SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik vind hem matigquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
TT's horen geen feitelijkheden te bevatten als deze niet grappig zijn.![]()
Graag gedaan. Bedankt voor het bedankje. Leuk dat je de moeite neemt.quote:
Is in deze tijd niet meer vanzelfsprekend.![]()
Ook van mijn kant een positieve noot voor je bijdragesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Graag gedaan. Bedankt voor het bedankje. Leuk dat je de moeite neemt.
Is in deze tijd niet meer vanzelfsprekend..
![]()
Je ontroert me. Zeker komende van jou betekent dit veel voor me.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook van mijn kant een positieve noot voor je bijdrages.
![]()
Altijd al geweten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je ontroert me. Zeker komende van jou betekent dit veel voor me.![]()
Dames laten we het gezellig houdenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We houden het ook gezellig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
Dames laten we het gezellig houden
Kijk die positiviteit.![]()
Hahaha, goeie troll.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef mokkiemok het volgende:
Dames laten we het gezellig houden
Gezellig in het Ajax-topic. Hahaha.
Maar het was wel heel positief. Zero-positief, dat dan weer wel.![]()
Zero ja?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahaha, goeie troll.
Gezellig in het Ajax-topic. Hahaha.
Maar het was wel heel positief. Zero-positief, dat dan weer wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop voor dit forum dat het snel beter gaat met Ajax. Zodat azijnzeikers als Sunrise, Badderharing en Vjenne12345 ook weer wat minder gal opboeren en alleen maar zuur voor zich uit zitten te spuwenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mwah die mensen zitten er nou eenmaal tussen, die wakker worden met de gedachte dat vandaag een kut dag wordt en dat er hopelijk snel een einde aankomt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
Ik hoop voor dit forum dat het snel beter gaat met Ajax. Zodat azijnzeikers als Sunrise, Badderharing en Vjenne12345 ook weer wat minder gal opboeren en alleen maar zuur voor zich uit zitten te spuwen
Overigens is sunrise een feyenoorder![]()
Badderharing is psver geloof ik, maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mwah die mensen zitten er nou eenmaal tussen, die wakker worden met de gedachte dat vandaag een kut dag wordt en dat er hopelijk snel een einde aankomt.
Overigens is sunrise een feyenoorderFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk wel.PSV kampioenen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Badderharing is psver geloof ik, maar dat doet er niet toe.![]()
Jammer dat jij geen psver bent.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Badderharing is psver geloof ik, maar dat doet er niet toe.![]()
jezus wat domquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
____________________![]()
![]()
Heel diep gezonkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zielig volk..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
dat voelen ze inderdaad wel, met 2+ miljoen abonneesHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Er schijnen ook heel wat minder Opels te zijn verkocht het laatste jaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is best wel een groot aantal maar de reden is hoofdzakelijk dat de storingen de laatste tijd de pan uitrijzen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Catch22- het volgende:
dat voelen ze inderdaad wel, met 2+ miljoen abonneesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Terecht, waardeloos volk bij ziggoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is best wel een groot aantal maar de reden is hoofdzakelijk dat de storingen de laatste tijd de pan uitrijzen.![]()
Dan nog een best groot aantal hoor. Maar het is nou eenmaal een kut provider.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:16 schreef Catch22- het volgende:
dat voelen ze inderdaad wel, met 2+ miljoen abonnees![]()
Ik vind Ziggo een kutbedrijf, heb er behoorlijk wat ellende mee gehad. Koop ook geen Ajax-shirt meer tot we een nieuwe hoofdsponsor hebben.![]()
Ook dat Samen maken we Ajax kapot. Ja dit helptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
____________________Want nu gaat Ziggo vast hun miljoenen niet meer betalen
![]()
![]()
''Kakkerlakken'', hoe jong ben je?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
Net als al die kakkerlakken die destijds hun ABN-Amro rekening opzegde...![]()
Oud genoeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Kakkerlakken'', hoe jong ben je?![]()
Sjonge jonge.. en dan nog denken dat het aantal opgestapte abonnees echt met Ajax te maken heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Wat een mongolenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:05 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Radio 1.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:19 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben morgen genoodzaakt om de pot via de radio te volgen, op welke zender kan dat?![]()
'We beseffen belang van dit duel'
Trainer Frank de Boer en middenvelder Nemanja Gudelj schoven woensdagavond in het Střelnice Stadion van FK Jablonec aan voor de gebruikelijke persconferentie voorafgaande aan een Europese wedstrijd. ,,We beseffen het belang van deze wedstrijd”, spreken beide Ajacieden eensgezind.
Eerder op de dag trok meester analist Tonnie Bruins Slot de vergelijking van het komende speelstadion met dat van De Koel in Venlo. Achter één doel is geen tribune. Voor een keeper ook een aparte gewaarwording en hij zal in twee heel verschillende ambiances staan.
Sfeervol
Tijdens de persconferentie ging het ook over de entourage. Met name over het feit dat Ajax voorheen in de Champions League uitkwam en dat de accommodaties wel anders waren dan het zesduizend plaatsen tellende Jablonec-stadion. De Boer: ,,De entourage is niet van invloed. Natuurlijk is het leuk om in grote stadions te spelen als het San Siro. Maar als dit stadion vol zit, is er ook heel veel sfeer. Van onderschatting is geen sprake en er zal ook niet minder spanning zijn bij de spelers door de entourage.”
Want De Boer en zijn spelers weten deksels goed waar het om draait donderdagavond. ,,We moeten zorgen dat we doorkomen. Dat is verschrikkelijk belangrijk voor het Nederlands voetbal en voor de talentvolle spelers. Zij leren van het spelen van wedstrijden tegen andere culturen. Daar word je beter van. Zij moeten in dat stramien blijven. Want als we dat niet kunnen dit jaar, staan ze een jaar stil in hun ontwikkeling.”
Druk vooruit
Met een 1-0-zege op zak start Ajax, dat in dezelfde formatie zal spelen als de laatste weken gebruikelijk was, met een voorsprong. Als er geen tegendoelpunt wordt geïncasseerd is het ticket voor de groepsfase binnen. ,,We gaan ons eigen spel spelen, met druk vooruit. Zodat zij niet in hun spel komen”, hoopt de trainer vooraf. ,,Ik denk niet dat Jablonec vol op de aanval zal gaan spelen, maar dat zullen ze wellicht in de tweede helft wél gaan doen. Wij hebben in het thuisduel met Jablonec teveel kansen weggegeven en te weinig gecreëerd. Dat ging afgelopen weekend tegen NEC al beter. Die wedstrijd hebben we beter verdedigd en meer kansen gekregen. Jablonec is dan wel een stugge ploeg, maar als Ajax zijnde moeten we daarvan wel winnen. Dat is verschrikkelijk belangrijk.”
Alles geven
Nemanja Gudelj onderschrijft de woorden van zijn trainer: ,,Voor ons is deze wedstrijd belangrijk, maar zo zie ik elke volgende wedstrijd. Ik probeer op de trainingen alles te geven en iedereen daarin mee te krijgen. Ik wil het helemaal niet hebben over welk gevoel we hebben als we de groepsfase van de Europa League niet halen. Ik heb er het volle vertrouwen in dat wij gaan winnen en doorgaan.”
Tekst: Ajax.nl/Monique Janse
Foto's: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Nemanja Gudelj en Frank de Boer vertrouwen op een goed resultaat.
bron: http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)ang-van-dit-duel.htmFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
'Miljoenenstrop ligt op de loer bij Ajax'
Door Mike Verweij
In financiële zin pakken zich donkere wolken samen boven Ajax. „De impact van geen Europees voetbal is groot en kost ons miljoenen”, gruwelt Jeroen Slop desgevraagd van de gedachte aan uitschakeling in de Europa League.
Mitchell Dijks van Ajax in duel met Vit Benes van FK Jablonec. Foto: ANP
We hebben de groepsfase begroot. Het zou daarom zeker een grote teleurstelling zijn als we worden uitgeschakeld. Je moet aan tv-gelden, recettes en (start)premies denken die we dan mislopen, aldus de financieel directeur.
Maar het gaat natuurlijk ook om de uitstraling die een groot indirect effect heeft op alle activiteiten van Ajax, zegt de naar Tsjechië meegereisde Amsterdammer.
Hand op knip
Hij benadrukt dat Ajax een nog strikter financieel beleid zal voeren als de 1-0 uit de thuiswedstrijd tegen de voetbaldreumes onvoldoende blijkt.
We houden altijd wel de hand op de knip, maar moeten dat nog meer doen als we de groepsfase van de Europa League niet halen. Het is voor Ajax het toernooi waar we op zijn minst elk jaar bij moeten zijn. Daar zijn extra inkomsten aan verbonden en we moeten zorgen dat we die hebben.
Ook trainer Frank de Boer weet hoe belangrijk plaatsing voor de Europa League.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)oer_bij_Ajax___.htmlFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Storingen zitten vooral bij het voormalige Ziggo heb ik het idee. Ik ben voormalig UPC-klant en zit dan dus ook nog 'blijkbaar' op het UPC-netwerk en heb nog nergens last van gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, waardeloos volk bij ziggo
Maar voor 't einde van het jaar dus Ziggo Sport
Ziggo
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Maxwell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mokkiemok op 27-08-2015 10:09:10 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb ook nergens last van, inderdaad oud upc lid ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Storingen zitten vooral bij het voormalige Ziggo heb ik het idee. Ik ben voormalig UPC-klant en zit dan dus ook nog 'blijkbaar' op het UPC-netwerk en heb nog nergens last van gehad.
Maar voor 't einde van het jaar dus Ziggo Sport
ZiggoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:55 schreef mokkiemok het volgende:
Maxwell
Gefeliciteerd met je vierendertigste verjaardag.Veel gekregen al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had nergens last van. Tot ze upc over genomen hebben. Nu ligt internet er de hele tijd uit (en dan niet alleen die 2 ddos aanvallen) En wifi is slechter geworden. Ik zou bijna overstappen. Alleen heb niet zo veel keus hier.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wifi al op een ander kanaal geprobeerd?
want je wifi-signaal wordt niet ineens slechter omdat ze upc hebben overgenomen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee heb ik niet geprobeerd. Probleem met wifi is dat mijn telefoon, tablet etc zeggen dat ze verbinding hebben, goede verbinding zelfs. Maar dat helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:12 schreef fathank het volgende:
wifi al op een ander kanaal geprobeerd?
want je wifi-signaal wordt niet ineens slechter omdat ze upc hebben overgenomen
Maar ben ook niet de enige die er over klaagt. En wel toevallig dat het allemaal is sinds de overnamen van upc.
Maarja laten we het maar weer over Ajax hebben.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Probeer dit inderdaad eens:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik had nergens last van. Tot ze upc over genomen hebben. Nu ligt internet er de hele tijd uit (en dan niet alleen die 2 ddos aanvallen) En wifi is slechter geworden. Ik zou bijna overstappen. Alleen heb niet zo veel keus hier.Mijn ouders hebben ook Ziggo,evenals hun hele straat. Denk dat daar de oorzaak van veel problemen ligt. Ander kanaal maakte bij hen wel al het verschil.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:12 schreef fathank het volgende:
wifi al op een ander kanaal geprobeerd?![]()
Dus Ajax maakt verlies als ze de EL niet halen?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
UPC heeft Ziggo overgenomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik had nergens last van. Tot ze upc over genomen hebben. Nu ligt internet er de hele tijd uit (en dan niet alleen die 2 ddos aanvallen) En wifi is slechter geworden. Ik zou bijna overstappen. Alleen heb niet zo veel keus hier.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Ajax bij plaatsing groepsfase in pot 1
Als Ajax zich donderdagavond via Jablonec weet te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League, dan komt de ploeg van trainer Frank de Boer terecht in pot 1. Ajax Showtime zocht uit wie de Amsterdammers in ieder geval al niet kunnen loten. De loting is vrijdagmiddag om 13:00.
Ajax zit in pot 1 op basis van de coëfficiënt van de UEFA. Daardoor ontloopt de huidige koploper van de Eredivisie onder meer het Schalke 04 van Klaas Jan Huntelaar en het Tottenham Hotspur van de oud-Ajacieden Christian Eriksen, Toby Alderweireld en Jan Vertonghen. Napoli, FC Basel, Villarreal, Sporting CP, Marseille en Dnipro zijn eveneens ploegen die Ajax niet kan loten.
Ook ploegen als Borussia Dortmund, Athletic Bilbao en Rubin Kazan bevinden zich in pot 1, maar die ploegen spelen allen, net als Ajax, nog in de voorronde van de Europa League donderdagavond. Bij de overige potten zijn er minder ploegen bekend aangezien veel clubs zich nog moeten kwalificeren. Wel kan Ajax ploegen loten als het Lazio van Ricardo Kishna, Sporting Braga, Fiorentina, Anderlecht, Liverpool, Besiktas, AS Monaco en wederom Rapid Wien.
Uitslagen Europa League laatste voorronde vorige week:
Astra Giurgiu - AZ Alkmaar 3-2
Dinamo Minsk - Salzburg 2-0
FK Qabala - Panathinaikos 0-0
Ajax - Jablonec 1-0
FC Krasnodar - HJK 5-1
Liberec - Hajduk Split 1-0
Molde - Standard Liege 2-0
PAOK Thessaloniki FC - Broendby IF 5-0
Sparta Prague - Thun 3-1
Zorya - Legia Warszawa 0-1
FC Milsami Orhei - Saint-Etienne 1-1
Atromitos - Fenerbahce 0-1
Rabotnicki - Rubin Kazan 1-1
Steaua Bucuresti - Rosenborg 0-3
Young Boys - Qarabag FK 0-1
Zilina - Athletic Bilbao 3-2
Altach - Belenenses 0-1
Bordeaux - Kairat Almaty 1-0
Odd Ballklubb - Borussia Dortmund 3-4
Viktoria Plzen - Vojvodina 3-0
Lech Poznan - Videoton FC 3-0
Southampton - FC Midtjylland 1-1
Bron: http://www.ajaxshowtime.c(...)-groepsfase-in-pot-1FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
In de begroting wordt dat gezien als verlies jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus Ajax maakt verlies als ze de EL niet halen?
wat er onder de streep staat is een ander verhaal.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat gaatje zal toch gedicht moeten worden met die 100 mio ev?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
In de begroting wordt dat gezien als verlies ja
wat er onder de streep staat is een ander verhaal.
Daar sta je dan met je bank vol geld...Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
een verlies op de begroting verhelpen met een eigen vermogen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat gaatje zal toch gedicht moeten worden met die 100 mio ev?
Daar sta je dan met je bank vol geld...
je bedoeld met de rente?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rente zal niet volstaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een verlies op de begroting verhelpen met een eigen vermogen?
je bedoeld met de rente?Charlie: How's it going in there?
zeker weten van niet maar wat bedoel je dan met 100 mil ev?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rente zal niet volstaanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Incidenteel verlies dekken met je eigen vermogen kan natuurlijk best, maar dat maakt niet dat je dan niet toch verlies lijdt.![]()
verlies is verlies. Ook als je dit kan opvangen met een eigen vermogen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef BadderHaring het volgende:
Incidenteel verlies dekken met je eigen vermogen kan natuurlijk best, maar dat maakt niet dat je dan niet toch verlies lijdt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al denk ik dat een eventueel verlies aan het eind van het seizoen verholpen wordt met een transfer, kampioenschap/beker of dergelijkeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Spelers worden minder waard als je niet Europees hebt gespeeld dat jaar. Al hoop ik dat dit team langer dan 1 seizoen bij elkaar blijft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:52 schreef mokkiemok het volgende:
Al denk ik dat een eventueel verlies aan het eind van het seizoen verholpen wordt met een transfer, kampioenschap/beker of dergelijkeWie niet dom is moet slim zijn!![]()
Jong Ajax verliest nipt van United U21
Jong Ajax oefende donderdagochtend tegen Manchester United U21 en heeft die wedstrijd met 2-1 verloren. De ploeg van Jaap Stam en Andries Ulderink kwam met 2-0 achter en via Abdelhak Nouri werd het 2-1. Daar bleef het echter bij.
'We hebben een uitstekende wedstrijd gespeeld', zo reageerde Ulderink na afloop van het duel. 'Al helemaal als je bedenkt dat de selectie van Manchester United U21 kon rekenen op de krachten van maar liefst zeven spelers uit het eerste elftal. De weerstand werd opgezocht en er werd goed meegevoetbald. We begonnen de wedstrijd sterk, met veel balbezit, heel gecontroleerd. Tot zeker een kwartier voor rust was Jong Ajax de dominerende partij. Een sterke tegenaanval zorgde even later echter voor de 1-0.'
'Door een slecht moment, een slordigheidje, vloog ons ineens de 2-0 om de oren. Daar stonden we wel even van te kijken', aldus de coach van Jong Ajax op de clubsite van de Amsterdammers. 'Afgezien van de 2-1, ben ik blij met ons spel. We hebben laten zien dat we weerstand kunnen bieden aan een club als Manchester United.'
Bron: http://www.ajaxshowtime.c(...)-nipt-van-united-u21FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
op voorhand gezien is dat niet eens verkeerd. maar ik hoop dat ze nu toch het een ne ander rechtzetten wat betreft 'het spelen in europa' voor zover dat kan tegen Jablonecquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zal wel een 0-0 wedstrijdje wordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De begroting van Ajax is van te voren gemaakt. Daarin staan alle inkomsten en uitgaven van dit seizoen. Als de kosten hoger worden of de winsten lager haal je de begroting niet en maak je over dat seizoen dus verlies. Dat kan Ajax momenteel natuurlijk makkelijk opvangen, maar dat verandert aan de begroting niets.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Dus Ajax maakt verlies als ze de EL niet halen?![]()
Wat denken jullie dat het gaat worden?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik vrees dat het weer heel saai wordt. Voorspellingen over de uitslag doe ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:15 schreef over_hedge het volgende:
Wat denken jullie dat het gaat worden?Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hier is Overmars natuurlijk niet schuldig aan ,quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Heitingha en Sanogo de 2 miskopen van het jaar
pure pech johRED ONS HENNIEGOD![]()
Sanogo is niet gekochtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Heitingha en Sanogo de 2 miskopen van het jaar![]()
te groen denk ik, met het oog op de tegenstanderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:00 schreef Denni5 het volgende:
Groene broekjes en kousen afgekeurd door Uefa vanavond? Wat is dat dan weer...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
snel gegeven kaart voor een halve schwalbeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij stond gelijk op om bal binnen te houden, hoezo nou geel...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
doet gewoon weer pijn aan mijn ogenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
ik zie dit gewoon nog fout gaan als Ajax niet snel scoort
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als Ajax deze niet wint kijk ik, uit protest, het hele seizoen geen Europese wedstrijd meer van Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2-1 verliezen lijkt me het beste, zijn we wel door maar is het wel weer duidelijk dat er nog wat moet gebeuren![]()
B1. PSV Eindhoven (Nederland)
B2. Manchester United (Engeland)
B3. CSKA Moscow (Rusland)
B4. VfL Wolfsburg (Duitsland)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou dat zal ze lerenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:39 schreef mokkiemok het volgende:
Als Ajax deze niet wint kijk ik, uit protest, het hele seizoen geen Europese wedstrijd meer van Ajax.![]()
denk aan mijn hart zegquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef Heeinz het volgende:
2-1 verliezen lijkt me het beste, zijn we wel door maar is het wel weer duidelijk dat er nog wat moet gebeurenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
A1. Paris Saint-Germain (Frankrijk)
A2. Real Madrid (Spanje)
A3. Shakhtar Donetsk (Oekraïne)
A4. Malmö FF (Zweden)
B4. VfL Wolfsburg (Duitsland)
C1. Benfica (Portugal)
C2. Atlético Madrid (Spanje)
C3. Galatasaray (Turkije)
C4. FC Astana (Kazachstan)
D1. Juventus (Italië)
D2. Manchester City (Engeland)
D3. Sevilla (Spanje)
D4. Borussia Mönchengladbach (Duitsland)
E1. FC Barcelona (Spanje)
E2. Bayer Leverkusen (Duitsland)
E3. AS Roma (Italië)
E4. BATE Borisov (Wit-Rusland)
F1. Bayern München (Duitsland)
F2. Arsenal (Engeland)
F3. Olympiakos Piraeus (Griekenland)
F4. Dinamo Zagreb (Kroatië)
G1. Chelsea (Engeland)
G2. FC Porto (Portugal)
G3. Dynamo Kiev (Oekraïne)
G4. Maccabi Tel-Aviv (Israël)
H1. Zenit St. Petersburg (Rusland)
H2. Valencia (Spanje)
H3. Olympique Lyon (Frankrijk)
H4. KAA Gent (België)
-Ajacied422FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Verkeerde topicquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef mokkiemok het volgende:
A1. Paris Saint-Germain (Frankrijk)
A2. Real Madrid (Spanje)
A3. Shakhtar Donetsk (Oekraïne)
A4. Malmö FF (Zweden)
B4. VfL Wolfsburg (Duitsland)
C1. Benfica (Portugal)
C2. Atlético Madrid (Spanje)
C3. Galatasaray (Turkije)
C4. FC Astana (Kazachstan)
D1. Juventus (Italië)
D2. Manchester City (Engeland)
D3. Sevilla (Spanje)
D4. Borussia Mönchengladbach (Duitsland)
E1. FC Barcelona (Spanje)
E2. Bayer Leverkusen (Duitsland)
E3. AS Roma (Italië)
E4. BATE Borisov (Wit-Rusland)
F1. Bayern München (Duitsland)
F2. Arsenal (Engeland)
F3. Olympiakos Piraeus (Griekenland)
F4. Dinamo Zagreb (Kroatië)
G1. Chelsea (Engeland)
G2. FC Porto (Portugal)
G3. Dynamo Kiev (Oekraïne)
G4. Maccabi Tel-Aviv (Israël)
H1. Zenit St. Petersburg (Rusland)
H2. Valencia (Spanje)
H3. Olympique Lyon (Frankrijk)
H4. KAA Gent (België)![]()
neequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voorlopig nog weinig aan de hand aan de stand te zien. Qua voetbal zal het wel niks worden vandaag in zo'n klein Oostblokstadionnetje.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
fixedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:43 schreef Heeinz het volgende:
Wat speelt Gudelj weer vreselijk zegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet om aan te zien, 1 kans voor Ajax tegen 3 van Jablonecquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voorlopig nog weinig aan de hand aan de stand te zien. Qua voetbal zal het wel niks worden vandaag in zo'n klein Oostblokstadionnetje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
niet op tv (ja Fox sports)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef De_Kaas- het volgende:
Wordt het niet uitgezonden ofzo? Ik ben alle zenders al afgezapt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Fox, achter de decoder.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef De_Kaas- het volgende:
Wordt het niet uitgezonden ofzo? Ik ben alle zenders al afgezapt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
fox sports 1quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:44 schreef De_Kaas- het volgende:
Wordt het niet uitgezonden ofzo? Ik ben alle zenders al afgezapt.![]()
Lucky PSVquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef mokkiemok het volgende:
B4. VfL Wolfsburg (Duitsland)![]()
uh nee, want shaktar zit niet met dezelfde voorwaarden als ajax in zo'n pot. 2 ploegen uit nl beinvloedt heel de lotingquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:55 schreef DenXD het volgende:
Als Ajax de CL had gehaald, had het PSG, Real Madrid en Malmo geloot.
![]()
![]()
Zulke vergelijking is net zo goed als mensen die ploegen gaan vergelijken per positie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:55 schreef DenXD het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
uh nee, want shaktar zit niet met dezelfde voorwaarden als ajax in zo'n pot. 2 ploegen uit nl beinvloedt heel de lotingwoops
vergeten.
Ajax moet overigens wel even snel de 0-1 binnen gaan tikken nu. Moet wel lukken met die ruimtes die ze nu gaan krijgen, want als die 1-0 valt, dan wordt het billenknijpen.![]()
Zlatan en Malmo, mooi affiche.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:55 schreef DenXD het volgende:
![]()
![]()
Goeiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef DenXD het volgende:
[..]
Moet wel lukken met die ruimtes die ze nu gaan krijgen![]()
Dat klopt maar gezien de eerste helft, de heenwedstrijd en überhaupt de afgelopen wedstrijden kan ik me niet voorstellen dat we dit wel even gaan winnenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:01 schreef DenXD het volgende:
[..]
Toch?![]()
Het zou een fucking waardeloos seizoen worden zonder Europees voetbal.![]()
zakelijk uitspelenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt maar gezien de eerste helft, de heenwedstrijd en überhaupt de afgelopen wedstrijden kan ik me niet voorstellen dat we dit wel even gaan winnenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Welke ruimte? Er is een andere spits af gegaan... Spelbeeld blijft dus het zelfdequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef DenXD het volgende:
[..]woops
vergeten.
Ajax moet overigens wel even snel de 0-1 binnen gaan tikken nu. Moet wel lukken met die ruimtes die ze nu gaan krijgen, want als die 1-0 valt, dan wordt het billenknijpen.hardcoholic![]()
Zullen dadelijk wel moeten komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Welke ruimte? Er is een andere spits af gegaan... Spelbeeld blijft dus het zelfde![]()
hij bedoeld dat Jablonec steeds meer risico gaat nemen naarmate de tijd op looptquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:07 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Welke ruimte? Er is een andere spits af gegaan... Spelbeeld blijft dus het zelfdeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en de 1-1 maken als Ajax niet snel even een puntje maaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
Zullen dadelijk wel moeten komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Laatste 10 minuten verwacht ik jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:08 schreef DenXD het volgende:
[..]
Zullen dadelijk wel moeten komen.hardcoholic![]()
moeten gewoon 1 maken, ik zie ze er namelijk geen 3 makenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Gudelj
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie ons er ook niet 1 makenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:09 schreef mokkiemok het volgende:
moeten gewoon 1 maken, ik zie ze er namelijk geen 3 maken![]()
slechtste man bij Ajax is toch wel echt GudeljFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Die gasten kunnen niet eens druk zetten, zijn ze niet tactisch genoeg voor.
Enkel hard rennen en lange bal naar voren in de omschakelinghardcoholic![]()
dat zie ik nog wel gebeuren, maar ik zie hun er ook wel 1 makenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jaartje wennen aan het Ajax systeem hequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:10 schreef mokkiemok het volgende:
slechtste man bij Ajax is toch wel echt Gudelj
hardcoholic![]()
Over welke van de 2 clubs heb je hetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:11 schreef Ferdii het volgende:
Die gasten kunnen niet eens druk zetten, zijn ze niet tactisch genoeg voor.
Enkel hard rennen en lange bal naar voren in de omschakeling"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
De Boer geniet daar vanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:11 schreef TheArt het volgende:
Wat een gebrei en er komt niets nuttigs uitRED ONS HENNIEGOD![]()
beidde geloof ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Over welke van de 2 clubs heb je hetFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dominerenquote:
70% balbezitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jahoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En kijk , de nummer 5 van Tsjechie krijgt een penalquote:
Maar de Boer mag niet weg hoor , nee hoor die heeft hier geen schuld aanRED ONS HENNIEGOD![]()
there we goFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is godverdomme on GE loofELIJK!!!! AAARRGGGFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ga niet juichen nu......FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zat Cil eraan? +10 mil transferwaardeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee!!!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
man man man man manFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik kan wel jankenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ja waarin we met 2-0 verliezenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:15 schreef DeLachendeVierde het volgende:
misschien wordt het eindelijk een wedstrijd nuFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben wel weer wakker jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:15 schreef DeLachendeVierde het volgende:
misschien wordt het eindelijk een wedstrijd nu![]()
het is wachten op de 1-0FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
het is echt ongelooflijk zeg....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zet van mij part Hoorn en viergever er maar in nu, kan mij echt niks meer schelenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jullie ook gezien het PSV topicquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Richten jullie je alleen op de competitie dit jaar?![]()
Op het ontslag van Frankquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Richten jullie je alleen op de competitie dit jaar?"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
en de bekerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Richten jullie je alleen op de competitie dit jaar?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
en de 1-0 tegenkrijgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:17 schreef Ferdii het volgende:
Nu zakelijk zijn en iedere seconden rekken die je kanFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
je voelt het aankomen hequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hblij dat ik in de auto zit en niet voor de tv
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dan ben je de enige, en mager zou zijn 0-0 of 2-1 verliezenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het blijft Lucky Ajax, dus ik zie ze wel winnen met een magere 1-0.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bekercompetitie welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
Richten jullie je alleen op de competitie dit jaar?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Beste man op het veld is de scheidsDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoop het niet.quote:
Krijg je nog minimaal drie van dit soort wedstrijden.
Dat kunnen mijn oogaidsremmers niet aan.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Precies, waar dan ook tussen de palen en je had een goalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:18 schreef Collide het volgende:
Krijg je een penalty tegen Cilessen schiet je hem op de paal.
hardcoholic![]()
Wat lul jij nou weer dan stuk verdrietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens Heinzz is dat een topper![]()
Frank gaat een eventueel verlies afschuiven op de "onterechte" eerste of tweede gele kaartFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef mokkiemok het volgende:
Frank gaat een eventueel verlies afschuiven op de "onterechte" eerste of tweede gele kaartRED ONS HENNIEGOD![]()
RUSTUUUUUUGGGGquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dan stuk verdrietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pas op dit mag je niet zeggen hierquote:![]()
ik pak vast 2 vorkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het valt allemaal wel mee , en het resultaat is heiligquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pas op dit mag je niet zeggen hierRED ONS HENNIEGOD![]()
schei nou uit zegquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee , en het resultaat is heiligFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopen op pingels.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
We weten allemaal hoe dit gaat eindigen toch![]()
Heb je het tegen jezelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer dan stuk verdrietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Moskou en Wolfsburg kan je best nog wat beginnen, minimaal derde lijkt me realistisch![]()
Ik weet niet wat ik van Frank moet denken, eerst dacht ik dat het een goede trainer was met af en toe wat opmerkelijke beslissingen maar oke.. maar laatste seizoen en nu.. Geen idee wat die aan het doen is.![]()
halve finale EL inderdaad volgens Frankiequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:22 schreef DeLachendeVierde het volgende:
We weten allemaal hoe dit gaat eindigen toch
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit wordt nog wat, 1-0 achter en met 10 man
5 darkest Snapchat secrets: https://www.youtube.com/watch?v=nP2YvJlSi5k<" :
Thrilling Thursday: https://www.youtube.com/channel/UCVFTDs3sehyaQyIPrM7MQsg<">![]()
Ja leg het me even uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ik jou quote of ben je echt zo achterlijk
Snap er niks van, PL weet jij wat Hij bedoelt?![]()
![]()
Eerste aids gezien, stuk van de 2e aids in de auto op radio 1(penal en 2xgeel)
nu het vervolg thuis op de bank.
Billen knijpen! wmbt bestuur tegen de muur of je nu wel of niet doorgaat en daarbij Veltman verhuren/verkopen aan FC bal op het dak en godver gewoon met sjonnie spelen.Narf!![]()
Bij mij staat het nog 0-0quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef rssaftw het volgende:
Dit wordt nog wat, 1-0 achter en met 10 man![]()
Tuurlijk hij doet niks fout, Liever Wiljan , dan zetten we Franks lijn voortquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Karzai het volgende:
Dat gezeik op Frank? wie wil je dan als coach, Frank RijkaardRED ONS HENNIEGOD![]()
Ron Jans zou heerlijk leuk zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Karzai het volgende:
Dat gezeik op Frank? wie wil je dan als coach, Frank RijkaardFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het staat nog 0-0.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef rssaftw het volgende:
Dit wordt nog wat, 1-0 achter en met 10 man![]()
Zonnetje, beetje bier drinken. Niets mis mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Die arme mensen die helemaal naar Tsjechië zijn gegaan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zeg niet snel iets over een trainer. Heb een hekel aan dat hele simpele afgeven op de trainer en die eruit willen bij het minste of geringste. Maar De Boer krijgt nu al ruim een jaar het elftal totaal niet aan het voetballen. Sterker nog, het lijkt steeds erger te worden.![]()
Nee , kom we gaan het Danny Hoesen vragenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja leg het me even uit.
Snap er niks van, PL weet jij wat Hij bedoelt?RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou ik weet niet of je Johnny hebt gezien tegen Eindhovenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:24 schreef Sickert het volgende:
Eerste aids gezien, stuk van de 2e aids in de auto op radio 1(penal en 2xgeel)
nu het vervolg thuis op de bank.
Billen knijpen! wmbt bestuur tegen de muur of je nu wel of niet doorgaat en daarbij Veltman verhuren/verkopen aan FC bal op het dak en godver gewoon met sjonnie spelen.![]()
ok en klaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
tegen jablonec op de verdedigende tour gaan omdat je met 10 man staatFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zelfs dat niet meerquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoorde dat Tete ook al de mist inging de 1e helft. Hoop echt dat hij het onheil niet over die jongen heeft afgeroepenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , kom we gaan het Danny Hoesen vragen![]()
![]()
ik denk dat we binnenkort een rel krijgen bij de bus of stadion ofzoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee maar wel Veltman met zijn wekelijkse foutjes.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je Johnny hebt gezien tegen EindhovenNarf!![]()
Speelt verder wel een uitstekende wedstrijd, een van de weinige die een voldoende scoortquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tete ook al de mist inging de 1e helft. Hoop echt dat hij het onheil niet over die jongen heeft afgeroepenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Volgende keer maar een plaatje van Spijkerman ofzo die is toch al bijna doodquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Tete ook al de mist inging de 1e helft. Hoop echt dat hij het onheil niet over die jongen heeft afgeroepenRED ONS HENNIEGOD![]()
6e corner
0 op doelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dijks blessureFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
5 on target ?? welke danFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jammer dat het langzame leerlingen zijn. dit is pot 4 van 3x geprutsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:27 schreef Ciscus het volgende:
Heel leerzaam voor die jonge jongens, zo'n europese potNarf!![]()
waar is siggy als je hem nodig hebtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kansje welDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
AZ was geen gepruts eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jammer dat het langzame leerlingen zijn. dit is pot 4 van 3x geprutsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom v rhijn erin als extra verdediger en niet sjonnie?
Wat heeft hij verkeerd gedaan bij frank? Kritiek gehad?hardcoholic![]()
nee Frank doet datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:28 schreef Droathoah het volgende:
En weer verdedigend spelen. Nu roepen we het wel op ons af hoor...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij zou zich moeten schamen met de rest van het team/selectie/clubquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Collide het volgende:
Cillessen viert die penalty alsof hij de wereldcup wint.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dat terwijl hij maar tot halverwege de hoek kwamquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:29 schreef Collide het volgende:
Cillessen viert die penalty alsof hij de wereldcup wint.
hardcoholic![]()
ik voel de 1-0 eraan komenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wissel Riedewald eens.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
of ze deze winnen of verliezen, schamen moeten ze zichquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
voor wie Hoorn?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en dan nog bedenken waar ging het fout, zo slecht is jablonecquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef Droathoah het volgende:
Hier moet je met minimaal 5-0 overheen lopen over 2 wedstrijden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dan nog mag je je schamenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef Droathoah het volgende:
Hier moet je met minimaal 5-0 overheen lopen over 2 wedstrijden.![]()
prima. Riedewald begint nu gewoon fouten te makenquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat doe je met het Ajax wat wij gewend zijn en voor ogen hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef Droathoah het volgende:
Hier moet je met minimaal 5-0 overheen lopen over 2 wedstrijden.
Niet met deze kleuterklas en faalkanonnen.Narf!![]()
Ja maar ze verdedigen alleen maar, das moeilijk scorenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:31 schreef Droathoah het volgende:
Hier moet je met minimaal 5-0 overheen lopen over 2 wedstrijden.
Grgr frankhardcoholic![]()
Dat heeft hij al wel vaker gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Het enige positieve aan deze wedstrijd is dat Cillessen naar de goede hoek dook![]()
Ben zo benieuwd wat Frank nu weer gaan verzinnen als excuusFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sink koste meerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:32 schreef hafcfan het volgende:
Die lui hebben een begroting van 6 miljoenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
er zijn Ajax supporters die op het punt zijn gekomen dat geen hol meer uit maaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:33 schreef Collide het volgende:
Hopelijk dadelijk de 1-0 misschien dat de verlenging dan nog spannend word.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik had zo een goede hoop dit seizoenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
100% kansFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Shame, Shame, Shame, ShameFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:34 schreef Collide het volgende:
Jablonec is nog nooit kampioen geworden in Tsjechie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Goed gekeeptDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
nvm ik schrok evenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: