abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155621015
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef GGMM het volgende:
Reageren op LitmanenAFCA :')

Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.
haha wat een stommerd

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2015 12:50:18 ]
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:50:07 #282
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_155621066
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef JenHermes het volgende:

[..]

:') Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
En zelf vertrouwen hebben in PSV, en daarna dat zeggen. Joeeeee ik ga bier drinken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_155621121
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:50 schreef satecl het volgende:

[..]

En zelf vertrouwen hebben in PSV, en daarna dat zeggen. Joeeeee ik ga bier drinken.
Laten we maar niet in gaan op JenHerpes.

Nooit meer. Nooit meer doen
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:59:07 #284
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_155621249
Had Litmanenafca ooit niet verkondigd dat als hij serieus over voetbal wou praten hij dat met z´n vrienden zou doen, en niet op een internetforum.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:00:24 #285
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_155621276
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
Had Litmanenafca ooit niet verkondigd dat als hij serieus over voetbal wou praten hij dat met z´n vrienden zou doen, en niet op een internetforum.
Lijkt me nogal logisch. Dit is gewoon vermakelijk.
pi_155621409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
Lijkt me nogal onlogisch. Hij heeft geen vrienden.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:09:44 #287
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155621482
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

jij

[..]

En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolen :')
Waarom?
pi_155621756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:09 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Waarom?
Je doet niets anders dan trollen :') En zo niet, ben je gewoon dom. Ajax heeft de afgelopen jaren niets klaargespeeld in europa, net als de andere nederlandse teams. Dus doe niet alsof jullie joden zo goed zijn :')
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:21:25 #289
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155621779
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je doet niets anders dan trollen :') En zo niet, ben je gewoon dom. Ajax heeft de afgelopen jaren niets klaargespeeld in europa, net als de andere nederlandse teams. Dus doe niet alsof jullie joden zo goed zijn :')
Niets anders dan trollen? :D Gisteren wel tegen bianconeri omdat dat de grootste mongool ooit is ja, normaal ben ik wel in voor goede discussies ook in andere topics :)
pi_155621826
Het niveau gaat wel heel triest omlaag vandaag. Laten we het gewoon op PSV houden graag👍 Dankjewel

We vergten alweer bijna dat we zondag tegen Feyenoord mogen :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_155622467
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het niveau gaat wel heel triest omlaag vandaag. Laten we het gewoon op PSV houden graag👍 Dankjewel

We vergten alweer bijna dat we zondag tegen Feyenoord mogen :D
Nee, als brabander op kantoor met alleen maar Rotterdammers, vind ik die wedstrijd belangrijker dan alle CL wedstrijden bij elkaar :P
pi_155623673

[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 28-08-2015 14:50:54 (Niet meer relevant.) ]
pi_155624379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:18 schreef Hazzard het volgende:

[ Bericht 55% gewijzigd door DonRaja op 28-08-2015 14:51:19 (Niet op in gaan.) ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_155624404
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 13:21 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Niets anders dan trollen? :D Gisteren wel tegen bianconeri omdat dat de grootste mongool ooit is ja, normaal ben ik wel in voor goede discussies ook in andere topics :)
Maar je noemde mij dom en dan is dit je lot. Ik had je hoger ingeschat.
pi_155624752
Gewoon ontopic, en kappen met dat geleuter over staatssteun.
BFF met GGMM
pi_155624795
Laten we even rationeel kijken:

Manchester United - Heel lastig maar niet onmogelijk, spelen matig, op Old Trafford vrijwel onmogelijk maar misschien een stunt in eigen huis zeker als ze PSV een beetje onderschatten:

3-1.
Manchester United stelde toen wel een B-team op, maar dat is dus die onderschatting, alhoewel die kans met Van Gaal en Memphis een stuk kleiner zal zijn.

CSKA Moskou - Iedereen heeft het over een ongeslagen reeks van zes wedstrijden maar vergeten erbij te zeggen dat hier welgeteld een lastige wedstrijd bij zat en dat is tegen Spartak Moskou. Voor de rest is het ook een beetje, zonder uitschieters echt heel kleine overwinningen, tegen de degradatiekandidaten vooral. Bovendien won SL in Lissabon van Moskou, hebben niet een sterk team dit jaar, CSKA mag je niet onderschatten maar zeker in Eindhoven moet er gewonnen worden en minstens een gelijkspel zien te forceren in Rusland.

Wolfsburg - Nu Kevin De Bruyne weg is vind ik die ploeg minder voorstellen. Die Bas Dost is toch best een beperkte aanvaller, die club gaat nu heel veel goals inleveren, al is het alleen al de belangrijke vrijwel onmisbare schakel die De Bruyne is in de voorhoede van Wolfsburg bijvoorbeeld.

Tegen Moskou en Wolfsburg heb je echt wel kansen, dan moeten we het laten zien, tegen Manchester United zou al een punt mooi meegenomen zijn in ieder geval maar we gaan natuurlijk voor de volle bak ;) ;) (wat Ajax enkele seizoenen geleden kon dat zou PSV al helemaal moeten kunnen).
pi_155626944
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:53 schreef Slaro het volgende:

Manchester United - Heel lastig maar niet onmogelijk, spelen matig, op Old Trafford vrijwel onmogelijk maar misschien een stunt in eigen huis zeker als ze PSV een beetje onderschatten:

3-1.
Manchester United stelde toen wel een B-team op, maar dat is dus die onderschatting, alhoewel die kans met Van Gaal en Memphis een stuk kleiner zal zijn.

CSKA Moskou - Iedereen heeft het over een ongeslagen reeks van zes wedstrijden maar vergeten erbij te zeggen dat hier welgeteld een lastige wedstrijd bij zat en dat is tegen Spartak Moskou. Voor de rest is het ook een beetje, zonder uitschieters echt heel kleine overwinningen, tegen de degradatiekandidaten vooral. Bovendien won SL in Lissabon van Moskou, hebben niet een sterk team dit jaar, CSKA mag je niet onderschatten maar zeker in Eindhoven moet er gewonnen worden en minstens een gelijkspel zien te forceren in Rusland.

Wolfsburg - Nu Kevin De Bruyne weg is vind ik die ploeg minder voorstellen. Die Bas Dost is toch best een beperkte aanvaller, die club gaat nu heel veel goals inleveren, al is het alleen al de belangrijke vrijwel onmisbare schakel die De Bruyne is in de voorhoede van Wolfsburg bijvoorbeeld.

Tegen Moskou en Wolfsburg heb je echt wel kansen, dan moeten we het laten zien, tegen Manchester United zou al een punt mooi meegenomen zijn in ieder geval maar we gaan natuurlijk voor de volle bak ;) ;) (wat Ajax enkele seizoenen geleden kon dat zou PSV al helemaal moeten kunnen).
Erg optimistisch. Ik denk dat je blij moet zijn als je tegen elke club een keer gelijk kan spelen als maximaal haalbaar resultaat.
Land of the free. Home of the brave.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:05:05 #298
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_155627083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 14:53 schreef Slaro het volgende:

3-1.

Wat een lading BS zit er in deze post.
Het thuis moeten winnen van CSKA en Wolfsburg. Heb je PSV überhaupt zien spelen de laatste weken? Je mag blij zijn als je thuis gelijkspeelt tegen die ploegen.

Zonder de Bruyne stelt Wolfsburg minder voor? Wat de neuk? die gozer is "as we speak" niet eens definitief weg. Het wordt nog steeds tegengesproken, maar jij vindt Wolfsburg al minder voorstellen? Bij een eventueel verkoop gaat die gozer 75 miljoen opleveren. Jij denkt dat er geen waardige opvolger(s) gehaald gaan worden? Tis niet Ajax hè?
Wat er buiten de Bruyne rondloopt kan er natuurlijk helemaal niks van? Zo'n Naldo en Schurrle verdwijnen in het niks tegenover Isimat en Brenet.
Misschien is Wolfsburg de Bruyne kwijt, maar wij Memphis en Wijnaldum, en diegene die er voor terug zijn gehaald, renderen nog niet echt. Pröpper doet het redelijk, maar het rendement van de gehele ploeg is niet best. Tegen de betere Europese ploegen creeer je geen 20 kansen, dus dat rendement moet DRASTISCH omhoog.

Tevens de 6 gewonnen wedstrijden op rij van Moskou bekritiseren terwijl PSV deze competitie nog maar 1 keer gewonnen heeft. Laat me niet lachen zeg.

We hebben fucking Brenet in de basis staan, enig idee hoe vaak je moet scoren om al zijn fouten weg te werken?

De wedstrijd tegen Man. Utd. zal normaal gesproken gewoonweg pijnlijk gaan worden. Je mag hopen dat je niet 2 keer voetballes krijgt.

Alle 3 de ploegen zijn kwalitatief beter dan PSV, het enige voordeel dat PSV heeft is dat ze niks te verliezen hebben en de underdog zijn, plus het feit dat niet altijd de beste ploeg wint. Zo kon afgelopen weekend Real Madrid uit tegen Sporting Gijon ook punten laten liggen.

Maarre thuis moeten winnen van Wolfsburg en Moskou? Ik vind het best een mooie poule waar PSV in zit, maar ik maak me geen illusies.

Je mag deze post bewaren als je wilt.
Na 3 wedstrijden heeft PSV 0 punten en een doelsaldo van -7
Na 6 wedstrijden 2-3 punten, en daarmee houdt het gewoon op.
pi_155627088
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Erg optimistisch. Ik denk dat je blij moet zijn als je tegen elke club een keer gelijk kan spelen als maximaal haalbaar resultaat.
Dat pessimisme van jou zal punten gaan opleveren, maar ik vind het echt een grove onderschatting van Wolfsburg en Moskou, clubs waar je punten tegen moet oppakken, in eigen huis zelfs moet winnen, dat zou in een eventuele EL of tweede ronde ook moeten.

Dat het lastige clubs zijn staat als een paal boven water maar dat is PSV ook te noemen.

Verder bevalt jouw UI me niet, dat dit kan en mag op FOK, zegt wel weer iets over de teloorgang van onze maatschappelijke normen en waarden.
pi_155627282
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef Slaro het volgende:

[..]

Verder bevalt jouw UI me niet, dat dit kan en mag op FOK, zegt wel weer iets over de teloorgang van onze maatschappelijke normen en waarden.
Ach... Als je je daar al druk om gaat maken. Dat is gewoon met een knipoog naar onze vrienden uit Amsterdam.
Land of the free. Home of the brave.
pi_155627406
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat een lading BS zit er in deze post.
Het thuis moeten winnen van CSKA en Wolfsburg. Heb je PSV überhaupt zien spelen de laatste weken? Je mag blij zijn als je thuis gelijkspeelt tegen die ploegen.

Zonder de Bruyne stelt Wolfsburg minder voor? Wat de neuk? die gozer is "as we speak" niet eens definitief weg. Het wordt nog steeds tegengesproken, maar jij vindt Wolfsburg al minder voorstellen? Bij een eventueel verkoop gaat die gozer 75 miljoen opleveren. Jij denkt dat er geen waardige opvolger(s) gehaald gaan worden? Tis niet Ajax hè?
Wat er buiten de Bruyne rondloopt kan er natuurlijk helemaal niks van? Zo'n Naldo en Schurrle verdwijnen in het niks tegenover Isimat en Brenet.
Misschien is Wolfsburg de Bruyne kwijt, maar wij Memphis en Wijnaldum, en diegene die er voor terug zijn gehaald, renderen nog niet echt. Pröpper doet het redelijk, maar het rendement van de gehele ploeg is niet best. Tegen de betere Europese ploegen creeer je geen 20 kansen, dus dat rendement moet DRASTISCH omhoog.

Tevens de 6 gewonnen wedstrijden op rij van Moskou bekritiseren terwijl PSV deze competitie nog maar 1 keer gewonnen heeft. Laat me niet lachen zeg.

We hebben fucking Brenet in de basis staan, enig idee hoe vaak je moet scoren om al zijn fouten weg te werken?

De wedstrijd tegen Man. Utd. zal normaal gesproken gewoonweg pijnlijk gaan worden. Je mag hopen dat je niet 2 keer voetballes krijgt.

Alle 3 de ploegen zijn kwalitatief beter dan PSV, het enige voordeel dat PSV heeft is dat ze niks te verliezen hebben en de underdog zijn, plus het feit dat niet altijd de beste ploeg wint. Zo kon afgelopen weekend Real Madrid uit tegen Sporting Gijon ook punten laten liggen.

Maarre thuis moeten winnen van Wolfsburg en Moskou? Ik vind het best een mooie poule waar PSV in zit, maar ik maak me geen illusies.

Je mag deze post bewaren als je wilt.
Na 3 wedstrijden heeft PSV 0 punten en een doelsaldo van -7
Na 6 wedstrijden 2-3 punten, en daarmee houdt het gewoon op.
Wie haalde Tottenham toen Bale voor meer dan 90 Miljoen Euro werd verkocht?
Werd Tottenham daar beter van?
Net als PSV geen nieuwe Memphis kon halen gaat Wolfsburg geen nieuwe De Bruyne halen.
Ten minste, zo'n nieuwe speler zal er niet de eerste wedstrijd er meteen staan, naar verwachting.

Jouw instelling bevalt me echt heel weinig, op die manier ga je waarschijnlijk niet winnen, ik zie kansen jij ziet alleen maar teleurstelling.
PSV speelt dit seizoen voor een redelijk nieuw team met nieuwe dragende spelers best redelijk, mag allemaal wat minder slordiger maar ik vind ze behoorlijk ver, dat zal de komende wedstrijden alleen nog maar groeien. Tegen Heerenveen was het al veel beter dan vorig jaar bijvoorbeeld, PSV speelde gewoon best aardig, en Heerenveen heeft een beter team dan het afgelopen seizoen.

Jij mag die andere ploegen kwalitatief beter vinden, op Manchester United na wil ik dat met Wolfsburg en CSKA Moskou nog eerst even zien. CSKA is trouwens niet eens een ploeg met een enorm legioen buitenlanders, spelen met vooral Russen, en die stellen niet heel veel voor, zijn niet slecht, maar zeker niet van hetzelfde niveau als Zenit bijvoorbeeld.

Wolfsburg heeft in principe een prima ploeg, ook zonder De Bruyne lopen daar prima spelers rond en heeft de club veel meer financiele mogelijkheden, maar nogmaals Memphis is voor PSV als team een minder groot verlies dan De Bruyne zal blijken te zijn voor Wolfsburg. Met het vertrek van zo'n speler, en toch een heel andere strategie die je dan moet bedenken, wil ik nog wel zien hoe stabiel ze dan blijven dus.

Mocht De Bruyne blijven is het een stuk lastiger, nog steeds kansen, maar niet onmogelijk in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')