Nee, canal digitaal. Ik heb dan ook geen smart TV dus misschien is mijn antwoord bij nader inzien volkomen nutteloos voor Phluphyquote:Hoe kijk je dat? Via internet?
Toch nog ff vragenquote:
Hallo PIeter en Annie,quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
hallo allen. even berichtje uit Hassum
afgelopen woensdag zijn Annie.m en ik papa en Mama geworden van een zoon.
geboren in Kleve
Gefeliciteerd 🎉🎉🎉🎉quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Van harte gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Gefeliciteerd! Wat leuk!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Die had ik veen gemist! Herzlichen Glückwunsch (nachträglich) zum Nachwusch!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
Dat probleem had ik bij mijn emigratie met mijn DSL van die klojo's van XS4all. Op een gegeven moment ben ik maar gewoon de betalingen gaan storneren en toen kreeg ik na een maand of 2 een email dat als ik niet direct ging betalen ze mijn lijn af zouden sluiten. Ik heb ze een email terug gestuurd dat ze dat een maand of 3 eerder al hadden mogen doen op mijn verzoek en wenste ze verder veel plezier met dat afsluiten.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:34 schreef ueberduitser het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gore kut KPN...
Probeer een mobiel abonnement op te zeggen, al vanaf augustus, maar dat schijnen ze niet te begrijpen. En ondertussen maar gewoon incasseren
Ik heb een klacht ingediend nu en als ze voor maandag niet reageren storneer ik de boel.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat probleem had ik bij mijn emigratie met mijn DSL van die klojo's van XS4all. Op een gegeven moment ben ik maar gewoon de betalingen gaan storneren en toen kreeg ik na een maand of 2 een email dat als ik niet direct ging betalen ze mijn lijn af zouden sluiten. Ik heb ze een email terug gestuurd dat ze dat een maand of 3 eerder al hadden mogen doen op mijn verzoek en wenste ze verder veel plezier met dat afsluiten.
Ik heb nu een 1&1 abo met vrij bellen/internet in DE en NL. Heb de hosting en interslet ook via de 1&1, vond ik wel zo gemakkelijkquote:Op donderdag 5 november 2015 15:22 schreef qltel het volgende:
Wij hebben voor het gemak nog steeds beiden een NL-nummer naast ons Duitse nummer. We hebben ook beide een dual-sim-telefoon. Telfort-abo kost 5 euro en het Duitse (via 1&1) kost niets..
Alsnog gefeliciteerd! Alles goed? al een beetje gewend?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:48 schreef pieter.m het volgende:
geboren in Kleve
O.a. vlees en drogisterij-artikelen. Een nuttig artikel hierover:quote:Op zondag 8 november 2015 15:57 schreef lf2 het volgende:
Even een kort vraagje..
Behalve brandstof en alcohol. Wat is er verder goedkoper in Duitsland ?
Moet over een maand elke week op en neer (omgeving Frankfurt)....
Niet helemaal correct wat daar staat, Diesel is sinds de laatste accijnsverhoging in D ca 6-10 cent de liter goedkoper en er zijn wel degelijk slijterijen in Duitsland, in Emmerich-Elten bv zit er aan de markt eentje. Koop daar pure alcohol voor likeurtjes.quote:Op zondag 8 november 2015 16:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
O.a. vlees en drogisterij-artikelen. Een nuttig artikel hierover:
http://www.goedkoperduits(...)happen-in-duitsland/
Drogisterij artikelenquote:Op zondag 8 november 2015 15:57 schreef lf2 het volgende:
Even een kort vraagje..
Behalve brandstof en alcohol. Wat is er verder goedkoper in Duitsland ?
Moet over een maand elke week op en neer (omgeving Frankfurt)....
Ah, kan kloppen, bedankt voor de aanvulling. Ik rijd zelf geen auto, en hier in Bonn heb ik nog geen slijterij gevonden (wel getränkemarkten).quote:Op zondag 8 november 2015 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Niet helemaal correct wat daar staat, Diesel is sinds de laatste accijnsverhoging in D ca 6-10 cent de liter goedkoper en er zijn wel degelijk slijterijen in Duitsland, in Emmerich-Elten bv zit er aan de markt eentje. Koop daar pure alcohol voor likeurtjes.
Verder een nuttige topicreeks over D supermarkten en winkelen in D
Topicreeks: Duitse supermarkt
Dingen die je in D beter niet kan kopen zijn
Koffie, medicatie, aardappels,
Ze zijn er niet zoveel, getrankemarkt is weer iets wat in NL niet bekend is, een enorme collectie aan sterke drank en bieren.quote:Op zondag 8 november 2015 17:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, kan kloppen, bedankt voor de aanvulling. Ik rijd zelf geen auto, en hier in Bonn heb ik nog geen slijterij gevonden (wel getränkemarkten).
Bij Netflix wel. Afhankelijk van de taal die je kiest, worden de Mexicanen in Narcos in die taal ondertiteldquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:11 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan bij bv Narcos? Bij Watchever kan je alleen kiezen tussen Duits of OV maar dan is ook meteen Spaans, Arabisch etc niet ondertiteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |