Dit in combinatie met de persconferentie over 3 jaar waarbij ze in tranen verteld dat het allemaal de schuld was van die bak groenten bij de Lidl waar net de verkeerde stofjes in zatenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:17 schreef pfaf het volgende:
Was dit het Nederlandse sportmoment van de eeuw?
Die Jamaicaan gelooft het ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:21 schreef Rabieluh het volgende:
Een blanke die dit onderdeel wint? kan natuurlijk niet.
Wat is iedereen in dit topic ongelofelijk cynisch zeg. Naar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit in combinatie met de persconferentie over 3 jaar waarbij ze in tranen verteld dat het allemaal de schuld was van die bak groenten bij de Lidl waar net de verkeerde stofjes in zaten
Ontloopt ze hierdoor de dopingcontrole? Dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zou ook geen zin hebben in al die pers.
Zonderland best wel, vooral gezien zijn oefening. Niet zo groot als dit natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die eerste komt mijns inziens in buurt, die tweede was leuk, maar mondiaal geen groot sportmoment natuurlijk.
jepquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ontloopt ze hierdoor de dopingcontrole? Dan snap ik het wel.
Die mag ze zo alsnog doen hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ontloopt ze hierdoor de dopingcontrole? Dan snap ik het wel.
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:22:52(P.S. Als Dafne Schippers een (buitenlandse) wielrenner was, dan hadden we het nu al lang en breed over haar geloofwaardigheid gehad.) reageer retweet
Kritisch blijven is oké maar het begint hier wel uit te monden in gezeik op alles, kijk dan niet meer als je het niet aan kunt want elke prestatie is dan wel verdacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat is iedereen in dit topic ongelofelijk cynisch zeg. Naar.
Tja ik zou dit ook zijn als deze tijden door een Amerikaanse worden gelopen, dus nu het een Nederlandse is maakt dat de zaak niet anders, maar ik hoop van harte dat ik er naast zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oost-Duitse vrouwen er met een tiende vanaf lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon zo dat elke atleet onder zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Kritisch blijven is oké maar het begint hier wel uit te monden in gezeik op alles, kijk dan niet meer als je het niet aan kunt want elke prestatie is dan wel verdacht.
in before shutdown twit accountquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
Zonnedwaas wil een shitstormtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:22:52(P.S. Als Dafne Schippers een (buitenlandse) wielrenner was, dan hadden we het nu al lang en breed over haar geloofwaardigheid gehad.) reageer retweet
Triest figuurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
Zonnedwaas wil een shitstormtwitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:22:52(P.S. Als Dafne Schippers een (buitenlandse) wielrenner was, dan hadden we het nu al lang en breed over haar geloofwaardigheid gehad.) reageer retweet
nou OS beats Wk hoor. En als ze echt de grootste prestatie wil, mag ze volgend jaar de 100m winnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zonderland best wel, vooral gezien zijn oefening. Niet zo groot als dit natuurlijk
Sunfield neem ik niet serieus, graag geen tweets meer van hem plaatsen hierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
Naar ventjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
Wij op FOK! zijn daar al lang mee bezig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef Szura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |