SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige TT overigensFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik begin bijna terug te verlangen naar Westerhof.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Siggy had hier gescoordFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FC Den Bosch-uitquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik begin bijna terug te verlangen naar Westerhof.
Dat was genietenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ter verdediging van Ajax, die gasten doen 1,5 wedstrijd echt geen kut om te willen winnen, 2 ongelukkige momenten en het is kermis.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil geen mokkiemok TT's meer, daarom spelen we zo kut![]()
Ik wil geen mokkiemok TT's meer, daarom spelen we zo kut
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
prachtige cornerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
uit het boekjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We kunnen tegenwoordig alleen nog amateurteams in de voorbereiding van de mat spelen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik wil geen mokkiemok TT's meer, daarom spelen we zo kutik kan niet stoppen met glimlachen hierom
Een verschrikkelijke wedstrijd, mogen we wel zeggen...
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2015 19:40:55 ]![]()
dat moet ik nog maar zien dit seizoenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
We kunnen tegenwoordig alleen nog amateurteams in de voorbereiding van de mat spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat zegt dat eigenlijk? Dat het niveau daar nog slechter is gewoon?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar wel in competitie 9/9 en 0 tegendoelpunten
AjaxFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat het defensief beter staat, dus alle vertrouwen dat het 0-0 blijftquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat zegt dat eigenlijk? Dat het niveau daar nog slechter is gewoon?![]()
Gudelj voor de corner komopFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo'n bal van Veltman begrijp ik niet. Hou die bal gewoon bij je en schiet hem niet naar de keeper :/![]()
ja lekker Gudelj, mooie kaartFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
El Ghazi in de spits > Milik. Frank ga maar een nieuwe rechtsbuiten kopen, want El Ghazi is 20x gevaarlijker dan Milik op dit moment.![]()
en weer een prachtige cornerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja ik vind al dat gezeik ook echt iets te negatief, ook vanavond had je in verdedigend opzicht geen centje pijn tot die pingel en rode kaartquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het defensief beter staat, dus alle vertrouwen dat het 0-0 blijftOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
tikkietakkievoetbal ditFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
1-0 in de 90+3 minuutFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom zou je vaart maken? En dan een goal tegen krijgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef Heeinz het volgende:
Geel krijgen vanwege tijdrekken tegen Jablonec
Mijn God
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tegen de nummer 5 van stjegiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vind al dat gezeik ook echt iets te negatief, ook vanavond had je in verdedigend opzicht geen centje pijn tot die pingel en rode kaart
wel knapRED ONS HENNIEGOD![]()
Normaal zet ik de tv meteen uit na een wedstrijd maar ik ben nu wel heel benieuwd wat Frank te zeggen heeft![]()
Mooi tochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:43 schreef Saekerhett het volgende:
Tijdrekken tegen fucking Jablonek
hardcoholic![]()
75% balbezitquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lastig voeballe. Zijn maar 3 teams op de wereld die dit kapot kunnen spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:44 schreef Heeinz het volgende:
Normaal zet ik de tv meteen uit na een wedstrijd maar ik ben nu wel heel benieuwd wat Frank te zeggen heeft![]()
10 cornersquote:
0 op doelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel doorgaan he jongens, straks hebben we alleen psv en grun europees.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
ok doen wequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:45 schreef H.FR het volgende:
Wel doorgaan he jongens, straks hebben we alleen psv en grun europees.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Europees zijn er gewoon geen kleine ploegen meer, die gaan gewoon lekker met 10 man voor de goal liggenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de nummer 5 van stjegie
wel knapOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is maar goed dat ik deze wedstrijd in hd opgenomen heb. Kan ik hem mooi aan een collega geven die problemen heeft om in slaap te komen.![]()
Zoals ajax,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Europees zijn er gewoon geen kleine ploegen meer, die gaan gewoon lekker met 10 man voor de goal liggenDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Goed excuus wel . Worstelen tegen een armzalige ploeg met nog minder geld dan NACquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Europees zijn er gewoon geen kleine ploegen meer, die gaan gewoon lekker met 10 man voor de goal liggenRED ONS HENNIEGOD![]()
ja 3 minuten erbij
90+3 1-0FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij gunt die collega oogaids?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef Saekerhett het volgende:
Het is maar goed dat ik deze wedstrijd in hd opgenomen heb. Kan ik hem mooi aan een collega geven die problemen heeft om in slaap te komen.hhhhh![]()
NAC uit altijd lastigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed excuus wel . Worstelen tegen een armzalige ploeg met nog minder geld dan NAC
angstgegnerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Respect dat ze nog meegekomen zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De gekke boys van 410 zijn goed te horen![]()
Jij maakt die beats, hè..?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijk maar uit, straks word je aangeklaagd wegens geestelijke mishandeling.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef Saekerhett het volgende:
Het is maar goed dat ik deze wedstrijd in hd opgenomen heb. Kan ik hem mooi aan een collega geven die problemen heeft om in slaap te komen.Narf!![]()
Jammer , geen Siggy meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
NAC uit altijd lastig
angstgegnerRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat ze niet massaal zelfmoord plegenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Frank![]()
![]()
De wereld zou bij sommige een stuk beter af zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat ze niet massaal zelfmoord plegen![]()
Het zit ze ook niet mee, dit soort wedstrijden moet je ook een beetje geluk hebben
-F de BoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
komt die 1-0FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank na afloop zal ongeveer dit zeggen:quote:Ik vind dat we het goed gedaan hebben. Positiespel was goed en voldoende kansen gecreeerd. Niks weggegeven en dan krijg je een ongelukkige rode kaart tegen en dat moet je gewoon tegenhouden. Professioneel zijn en dat gelijkspel eruit slepen. Heel knap van die jonge jongens dat ze dat gelukt is en we zijn nu door dat het is belangrijkste.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
slimme overtredingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Najah het is ook wel een kut wedstrijd om te spelen nu natuurlijk. Zakelijk door geen problemen en op naar de poulefase![]()
Geen problemen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Najah het is ook wel een kut wedstrijd om te spelen nu natuurlijk. Zakelijk door geen problemen en op naar de poulefase![]()
![]()
nou mooi zeg
niks aan het handje
Selectie is goed zoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gefeliciteerd jullie hebben het verdiend!!!![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
zeker wetenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:50 schreef satecl het volgende:
Gefeliciteerd jullie hebben het verdiend!!!
En dan zeggen dat er bij Peesvee calimero,s zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:50 schreef hafcfan het volgende:
Frank helemaal blij![]()
![]()
Gaan ze zo Jablonec weer de schuld geven.RED ONS HENNIEGOD![]()
JAAAAAAAAAA, wat een helden! GVD IK WIL TATTOOS VAN Gudelj OP mn Pener! wat een speler! Wereldklasse!!Narf!![]()
WZAWZDBFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoi, welkom in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef n1ek- het volgende:
EL meteen in de eerste ronde poultjes, toch...?![]()
Dank.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoi, welkom in de voetbalwereld.![]()
3 oostblok clubs en in december 3e van de 4 worden.quote:I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Veel te veelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Amper iets weg gegeven man![]()
en 6 blessures verder vanwege voetballen op knollenveldenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef Seam het volgende:
[..]
3 oostblok clubs en in december 3e van de 4 worden.![]()
JAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Zo ongelofelijk belangrijk voor het Nederlandse voetbal dit, dat kun je niet ontkennen, of je nou voor PSV, FC Twente, AZ, ADO, FC Utrecht of die amateurclub Feyenoord bent.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
De fabeltjeskrantquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef Syntix het volgende:
Veltman, by far de beste verdediger van NL.RED ONS HENNIEGOD![]()
Was weer slecht, eigenlijk het hele seizoen al.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef Syntix het volgende:
Veltman, by far de beste verdediger van NL.![]()
twitter:Gvanderwiel twitterde op donderdag 27-08-2015 om 19:51:11Pfff dat was billeknijpen 😅#jabaja reageer retweet
![]()
El Ghazi is net zo'n demagogue als Dirrekie uit Katwijk. Waar Allah hem neerzet, daar zal Ghazi vlammen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:52 schreef Syntix het volgende:
El Ghazi is toch wel meer een spits.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2015 19:53:59 ]![]()
Heitinga opstellen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef TheArt het volgende:
Wat moet er nog gebeuren, wil De Boer inzien dat Veltman zo snel mogelijk dat elftal uit moet.![]()
Wil je Frank niet wegzetten als een of andere rare kamelen temmer s.v.pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:53 schreef n1ek- het volgende:
[..]
El Ghazi is net zo'n demagogue als Dirrekie uit Katwijk. Waar Allah hem neerzet, daar zal Ghazi vlammen.Narf!![]()
Slechter dan Veltman kan echt nietquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef truedestiny het volgende:
Het trieste is dat dit weekend dezelfde 11 kanslozen er weer staan.![]()
![]()
Frank gaat nu feest vieren .quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef truedestiny het volgende:
Het trieste is dat dit weekend dezelfde 11 kanslozen er weer staan.
Dat beeld was misschien wel het ergsteRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja duh, maar wat moet er nog gebeuren wil hij Heitinga er voor Veltman in zet. Die moet zelfmoord plegen ofzo voordat Frank dat in ziet.quote:![]()
Ah joh, kan jou het verrotstralen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wil je Frank niet wegzetten als een of andere rare kamelen temmer s.v.p![]()
Fischer
Heitinga met 1 arm en 1 been > Veltmanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Slechter dan Veltman kan echt niet![]()
Heitinga was behoorlijk on fire in jong iddquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heitinga met 1 arm en 1 been > VeltmanCharlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
iemand een stream die wel Frank gaat laten zien?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
cilissen en de paal reden ajaxBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Gast resultaat inpakken en nooit meer over janken. Ze zijn door en dat was het doel. Volgens mij zeiken alleen Nederlanders over het spel daarna...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarvoor is de? Voor mij of dat je weet dat het waar is?
Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik zou de meeste spelers in dit team niet omschrijven als 'kanslozen'. Eerder: 'grote talenten waarbij het er nog lang niet elke wedstrijd uitkomt'.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarvoor is de? Voor mij of dat je weet dat het waar is?
![]()
nee de buschauffeurs reden ajaxquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:58 schreef markvanrinsum het volgende:
cilissen en de paal reden ajax![]()
Alweer inpakken en nooit meer over janken ?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast resultaat inpakken en nooit meer over janken. Ze zijn door en dat was het doel. Volgens mij zeiken alleen Nederlanders over het spel daarna...RED ONS HENNIEGOD![]()
hij heeft gelijk, er is niks aan de hand. Zijn incidenten .quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer inpakken en nooit meer over janken ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Moet jij je niet concentreren op Wolfsburg, CSKA en United?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alweer inpakken en nooit meer over janken ?Charlie: How's it going in there?
Mwah, ik heb dit seizoen nog geen goede wedstrijd van Ajax gezien.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, er is niks aan de hand. Zijn incidenten .![]()
? Gaat het verder wel goed met je ?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Moet jij je niet concentreren op Wolfsburg, CSKA en United?RED ONS HENNIEGOD![]()
Incidenten? Dude ze zijn toch door naar de poulefase of niet dan? Dit zijn karakterkwekende pottenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij heeft gelijk, er is niks aan de hand. Zijn incidenten .
Dat dusquote:
de wedstrijden zijn de trainingen...... duuuhhhhFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik denk dat Ajax Dinamo Moskou gaat loten in dezelfde week, uit, als Eindhoven CSKA.
Kratje wedden, iemand...?![]()
por quis?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:02 schreef n1ek- het volgende:
Ik denk dat Ajax Dinamo Moskou gaat loten in dezelfde week, uit, als Eindhoven CSKA.
Kratje wedden, iemand...?Charlie: How's it going in there?
AZ klapt er in ieder geval wel op. AZ
Groetjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Biertjes klappen vanavond in Jablonec![]()
Wat is die Mark van Rijswijk een irritante commentator.Charlie: How's it going in there?
Jouw moeder met 1 arm en 1 been > Veltman.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heitinga was behoorlijk on fire in jong idd
Want laten we wel wezen, Veltman is echt by far de grootste debiel die er rondloopt in dit elftal. Wat een idioot![]()
![]()
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien. Maar Veltman speelde niet goed?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jouw moeder met 1 arm en 1 been > Veltman.
Want laten we wel wezen, Veltman is echt by far de grootste debiel die er rondloopt in dit elftal. Wat een idioot
Je hebt niets gemist. Veldman speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien. Maar Veltman speelde niet goed?Comfortably numb![]()
Ook geen moment bang voor geweest. 0-0 was mijn voorspelde eindstand. Wat mij meer zorgen baart is dat Frank uitzinnig was van vreugde, dat is toch schandalig?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:22 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist. Veldman speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd.Charlie: How's it going in there?
DAMN, AZ dringt aan
Punten zijn punten. Ook in de goede tijd waren dit altijd van die kutpotjes op een klein veldje in een Oostblokland.
El Ghazi overigens positieve uitzondering vandaag.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee, zou erger zijn als het 'm weinig deed. Deze wedstrijd was overleven en morgen is iedereen de wedstrijd weer vergeten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook geen moment bang voor geweest. 0-0 was mijn voorspelde eindstand. Wat mij meer zorgen baart is dat Frank uitzinnig was van vreugde, dat is toch schandalig?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit moet je gewoon winnen. Dan heb je meer punten... Dit is gewoon om te janken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:59 schreef Pedroso het volgende:
Punten zijn punten. Ook in de goede tijd waren dit altijd van die kutpotjes op een klein veldje in een Oostblokland.
El Ghazi overigens positieve uitzondering vandaag.
Maar in ieder geval de groep bereikt, daar had ik na die overtreding in de 16 een hard hoofd in.![]()
Wat dacht je van witheet zijn over het voetbal der graftomben?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, zou erger zijn als het 'm weinig deed. Deze wedstrijd was overleven en morgen is iedereen de wedstrijd weer vergeten.Charlie: How's it going in there?
Zinloos.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat dacht je van witheet zijn over het voetbal der graftomben?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Uiteindelijk nog een paar grote kansen gehad om 'm te winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit moet je gewoon winnen. Dan heb je meer punten... Dit is gewoon om te janken.
Maar in ieder geval de groep bereikt, daar had ik na die overtreding in de 16 een hard hoofd in.
Wedstrijd verder weer vergeten en de spelers weer een ervaring rijker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar zo euforisch zijn omdat je je Jablonec hebt uitgeschakeld is weer het andere uiterste zeg...quote:Charlie: How's it going in there?
Op dit moment kunnen ze dit soort tegenstanders niet kapot spelen en dan komt er een soort besluiteloosheid in het team.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wel als dit het maximale is. Vind jij dat?
Ze verrot schelden zal weinig helpen, wedstrijd analyseren en ermee aan de slag voor de volgende wedstrijd.team
Zal niet 1,2,3 omslaan naar goed voetbal maar ik ga er vanuit dat dit semi-juniorenteam gaat groeien.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hé maar jullie hebben vandaag wel 2x de 0 gehouden. Knap hoor
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."![]()
Al 5 wedstrijden op een rijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:12 schreef Mkr het volgende:
Hé maar jullie hebben vandaag wel 2x de 0 gehouden. Knap hoor
Niet 2x in 1 wedstrijdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Al 5 wedstrijden op een rij(0-0)
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."![]()
quote:
Tja, zij ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Uiteindelijk nog een paar grote kansen gehad om 'm te winnen.
Wedstrijd verder weer vergeten en de spelers weer een ervaring rijker.![]()
Denk je dat het een gebrek aan kwaliteit is?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op dit moment kunnen ze dit soort tegenstanders niet kapot spelen en dan komt er een soort besluiteloosheid in het team.
Dus eigenlijk is de selectie niet goed samengesteld?quote:Ze verrot schelden zal weinig helpen, wedstrijd analyseren en ermee aan de slag voor de volgende wedstrijd.team
Zal niet 1,2,3 omslaan naar goed voetbal maar ik ga er vanuit dat dit semi-juniorenteam gaat groeien.![]()
Beste selectie sinds tijden bij Ajax. Volgens de mensen die verantwoordelijk zijn voor de samenstelling.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Denk je dat het een gebrek aan kwaliteit is?
[..]
Dus eigenlijk is de selectie niet goed samengesteld?![]()
![]()
vechtlust. alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:26 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax met de billetjes samengeknepen door. Knap hoor.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ze trekken 'm in ieder geval over de de streep zullen we maar zeggen, ik wil positief blijven. Was ook wel des Ajax geweest om in de 80e min. de 1-0 te incasseren en in de verlenging eraf te gaan.![]()
Goh....quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Denk je dat het een gebrek aan kwaliteit is?
Heb je wel eens naar het elftal van Ajax gekeken?
Dan kan iedereen je wel vertellen dat Ajax geen kwaliteit heeft. Geen enkele Nederlandse ploeg trouwens, de tijden dat Nederlandse ploegen kwaliteit hadden liggen al even achter ons.
Dat zie je elk jaar wel weer duidelijk in de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs.![]()
Hoezo is dat des Ajax'?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:39 schreef FritzWepper het volgende:
Ze trekken 'm in ieder geval over de de streep zullen we maar zeggen, ik wil positief blijven. Was ook wel des Ajax geweest om in de 80e min. de 1-0 te incasseren en in de verlenging eraf te gaan.
Ajax staat juist bekend om het lucky zijn, niet om het op laatste momenten alsnog ten onder te gaan.
Maar idd alsnog over de streep getrokken.![]()
aaah mad?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jouw moeder met 1 arm en 1 been > Veltman.
Want laten we wel wezen, Veltman is echt by far de grootste debiel die er rondloopt in dit elftal. Wat een idioot![]()
Ja we zijn echt altijd luckyquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hoezo is dat des Ajax'?
Ajax staat juist bekend om het lucky zijn, niet om het op laatste momenten alsnog ten onder te gaan.
Maar idd alsnog over de streep getrokken.![]()
Ik zeg toch niet dat Ajax altijd lucky is?quote:
Maar Ajax is eerder een lucky ploeg dan dat ze bekend zouden staan dat ze op laatste moment toch de boot ingaan en verliezen.![]()
De laatste jaren is het voornamelijk dat laatstequote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Ajax altijd lucky is?
Maar Ajax is eerder een lucky ploeg dan dat ze bekend zouden staan dat ze op laatste moment toch de boot ingaan en verliezen.![]()
Goh, misschien is het niet zo, maar voor mijn gevoel hebben we in Europa zo vaak van die net-niet-momenten gehad. Goede uitgangsposities uit handen geven, een doelpunt tekort komen...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Ajax altijd lucky is?
Jij vind dit dus ook het maximaal haalbare? Ook gezien het verschil in begrotingen tussen Ajax en Jablonec?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Goh....
Heb je wel eens naar het elftal van Ajax gekeken?
Dan kan iedereen je wel vertellen dat Ajax geen kwaliteit heeft. Geen enkele Nederlandse ploeg trouwens, de tijden dat Nederlandse ploegen kwaliteit hadden liggen al even achter ons.
Dat zie je elk jaar wel weer duidelijk in de Europese wedstrijden van de Nederlandse clubs.![]()
Al die mensen die janken over de Boer zijn echt te vermoeiend voor woorden op sommige fora.
Heel erg jonge ploeg die gewoon nog veel moet leren. Dat zie je ook aan zo'n actie van Bazoer. Maar het talent zit wel in de ploeg maar is nog niet constant genoeg. Dat heeft tijd nodig. Tis fucking makkelijk om telkens Frank overal de schuld van te geven. Tis ook triest dat het gebeurd want hij verdient wat meer krediet na zijn prestaties. Nooit eerder veroverden Ajax vier kampioenschappen op rij. Lukt het een keertje niet is zogenaamd gelijk de magie verdwenen. Hij staat nu ook weer bovenaan, en je kan beter bovenaan staan met lelijk voetbal dan onderaan met mooi. De combi is het mooiste maar dat is onmogelijk met zo'n jonge ploeg. Ajax gaat gewoon kampioen worden dit seizoen en steeds beter voetballen en dan moet Frank van deze zelfde 'supporters' weer een contract voor het leven krijgen."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik heb het idee dat je een beetje met gekleurde bril kijkt lol.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
De laatste jaren is het voornamelijk dat laatsteNou dat idee heb ik niet bepaald hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef FritzWepper het volgende:
Goh, misschien is het niet zo, maar voor mijn gevoel hebben we in Europa zo vaak van die net-niet-momenten gehad. Goede uitgangsposities uit handen geven, een doelpunt tekort komen...
In de CL gewoon kansloos steeds niet doorgegaan na de groep. Ook de mazzel genoeg mee gehad dat ze nog door mochten in de EL, denk aan overwinning op bv Man Utd/City en Ac Milan.
Mede omdat Man Utd al door was, als dat soort ploegen gewoon normaal voetballen ga je gewoon met 5-0 onderuit.
Door dat soort mazzeltjes konden ze 3e worden en naar de EL.
En in de EL werden ze vaak ook gewoon kansloos naar huis verwezen, denk aan Salzburg.![]()
Ajax zou veel meer moeten kunnen, zelfs een gedegradeerde club in de Eredivisie zou overdreven gezegd nog van zo'n ploeg moeten winnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij vind dit dus ook het maximaal haalbare? Ook gezien het verschil in begrotingen tussen Ajax en Jablonec?
Maar van het huidige elftal van Ajax? Ik denk niet dat er veel meer inzit hoor.
Altijd dat zware overschatten van die spelers. Veltman was zo briljant, nou nooit gezien waarom.
Klaassen? Nou droom verder. En dan nu dat gezeur over figuurtjes als Bazoer en Riedewald.
Sorry hoor maar ik zie echt nog niet waarom gezegd wordt dat die het echt ver gaan schoppen.![]()
Dus jij verwacht dat Ajax 14e wordt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax zou veel meer moeten kunnen, zelfs een gedegradeerde club in de Eredivisie zou overdreven gezegd nog van zo'n ploeg moeten winnen.
Maar van het huidige elftal van Ajax Ik denk niet dat er veel meer inzit hoor.Ik ben het met je eens hoor, dus is de selectie door de Boer en Overmars compleet verkeerd ingeschat.quote:Altijd dat zware overschatten van die spelers. Veltman was zo briljant, nou nooit gezien waarom.
Klaassen? Nou droom verder. En dan nu dat gezeur over figuurtjes als Bazoer en Riedewald.
Sorry hoor maar ik zie echt nog niet waarom gezegd wordt dat die het echt ver gaan schoppen.![]()
Wat een onzin. Ik ben het deels met je eens, maar jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Stiggie het volgende:
Al die mensen die janken over de Boer zijn echt te vermoeiend voor woorden op sommige fora.
Tis ook triest dat het gebeurd want hij verdient wat meer krediet na zijn prestaties. Nooit eerder veroverden Ajax vier kampioenschappen op rij. Lukt het een keertje niet is zogenaamd gelijk de magie verdwenen.
Ja de Boer verdient meer krediet, hij is met een dramatisch slecht elftal 4x kampioen geworden wat erg knap is. Hij had gewoon kwalitatief een minder elftal in elk van die jaren, minstens 1 ploeg was elk jaar beter.
Maar je kunt het ook overdrijven die prestatie. Het was meer kampioen van de armoede.
Ze zijn vooral kampioen geworden omdat de rest het gigantisch liet afweten, niet omdat Ajax goede spelers had en goed speelde.
Al dat slechte wordt alleen nog verbloemd door het kampioenschap, maar verder was er gewoon helemaal niets om naar huis te schrijven. Europees drama, beker drama, het spel drama, spelers drama.
Als het dan een jaar niet lukt is het logisch dat de supporters gaan zeuren, zeker de typische arrogante ajacieden. De supportersschare van Ajax staat nou eenmaal niet bekend om hun loyaliteit, om het steunen van hun ploeg. Dus zo raar is het niet.
Er gaat genoeg mis hier in Nederland, er spelen alleen maar slechte spelers.
En daar klagen de supporters dan over, zeker bij Ajax waar er wel geld is om iets te gaan proberen.
Er speelt gewoon geen enkele Ajax-waardige speler.![]()
Frank acht dit team goed genoeg om 'goed' voetbal te spelen. Dat heeft hij meermaals aangegeven. Ook is hij verantwoordelijk voor de samenstelling, deze exacte samenstelling. Wat is dan precies triest aan het feit dat de Boer verantwoordelijk gehouden wordt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef Stiggie het volgende:
Heel erg jonge ploeg die gewoon nog veel moet leren. Dat zie je ook aan zo'n actie van Bazoer. Maar het talent zit wel in de ploeg maar is nog niet constant genoeg. Dat heeft tijd nodig. Tis fucking makkelijk om telkens Frank overal de schuld van te geven.Ik weet niet goed of jij Ajax een beetje volgt de afgelopen 2 jaar maar er is sprake van een neerwaartse spiraal.quote:Tis ook triest dat het gebeurd want hij verdient wat meer krediet na zijn prestaties. Nooit eerder veroverden Ajax vier kampioenschappen op rij. Lukt het een keertje niet is zogenaamd gelijk de magie verdwenen.Jouw mening. Mijn mening is dat je dan net zo goed teletekst kunt gaan kijken elke zondag rond 19.00 uur.quote:Hij staat nu ook weer bovenaan, en je kan beter bovenaan staan met lelijk voetbal dan onderaan met mooi.Inschattingsfout van de Boer dus. Of vind jij dat Ajax niet mooi hoeft te voetballen?quote:De combi is het mooiste maar dat is onmogelijk met zo'n jonge ploeg.Dit is populistisch geneuzel. Als je het hebt over bepaalde supporters, benoem hun dan ook gewoon.quote:Ajax gaat gewoon kampioen worden dit seizoen en steeds beter voetballen en dan moet Frank van deze zelfde 'supporters' weer een contract voor het leven krijgen.![]()
Nee, want ik zeg ''zou veel meer moeten kunnen''.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dus jij verwacht dat Ajax 14e wordt?
Ik ben het met je eens hoor, dus is de selectie door de Boer en Overmars compleet verkeerd ingeschat.
Alleen kwalitatief zit er niet veel in dit elftal, dat het echt gaat groeien.
Maar van een ploegje uit een niet echt voetballand, daar zou gewoon elke Nederlandse ploeg normaal van moeten winnen.
Maar dat zelfs een gevallen grootmacht als Ajax (je kunt Ajax echt geen grootmacht in Europa meer noemen) er moeite mee heeft tegenwoordig.... Zegt al genoeg.![]()
Als je denkt dat een andere coach met ditzelfde materiaal mooi en kwalitatief beter voetbal zou kunnen spelen en bovenaan zou kunnen staan denk ik dat je er compleet naast zit. Daar is de ploeg te jong voor. Je houdt de coach verantwoordelijk dat een super jonge groep niet constant mooi + effectief kan presteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Frank acht dit team goed genoeg om 'goed' voetbal te spelen. Dat heeft hij meermaals aangegeven. Ook is hij verantwoordelijk voor de samenstelling, deze exacte samenstelling. Wat is dan precies triest aan het feit dat de Boer verantwoordelijk gehouden wordt?
[..]
Ik weet niet goed of jij Ajax een beetje volgt de afgelopen 2 jaar maar er is sprake van een neerwaartse spiraal.
[..]
Jouw mening. Mijn mening is dat je dan net zo goed teletekst kunt gaan kijken elke zondag rond 19.00 uur.
[..]
Inschattingsfout van de Boer dus. Of vind jij dat Ajax niet mooi hoeft te voetballen?
[..]
Dit is populistisch geneuzel. Als je het hebt over bepaalde supporters, benoem hun dan ook gewoon.
Hij is verantwoordelijk om aan het eind van de rit bovenaan te staan. En op dit moment doet hij dat niet onverdienstelijk. Beter dat je een draak van een wedstrijd wint dan dat je hem verliest. Die mooie wedstrijden komen vanzelf wel naarmate de ploeg meer ervaring krijgt. Groot deel van deze spelers heeft een contract voor langere duur."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij staat onder druk he. Er werd hier al gegild om z'n ontslagquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ook geen moment bang voor geweest. 0-0 was mijn voorspelde eindstand. Wat mij meer zorgen baart is dat Frank uitzinnig was van vreugde, dat is toch schandalig?. Op zich vind ik een beetje emotie bij zo'n essentiële wedstrijd dan niet zo gek.
![]()
We zitten al 4 jaar te wachten op een mooie pot voetbalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:19 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Als je denkt dat een andere coach met ditzelfde materiaal mooi en kwalitatief beter voetbal zou kunnen spelen en bovenaan zou kunnen staan denk ik dat je er compleet naast zit. Daar is de ploeg te jong voor. Je houdt de coach verantwoordelijk dat een super jonge groep niet constant mooi + effectief kan presteren.
Hij is verantwoordelijk om aan het eind van de rit bovenaan te staan. En op dit moment doet hij dat niet onverdienstelijk. Beter dat je een draak van een wedstrijd wint dan dat je hem verliest. Die mooie wedstrijden komen vanzelf wel naarmate de ploeg meer ervaring krijgt. Groot deel van deze spelers heeft een contract voor langere duur.![]()
![]()
Plus het feit dat je in twee minuten door twee ongelukkige momenten bij die pingel en de rode kaart bijna alsnog je hele Europese seizoen wegflikkert... het is uiteindelijk best knap dat ze dat laatste half uur ongeschonden door kwamen en zelf nog de grootste kansen kregen...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij staat onder druk he. Er werd hier al gegild om z'n ontslag. Op zich vind ik een beetje emotie bij zo'n essentiële wedstrijd dan niet zo gek.
Ik word liever kampioen dan dat ik mooi voetbal zie. Daarnaast vind ik het spel al beter dan het grootste gedeelte van het vorig seizoenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We zitten al 4 jaar te wachten op een mooie pot voetbalOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat mensen vaak vergeten, is dat verdedigend voetbal spelen een stuk makkelijker is en een aanvallend team tegen een verdedigend team bijna altijd een zaadwedstrijd is. Met een man minder maar wat meer ruimte blijkt dat Ajax wel gewoon kansen kan creëren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Plus het feit dat je in twee minuten door twee ongelukkige momenten bij die pingel en de rode kaart bijna alsnog je hele Europese seizoen wegflikkert... het is uiteindelijk best knap dat ze dat laatste half uur ongeschonden door kwamen en zelf nog de grootste kansen kregen...![]()
Eens, en die Oosteuropese ploegen beheersen dat spel al helemaal tot in de puntjes, het is toch best bizar dat Jablonec zelfs na die nederlaag in Amsterdam nog geen enkel initiatief wilde tonen om aan te vallen, dat gebeurde pas echt na die rode kaartquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mensen vaak vergeten, is dat verdedigend voetbal spelen een stuk makkelijker is en een aanvallend team tegen een verdedigend team bijna altijd een zaadwedstrijd is. Met een man minder maar wat meer ruimte blijkt dat Ajax wel gewoon kansen kan creëren.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zegt genoeg over de kwaliteit van Ajax dat ze die muur niet kunnen slechten.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat mensen vaak vergeten, is dat verdedigend voetbal spelen een stuk makkelijker is en een aanvallend team tegen een verdedigend team bijna altijd een zaadwedstrijd is. Met een man minder maar wat meer ruimte blijkt dat Ajax wel gewoon kansen kan creëren.![]()
Stel je voor dat je 0-0 speelde en daarna het in de arena moest afmaken..dat was pas een zaadpot geweest zeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de kwaliteit van Ajax dat ze die muur niet kunnen slechten.Charlie: How's it going in there?
Ongeveer zo'n pot als het was, denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stel je voor dat je 0-0 speelde en daarna het in de arena moest afmaken..dat was pas een zaadpot geweest zeg.![]()
![]()
Gefeliciteerd Ajax! Niet goed gespeeld hoorde ik? Hoop dat jullie nu wel de punten pakken voor het Nederlandse voetbal
Onvoorwaardelijke liefde, onvoorwaardelijke steun....![]()
Zou kunnen, heb het niet gezien maar zal wel weer pijn aan de ogen hebben gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongeveer zo'n pot als het was, denk ik
Kan wel genieten van el Ghazi hoor, hij oogt altijd wat nonchalant maar die jongen heeft wel de wilskracht/drive van een echte topper![]()
![]()
Alleen niet het talent. Maar op wilskracht kun je ver komen. Depay is ook niet overmatig talentvol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:37 schreef Class het volgende:
Kan wel genieten van el Ghazi hoor, hij oogt altijd wat nonchalant maar die jongen heeft wel de wilskracht/drive van een echte topper![]()
Nieuwe Ronaldo denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 01:37 schreef Class het volgende:
Depay niet talentvol?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen niet het talent. Maar op wilskracht kun je ver komen. Depay is ook niet overmatig talentvol.![]()
Waar schrijf ik dat? Ik schrijf 'niet overmatig'. Sommige spelers hebben een redelijke hoeveelheid talent, maar moeten het echt van hard werken hebben. Anderen hebben gewoon achterlijk veel talent. Zeg maar het verschil tussen een Messi en Ronaldo.quote:
Zowel Ghazi als Depay hebben natuurlijk wel veel talent, maar niet zoveel als bijvoorbeeld een Robben. El Ghazi heeft te weinig talent om de wereldtop te halen. En dat zou bij Depay ook wel eens zo kunnen zijn.![]()
Het is maar net welke standaard je er op los laat, ik denk dat ze beiden wel talentvol zijn en potentie hebben maar je moet altijd afwachten hoe het zich ontwikkelt en dat gaat bij Depay wel de goeie kant op, El Ghazi moeten we nog even afwachten maar ik ben wel gecharmeerd van hem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alleen niet het talent. Maar op wilskracht kun je ver komen. Depay is ook niet overmatig talentvol.![]()
Ouasim bouy naar pec
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die hebben Raoila omarmt geloof ikquote:
Ja die lijkt sterker bezet dan ooit, ook omdat er best veel verrassingen waren in de voorronden CLquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:31 schreef Heeinz het volgende:
Er zitten toch een paar alleraardigste clubs in de EL zegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal wel een 0-0 wedstrijdje worden![]()
![]()
quote:Pot 1: Schalke 04, Borussia Dortmund, FC Basel, Napoli, Tottenham Hotspur, AJAX, Villareal, Roebin Kazan, Athletic Bilbao, Sporting Portugal, Olympique Marseille en Djnepr Dnjepropetrovsk.
Pot 2: Sporting Braga, Fiorentina, Lazio Roma, Anderlecht, Liverpool, AZ, Viktoria Plzen, Club Brugge, PAOK Saloniki, Celtic, Besiktas en APOEL Nicosia.
Pot 3: AS Monaco, Sparta Praag, Fenerbahçe, Legia Warschau, Girondins de Bordeaux, Lokomotiv Moskou, Lech Poznan, Saint-Etienne, Slovan Liberec, FC Augsburg, Rapid Wien en FC Krasnodar.
Pot 4: Partizan Belgrado, Asteras Tripolis, Belenenses, Rosenborg, Qarabag, Molde FK, Dinamo Minsk, FC Groningen, FC Sion, FC Midtjylland, KF Skënderbeu en Qäbälä FK.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Natuurlijk niet. Pas vanaf de achtste finales.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:40 schreef Ranja_Ranja het volgende:
We kunnen geen az en groningen loten neem ik aan?![]()
Dit wordt 'm jongens. Ik licht Platini even in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:27 schreef PeeJie_ het volgende:
Pot 1: Schalke 04, Borussia Dortmund, FC Basel, Napoli, Tottenham Hotspur, AJAX, Villareal, Roebin Kazan, Athletic Bilbao, Sporting Portugal, Olympique Marseille en Djnepr Dnjepropetrovsk.
Pot 2: Sporting Braga, Fiorentina, Lazio Roma, Anderlecht, Liverpool, AZ, Viktoria Plzen, Club Brugge, PAOK Saloniki, Celtic, Besiktas en APOEL Nicosia.
Pot 3: AS Monaco, Sparta Praag, Fenerbahçe, Legia Warschau, Girondins de Bordeaux, Lokomotiv Moskou, Lech Poznan, Saint-Etienne, Slovan Liberec, FC Augsburg, Rapid Wien en FC Krasnodar.
Pot 4: Partizan Belgrado, Asteras Tripolis, Belenenses, Rosenborg, Qarabag, Molde FK, Dinamo Minsk, FC Groningen, FC Sion, FC Midtjylland, KF Skënderbeu en Qäbälä FK.![]()
Toch wel lekker dat je in pot 1 zit. Loot je in ieder geval geen Dnjepr.
AJAX
Fiorentina
Sparta Praag
Rosenborg
Zoiets zegt mijn gevoelWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Ik mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:06 schreef PeeJie_ het volgende:
AJAX
Fiorentina
Sparta Praag
Rosenborg
Zoiets zegt mijn gevoelDit, dus.![]()
Fiorentina <-> Liverpool graag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:06 schreef PeeJie_ het volgende:
AJAX
Fiorentina
Sparta Praag
Rosenborg
Zoiets zegt mijn gevoel![]()
Dat zou wel baas zijn inderdaad. Ik hoop in ieder geval op een paar goede Europese potten en geen potten Ajax - Jablonec, daar bereik je toch niks mee en helemaal niet als je in de kwartfinale straks alweer uitgeschakeld wordtquote:Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Doe club maar niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:57 schreef WhateverWhatever het volgende:
Club Brugge, FC Augsburg, FC Sion![]()
Doe maar Liverpool, AS Monaco en Midtiylland (Sisto). Engelse clubs liggen ons wel en beter tegen goede clubs die wel willen voetballen dan tegen afbraakclubs uit het oostblok.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Wat is een sisto?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:24 schreef mabo11 het volgende:
Doe maar Liverpool, AS Monaco en Midtiylland (Sisto). Engelse clubs liggen ons wel en beter tegen goede clubs die wel willen voetballen dan tegen afbraakclubs uit het oostblok.![]()
Fox sports ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Weet iemand waar dit live uitgezonden wordt?
Ik zie het al Eurosport 2![]()
Die speler waar ajax interesse in hadquote:VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
En die zit nog steeds daar? Dan kan die er niks van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Die speler waar ajax interesse in had![]()
Op eurosport 2 is trouwens de loting live te zienVIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
FOX ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:05 schreef mabo11 het volgende:
Op eurosport 2 is trouwens de loting live te zienMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik weet niet of ik moet hopen op mooie tegenstanders of op 'kleine' tegenstanders, heb het gevoel dat we zo dramatisch blijven spelen voorlopig dus ook tegen kleine tegenstanders zal het wel niet fantastisch zijn![]()
![]()
Lucky Ajax weerIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Niet zo bestquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:30 schreef Heeinz het volgende:
Iemand die weet hoe Celtic tegenwoordig is?![]()
Speelt paard er nog?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3e kwalificatieronde CL
Celtic - Qarabag 1-0
Qarabag - Celtic 0-0
4e kwalificatieronde CL
Celtic - Malmo 3-2
Malmo - Celtic 2-0![]()
Nou dat zijn geen fantastische resultaten, maar wij doen het ook niet echt geweldig natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
3e kwalificatieronde CL
Celtic - Qarabag 1-0
Qarabag - Celtic 0-0
4e kwalificatieronde CL
Celtic - Malmo 3-2
Malmo - Celtic 2-0![]()
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Warme ballen alles jeweetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:38 schreef Heeinz het volgende:
Wat zijn nou met al die rare regeltjes onze mogelijke tegenstanders uit pot 4?![]()
Voordat je dat uitgedacht hebt is de loting al voorbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:38 schreef Heeinz het volgende:
Wat zijn nou met al die rare regeltjes onze mogelijke tegenstanders uit pot 4?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Prima poule tot nu toe, mooie tegenstanders en kunnen ze beide hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Fener uit is wel kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:39 schreef Pedroso het volgende:
Prima poule tot nu toe, mooie tegenstanders en kunnen ze beide hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: