Ik las SBquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5.02 is de pb van Suhr, weliswaar indoor
jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef bruinebeer het volgende:
Eerste keer in de 19.xx voor Bolt dit seizoen?
Yupquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef bruinebeer het volgende:
Eerste keer in de 19.xx voor Bolt dit seizoen?
Is die halve finale vandaag nog?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schippers in baan 6 voor de halve finales.
Met onder anderen Simpson en Prandini in de serie. Mag uiteraard geen enkel probleem zijn.
Nee, morgen pas.quote:
Wel de balk nog geraakt met haar lichaam.quote:
Ja, ze lieten de 4m80 sprong zien en niet de 4m85 op de NOSquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel de balk nog geraakt met haar lichaam.
Ik dacht dat dat een farce was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:55 schreef Rabieluh het volgende:
Dat snelwandelen nog steeds een sport is...
Chinezen he :/quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
De regie is echt wel dramatisch dit WK. Werp- en springnummers krijgen we allemaal (nou ja, heel spaarzaam eigenlijk) in herhaling te zien omdat er opwarmende atleten en herhalingen getoond worden![]()
Om het maar niet te hebben over de marathon en de 20 kilometer snelwandelen, die ze de hele race live hebben gehad, op beide keren de beslissende aanval of versnelling te missen![]()
Dat gaat zaterdag ook een feest worden op de 50km.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
De regie is echt wel dramatisch dit WK. Werp- en springnummers krijgen we allemaal (nou ja, heel spaarzaam eigenlijk) in herhaling te zien omdat er opwarmende atleten en herhalingen getoond worden![]()
Om het maar niet te hebben over de marathon en de 20 kilometer snelwandelen, die ze de hele race live hebben gehad, op beide keren de beslissende aanval of versnelling te missen![]()
Ik zie de fout nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef bruinebeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-een-honderdste.html
#werkenbijdenos
Klopt gewoon, als hij 0,01 sneller was, had hij dezelfde tijd als de nummer 2 in zijn reeks. en de beste 2 gaan sowieso door ongeacht hun tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef bruinebeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-een-honderdste.html
#werkenbijdenos
Nee, tenzij Simpson opeens de vorm te pakken krijgt en Prandini vanuit het niets gaat presteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schippers in baan 6 voor de halve finales.
Met onder anderen Simpson en Prandini in de serie. Mag uiteraard geen enkel probleem zijn.
Het was in elk geval eind juli al bekendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, tenzij Simpson opeens de vorm te pakken krijgt en Prandini vanuit het niets gaat presteren.
Wat betreft Felix (en de 200m/400m), ze zat gewoon in de Amerikaanse selectie voor beide onderdelen (dus nadat eind vorige maand bekend werd dat ze alleen de 400m zou doen) vandaar mijn verwarring.
Heeft denk ik op het laatste ogenblik toch besloten om het niet te doen, hieronder een artikel erover op de persconferentie vlak voor het WK:
http://www.usnews.com/new(...)t-run-200-400-double
Absoluut, was in 2008 ook al niet te doen meen ik me te herinneren. Ik vind het ook altijd lastig om te beslissen welke zender ik kijk bij deze toernooien. Eurosport -> hele programma er bij, neutrale beelden, commentaar is ok maar reclames en paar seconden vertraging. NOS -> commentaar is ok, aandacht voor Nederlanders maar niet het hele programma en op rare momenten schakelen naar Dione (meh) en Gregory (die is hier wel goed in btw). BBC -> beste commentaar, prominente analisten (voegt echt wat toe) maar veel aandacht voor Britten (soms ook een voordeel). Meestal komt het neer op heen en weer zappen maar dat kijkt zo onrustig.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
Je zou uit principe alleen al protest moeten indienenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:15 schreef Max23 het volgende:
VCB dus toch door omdat Canada geen protest indiende
Op het rechte stuk mag je buiten je baan lopen (zowel aan de linker als rechter kant) zolang je maar niemand hindert. Met de opmerking van de britse dat het haar geholpen had, kun je met een protest ook niks meer halenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:15 schreef Rabieluh het volgende:
Sport is niet meer serieus te nemen, lekker baantjes wisselen en afspreken dat niemand protesten indient.
Dat heb ik ook gedaan jaquote:
Eigen wel weer ja, PR gelopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:21 schreef wimderon het volgende:
Gaat kampioenschapsgod Merritt het weer doen?
[ afbeelding ]
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:30 schreef Marcoss het volgende:
De broer van Matthijs kan ook best hard lopen
Shit man, wat is dezequote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:26 schreef Max23 het volgende:
Ondertussen schrik ik me de pleuris van dit filmpje![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)live-uitzending.html
Leuk grapje voor Koffietijd, past wel bij Dione en de doelgroep van NOS Studio Sport.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:31 schreef IbanMayo het volgende:
Volgens Dione is ie familie van Matthijs.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:27 schreef heywoodu het volgende:
Het is maar 8 keer gebeurd dat er 2 in dezelfde race onder de 44 doken, waaronder een paar dagen geleden de heat met McDonald en Masrahi (beiden 43.93) en vorig jaar James en Merritt in Eugene (beiden 43.97).
Snelste tijd ooit voor iemand die 3e werd in een wedstrijd is 44.09. Danny Everett deed dat in de olympische finale van 1988, Alvin Harrison in de olympische finale van 1996. 44.25 is de snelste tijd ooit voor een nummer vier (Ian Morris, OS-finale 1992) en 44.59 voor plek vijf (Leslie Djhone, WK-finale 2007). Snelste nummer zes is Derek Mills met 44.62 in Eugene in 1993, Johan Wissmann werd met 44.72 zevende in de WK-finale van 2007 en de snelste nummer acht ooit is Samson Kitur tijdens Weltklasse Zürich 1993 waar hij 44.92 liep.
Inderdaad, als ze met 94% 22.58 loopt, dan zou 100% 21.22 betekenen, onder het WR dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:44 schreef riazop het volgende:
eerder 94 %.
zou trouwens een mooie tijd op kunnen leveren als ze de 100 % kan halen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze met 94% 22.58 loopt, dan zou 100% 21.22 betekenen.
Inderdaad, maar toch is het wel opmerkelijk dat het verschil tussen 94% en 100% zo enorm groot is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Dan durf ik er wel een vraagtekentje bij te zetten hoor
En vrij belachelijk, maar ik zou gelijk tekenen voor de TOPSHOW die dat oplevert.quote:
Seoel vier vrouwen sub 22 in de finale, bizar snelle finale was dat. Met 22.42 werd je 8stequote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Griffith-Joyner gewoon in 2 dagen 3 keer onder 22...
Wat een godin zeg
Interessanter is de vraag hoeveel gram dope er daar doorheen is gegaanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Seoel vier vrouwen sub 22 in de finale, bizar snelle finale was dat. Met 22.42 werd je 8ste
Vragen naar de bekende weg, ook al was het wel een rijtje indrukwekkende namen in die finale.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Interessanter is de vraag hoeveel gram dope er daar doorheen is gegaan
Zijn coach ontslagen en met nieuwe coaches eigenlijk nooit meer op zijn oude niveau gekomen. En ik denk ook dat als je jong al zo goed bent, dat het dan fysiek zeker niet makkelijk is om het boven de 30 vol te houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef thettes het volgende:
Zeg, wat is er eigenlijk met Jeremy Wariner gebeurd? Hij komt uit 1984 dus zou nog steeds mee kunnen doen voor de prijzen. Maar hij kwam zo'n 10 jaar terug opzetten met wereldtijden en was 5 jaar terug eigenlijk al niet meer relevant. Zit daar een verhaal achter?
Hij liep toch altijd met dezelfde coach als Michael Johnson? Anyway, niet één duidelijke verklaring dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn coach ontslagen en met nieuwe coaches eigenlijk nooit meer op zijn oude niveau gekomen. En ik denk ook dat als je jong al zo goed bent, dat het dan fysiek zeker niet makkelijk is om het boven de 30 vol te houden.
Klopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Hij liep toch altijd met dezelfde coach als Michael Johnson? Anyway, niet één duidelijke verklaring dus.
Dit is echt het meest dramatische van allemaal ja. Met als dieptepunt de meerkamp.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
Nou ja, ook daar geldt weer: de baannummers hebben we allemaal volledig live in beeld gehad (de eerste serie van de horden moest ook live gebracht worden, waardoor we letterlijk alle actie die er in de hele marathon is geweest gemist hebben), maar ik denk niet dat er van het hoogspringen, kogelstoten, verspringen en speerwerpen bij elkaar opgeteld meer dan 20 pogingen uitgezonden zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt het meest dramatische van allemaal ja. Met als dieptepunt de meerkamp.Nog nooit zo slecht in beeld gezien.
Klopt. Zelfs dan kun je herhalingen uitzenden - in beide gevallen. Ik vind het niet eens zo'n probleem dat niet alles livelive is, maar neem dan tenminste meer dan een drietal pogingen op om uit te zenden of zend van mijn part het climaxmoment in de marathon uit in de herhaling.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, ook daar geldt weer: de baannummers hebben we allemaal volledig live in beeld gehad (de eerste serie van de horden moest ook live gebracht worden, waardoor we letterlijk alle actie die er in de hele marathon is geweest gemist hebben), maar ik denk niet dat er van het hoogspringen, kogelstoten, verspringen en speerwerpen bij elkaar opgeteld meer dan 20 pogingen uitgezonden zijn.
Een derde poging van polsstokspringer X of totale faal van favoriet Y bij het verspringen mag ook best in beeld gebracht worden. Of gewoon een random live poging als er even geen actie is ipv naar de callroom of warming up te schakelen. Nu is bijna elke poging die in beeld komt een verre/geslaagde poging.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs dan kun je herhalingen uitzenden - in beide gevallen. Ik vind het niet eens zo'n probleem dat niet alles livelive is, maar neem dan tenminste meer dan een drietal pogingen op om uit te zenden of zend van mijn part het climaxmoment in de marathon uit in de herhaling.
Daar falen ze vooral mee, en de introducties kunnen ook sneller ja.
Inderdaad, dat bedoel ik ook. En zoveel dode momenten die prima opgevuld kunnen worden inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een derde poging van polsstokspringer X of totale faal van favoriet Y bij het verspringen mag ook best in beeld gebracht worden. Of gewoon een random live poging als er even geen actie is ipv naar de callroom of warming up te schakelen. Nu is bijna elke poging die in beeld komt een verre/geslaagde poging.
In mijn herinnering was Jones nooit zo extreem snel, omdat ze relatief ver van het wereldrecord verwijderd bleefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan durf ik er wel een vraagtekentje bij te zetten hoor
Ik vond het als 10/12 jarige ook allemaal prutsers daardoorquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Jones nooit zo extreem snel, omdat ze relatief ver van het wereldrecord verwijderd bleef
Haha ja same here. Ik vergeleek het onbewust ook met zwemmen en schaatsen denk ik, waar wel om de haverklap wereldrecords warenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:53 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik vond het als 10/12 jarige ook allemaal prutsers daardoor
Het kan altijd slechter.. team Rusland.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 07:24 schreef DeeBee het volgende:
Team USA is echt schandalig slecht dit toernooi.
Over een half uurtje is er weer atletiek op Eurosport, dat zal de herhaling van vannacht óf van gistermiddag zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik die ochtendsessie nog ergens terugkijken?
Ik verveel me tot 13 uur, vandaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over een half uurtje is er weer atletiek op Eurosport, dat zal de herhaling van vannacht óf van gistermiddag zijn
Kom het judo kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verveel me tot 13 uur, vandaar.
Één van de weinige sporten waar ik niet zo veel aan vind. Snap er ook niets van.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Kom het judo kijken![]()
Twee Nederlanders in de kwartinale
Rusland had in Moskou wel een toptoernooi, toch wel stukje thuisvoordeel ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter.. team Rusland.
Het is wel een mooi internationaal toernooi. Met Kenya als dubieuze uitschieter natuurlijk.
En terecht.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:43 schreef riazop het volgende:
Hier werd Van Niekerk nog een "verrassende" winnaar genoemd
FBK 2014
Dat is het accent van de Cape Coloureds. Halfbloedjes uit omgeving van Kaapstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:38 schreef riazop het volgende:
Van Niekerk met een vet Afrikaans accent
Nee niet echt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is het accent van de Cape Coloureds. Halfbloedjes uit omgeving van Kaapstad.
Had vannacht gewoon het Keniaanse volkslied in mijn hoofdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het kan altijd slechter.. team Rusland.
Het is wel een mooi internationaal toernooi. Met Kenya als dubieuze uitschieter natuurlijk.
Past totaal niet bij Kenya, maar ik vind het wel een mooie, statige melodie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:40 schreef CPS2000 het volgende:
[..]
Had vannacht gewoon het Keniaanse volkslied in mijn hoofdHoor het net alweer voorbij komen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel van veel sport kijken: je kent veel vlaggen en volksliederen uit je hoofd en je kan aan iemands naam herkennen uit welk land hij of zij komt.
NOS Sport. Service he?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:59 schreef b2py het volgende:
Ik kijk eigenlijk al dagen via NOS Sport naar het WK atletiek, maar er zijn ook beelden via Studio Sport. Welke is 'beter'?
Vandaar dat ze op NPO1 ook rustig judo en hockey uitzendenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere dag vandaag trouwens, al is de 200 meter finale wel top. Mannen hinkstapsprong ook nog wel boeiend.
Hopelijk zenden ze nog wat kogelslingeren uit!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mindere dag vandaag trouwens, al is de 200 meter finale wel top. Mannen hinkstapsprong ook nog wel boeiend.
Que?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Svoboda werd gediskwalificeerd vanwege een valse start in de series en staat nu zonder te lopen in de halve finale
Die dingen zijn vooral gewoon teringhoog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:06 schreef Szura het volgende:
Is het een sport voor sommige mannen om zoveel mogelijk hordes om te flikkeren?
Hordelopen is moeilijk hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:06 schreef Szura het volgende:
Die zijn 30cm korter dan anderen in 't veldquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:06 schreef Szura het volgende:
4x100m mannen in 2011quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het laatste WR op een WK atletiek ook alweer?
4x100 vrouwen 18 augustus 2013 Moscowquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is het laatste WR op een WK atletiek ook alweer?
Je hebt "mannen" als "vrouwen" geschreven en de datum die in 2011 hoort te liggen klopt ook nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:11 schreef b2py het volgende:
[..]
4x100 vrouwen 18 augustus 2013 Moscow
Kennelijk mag dat.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Jamaicaan heeft gewoon elke horde omver gelopen
Ziet er niet uit. Geef mij dan maar Russisch genot.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Jamaicaan heeft gewoon elke horde omver gelopen
Uiteraard, als je er maar overheen komt.quote:
Moet een niertransplantatie ondergaan na het WK, dus was die 13.09 s. al zeker een sterk staaltje.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:15 schreef heywoodu het volgende:
Zou Merritt eindelijk weer eens in vorm zijn?
Met het verschil dat ze bij darts ook gewoon echt niet afgetraind zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is net darts. Het ziet er absoluut niet afgetraind uit.
Vind ik ook walgelijk bij gewichtheffen.
WR he, geen CRquote:
Ja, want er doen Chinezen mee. Hohoho.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:20 schreef Szura het volgende:
Hele week amper een werpnummer gezien en nu zeker zowat alle worpen uitzenden?
Bij gewichtheffen ligt het echt aan de gewichtklasse natuurlijk, de meesten zijn gewoon één bonk spieren (als je naar mensen als Salimi kijkt in de zwaarste klasse wordt het wel anders).quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is net darts. Het ziet er absoluut niet afgetraind uit.
Vind ik ook walgelijk bij gewichtheffen.
Een van de weinige atleten die specifiek getraind heeft om spiermassa kwijt te raken, hij was echt enormquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft die Oliver voor basketballichaam dan.
Ik vind 'm nog grootquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de weinige atleten die specifiek getraind heeft om spiermassa kwijt te raken, hij was echt enorm
Is ie ook, moet je nagaan wat een beest het ooit wasquote:
dat kun je niet navertellenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:27 schreef Szura het volgende:
Je zou die kogel maar op je bakkus krijgen
En nog even speer door je lijf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:27 schreef Szura het volgende:
Je zou die kogel maar op je bakkus krijgen
Doping?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Ato Boldon gaat Tori Bowie niet lopen in de 4x100 (ze pakte brons op de 100), maar is ze niet geblesseerd. Oké dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Craddock
Wat een showmannetje
Salim Sdiri vindt dit niet leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nog even speer door je lijf.
Die start werd ook 0x herhaald, waarschijnlijk omdat er inderdaad niks aan de hand wasquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:03 schreef heywoodu het volgende:
Svoboda werd gediskwalificeerd vanwege een valse start in de series en staat nu zonder te lopen in de halve finale
Finale misschien, nu nog nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat er iemand onder de 22 zometeen?
Zeg het maar.
Die heeft wel geluk gehad toen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Salim Sdiri vindt dit niet leuk.
TR.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef Dagoduck het volgende:
Het ziet er zo achterlijk uit hč, dat hinkstapsprong.
vanaf 2:45quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En nog even speer door je lijf.
Dat heeft inmiddels iedereen wel gezien denk ikquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:22 schreef Dagoduck het volgende:
Wat heeft die Oliver voor basketballichaam dan.
Harry AA voelt zich tekort gedaan dat hij in dezen niet genoemd wordt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een van de weinige atleten die specifiek getraind heeft om spiermassa kwijt te raken, hij was echt enorm
Ja die kennen we wel, ik ga niet kijken.quote:
Dan nog, laat hem achteraf lopen ofzo dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die start werd ook 0x herhaald, waarschijnlijk omdat er inderdaad niks aan de hand was![]()
NPO Sport is het welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
NPO tyypisch om de andere halve finales van de 200 niet live uit te zenden
Mensen die op NPO 1 kijken zijn een patatje.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lalova zou ik op zich wel geven.
Die beledigingen slaan dus weer nergens op.
"If you're going to San Francisco..."quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:34 schreef Szura het volgende:
Nog zo'n mongool met bloemen in d'r haar
Heb nog maar een Braziliaanse gezien, gunstig voor Rio volgend jaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:20 schreef Szura het volgende:
Hele week amper een werpnummer gezien en nu zeker zowat alle worpen uitzenden?
Ik dacht dat ze de rugloop gingen doen.quote:
Coulthard gaf nooit thuis als het echt om de prijzen ging, matige vergelijking dus.quote:
Niet zo pessimistischquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor een 21.5 van Dafne.
Het gaat toch ook niet om de prijzen nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Coulthard gaf nooit thuis als het echt om de prijzen ging, matige vergelijking dus.
Dat was nu echt een choker
Nu wint ze dus simpel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet om de prijzen nu?
In de finale naar 13.42quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou zeg dit was gewoon op 60%
Mrs. 60%?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou zeg dit was gewoon op 60%
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef kl1172 het volgende:
Als ze gelijk blijven op 17,60 m., telt dan de 2e beste sprong?
Ze heeft geen binnenweg genomen, niemand gehinderd en er is geen protest tegen haar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die vrouw nu mag meedoen terwijl je normaal geen eens op de lijn mag stappen?
Omdat ze niemand gehinderd heeft en de Britten (de enige die potentieel last van haar had kunnen hebben was een Britse) geen protest ingediend hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom die vrouw nu mag meedoen terwijl je normaal geen eens op de lijn mag stappen?
Je mag 1 keer op de lijn stappenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:50 schreef truedestiny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |