Maar ik heb verder ook wel meningen die weinig onderbouwt zijn op iets wat ik kan argumenteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ervaringen zijn soms moeilijk te onderbouwen omdat ze persoonlijk zijn.
Telepathie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar kan je de cijfers zien van GRTD?
Zie OPquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Telepathie.
Wilde dat net vragen inderdaad
Doe weg. Dat is veel te ouderwetsquote:
Statistieken kloppen al lang niet meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow ik sta niet eens in de top 10 wut
Link eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wow ik sta niet eens in de top 10 wut
Ah, oké. Ik dacht namelijk dat jullie vriendschap niet zo erg hecht was, dus vond ik het opvallend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jarenlange vertrouwensband en verstand van de specifieke struggle, een waarmee ze haar familie niet wil belasten voor als het nog goed komt.
Goede eigenschap inderdaad. Ik ga ook liever eerst op onderzoek uit, vooral omdat ik niet als een retard wil overkomen. Als er onderwerpen besproken worden waar ik weinig van af weet, heb ik ook altijd meer de neiging om vragen te stellen dan zelf mijn zegje te doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar ik heb verder ook wel meningen die weinig onderbouwt zijn op iets wat ik kan argumenteren.
Maar dat zijn ook meningen die ik eerst ga uitzoeken of over lezen voordat ik ze tegen mensen ga spuwen.
Nee denk het ook niet, ik heb sowieso wel meer posts hierquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistieken kloppen al lang niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste 3 jaarAlles dankzij God en alles op eigen kracht
Vond het altijd wel een leuke OPquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe weg. Dat is veel te ouderwets
Het verschilt qua intensiteit. Soms hebben we een tijdlang weinig oog voor elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik dacht namelijk dat jullie vriendschap niet zo erg hecht was, dus vond ik het opvallend.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste 3 jaar![]()
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:02 schreef Fera het volgende:
Goede eigenschap inderdaad. Ik ga ook liever eerst op onderzoek uit, vooral omdat ik niet als een retard wil overkomen. Als er onderwerpen besproken worden waar ik weinig van af weet, heb ik ook altijd meer de neiging om vragen te stellen dan zelf mijn zegje te doen.
046 04378 OmgevallenFlatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste 3 jaar
![]()
Ik weet nu waar ik moet hosselenquote:ISFJs are most attractive when they are simply being themselves in a comfortable environment such as work, where their natural flow shows this kindness and dedication.
echt vies weinig ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste 3 jaarOh.
KoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste 3 jaar“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Apart, maar ergens ook wel mooi. Geen intensief contact, maar wel van die momenten waar je nog echt wat aan elkaar hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het verschilt qua intensiteit. Soms hebben we een tijdlang weinig oog voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |