Smullen zegquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik eet nu gele rijst met gekruide kip en ik heb er een fles koud water bij
Die heeft het bij de juiste eind hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft er wel verdomd weinig verstand van dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ah.nl/producte(...)sje-vietnamese-curryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gekruide kip bij de supermarkt gehaald?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Round-upje van alle velden dan maar.
REPLICAT SPECIAAL VOOR JOU IN EEN SPOILEROnoverzichtelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 20 uur eten is niet goed. Of je moet er dadelijk nog een halve marathon uitgooien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik eet nu gele rijst met gekruide kip en ik heb er een fles koud water bij
Rijstquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
REPLICAT SPECIAAL VOOR JOU IN EEN SPOILERJe vervalt in herhaling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Ik kom net pas van fitnes jonguhquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Na 20 uur eten is niet goed. Of je moet er dadelijk nog een halve marathon uitgooien.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Godverdomme, het is alweer rust.
REPLICAT SPECIAAL VOOR JOU IN EEN SPOILERThx, zo blijft het nog een beetje 'spannend' na deze krakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezond!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goeie speler. 74 mio is echter veel te veel.quote:
Ik ga op tennis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kom net pas van fitnes jonguh
AH,Jumbo,Dirk e.d + kipquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)sje-vietnamese-curry
Deze.
Jezus davyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producte(...)sje-vietnamese-curry
Deze.
Met drie vrienden en een trainer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:37 schreef Replicat het volgende:
[..]
Alleen? Of heb je een ballenautomaat / automaat vermomd als mens?
Nee, absoluut niet. Ik zou me kapot schamen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ziet er echt enorm vies uit.
Zou jij het opdienen als je ouders bij je op bezoek kwamen?
Tegen zijn moeder steeds dik varken en tegen zijn vader steeds dom varken denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Ik vraag me af hoe René zou discussiëren met zijn ouders...
Dat is geen kapsel voor een man in zijn midlife.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef Intellectueel het volgende:
Waterreus mag weleens douchen. Die haar van hem is zo vies.
Die haarquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef Intellectueel het volgende:
Waterreus mag weleens douchen. Dat haar van hem is zo vies.
Of broodjes kaas?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik zou me kapot schamen.
Dan maak ik een lekkere zalmsalade!
Deze helemaal. Hij heeft met voetbal te maken namelijk. Ik doe hem nog eens speciaal voor jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet want jouw grappen zijn altijd erg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt gewoon geen smaakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ziet er echt enorm vies uit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze helemaal. Hij heeft met voetbal te maken namelijk. Ik doe hem nog eens speciaal voor jou.
Een Turkse voetballer die alles zorgvuldig doet?Hahahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat mais?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen smaak
[ afbeelding ]
Lekker man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze helemaal. Hij heeft met voetbal te maken namelijk. Ik doe hem nog eens speciaal voor jou.
Een Turkse voetballer die alles zorgvuldig doet?7.1/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou geen foto's van eten maken met flits.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit lijkt meer op eten van de scheptafels in hotels waar Rob Geus hygiëne controleert.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liever zalmsaladequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt smerig man. Sorry. Maar echt smerig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Oei wat een ruige comeback zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moet jij niet het FR-topic trollen?
Wat leuk, je zal er vast geen spijt van krijgen. Tennis is nmm véél leuker dan in een bezwete sportschool hangenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met drie vrienden en een trainer.
Ziet er lekker uit, maar er mag wel wat groente doorheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Dj_Day-V mompelt iets over saladequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt smerig man. Sorry. Maar echt smerig.
Dat doe jij toch ook?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Moet jij niet het FR-topic trollen?
Salmonella.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach ja. Het is gewoon tijdverdrijf.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef Replicat het volgende:
[..]
Wat leuk, je zal er vast geen spijt van krijgen. Tennis is nmm véél leuker dan in een bezwete sportschool hangen
Zelfgemaakt?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
* Dj_Day-V mompelt iets over salade
Tonijnsalade > zalmsalade.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor alle ins en outs over zalmsalade moet je bij GGMM zijn
maak het dan zelf, verdommequote:
Maar uiteindelijk is er niemand die hem graag ziet postenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Intellectueel zie ik liever over PEC posten dan in het Feyenoordtopic.
jammer, die vond ik zo leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef iBenny het volgende:
Schijtlange Oreo reclame met kut autotune
Verschrikkelijk nummer. Laten ze die bagger lekker in de VS afspelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef iBenny het volgende:
Schijtlange Oreo reclame met kut autotune
Hijzelf wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is er niemand die hem graag ziet posten
Knap van je.quote:
Oh god, onze kleurloze Arnhemmer kan het weer niet laten om een steek onder water uit te delen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk is er niemand die hem graag ziet posten
Viel geblesseerd uitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Waarom is Robben er niet meer bij in het racisme spotje.
Geen flauw idee. Ik kon Messi ook niet zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Hij is teruggekomen op zijn mening.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Knap van je.
Het was namelijk niet grappig bedoeld!
Daarom kun je beter iets doen wat je leuk vind; anders is 't zonde van je verdreven tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach ja. Het is gewoon tijdverdrijf.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is teruggekomen op zijn mening.
Rickazio.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is teruggekomen op zijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |