Nja hij weet wel dat ik geen magnetronmaaltijden wilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Was een voorbeeld. Als je dan toch voor gemakkelijk eten gaat, wees dan een beetje sociaal en neem voor twee mee.
Wat een figuur.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn broer laatst aanbood om te koken wees hij het af. Kwam mijn broer daarna weer thuis en zei mijn pa van: "ik heb niet voor jou gekookt hoor!" en liep toen weg. Daarna ging mijn broer maar voor zichzelf iets maken en werd mijn pa boos omdat het stonk
Ja ik vind bami en nasi alleen nog te eten als het vers is. Uit een magnetronmaaltijd hoeft het nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat nog.
Ik heb jaren geleden een keer die bami geproefd omdat 1 van mijn ouders dat zat te eten, die was best goed te eten
Mijn pa en broer die altijd ruzie maken. Mijn moeder die daar heel emotioneel van word en ik die er hard om moet lachen omdat ik de tragikomische kant ervan in zie. En me afvraag waarom iedereen zichzelf zo serieus neemt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie jou gezin echt als zo`n foute sitcomserie voor me
Haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:48 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie jou gezin echt als zo`n foute sitcomserie voor me
Nah, jullie vallen wel mee toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.
Dat heb ik me soms ook voorgesteld bij mijn leven met Hep.
Hep is Archie Bunkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.
Dat heb ik me soms ook voorgesteld bij mijn leven met Hep.
Er zijn verschillende sitcoms. :$ Ik bedoelde niet per se zoals JR.quote:
O nee, totaal niet eigenlijk.quote:
Meisje-seks-meisje-seks-meisje-seks?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
mijn gedachten volgen als ik in de stad loop KOEKOEK
"Uit elkaar trekken" "ooh die ook, in die kont bam" " wow borstjes wat mooi" "mooie ogen omg wil hebben" "hebben" "hebben" "wil penetreren"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meisje-seks-meisje-seks-meisje-seks?
Heksheksheksheksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
mijn gedachten volgen als ik in de stad loop KOEKOEK
Omgquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Uit elkaar trekken" "ooh die ook, in die kont bam" " wow borstjes wat mooi" "mooie ogen omg wil hebben" "hebben" "hebben" "wil penetreren"
...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Uit elkaar trekken" "ooh die ook, in die kont bam" " wow borstjes wat mooi" "mooie ogen omg wil hebben" "hebben" "hebben" "wil penetreren"
'borstjes'quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |