Het magische is dat het schieten met het buisje de sterkte van je zwaard aanneemt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iemand?
Met mijn nieuwe barb beun ik simpel door de levels solo heen trouwens.
Had twee dagen geleden met een kameraad de witch doctor aangemaakt, maar die deed nauwelijks damage.
Had ik dan ook niet veel aan als ik met een zwaard rondliep terwijl de standaard aanval schieten met een buisje was
Ik ga met een kwartiertje eens een poging wagen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef So_Surreal het volgende:
Iemand die een S4 character samen wil maken, of wil boosten?
Ga hard is altijd beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:50 schreef BarryOSeven het volgende:
lvl 30, spelen torment 1 nu
full legendary gear al. gaat wel rap zo
Valt tegen. ben nu rond de 50/60 maar nog geen grift stones..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die kaart is het snelst van 1-70 schijnt maar die houdt idd daar geen rekening mee. Wel een goed idee, kun je direct op 70 een berg grifts doen.
Die krijg je ook pas op 70 en volgens mij zelfs alleen in T1 of hoger.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Valt tegen. ben nu rond de 50/60 maar nog geen grift stones..
Ooohhh? Okay! Apart ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het magische is dat het schieten met het buisje de sterkte van je zwaard aanneemt.
Dat is natuurlijk ook deels omdat het in D2 voor bepaalde classes met skill based DPS veel makkelijker was om een wapen te hanteren waarbij de damage er niet toe deed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het magische is dat het schieten met het buisje de sterkte van je zwaard aanneemt.
Dan heb je de base dmg gererolled? stuur eens een screenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:41 schreef Black-Hole het volgende:
Echt WTF momentje net, krijg ik een Star Metal Kukri via de Cube's upgrade, reroll ik hem voor een socket, is de damage van m'n SMK veranderd van rond de 2200 naar 451...
En dat terwijl ik er voor bijna 80 miljoen gold aan had gererolled om eindelijk die socket te krijgen![]()
Nope, de poison damge affix... Base damage kan je toch niets eens rerollen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan heb je de base dmg gererolled? stuur eens een screen
Dat is je dmg....quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nope, de poison damge affix... Base damage kan je toch niets eens rerollen?
[ afbeelding ]
De base dmg kan niet nee, datis wat je bu ziet en dat wordt aangevuld met de elementen dmg van affixquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje zonde ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat is je dmg....![]()
Reroll terug naar dmg
Oh, ik heb al een aantal patches niet gespeeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nah, dan maar een nieuwe upgrade proberen via de Cube.
Damn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:17 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reroll terug naar dmg?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Nah, dan maar een nieuwe upgrade proberen via de Cube.
Inderdaad en dan een gift er overheen klappen.quote:
Heb alleen m'n DoD al geextract en bedoeling was om deze SMK te gaan gebruiken...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad en dan een gift er overheen klappen.
Dat besef ik me nu idd ook, die droppen pas op 70 natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 06:55 schreef dekkered het volgende:
[..]
Valt tegen. ben nu rond de 50/60 maar nog geen grift stones..
Mwah, zit al 10% dmg roll op dat scheelt. Gewoon maximale damage proberen te rollen en socket door ramaladni's gift.quote:
Wel zonde van z'n centenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, zit al 10% dmg roll op dat scheelt. Gewoon maximale damage proberen te rollen en socket door ramaladni's gift.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:41 schreef hugecooll het volgende:
kan dees dan nog mee of mot ik op zoek naar iets nieuws?
[ afbeelding ]
Das nog wel een optie jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, zit al 10% dmg roll op dat scheelt. Gewoon maximale damage proberen te rollen en socket door ramaladni's gift.
Jep gaat nu hard met greater rifts, krijg er bijna 4 miljoen voor op lvl 35 dus zo'n aderlating is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:54 schreef hugecooll het volgende:
Maar ff zonder grappen, 80 mil vind je toch best snel?
Nee, ik bedoel als je gewoon een rondje looptquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:55 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jep gaat nu hard met greater rifts, krijg er bijna 4 miljoen voor op lvl 35 dus zo'n aderlating is het nou ook weer niet.
Niet eens een gift... Is het niet waardquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad en dan een gift er overheen klappen.
Ook voor torment alleen de dropchance is heel laag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die krijg je ook pas op 70 en volgens mij zelfs alleen in T1 of hoger.
Welke difficulty speel je danquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:01 schreef Monolith het volgende:
Lvl 68. Gaat nog wel erg moeizaam met Monk. Heb echt nog wel wat betere gear nodig.
Ik ga altijd meteen T1quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren was ik para 5 ofzo ging ik T1 game in, direct iemand "you're too low for this".
Lolwut, mensen levellen op T1
Je kunt set items ook krijgen met de cube rare upgrade recipe, maar dat is wel meer geschikt voor weapons dan armor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:05 schreef Ferdii het volgende:
Ik heb nog weinig set items bij elkaar
Wel wapens ed voor de verschillende WD builds maar nu de set nog
Weet ik ja, al verschillende wapens mee gemaakt, maar vind het zonde van de breaths bij armorquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt set items ook krijgen met de cube rare upgrade recipe, maar dat is wel meer geschikt voor weapons dan armor.
Ja, hoewel ik vermoed dat de schaarste van breaths nog wel iets van het begin is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:38 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Weet ik ja, al verschillende wapens mee gemaakt, maar vind het zonde van de breaths bij armor
2 set kan je niet zo rollen met cubequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
2 Bul Kathos Warrior Blood verkregen via Kanai Cube in 3 pogingen. Niet verkeerd dacht ik zo
Alleen eentje nog veranderen met Skull of Nilfur, dan kan ik aan de slag
Niet?!quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 set kan je niet zo rollen met cube
Ik heb 15k blood shards gebruikt voor IK boots... Geen IK boots hequote:Op maandag 31 augustus 2015 00:19 schreef Monolith het volgende:
5 stuks Uliana's inmiddels. Na 14 pogingen om met de cube zo'n set reroll te doen nog steeds de boots niet gekregen
Nu weer door m'n forgotten souls heen.
friday lief aankijkenquote:Op maandag 31 augustus 2015 08:16 schreef knoffel het volgende:
al tijden geen Diablo gespeeld, nu maar weer eens oppakken. nog tips om snel op 70 te komen?
hier nu 5setquote:Op maandag 31 augustus 2015 01:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb 15k blood shards gebruikt voor IK boots... Geen IK boots he
Toen cube 2x gedaan en IK boots
gooi je btag maar deze kant op dan invite ik je vanavondquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:30 schreef OudeBok het volgende:
Was ik weer uit de clan getieft? Of was ik uiteindelijk nooit toegelaten. XavC. Is er een activity verplichting?
Ik zag een request met je naam voorbij komen in het clanoverzicht. Ik dacht dat ik hem geaccepteerd had, maar kan zijn dat dat niet goed ging. Weet niet of Diable een autokick doet. Ik had in ieder geval tijden niet meer gespeeld en zat nog gewoon in de clan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:30 schreef OudeBok het volgende:
Was ik weer uit de clan getieft? Of was ik uiteindelijk nooit toegelaten. XavC. Is er een activity verplichting?
dit dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:06 schreef Abdus18 het volgende:
nu al weer zin om vanavond verder te farmen :p
Volgens mij XavC#2516. Iets met XavC iig. Heb al een request gestuurd gisteravond.quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gooi je btag maar deze kant op dan invite ik je vanavond
Ik vind het ook echt weer tof om te spelen. Zal over een maandje of wat wel weer voorbij zijn, maar voor nu vermaak ik me prima.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit dus
Ik hoop alleen wel dat mn season barb een stuk beter wordt dan mn non season ptr barb . dan own ik t10 dalijk
Het mooie van diablo imo, altijd leuk zown nieuw seizoenquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt weer tof om te spelen. Zal over een maandje of wat wel weer voorbij zijn, maar voor nu vermaak ik me prima.
dit ook iddquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt weer tof om te spelen. Zal over een maandje of wat wel weer voorbij zijn, maar voor nu vermaak ik me prima.
Ik heb nu wel even een uurtje tijd.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:29 schreef knoffel het volgende:
Als iemand zin heeft om me te boosten houd ik me aanbevolen
Sorry, las het wat laat. Misschien vanavond nog even? En anders een andere keer, voeg me maar toe. Battletag: Knoffel#2654quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel even een uurtje tijd.
Done.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:34 schreef knoffel het volgende:
[..]
Sorry, las het wat laat. Misschien vanavond nog even? En anders een andere keer, voeg me maar toe. Battletag: Knoffel#2654
Ah de pizzabrommer is al onderweg?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:40 schreef Abdus18 het volgende:
zometeen naar huis en tijdens het koken maar een paar grift keys farmen
En mijquote:
quote:
Als het nog moet roep me morgen maarquote:Op dinsdag 1 september 2015 01:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En mijWant kon niet gamen afgelopen vrijdag.
Ik heb wel even tijd nuquote:Op dinsdag 1 september 2015 02:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Als het nog moet roep me morgen maar
Vast! Ik kijk zo even.quote:Op dinsdag 1 september 2015 03:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik je nog op friends? En morgen boost ik
Als het mogelijk is join ik dan ook graagquote:Op dinsdag 1 september 2015 03:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb ik je nog op friends? En morgen boost ik
Genoeg games om mee te lopen doorgaans. Wel eerst even vragen aangezien niet iedereen het kan waarderen als je plots een game in springt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:12 schreef knoffel het volgende:
[..]
Als het mogelijk is join ik dan ook graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |