Pronte borstjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
'borstjes'
Zo'n afknapper dit altijd.
Waarom?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
'borstjes'
Leuk woord tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef Fera het volgende:
[..]
'borstjes'
Echt een teringhekel aan dat woord. Net als 'tietjes'.quote:
Tittiesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt een teringhekel aan dat woord. Net als 'tietjes'.
Dat moet dan in het geheim gebeuren, want zodra er een camera op gericht is zal ik mezelf niet eens uitkledenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:54 schreef Fera het volgende:
JR zijn ontmaagding op televisie zou ik wel willen zien.
Beter dan tettenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt een teringhekel aan dat woord. Net als 'tietjes'.
Dat is nog wel grappig.quote:
Voyeuren tochquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet dan in het geheim gebeuren, want zodra er een camera op gericht is zal ik mezelf niet eens uitkleden
Echt een Drizzt woord jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter dan tettenDat is zo lomp en boers en banaal
Alleen op FOK! schijnt dat een gangbaar woord te zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het beiden niets. Als een man 'borstjes' of 'tietjes' zegt droog ik spontaan op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als hosselen. Hoor je ook vrijwel nooit in het echtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen op FOK! schijnt dat een gangbaar woord te zijn
Met mijn teksten wordt jouw broodje rosbief spontaan een Saharaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het beiden niets. Als een man 'borstjes' of 'tietjes' zegt droog ik spontaan op.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als hosselen. Hoor je ook vrijwel nooit in het echt
Jawel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als hosselen. Hoor je ook vrijwel nooit in het echt
Grootste onzin woord ooit dat vind ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hosselen alleen maar gebruikt in de betekenis van versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |