen. Pfft. Dit weer helpt ook niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuchsia voor jou ook een![]()
<3 Dit vind ik echt heel leuk om te horen! En het belooft ook alvast veel goeds voor jullie kindje, waarvan ik hoop dat het er ook echt (snel) gaat komenquote:Op zaterdag 5 september 2015 12:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk!![]()
Volgens mijn schoonmoeder was hij als klein jongetje heel lief en zachtaardig en een beetje verlegen ook. Zei geen woord tot hij drie was. Zn eerste woord toen hij begon met praten was vogelhuisje.![]()
En hij had van die mooie lichtblonde krulletjes.
![]()
Maar serieus, als je schrijft over jou N doet me dat echt denken aan hoe mijn man was als kind (volgens verhalen van zijn moeder.) Zulke kinderen worden echt hele leuke volwassenen.
Dat laatste is zo herkenbaar. En dat mag jij nu gewoon weer gaan belevenquote:Op zaterdag 5 september 2015 13:20 schreef elamanilo het volgende:
Over de miskraam heb ik pas vertelt toen ik een goede zwangerschap had, of zelfs na de bevalling pas. Aan mijn ouders had ik wel heel vlot vertelt dat ik zwanger was, mijn moeder wist het al, ze had er zelf zere borsten vanEn toen het daarna mis ging, was ik blij dat ze me konden opvangen.
Ik herken ook wat mamiemoe omschrijft, het gevoel dat het jouw/jullie geheimpje is <3 Dat je dan zo over straat loopt en telkens denkt: Ik loop hier niet alleen, er groeit een babytje in mijn buik <3
quote:Op zaterdag 5 september 2015 13:14 schreef elamanilo het volgende:
[..]
<3 Dit vind ik echt heel leuk om te horen! En het belooft ook alvast veel goeds voor jullie kindje, waarvan ik hoop dat het er ook echt (snel) gaat komen
Ach nee, wat stom en ook heel jammer... Ik hoop dat je lichaam snel weer duidelijk wil zijnquote:Op maandag 7 september 2015 09:13 schreef Nazil het volgende:
Wauw ela, Gefeliciteerd! Hier op dag 38 helaas een witte test, dus ga er vanuit dat mijn lichaam mij voor de gek houdt
Jammer, maar gewoon afwachten, wie weet....quote:Op maandag 7 september 2015 09:43 schreef lunamatic het volgende:
Wat leuk ela!
Mijn Nod is vandaag, ik vind het echt weer spannend. Vanochtend nog niet ongesteld geworden, maar voel me helaas toch weer alsof ik nog wel ongesteld ga worden. Ik ben weer super emotioneel, dat is meestal hčt voorteken voor mijn periode helaas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |