aangiften zullen ze best opnemen, actie onder nemen over het algemeen wat minder. Is toen ook een reportage geweest bij Peter R de Vries. Man had zijn legitimatie achter gelaten en ging een testritje maken. De motor stond ook gewoon in zijn tuin. Hij heeft hem uiteindelijk zelf moeten opsporen, maar zelfs toen deed de politie niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:06 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik geloof niet dat de politie een aangifte weigert op die gronden. Meestal klopt er dan iets niet helemaal ts. Zou mij gelet op de info uit dit topic ook niet verbazen.
Voor zover ik er naast zit kan je normaal gesproken aangifte doen, dan komt er een procedure waar jij je schadeclaim kan indienen.
Nog steeds de snelste en makkelijkste manier....quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Bouke-p het volgende:
Verkopen in onderdelen en dan n andere motor kopen.
Om wat voor motor gaat t?
Er zal best een tv waardige uitzondering op zijn maar in de regel en in mijn ervaring handelt de politie in dit soort gevallen 'gewoon'. Derhalve is het verhaal van ts verdacht voor mijquote:Op woensdag 2 september 2015 15:39 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
aangiften zullen ze best opnemen, actie onder nemen over het algemeen wat minder. Is toen ook een reportage geweest bij Peter R de Vries. Man had zijn legitimatie achter gelaten en ging een testritje maken. De motor stond ook gewoon in zijn tuin. Hij heeft hem uiteindelijk zelf moeten opsporen, maar zelfs toen deed de politie niets.
Waarvoor ligt dat beslag er op? Wat dient dat nog voor nut?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:24 schreef kieseengebruikersnaam97 het volgende:
De motor ligt nogsteeds in onderdelen in mijn schuur en ik mag er niks mee doen. Er is dus nogsteeds beslag gelegd
En wat zijn de consequenties als je niks van dat beslag aantrekt? Van die boefgast zie je toch nooit meer een ¤.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Waarvoor ligt dat beslag er op? Wat dient dat nog voor nut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |