quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
jij bent virgin dus ik weet hier meer over
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter gaan we een keer met z'n alle vechten en de winnaar krijgt de vrouwtjes
Maar dan met een betere zinsbouw.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef Drizzy_ het volgende:
Dominantie straalt rust uit geen agressie.
technisch gezien zit sarraats daar ook bij hé.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beter gaan we een keer met z'n alle vechten en de winnaar krijgt de vrouwtjes
had beter niveau van jou verwachtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
a kifesh natte draak je praat maar je weet nie ;s
Ben je dan ook verplicht alle vrouwtjes in alle behoeften te voorzien?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
technisch gezien zit sarraats daar ook bij hé.
Beter eet ik maki gewoon van jou afquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Beter kokosolie straksx
Alsof mannen dit doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je dan ook verplicht alle vrouwtjes in alle behoeften te voorzien?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter eet ik maki gewoon van jou af
i know..quote:
okquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Dat ik wat ben?)
Geen idee, zou überhaupt niet willen, al die semi-borderline fokkertjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je dan ook verplicht alle vrouwtjes in alle behoeften te voorzien?
Ik heb geen broek aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit je broek te strak ofzo, je praat onzin.
;$quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beter eet ik maki gewoon van jou af
Dat zeg ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:36 schreef Drizzy_ het volgende:
Dominantie straalt rust uit geen agressie.
Ik laat mij domineren. Altijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:37 schreef Chai het volgende:
Stimorol is degene die domineert toch. Maar een pussy domineren satisfied niet natuurlijk.
Calm and submissivequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik laat mij domineren. Altijd.
ja echt he, laat dan maar ;squote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat als een verplichting zien ;s
En dan snel zo'n kut-doekje uit je tas trekken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haal je er wel eens een vinger doorheen om te ruiken of het "down under" nog wel fris is?
Nee ik laat ruiken door iemand andersquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haal je er wel eens een vinger doorheen om te ruiken of het "down under" nog wel fris is?
gvdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan snel zo'n kut-doekje uit je tas trekken.
Genoeg neven, ja tog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik laat ruiken door iemand anders
gwn door de carwashquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ruikt altijd naar bloemetjesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Friendzonelevel IfImquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik laat ruiken door iemand anders
Hoe onfris? Of je moet een candida infectie hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb van Chai geleerd dat Lactacyd-achtige producten de natuurlijke balans van je vagina verstorenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Candida krijg je toch ook blaasontsteking van?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe onfris? Of je moet een candida infectie hebben.
Klopt, sommige mannen vinden zichzelf dominant terwijl ze het niet zijn, vraag Erodome maar die weet er alles vanquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb van Chai geleerd dat Lactacyd-achtige producten de natuurlijke balans van je vagina verstoren.
Oké Bob.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heieheh ik had een marihuanatje gerookt had ekte badtrip xdxdD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |