Zo denken de haaien er ook overquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:32 schreef Roberta_J het volgende:
ach, zijn nog genoeg vluchtelingen over toch?
Islamofoob gespot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]![]()
Wat een vergelijk. Amerika is overgenomen door mensen van overeenkomstige culturen, die dezelfde taal spraken, er vergelijkbare ideeen op nahielden en inderdaad een land samen groot wilden maken.
Vooral dat laatste heb ik die economische gelukszoekers nog nooit zien doen. Die komen hier alleen maar om te halen, niet om te investeren. Die mensen gaan nooit wat betekenen voor onze maatschappij of die van de EU, nu niet en nooit niet. Die kosten alleen maar geld en dat vreemd gespuis past niet in onze westerse cultuur (dat hebben we nou onderhand wel gezien na 50 jaar falend immigratiebeleid) en brengt derhalve alleen maar narigheid met zich mee.
Er zijn zelfs hele hordes die constant alle EU leden afgaan om maar zoveel mogelijk vertrekpremies te innen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
De reacties hier zo lezend denk ik dan: laat die komeet maar rap inslaan.
We hebben hier genoeg vrouwtjes voor alle vluchtelingen, denk aan je zusje, je moeder, je oma.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hebben de oorlogsvoerders alle vrouwen en kinderen afgeslacht? In de vrachtwagen vanuit Syrie zaten 57 mannen, 4 kinderen en 8 vrouwen? De verhouding lijkt me een beetje zoek.
Desalniettemin tragische zaak, iedereen verdient veiligheid. Het probleem is meer het vertrouwen in de eerlijkheid van de vluchtelingen dat bij mij mist.
Kortom: jij hebt zelf ook geen oplossing en roept daarom maar dat het kut is en dat anderen het op moeten lossen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:11 schreef LXIV het volgende:
Wij moeten dat niet doen, dat moeten de Afrikanen zelf doen.
Hardop.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Amerika is overgenomen door mensen van overeenkomstige culturen, die dezelfde taal spraken, er vergelijkbare ideeen op nahielden en inderdaad een land samen groot wilden maken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja die nemen ook 300000 'asiel'zoekers op he.
Oh wacht.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:45 schreef deadprez het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)asseert-miljoen.html
echt hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
er lopen een aantal mafkezen rond he
je wilt het niet weten
daarom staat er ook plusminusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed uitgerekend
Godtyfus zeg.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:41 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
daarom staat er ook plusminus
domme ezel
wel je best doen komend schooljaar hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goed uitgerekend
Godtyfus zeg.
Idem... en het forum wordt er niet beter op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:44 schreef jelfrikandel het volgende:
Het is hard, maar nu eenmaal de realiteit.. Ik kijk geen eens nieuws meer, word er alleen maar depressief van.
check die reacties op de fp maar eens wat een racisten daar zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Idem... en het forum wordt er niet beter op.
Daar kom ik al helemaal niet meer... lijkt wel alsof de hele digitale wereld is vergeenstijliseerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:46 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
check die reacties op de fp maar eens wat een racisten daar zitten
helaas ben ik daar geband tot 24 februari 2016
dat laatste woord snap ik niet helemaal maar goed ik kom er ook niet meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar kom ik al helemaal niet meer... lijkt wel alsof de hele digitale wereld is vergeenstijliseerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |