Ik ook gedaan. Anders zijn we pas klaar als ik 40 ben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat sinds die HP meet ik de rest maar in mijn eentje ben gaan kijken. Ik had geen zin om maanden te wachten.
O, gelukkig. Was al bang dat iedereen me een klootzak zou vinden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook gedaan. Anders zijn we pas klaar als ik 40 ben.
Alles.quote:
Komt er nog een HP meet?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef Fera het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat sinds die HP meet ik de rest maar in mijn eentje ben gaan kijken. Ik had geen zin om maanden te wachten.
Nou ja. Ik nam aan van wel, tot dat we de hele reeks hadden gekeken. Maar ik had geen zin om zo lang te wachten.quote:
Ja. Dat was wel duidelijk verschil. Maar voor het jaar dat hij uitkwam was het niet heel anders dan de rest van die films.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alles.
Had eerste films graag gezien zoals de laatste waren
Haha wou er ook best heen, was alleen heel kort dag dat ik werd uitgenodigd dus mehquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik nam aan van wel, tot dat we de hele reeks hadden gekeken. Maar ik had geen zin om zo lang te wachten.
Die troll was lachwekkendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk die Quidditch wedstrijden maar terug
Of die trol
Gollum zag er veel beter uit dan een Dobby, en waren in hetzelfde jaar gemaaktquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat was wel duidelijk verschil. Maar voor het jaar dat hij uitkwam was het niet heel anders dan de rest van die films.
Al vond ik de eerste Lord of the Rings wel veel beter qua graphics enzo
Ik had het ook al tijdje hiervoor gedaan hoorquote:
En elke keer hetzelfde nummer?quote:
7.1quote:
Ik snap niet waarom mensen 7.2 zo slecht vonden. Ik vond het echt supergave afsluiting gewoon. Ze hadden wel wat dingetjes kunnen verbeteren maar toch.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
7.1de moedeloosheid die ervan af druipt. Ministry scène
![]()
"The Ministry has fallen. Scrimgeour is dead. They are coming."
Watquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lol mijn vader neemt zo alleen magnetronmaaltijd voor zichzelf mee
Wat zal ik gaan eten?
Stuurde net een appje dat hij iets voor zichzelf heeft meegenomen bij de AH en dat ik het maar moet uitzoekenquote:
Sommige rijstgerechten zijn best te eten. Ging me er meer om dat hij alleen voor zichzelf eten haaltquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:40 schreef Sked het volgende:
Een volwassen man die magnetronmaaltijden vreet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |