Overschrijfkosten: ca 10 euroquote:Op donderdag 5 mei 2016 09:39 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
laatste bod is 650 voor een compleet afgetankte fiets waarbij jij de overschrijving kosten op je neemt
Anders haak ik voor nu af.
tank is nog half vol :pquote:Op zondag 8 mei 2016 14:22 schreef Halle_Luja het volgende:
[..]
Overschrijfkosten: ca 10 euro
Volle tank benzine: ca 25 euro
650-35 euro = 615 euro voor de motor.
En dat klinkt 1.5 week later wel goed
Ik hoor het wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 14:47 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
tank is nog half vol :p
En ik heb nog geen andere biedingen gehad dus het moet toch maar een keer gebeuren.
Wat mij betreft ben je welkom, ik hoor het na vrijdag dan welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ik hoor het wel.
Hoor komende vrijdag of mijn vriendin een nieuwe baan heeft, dat gaat van negatieve invloed zijn op mijn interesse mocht het haar gegund blijken.
Vandaag langs komen in de middag een optie?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom, ik hoor het na vrijdag dan wel
Groningen. Niet op marktplaats, wel op motorshopper.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef MeesterBier het volgende:
Waar staat deze? Adverteer je er verder ook mee? Kan me niet voorstellen dat je er niet vanaf komt, super mooie fiets!
Ik denk dat dat wel het grootste probleem is ja. Als het centraal was gelegen was ik misschien nog wezen kijken, maar niet all the way in Grunquote:Op dinsdag 24 mei 2016 03:09 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Groningen. Niet op marktplaats, wel op motorshopper.
Ik snap ook niet dat niemand komt. Misschien is Groningen toch te ver weg voor iedereen.
Kost weer 60euro ofzo voor 4 weken..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:18 schreef Daantke het volgende:
Zet 'm gewoon op marktplaats, niemand kijkt op motorshopper.
Zelfs het verschil in publiek (en reacties) tussen speurders en MP is al levensgroot...
Ja motorshopper is van hunquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:00 schreef vannelle het volgende:
Niet heel het topic gelezen maar is www.motor-forum.nl al genoemd om te verkopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |