Ook echt, rare muppet dat ie er is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Huispedofiel der huispedofielen Marchetti
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even een feitje tussendoor, Tete en Riedewald in de definitieve selectie volgens Mike Verweij
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even een feitje tussendoor, Tete en Riedewald in de definitieve selectie volgens Mike Verweij
Het duo is compleet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:14 schreef Steinerized het volgende:
Hebbie kalelullo weer.
Het is wachten op brillullo.
Tete en Riedewald in de definitieve selectie van Oranje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een groot wielrenner op mijn lijst. Jammer dat in Atlantico baanwielrennen heel erg leeft.
High five maatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete en Riedewald in de definitieve selectie van Oranje.
Zo, al mijn betogen waren toch van nut voor jullie.
5-0 Ijslandquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even gauw het Oranjetopic opzoeken en genieten van de schreeuw om Karsdorpquote:
Blind rot op en neem je handel meequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Slechtst mogelijke poulequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax
Besiktas
Krasnodar
Qabala
U hoorde het hier voor het eerst
Wie zei dat WIE ZEI DATquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald speelde niet slecht gisteren.
HAHAHA
Dit zou juist een hele goede keuze zijn van Danny. Dit zijn toch wel de beste spelers op hun positie van NL.quote:
Ga ff fietsen manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit zou juist een hele goede keuze zijn van Danny. Dit zijn toch wel de beste spelers op hun positie van NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |