abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155584632
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiėle fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via quote of een DM :)

[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 27-08-2015 19:37:26 ]
:)
pi_155584644
En game on.
Waar we het hadden over Estrys haar rijkunsten c_/
pi_155584682
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik kan de MC binnen een halve minuut in de gordel doen. Die andere kinderen moet ik dan nog vijf keer vragen: doe je gordel om. }:|
Misschien moet ik dan gewoon nog wat meer oefenen :Y) .

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:47 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn zoon tot een paar jaar geleden die hysterisch begont te huilen als ik achter het stuur ging zitten ipv papa. NEEEEE niet mamaaaaaa
_O- _O- _O- _O- Ik zit hier lachend achter m'n bureau, geweldig!
pi_155584695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja toch? :D was ook mijn eerste gedachte. Eigenlijk zou je er dan zo'n beugel bij willen hebben hč die zo naar beneden komt als je de auto start :+
Wel handig, dan heb je ook niet dat gedoe met riemen losmaken of onder de oksel doen :+

Ik denk dat wij een wagen ook niet bijster veel gaan gebruiken, maar alleen een maxicosi vind ik dan denk ik toch niet helemaal je van het. Als we dan een keer een dagje weg willen oid, dan is het wel fijn als de baby gewoon languit kan liggen.

Estrys, ik krijg helemaal 'Not the mama!' visioenen :D
pi_155584755
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wel handig, dan heb je ook niet dat gedoe met riemen losmaken of onder de oksel doen :+

Ik denk dat wij een wagen ook niet bijster veel gaan gebruiken, maar alleen een maxicosi vind ik dan denk ik toch niet helemaal je van het. Als we dan een keer een dagje weg willen oid, dan is het wel fijn als de baby gewoon languit kan liggen.

Tweedehands wagen misschien? Wij vonden voor 200 euro een zeer complete met alles erop en eraan. Ik denk ook niet dat wij 'm heel vaak gebruiken, maar 't is wel handig om 'm te hebben staan. En voor die prijs ook wel de moeite.
Maar ik vind die wagens nieuw achterlijk duur. Zeker als je niet van plan bent om ze structureel te gebruiken
pi_155584761
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:54 schreef Dot. het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis; past nauwelijks in de auto en met een beetje 'geluk' zijn ze na 3/4 maanden uit die bak gegroeid :') Dus vandaar dat die zapp 2.0 mij wel aanspreekt. Kan helemaal plat en voor die sporadische keer dat er dus een wagen gepakt wordt kan baby tenminste wel normaal liggen, maar hoef ik geen bakbeest in huis te hebben wat 2 keer gebruikt wordt. Win-win xD
pi_155584782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Tweedehands wagen misschien? Wij vonden voor 200 euro een zeer complete met alles erop en eraan. Ik denk ook niet dat wij 'm heel vaak gebruiken, maar 't is wel handig om 'm te hebben staan. En voor die prijs ook wel de moeite.
Maar ik vind die wagens nieuw achterlijk duur. Zeker als je niet van plan bent om ze structureel te gebruiken
Alles waar baby/kind voor staat is belachelijk duur :Y maar inderdaad, die wagens zijn wel het summum soms. Ik vind die reclame van "oh, deze remt niet automatisch" daarom ook zo gek nog niet, dat zou je voor die prijs toch wel minstens verwachten ja :')
pi_155584815
quote:
17s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:
En game on.
Waar we het hadden over Estrys haar rijkunsten c_/
nee maar echt, er was niks voorgevallen of zo. Ik rij prima. :{w En al jaren schadevrij. In tegenstelling tot mijn man die laatst nog een fietser op de motorkap had :(
Op de een of andere manier vond hij dat papa moest rijden. Was trouwens alleen als papa ook in de auto zat. Bijna hysterisch werd hij dan.

Wat ik wel eens heb gedaan is het autostoeltje los in de auto. En dan vergeten vast te maken. Ging ik een bocht om hoorde ik zoon van 3: hoooooooooo roepen en vervolgens zag ik hem dan in mijn spiegel met stoel en al naar het midden vallen :')
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_155584816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ja, we hadden bij Stip een tweedehandsje, maar dat ding was echt zo afgeleefd dat ik alleen een grote hekel aan dat ding had. En hij staat idd in de weg. We lieten hem meestal in de auto liggen :')

Ik wil graag een wagen die zonder problemen in de achterbak kan en dat zijn er maar weinig en dan graag ook een die op meerdere punten vast zit aan het frame, want dat vond ik de grootste ergernis. Dat je een stoep op wilt en die beugel naar beneden drukt en meteen je halve wagen uit model duwt :{

quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis; past nauwelijks in de auto en met een beetje 'geluk' zijn ze na 3/4 maanden uit die bak gegroeid :') Dus vandaar dat die zapp 2.0 mij wel aanspreekt. Kan helemaal plat en voor die sporadische keer dat er dus een wagen gepakt wordt kan baby tenminste wel normaal liggen, maar hoef ik geen bakbeest in huis te hebben wat 2 keer gebruikt wordt. Win-win xD
We hebben wel een buggy die helemaal plat kan, maar het zitje kan niet omgedraaid worden, dus dat vind ik dan ook weer niks.
pi_155584832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:57 schreef mignonne het volgende:

[..]

Vind ik ook. Ik pak zelf liever de draagdoek maar B. wilde graag een wagen. Prima verder, maar dan wel graag eentje zonder grote bak want dat staat me echt gruwelijk in de weg hier thuis,
Ik vind zo'n enorm bakbeest heerlijk om alle toeristen hierzo aan de kant te duwen ;) Nu nog een hele harde bel en het liefst nog van die strijdwagen-messen in de wielen :P
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_155584835
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

nee maar echt, er was niks voorgevallen of zo. Ik rij prima. :{w En al jaren schadevrij. In tegenstelling tot mijn man die laatst nog een fietser op de motorkap had :(
Op de een of andere manier vond hij dat papa moest rijden. Was trouwens alleen als papa ook in de auto zat. Bijna hysterisch werd hij dan.

Wat ik wel eens heb gedaan is het autostoeltje los in de auto. En dan vergeten vast te maken. Ging ik een bocht om hoorde ik zoon van 3: hoooooooooo roepen en vervolgens zag ik hem dan in mijn spiegel met stoel en al naar het midden vallen :')
:D Dat is ook een achtbaan :Y

Mijn nichtje heeft laatst een nieuwe stoel gekregen die je ook alleen met de riem vastzet en ze gaat in de bocht helemaal mee opzij. Ik moest zo hard lachen toen ik haar gezicht zag :D
pi_155584844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 10:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Alles waar baby/kind voor staat is belachelijk duur :Y maar inderdaad, die wagens zijn wel het summum soms. Ik vind die reclame van "oh, deze remt niet automatisch" daarom ook zo gek nog niet, dat zou je voor die prijs toch wel minstens verwachten ja :')
Niet alleen remmen hoor. Hij mag dan ook wel de baby verschonen en voeden en zeker in slaap wiegen! _O- .

Nee, maar serieus, je hebt voor de prijs van zo'n wagen ook ongeveer de rest van je baby uitzet bij elkaar (maar dan moet je nog wel kieskeurig kopen, want als je maar wilt kun je een fortuin uitgeven 8)7 ) maar ik vind dat belachelijk.
pi_155584873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, we hadden bij Stip een tweedehandsje, maar dat ding was echt zo afgeleefd dat ik alleen een grote hekel aan dat ding had. En hij staat idd in de weg. We lieten hem meestal in de auto liggen :')

Ik wil graag een wagen die zonder problemen in de achterbak kan en dat zijn er maar weinig en dan graag ook een die op meerdere punten vast zit aan het frame, want dat vond ik de grootste ergernis. Dat je een stoep op wilt en die beugel naar beneden drukt en meteen je halve wagen uit model duwt :{

[..]

We hebben wel een buggy die helemaal plat kan, maar het zitje kan niet omgedraaid worden, dus dat vind ik dan ook weer niks.
ohja dat laatste was voor mij idd wel een voorwaarde. Daarom aas ik ook op die quinny haha :D zitje kan alle kanten op, cosi kan er op en hij vouwt met zitje en al superklein op. Voor ons ideaal dus. Hij is wel prijzig, zo rond 200 eu nieuw, maar als ik dan bedenk dat je dan tot een jaar of 3,5/4 gewoon voorzien bent vind ik het wel weer meevallen.
De prenatal-klepperbuggy die we voor oudste destijds ooit gekocht hadden voldeed ook wel hoor, maar was toch niet echt toppunt van comfort. En de omgebouwde wandelwagen-tot-buggy die we ook hadden staan was vooral groot en lomp en zwaar enzo.
pi_155584877
Je moet hem dan ook gewoon 7 jaar gebruiken. Die van ons heeft zijn geld wel opgebracht inmiddels :P
pi_155584892
Estrys, jouw zoon :D :'( :D

Ik heb twee kinderwagens :@ Een Quinny (tweedehands, 60 euro met alles erop en eraan) en een zondagse (zie spoiler) En ik wil gaan dragen _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155584906
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

hahahahhaa :D ja dat hadden wij laatst ook xD :@ ik moest er wel om lachen.
Ons autoraampje achter was ingetikt. B. had alles opgeruimd enzo en om dat te kunnen doen had ie de stoel van de jongste eventjes er uit gehaald. Vervolgens ging het regenen, stoel snel weer erin en niet vastgezet. Ik ging de volgende dag met de auto weg en ben er gewoon blind van uit gegaan dat de stoel vast stond. Draaien we de parkeerplaats op, kiepert zo dat ding om :') en idd met zo'n hooooo :D
pi_155584930
zo'n hele droge 'hoooooo' ook he _O-
pi_155584953
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:03 schreef Estrys het volgende:
Je moet hem dan ook gewoon 7 jaar gebruiken. Die van ons heeft zijn geld wel opgebracht inmiddels :P
onze eerste wagen hadden we een mazzeltje mee. Nieuw van de blokker (!) kostte nieuwnieuw 499 euro (van blokker dus ja, achterlijke prijs als je t mij vraagt...). was toen in de aanbieding voor de helft van de prijs vanwege verouderd model ofzo? 250 dus. Daar ging nog eens 50% korting overheen vanwege actie. En uiteindelijk bleek de wagen die wij wilden de laatste kleur en mochten we em voor 75 meenemen. Hoppaaaa xD kom maar door.
Was niks mis mee, maar de jongste kon niet plat liggen vanwege reflux dus bij haar hebben we de wagen eigenlijk nauwelijks gebruikt. Ik denk maar 1 of 2 keer ofzo? Hij stond me in de weg dus ik heb hem gewoon weggedaan op een bepaald moment. Nu tijd voor een verse :9
pi_155585016
Het wordt steeds leuker met die kinderen. Denken jullie dat baby's leuk zijn. Wacht maar tot ze zes zijn *;

Even een anekdote, hoort eigenlijk niet hier weet ik maar ach.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155585029
ik vind die quinny dr echt ideaal uitzien voor onze voorkeuren/situatie. Vooral dat ie gewoon echt klein op te vouwen is en alle kanten op gedraaid kan vind k prettig. Enige nadeel is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is. Maar goed, wij zijn allebei een stuk kleiner dan de mevrouw uit het filmpje. Voor ons is de duwstangdinges de perfecte hoogte bleek laatst dus daar heb k niet zo'n last van.

pi_155585032
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:11 schreef Estrys het volgende:
Het wordt steeds leuker met die kinderen. Denken jullie dat baby's leuk zijn. Wacht maar tot ze zes zijn *;

Even een anekdote, hoort eigenlijk niet hier weet ik maar ach.

SPOILER
hahahaha :D jouw oudste O+
pi_155585136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:12 schreef mignonne het volgende:
ik vind die quinny dr echt ideaal uitzien voor onze voorkeuren/situatie. Vooral dat ie gewoon echt klein op te vouwen is en alle kanten op gedraaid kan vind k prettig. Enige nadeel is dat de duwstang niet in hoogte verstelbaar is. Maar goed, wij zijn allebei een stuk kleiner dan de mevrouw uit het filmpje. Voor ons is de duwstangdinges de perfecte hoogte bleek laatst dus daar heb k niet zo'n last van.

Ja, voor ons is hij echt te laag (180 en 188).. Ik zou eigenlijk ook graag zo'n buggyboard hebben met riempje voor meneertje wandel :+

Voor ons zou de Easywalker Mosey ideaal zijn. Kan heel klein en de bak kan worden ingeklapt. Maar ja, 700 euro..
pi_155585139
Ik ben net gebeld voor de intake van de kraamzorg 8)7 . Ik reageerde met "huh, is dat nu al?" *Ja mevrouw, dat moet minimaal 6 weken voor uw bevalling*

Kleine rebel in mij "Oh, en wat nu als ik met 35 weken al beval? Dan zijn we al te laat! :o ". Mevrouw aan de andere kant lachen *Vandaar dat ik u nu al bel!*.

Komen ze natuurlijk net op het moment dat wij een logeerhond (Sint Bernard, dus een vrij aanzienlijke logeerhond) hebben :') . Nahjah, voordeel: dan hoef ik de plinten niet te doen, want dat is toch zinloos met die hond |:( 8)7 .
pi_155585168
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:17 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ja, voor ons is hij echt te laag (180 en 188).. Ik zou eigenlijk ook graag zo'n buggyboard hebben met riempje voor meneertje wandel :+

Voor ons zou de Easywalker Mosey ideaal zijn. Kan heel klein en de bak kan worden ingeklapt. Maar ja, 700 euro..
ja een buggyboard zou hier op zich ook wel fijn zijn. Met spanbanden...
pi_155585187
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 11:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja een buggyboard zou hier op zich ook wel fijn zijn. Met spanbanden...
Je kan je kind toch ook gewoon zo'n tuigje aandoen en dan het riempje aan de wagen vastmaken? Zelfde idee lijkt me :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')