Misschien moet ik dan gewoon nog wat meer oefenenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik kan de MC binnen een halve minuut in de gordel doen. Die andere kinderen moet ik dan nog vijf keer vragen: doe je gordel om.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn zoon tot een paar jaar geleden die hysterisch begont te huilen als ik achter het stuur ging zitten ipv papa. NEEEEE niet mamaaaaaa
Wel handig, dan heb je ook niet dat gedoe met riemen losmaken of onder de oksel doenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja toch?was ook mijn eerste gedachte. Eigenlijk zou je er dan zo'n beugel bij willen hebben hč die zo naar beneden komt als je de auto start
Tweedehands wagen misschien? Wij vonden voor 200 euro een zeer complete met alles erop en eraan. Ik denk ook niet dat wij 'm heel vaak gebruiken, maar 't is wel handig om 'm te hebben staan. En voor die prijs ook wel de moeite.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wel handig, dan heb je ook niet dat gedoe met riemen losmaken of onder de oksel doen
Ik denk dat wij een wagen ook niet bijster veel gaan gebruiken, maar alleen een maxicosi vind ik dan denk ik toch niet helemaal je van het. Als we dan een keer een dagje weg willen oid, dan is het wel fijn als de baby gewoon languit kan liggen.
Estrys, ik krijg helemaal 'Not the mama!' visioenen
Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis; past nauwelijks in de auto en met een beetje 'geluk' zijn ze na 3/4 maanden uit die bak gegroeidquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:54 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wel handig, dan heb je ook niet dat gedoe met riemen losmaken of onder de oksel doen
Ik denk dat wij een wagen ook niet bijster veel gaan gebruiken, maar alleen een maxicosi vind ik dan denk ik toch niet helemaal je van het. Als we dan een keer een dagje weg willen oid, dan is het wel fijn als de baby gewoon languit kan liggen.
Estrys, ik krijg helemaal 'Not the mama!' visioenen
Alles waar baby/kind voor staat is belachelijk duurquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tweedehands wagen misschien? Wij vonden voor 200 euro een zeer complete met alles erop en eraan. Ik denk ook niet dat wij 'm heel vaak gebruiken, maar 't is wel handig om 'm te hebben staan. En voor die prijs ook wel de moeite.
Maar ik vind die wagens nieuw achterlijk duur. Zeker als je niet van plan bent om ze structureel te gebruiken
nee maar echt, er was niks voorgevallen of zo. Ik rij prima.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:
En game on.
Waar we het hadden over Estrys haar rijkunsten
Ja, we hadden bij Stip een tweedehandsje, maar dat ding was echt zo afgeleefd dat ik alleen een grote hekel aan dat ding had. En hij staat idd in de weg. We lieten hem meestal in de auto liggenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tweedehands wagen misschien? Wij vonden voor 200 euro een zeer complete met alles erop en eraan. Ik denk ook niet dat wij 'm heel vaak gebruiken, maar 't is wel handig om 'm te hebben staan. En voor die prijs ook wel de moeite.
Maar ik vind die wagens nieuw achterlijk duur. Zeker als je niet van plan bent om ze structureel te gebruiken
We hebben wel een buggy die helemaal plat kan, maar het zitje kan niet omgedraaid worden, dus dat vind ik dan ook weer niks.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis; past nauwelijks in de auto en met een beetje 'geluk' zijn ze na 3/4 maanden uit die bak gegroeidDus vandaar dat die zapp 2.0 mij wel aanspreekt. Kan helemaal plat en voor die sporadische keer dat er dus een wagen gepakt wordt kan baby tenminste wel normaal liggen, maar hoef ik geen bakbeest in huis te hebben wat 2 keer gebruikt wordt. Win-win xD
Ik vind zo'n enorm bakbeest heerlijk om alle toeristen hierzo aan de kant te duwenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis,
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee maar echt, er was niks voorgevallen of zo. Ik rij prima.En al jaren schadevrij. In tegenstelling tot mijn man die laatst nog een fietser op de motorkap had
![]()
Op de een of andere manier vond hij dat papa moest rijden. Was trouwens alleen als papa ook in de auto zat. Bijna hysterisch werd hij dan.
Wat ik wel eens heb gedaan is het autostoeltje los in de auto. En dan vergeten vast te maken. Ging ik een bocht om hoorde ik zoon van 3: hoooooooooo roepen en vervolgens zag ik hem dan in mijn spiegel met stoel en al naar het midden vallen
Niet alleen remmen hoor. Hij mag dan ook wel de baby verschonen en voeden en zeker in slaap wiegen!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Alles waar baby/kind voor staat is belachelijk duurmaar inderdaad, die wagens zijn wel het summum soms. Ik vind die reclame van "oh, deze remt niet automatisch" daarom ook zo gek nog niet, dat zou je voor die prijs toch wel minstens verwachten ja
ohja dat laatste was voor mij idd wel een voorwaarde. Daarom aas ik ook op die quinny hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, we hadden bij Stip een tweedehandsje, maar dat ding was echt zo afgeleefd dat ik alleen een grote hekel aan dat ding had. En hij staat idd in de weg. We lieten hem meestal in de auto liggen![]()
Ik wil graag een wagen die zonder problemen in de achterbak kan en dat zijn er maar weinig en dan graag ook een die op meerdere punten vast zit aan het frame, want dat vond ik de grootste ergernis. Dat je een stoep op wilt en die beugel naar beneden drukt en meteen je halve wagen uit model duwt
[..]
We hebben wel een buggy die helemaal plat kan, maar het zitje kan niet omgedraaid worden, dus dat vind ik dan ook weer niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahhaaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee maar echt, er was niks voorgevallen of zo. Ik rij prima.En al jaren schadevrij. In tegenstelling tot mijn man die laatst nog een fietser op de motorkap had
![]()
Op de een of andere manier vond hij dat papa moest rijden. Was trouwens alleen als papa ook in de auto zat. Bijna hysterisch werd hij dan.
Wat ik wel eens heb gedaan is het autostoeltje los in de auto. En dan vergeten vast te maken. Ging ik een bocht om hoorde ik zoon van 3: hoooooooooo roepen en vervolgens zag ik hem dan in mijn spiegel met stoel en al naar het midden vallen
onze eerste wagen hadden we een mazzeltje mee. Nieuw van de blokker (!) kostte nieuwnieuw 499 euro (van blokker dus ja, achterlijke prijs als je t mij vraagt...). was toen in de aanbieding voor de helft van de prijs vanwege verouderd model ofzo? 250 dus. Daar ging nog eens 50% korting overheen vanwege actie. En uiteindelijk bleek de wagen die wij wilden de laatste kleur en mochten we em voor 75 meenemen. Hoppaaaa xD kom maar door.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:03 schreef Estrys het volgende:
Je moet hem dan ook gewoon 7 jaar gebruiken. Die van ons heeft zijn geld wel opgebracht inmiddels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pił di ieri ma meno di domani
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:11 schreef Estrys het volgende:
Het wordt steeds leuker met die kinderen. Denken jullie dat baby's leuk zijn. Wacht maar tot ze zes zijn![]()
Even een anekdote, hoort eigenlijk niet hier weet ik maar ach.hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw oudste
:)
Ja, voor ons is hij echt te laag (180 en 188).. Ik zou eigenlijk ook graag zo'n buggyboard hebben met riempje voor meneertje wandelquote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:12 schreef mignonne het volgende:
ik vind die quinny dr echt ideaal uitzien voor onze voorkeuren/situatie. Vooral dat ie gewoon echt klein op te vouwen is en alle kanten op gedraaid kan vind k prettig. Enige nadeel is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is. Maar goed, wij zijn allebei een stuk kleiner dan de mevrouw uit het filmpje. Voor ons is de duwstangdinges de perfecte hoogte bleek laatst dus daar heb k niet zo'n last van.
ja een buggyboard zou hier op zich ook wel fijn zijn. Met spanbanden...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, voor ons is hij echt te laag (180 en 188).. Ik zou eigenlijk ook graag zo'n buggyboard hebben met riempje voor meneertje wandel
Voor ons zou de Easywalker Mosey ideaal zijn. Kan heel klein en de bak kan worden ingeklapt. Maar ja, 700 euro..
Je kan je kind toch ook gewoon zo'n tuigje aandoen en dan het riempje aan de wagen vastmaken? Zelfde idee lijkt mequote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja een buggyboard zou hier op zich ook wel fijn zijn. Met spanbanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |