The end is nigh my brother.quote:
Zon is weg :pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ok dat magische surrealistische beeld is weer weg.
Zon is onderquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ok dat magische surrealistische beeld is weer weg.
quote:
Ja die zag ik gaan vanuit mijn slaapkamerraam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:04 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn uitzicht, regenboog erbij
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
[..]
Ja die zag ik gaan vanuit mijn slaapkamerraam.Deze heb ik gemaakt toen dat magische al weg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook. Maar niet zo'n grote.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:04 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn uitzicht, regenboog erbij
Je bent zelf een hippie ouwequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
Altijd al geweten dat Viro een gare hippie is.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moest stiekem wel lachen, geef maar toe
Hoe kan je water nou weer wegvallen?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef YokiKater het volgende:
Tering het is weer survivallen hoor.. voel me beroerd (paniekerig), water valt ook nog eens weg (gelukkig heb ik wel een noodvoorraadje) en ik ben helemaal dizzy dus ik ben broodjes aan het bakken en eieren aan het koken.
Door zwaartekrachtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je water nou weer wegvallen?
Storing. Maar ik zit nog redelijk goed geloof ik, mijn ouders hebben helemaal geen water en hier is er alleen weinig waterdruk. Gelukkig was mijn wasmachine al klaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kan je water nou weer wegvallen?
Door onweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Storing. Maar ik zit nog redelijk goed geloof ik, mijn ouders hebben helemaal geen water en hier is er alleen weinig waterdruk. Gelukkig was mijn wasmachine al klaar.
Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Allemaal mensen weer in paniek. Fuck dat, ik heb het hartstikke benauwd en ga me niet verder bemoeien.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Allemaal mensen weer in paniek. Fuck dat, ik heb het hartstikke benauwd en ga me niet verder bemoeien.
Ik moet ze nog even op de broodjes doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja preciesHoe smaken je eitjes?
Doe je r een sausje op?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet ze nog even op de broodjes doen.
Een sausje bij een broodje ei?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een sausje bij een broodje ei?
Kom je weer met mayo aanzetten zeker
Wat ben je soms toch ook een vieze vrouw he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |