Vind ik op zich wel meevallen.quote:
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen.
Alle poules zijn zwaar, en je ontkomt niet aan een oost-europese ploeg.
Samen met Dinamo de minst vervelende lijkt me. Wit-Rusland, Oekraïne en Kazachstan wil je niet naar toe.quote:
Mooi, kun je je concentreren op de comp.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.
Niet kansloos hoor.quote:
Wolfsburg en CSKA zijn gewoon gelijkwaardig hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
Godver wat een loting. Fijn zeg, groepshoofd zijn. Zelfs een 3e plek wordt vrijwel onmogelijk.
hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Moskou en Wolfsburg kan je best nog wat beginnen, minimaal derde lijkt me realistisch
Gladbach is denk ik nog sterker.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.
Misschien als wij ook kunnen winnen met 2-1 van ManU dat we misschien nog wat met de 3e plek kunnen anders gewoon kansloos afdruipen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Moskou en Wolfsburg kan je best nog wat beginnen, minimaal derde lijkt me realistisch
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien als wij ook kunnen winnen met 2-1 van ManU dat we misschien nog wat met de 3e plek kunnen anders gewoon kansloos afdruipen.
Wat is dat voor gedoe hier?quote:
Dit is satirequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor gedoe hier?
Waarom doet iedereen alsof Wolfsburg en CSKA gigantisch veel beter zijn dan PSV.....
Die ploegen zijn gewoon gelijkwaardig.
Maar zijn er ook wat kansjes om te overwinteren in de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met deze loting mogen we blij zijn als we EL halen
Voordeel is ook dat die ploegen gelijkwaardig zijn, en ManU is ook niet superieur. Kan vrij dicht bij elkaar eindigen zodat je met 7 punten gewoon tweede kunt worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat je tegen United moet vrezen voor een vernedering maar 7 punten lijkt me niet onhaalbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat die ploegen gelijkwaardig zijn, en ManU is ook niet superieur. Kan vrij dicht bij elkaar eindigen zodat je met 7 punten gewoon tweede kunt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |