Dat klopt uiteraardquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef Fera het volgende:
Ik heb het niet per se over Myers Briggs, maar over persoonlijkheden in het algemeen
Dat is waar. Dat is ook moeilijk vast te stellen. Ik denk dat het meer wordt gebruikt om het risico te verkleinen dat je een ongeschikt persoon aanneemt. Maar goed, als dat verder niet bewezen effectief is, is dat inderdaad geen goede methode.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt uiteraard
Een autist moet je niet manager laten worden maar lekker ergens in een hok data laten analyseren.
Maar het ging over deze test.Dat het voor job functioneren niet vast te stellen is dat een ENTP beter zal functioneren in de regel dan een ISFJ
nee. Zelf je persoonlijke Top 100 samenstellen. Kan je nog dvdtjes winnen ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon de top 100 films kijken?
Wat toch wel vreemd is voor een persoonlijkheidstest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar. Dat is ook moeilijk vast te stellen. Ik denk dat het meer wordt gebruikt om het risico te verkleinen dat je een ongeschikt persoon aanneemt. Maar goed, als dat verder niet bewezen effectief is, is dat inderdaad geen goede methode.
Weet niet eens of ik wel 100 films heb gezien, aangezien ik vaak dezelfde films weer kijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee. Zelf je persoonlijke Top 100 samenstellen. Kan je nog dvdtjes winnen ook
En in je computer of laptop?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik wel 100 films heb gezien, aangezien ik vaak dezelfde films weer kijk
Dvd's hoef ik niet, heb toch geen dvd of bluray speler
50 mag ook. Of 25.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet niet eens of ik wel 100 films heb gezien, aangezien ik vaak dezelfde films weer kijk
Dvd's hoef ik niet, heb toch geen dvd of bluray speler
Daar heb ik ook van gehoord. Volgens mij ook al eens gemaakt, maar ik weet het niet zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Big-5 schijnt veel meer verbanden te laten zien, eens zien of je die online kan doen
Ik geloof dat die tegenwoordig veel meer bewezen is als nuttig voor bedrijven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook van gehoord. Volgens mij ook al eens gemaakt, maar ik weet het niet zeker.
Ik doe verder vooral graag political compass testquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
De Rose van Leary heb ik op mijn Social Work opleiding ook moeten maken.
Ik heb daar ook iets mee moeten doen, maar weet niet meer wat :$quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:28 schreef Fera het volgende:
De Rose van Leary heb ik op mijn Social Work opleiding ook moeten maken.
Top 10:quote:
Ik snap waarom je maagd bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10:
1. The Lion King
2. Harry Potter and the Chamber of Secrets
3. Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
4. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
5. Harry Potter and the Halfblood Prince
6. Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
7. Harry Potter and the Philosophers Stone
8. Harry Potter and the Goblet of Fire
9. Harry Potter and the Order of the Phoenix
10. Lord of the Rings: The Return of the King
Dit is mijn top 10 dan![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap waarom je maagd bent.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10:
1. The Lion King
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top 10:
1. The Lion King
![]()
2e film blijft nog steeds veruit mijn favorietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind jammer dat de eerste harry potter films zo veroudert ogen
Qua?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind jammer dat de eerste harry potter films zo veroudert ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |