Ah, de linkse 'iedereen die zegt waar het op staat schuiven we weg als een racist' kramp. Pechtold zou trots op je zijn.quote:
Rechts wint toch altijdquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, de linkse 'iedereen die zegt waar het op staat schuiven we weg als een racist' kramp. Pechtold zou trots op je zijn.
Als je heet hebt over negers en mexicanen bv, die kwamen pas veel later weet je nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hardop.
Godverdomme gast![]()
Als er een land bekend staat als hét toonbeeld voor het melting pot-model is het de VS wel.
Tja, ik weet niet hoe het met de meeste Nederlanders zit, maar ik krijg geen 138,- netto per dag hoor.quote:
Daar noem je ook even joekels van landen op zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je even dat de directe buurlanden veeeele malen meer vluchtelingen opnemen dan hier in Europa?
[..]
Waarbij Libanon nota bene 6 miljoen inwoners heeft! Die zitten op meer dan 1/6e van hun bevolking!
Maar goed, feit dat er ook schofterige (niet directe) buurlanden zijn, geeft jou natuurlijk weer genoeg ammunitie om over "de islamitische landen" in het algemeen te praten![]()
Als je echt serieus was en graag bij de feiten blijft had je simpelweg gezegd: "schandalig dat een land als Saoedi-Arabië (etc.) niks doet. Maar nee, meneertje heeft het weer over "moslimbroeders" en schoffeert daarmee gewoon de landen met veel moslims die zich wel degelijk sterk inzetten voor de vluchtelingen....
Of je bent gewoon echt zo achterlijk als dat je hier overkomt, of je loopt gewoon bewust continu de werkelijkheid te verdraaien om even lekker te stangen
Nadat links een keer goed in zijn bek is gescheten door dezelfde 'vluchteling' wel ja. De kop in het zand tot hun eigen fiets wordt gestolen.quote:
Ja man, echt wel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar noem je ook even joekels van landen op zegLanden zo groot waar je een miljoen vluchtelingen in de zandbak kunt neerzetten en het nog niet opvalt als ze samen kumbaya zingen. Nee dan het toch al overbevolkte Nederland, waar normale, hardwerkende gezinnen op de zolder moeten verblijven omdat dat vreemd gespuis overal voorrang op krijgt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
De reacties hier zo lezend denk ik dan: laat die komeet maar rap inslaan.
Daar had ik het niet over, maar dat dat het eerste is dat in je opkomt toont je gebrek aan kennis over dit onderwerp wel weer pijnlijk aan moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je heet hebt over negers en mexicanen bv, die kwamen pas veel later weet je nog?
Ok.quote:Amerika is gesticht door (...) west-Europeanen.
[...]
Er kwamen (...) Spanjaarden (...) naar Noord-Amerika.
Allemaal dezelfde achtergrond en westerse cultuur.
Die gast is progressiefquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pechtold is anders behoorlijk rechts...
Progressief is niet per definitie links... Op sociaal-economisch gebied is D'66 net als de VVD rechts en progressief. De SP is op dat gebied eerder conservatief en links.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:06 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Die gast is progressief
[ afbeelding ]
Maar wel zeggen ''kom maar lekker binnen jongens oom Pechtold zorgt voor jullie''quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Progressief is niet per definitie links... Op sociaal-economisch gebied is D'66 net als de VVD rechts en progressief. De SP is op dat gebied eerder conservatief en links.
Dat heeft echter niets met links of rechts te maken...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:09 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Maar wel zeggen ''kom maar lekker binnen jongens oom Pechtold zorgt voor jullie''
Maar wel een slecht straatbeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft echter niets met links of rechts te maken...
En je zou zelfs kunnen zeggen dat het voor rechts wel aantrekkelijk is, die vluchtelingen. In hun economische ideaal zijn dat zeer goedkope arbeidskrachten.
Ook zo'n misleidende term. Progressief als in progressie richting de afgrond.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:06 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Die gast is progressief
[ afbeelding ]
Want? Een vluchteling is ook gewoon een mens hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:10 schreef Bluffertje00 het volgende:
[..]
Maar wel een slecht straatbeeld.
En van die mensen die de PVV rechts, of zelfs extreem-rechts vindenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ik zie dat veel mensen de links en rechts begrippen niet eens correct hanteren... Die denken kennelijk dat 'rechts' stemmen per definitie minder vluchtelingen oplevert, en gaan dus voor de VVD, niet wetende dat deze partij juist verantwoordelijk is voor de uitholling van de verzorgingsstaat, met of zonder vluchtelingen. Dat maakt voor het liberalisme namelijk niets uit.
Ik zie weinig 'rechts' in die partij, in de klassieke zin van de betekenis.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En van die mensen die de PVV rechts, of zelfs extreem-rechts vinden
Maar onze diertjes danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Want? Een vluchteling is ook gewoon een mens hoor.
Wat is er eng aan de PVV Het is de NSB niet hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie weinig 'rechts' in die partij, in de klassieke zin van de betekenis.
Blijft wel een enge partij in mijn ogen, verder. Links of niet.
Wat ? ik ben er zo een, leg maar uit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ben jij er zo één. Laat maar dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |