I see what u did there !quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:39 schreef MaGNeT het volgende:
Game on!
Zag gisteren ineens in een flits iets voor het thema! Nu nog uitwerken
Die fotografen en hun schermpjes irriteren me welquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:53 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Twente Ballooning, nightglow 28-8.
\ik kon me er moeilijk voordrukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Die fotografen en hun schermpjes irriteren me wel
Shop de schermpjes dan zwartquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
\ik kon me er moeilijk voordrukken.
ik heb nog nul ervaring met fotobewerking. Afgelopen donderdag was het de bedoeling dat een vriend mij een hoop zou leren, maar er kwam een sterfgeval tussen.. Dus inmiddels heb ik photoshop van hem wel gekregen, maar nog niet geïnstalleerd, laat staan dat ik er wat mee gedaan heb..quote:
nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Ticootje het volgende:
[ link | afbeelding ]Avond 28-08 by Britt Wint, on Flickr
Ballonnen mooi maar jammer dat je de spiegeling in t water niet hebtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:53 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
Twente Ballooning, nightglow 28-8.
nee, zo ben ik niet. Heb er een gloeiende hekel aan als mensen dat bij mij doen, dus doe ik dat andersom ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ballonnen mooi maar jammer dat je de spiegeling in t water niet hebt
gewoon ellebogen gebruiken volgende keer
Camera op statief en hoog er bovenuit houdenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet. Heb er een gloeiende hekel aan als mensen dat bij mij doen, dus doe ik dat andersom ook niet
Maar als je niet je best doet voor een goede plek dan heb je uiteindelijk dus gewoon een niet zo'n mooie foto.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
nee, zo ben ik niet. Heb er een gloeiende hekel aan als mensen dat bij mij doen, dus doe ik dat andersom ook niet
Zo kut is hij anders niet. Ja het is jammer dat de reflectie niet doorloopt, maar ja aan de andere kant is dit ook wel apart. Niet zo overdreven standaard perfect.quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je niet je best doet voor een goede plek dan heb je uiteindelijk dus gewoon een kutfoto.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 20:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je niet je best doet voor een goede plek dan heb je uiteindelijk dus gewoon een kutfoto.
Lijkt wel met een webcam gemaakt... of met een beroerde telefoonquote:Op zondag 30 augustus 2015 16:23 schreef SunChaser het volgende:
Mijn inzending, genomen om 20.43
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:23 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
Het thema voor deze maand is "Nacht/avond" en is verzonnen door CaseJunky. Om het spannend te houden nog 1 voorwaarde: de foto moet gemaakt zijn tussen 21:30 en 04:00 uur want technisch gezien is het om 18:00 al avond.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:23 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur jij maar eens wat in dan beoordelen we die ook evenquote:Op maandag 31 augustus 2015 09:11 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Lijkt wel met een webcam gemaakt... of met een beroerde telefoon
tja ik snap het ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:07 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
[..]
Het thema voor deze maand is "Nacht/avond" en is verzonnen door CaseJunky. Om het spannend te houden nog 1 voorwaarde: de foto moet gemaakt zijn tussen 21:30 en 04:00 uur want technisch gezien is het om 18:00 al avond.
Moeilijk he?
Jij kan ook niks hebben hequote:Op maandag 31 augustus 2015 15:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stuur jij maar eens wat in dan beoordelen we die ook even
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef CaseJunky het volgende:
Nacht/avond fotografie vanaf 21:30 tot 04:00 want technisch gezien is het om 18:00 al avond dus...
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:33 schreef CaseJunky het volgende:
ik doe wss niet mee omdat het niet mijn ding is)
Maar het thema is avond / nacht.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:33 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
tja ik snap het ook niet
[..]
Jij kan ook niks hebben hevoor iemand die zo kritisch is ben je zelf niet erg nauw met je kwaliteit en de regeltjes..
Maar dit zijn geen inzendingen maar voorbeelden van wat ik snachts maak(ik doe wss niet mee omdat het niet mijn ding is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja die laatste is bewust zo Korrelig omdat het een schilderachtig effect moest hebben zonder al te veel detail verlies
Tja beetje uitdaging hequote:Op maandag 31 augustus 2015 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het thema is avond / nacht.
Maar je kan geen avond meer maken na 21:30... Het is dan gewoon al helemaal donker.
Lezen is een kunst he? Ik zeg waarsschijnlijk niet, mag best een thema verzinnen ookal doe ik zelf niet mee toch?.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waaraan je zelf niet meedoet omdat t niet jouw thema is
Eens. Echter, SunChaser schrijft: gemaakt om 20:43 uur. In de OP staat toch een eis over het tijdstip waar 20:43 uur niet aan voldoet?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:48 schreef Uncle het volgende:
Zo, en nu gaan we weer gezellig doen anders gaan we de boel hier eens grondig opruimen
Kritisch en scherp mag, maar hou het wel gezellig en constructief. Woorden als 'kutfoto' zijn hier dus niet welkom. Dan noem je het maar gewoon een 'slechte' foto!
Dit topic is: 'door users, voor users'. De regels zijn dus geen FOK! fotowedstrijd regels, en het is dus aan de users zelf om een wedstrijd te organiseren en binnen de zelf opgestelde regels te laten verlopen, als men dat wilt. Kort gezegd, zolang alles volgens de algemene forum regels en fatsoensnormen verloopt hebben wij mods er verder helemaal niets mee te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:37 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Eens. Echter, SunChaser schrijft: gemaakt om 20:43 uur. In de OP staat toch een eis over het tijdstip waar 20:43 uur niet aan voldoet?
Dus jij denkt m discussie te winnen door foto's af te krakenquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:51 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
Lezen is een kunst he? Ik zeg waarsschijnlijk niet, mag best een thema verzinnen ookal doe ik zelf niet mee toch?.
Maar ik stop met reageren bij jou want je mentaliteit is al net zo als je foto inzending (beroerd slecht dus)
Is dat Zutphen die laatste? Mooi!!quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:33 schreef CaseJunky het volgende:
[..]
tja ik snap het ook niet
[..]
Jij kan ook niks hebben hevoor iemand die zo kritisch is ben je zelf niet erg nauw met je kwaliteit en de regeltjes..
Maar dit zijn geen inzendingen maar voorbeelden van wat ik snachts maak(ik doe wss niet mee omdat het niet mijn ding is)
En ja die laatste is bewust zo Korrelig omdat het een schilderachtig effect moest hebben zonder al te veel detail verlies
Nergens staat NL tijd, dus die van Ticootje en mij voldoen gewoonquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:37 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Eens. Echter, SunChaser schrijft: gemaakt om 20:43 uur. In de OP staat toch een eis over het tijdstip waar 20:43 uur niet aan voldoet?
Aannames aannamesquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:46 schreef Uncle het volgende:
je haalt hier echt voldoening uit he...?
Die laatste is inderdaad Zutphen jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:41 schreef MariMiep het volgende:
[..]
Is dat Zutphen die laatste? Mooi!!
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nergens staat NL tijd, dus die van Ticootje en mij voldoen gewoon
Verder zou mij het een biet wezen of je je daar aan wilt houden.... Want mag aannemen dat men eerlijk op de tijdsbeperking af gaatquote:Om het spannend te houden nog 1 voorwaarde: de foto moet gemaakt zijn tussen 21:30 en 04:00
Echt he...quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik dácht laat ik weer es meedoen.
Maar ben meteen weer genezen.
Wát een achterlijk, sfeerverziekend gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |