Wat een rarequote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stuurde net een appje dat hij iets voor zichzelf heeft meegenomen bij de AH en dat ik het maar moet uitzoeken
wowquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan boos worden als mijn broer en ik iets gaan maken, want dan stinkt het huis
Welke?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:42 schreef Fok-it het volgende:
Komt trouwens binnenkort ook film in de bioscoop met Hermionegod en Lupingod Jr
Dat, maar die dingen zijn nog zo ongezond als de pest ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige rijstgerechten zijn best te eten. Ging me er meer om dat hij alleen voor zichzelf eten haaltHoe sneu
Regressionquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke?
Hermionegodin* trouwens
Tegenwoordig niet meer heel ergquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat, maar die dingen zijn nog zo ongezond als de pest ook
Mijn pa zeurt ook dat pizza's te zout zijn, maar wel die zoute magnetronmaaltijden vretenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat, maar die dingen zijn nog zo ongezond als de pest ook
Kun je net zo goed een zak friet halen voor jullie beiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa zeurt ook dat pizza's te zout zijn, maar wel die zoute magnetronmaaltijden vreten
Maar hij neemt dan ook die magnetronmaaltijden met gekookte aardappels en bloemkool ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn pa zeurt ook dat pizza's te zout zijn, maar wel die zoute magnetronmaaltijden vreten
patat*quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Kun je net zo goed een zak friet halen voor jullie beiden.
Echt he wtfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef Fera het volgende:
Snap ook niet dat je dan denkt in de supermarkt: "Goh, zou mijn zoon misschien ook wat lusten?"
Was een voorbeeld. Als je dan toch voor gemakkelijk eten gaat, wees dan een beetje sociaal en neem voor twee mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
patat*
en dat lust mijn vader dus niet. Ging er ook over klagen in het restaurant dat hij alleen gebakken aardappels wilde maar geen patat.
Toen mijn broer laatst aanbood om te koken wees hij het af. Kwam mijn broer daarna weer thuis en zei mijn pa van: "ik heb niet voor jou gekookt hoor!" en liep toen weg. Daarna ging mijn broer maar voor zichzelf iets maken en werd mijn pa boos omdat het stonkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef Fera het volgende:
Snap ook niet dat je dan denkt in de supermarkt: "Goh, zou mijn zoon misschien ook wat lusten?"
Nee volgens mij vooral de bami en nasi variantenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hij neemt dan ook die magnetronmaaltijden met gekookte aardappels en bloemkool ofzo?
Die zijn wel echt kotsverwekkend ;')
wat een baasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn broer laatst aanbood om te koken wees hij het af. Kwam mijn broer daarna weer thuis en zei mijn pa van: "ik heb niet voor jou gekookt hoor!" en liep toen weg. Daarna ging mijn broer maar voor zichzelf iets maken en werd mijn pa boos omdat het stonk
Wat is jouw pa voor een vieze asoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen mijn broer laatst aanbood om te koken wees hij het af. Kwam mijn broer daarna weer thuis en zei mijn pa van: "ik heb niet voor jou gekookt hoor!" en liep toen weg. Daarna ging mijn broer maar voor zichzelf iets maken en werd mijn pa boos omdat het stonk
Dat gaat nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee volgens mij vooral de bami en nasi varianten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |