Ik las SBquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
5.02 is de pb van Suhr, weliswaar indoor
jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef bruinebeer het volgende:
Eerste keer in de 19.xx voor Bolt dit seizoen?
Yupquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef bruinebeer het volgende:
Eerste keer in de 19.xx voor Bolt dit seizoen?
Is die halve finale vandaag nog?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schippers in baan 6 voor de halve finales.
Met onder anderen Simpson en Prandini in de serie. Mag uiteraard geen enkel probleem zijn.
Nee, morgen pas.quote:
Wel de balk nog geraakt met haar lichaam.quote:
Ja, ze lieten de 4m80 sprong zien en niet de 4m85 op de NOSquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel de balk nog geraakt met haar lichaam.
Ik dacht dat dat een farce was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:55 schreef Rabieluh het volgende:
Dat snelwandelen nog steeds een sport is...
Chinezen he :/quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
De regie is echt wel dramatisch dit WK. Werp- en springnummers krijgen we allemaal (nou ja, heel spaarzaam eigenlijk) in herhaling te zien omdat er opwarmende atleten en herhalingen getoond worden![]()
Om het maar niet te hebben over de marathon en de 20 kilometer snelwandelen, die ze de hele race live hebben gehad, op beide keren de beslissende aanval of versnelling te missen![]()
Dat gaat zaterdag ook een feest worden op de 50km.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:54 schreef wimderon het volgende:
De regie is echt wel dramatisch dit WK. Werp- en springnummers krijgen we allemaal (nou ja, heel spaarzaam eigenlijk) in herhaling te zien omdat er opwarmende atleten en herhalingen getoond worden![]()
Om het maar niet te hebben over de marathon en de 20 kilometer snelwandelen, die ze de hele race live hebben gehad, op beide keren de beslissende aanval of versnelling te missen![]()
Ik zie de fout nietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef bruinebeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-een-honderdste.html
#werkenbijdenos
Klopt gewoon, als hij 0,01 sneller was, had hij dezelfde tijd als de nummer 2 in zijn reeks. en de beste 2 gaan sowieso door ongeacht hun tijdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:56 schreef bruinebeer het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-een-honderdste.html
#werkenbijdenos
Nee, tenzij Simpson opeens de vorm te pakken krijgt en Prandini vanuit het niets gaat presteren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schippers in baan 6 voor de halve finales.
Met onder anderen Simpson en Prandini in de serie. Mag uiteraard geen enkel probleem zijn.
Het was in elk geval eind juli al bekendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nee, tenzij Simpson opeens de vorm te pakken krijgt en Prandini vanuit het niets gaat presteren.
Wat betreft Felix (en de 200m/400m), ze zat gewoon in de Amerikaanse selectie voor beide onderdelen (dus nadat eind vorige maand bekend werd dat ze alleen de 400m zou doen) vandaar mijn verwarring.
Heeft denk ik op het laatste ogenblik toch besloten om het niet te doen, hieronder een artikel erover op de persconferentie vlak voor het WK:
http://www.usnews.com/new(...)t-run-200-400-double
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |