Ik heb Mart Smeets en Joran van der Slootquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, dat wist ik nog niet
HANS VAN ZETTEN komt uit Leiden.
Mijn leven is compleet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef Rabieluh het volgende:
uefa.com stream stopt nu bij mij, nou dat was leuk.
Wat een baas is dat ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:14 schreef hafcfan het volgende:
gigi d'agostino god komt ook uit Turijn. 2 kilometer vanaf mijn huis geboren.
#leukefeitjes.
Oah, dank je welquote:
Armin van Buurenquote:
wat is datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armin van Buuren
Ricardo van Rhijn
Barry Opdam
Sebastian Langeveld
Alfons Groenendijk
Erik Falkenburg
Tim de Cler
Kenny van Hummel > deze meukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armin van Buuren
Ricardo van Rhijn
Barry Opdam
Sebastian Langeveld
Alfons Groenendijk
Erik Falkenburg
Tim de Cler
Ik mis alleen nog een groot wielrenner op mijn lijst. Jammer dat in Atlantico baanwielrennen heel erg leeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armin van Buuren
Ricardo van Rhijn
Barry Opdam
Sebastian Langeveld
Alfons Groenendijk
Erik Falkenburg
Tim de Cler
Ook echt, rare muppet dat ie er is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Huispedofiel der huispedofielen Marchetti
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even een feitje tussendoor, Tete en Riedewald in de definitieve selectie volgens Mike Verweij
OMGquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even een feitje tussendoor, Tete en Riedewald in de definitieve selectie volgens Mike Verweij
Het duo is compleet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:14 schreef Steinerized het volgende:
Hebbie kalelullo weer.
Het is wachten op brillullo.
Tete en Riedewald in de definitieve selectie van Oranje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een groot wielrenner op mijn lijst. Jammer dat in Atlantico baanwielrennen heel erg leeft.
High five maatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete en Riedewald in de definitieve selectie van Oranje.
Zo, al mijn betogen waren toch van nut voor jullie.
5-0 Ijslandquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Even gauw het Oranjetopic opzoeken en genieten van de schreeuw om Karsdorpquote:
Blind rot op en neem je handel meequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:19 schreef Tagliano het volgende:
Slechtst mogelijke poulequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:03 schreef Cavaliers het volgende:
Ajax
Besiktas
Krasnodar
Qabala
U hoorde het hier voor het eerst
Wie zei dat WIE ZEI DATquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Cavaliers het volgende:
Riedewald speelde niet slecht gisteren.
HAHAHA
Dit zou juist een hele goede keuze zijn van Danny. Dit zijn toch wel de beste spelers op hun positie van NL.quote:
Ga ff fietsen manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit zou juist een hele goede keuze zijn van Danny. Dit zijn toch wel de beste spelers op hun positie van NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |