Verre wedstrijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Zou PSV weer last hebben van het "uit syndroom"?
Nu al 2 wedstrijden uit gelijk.... kan ook zijn dat dat komt doordat het verre wedstrijden waren ( Groningen en Heerenveen, pak hem beet 3 uurtjes rijden ) of was het gewoon domme pech?
PSV heeft nu wel al 4 punten achterstand,meteen in het seizoen.
vorig jaar verloren in Heerenveen, nu gelijk. Ik zie vooruitgangquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Nu al 2 wedstrijden uit gelijk.... kan ook zijn dat dat komt doordat het verre wedstrijden waren ( Groningen en Heerenveen, pak hem beet 3 uurtjes rijden ) of was het gewoon domme pech?
moet je opschieten, al meer van 25.000 kaarten verkochtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:29 schreef Rickertman96 het volgende:
Doe mij maar Chelsea Real Madrid PSV Wolfsburg
Ben geen PSV fan maar ga de wedstrijdjes dan wel bekijken in het stadion
Ik regel ze niet gelukkig, neefje in Eindhoven fixt ze. En verder wil ik wel eens weten tegen wie ze spelen uiteraard, thuis tegen APOEL ofzo blijf ik lekker thuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je opschieten, al meer van 25.000 kaarten verkocht
Zijn ze eigenlijk al in de vrije verkoop? Ik heb niet eens een clubcard...(ben dan ook een eeuwige fan uit de randstad)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet je opschieten, al meer van 25.000 kaarten verkocht
Lijkt me niet, nu alquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk al in de vrije verkoop? Ik heb niet eens een clubcard...(ben dan ook een eeuwige fan uit de randstad)
Leek me ook al niet, maar ik schrok net van het aantal verkochte kaarten. Ik vis achter het net...quote:
We hadden geen 'uit syndroom', we waren gewoon niet goed genoeg. Gemiddeld presteert elke ploeg buitenshuis minder dan thuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef jpg97 het volgende:
nee, betwijfel ook of er veel vrije verkoop komtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zijn ze eigenlijk al in de vrije verkoop? Ik heb niet eens een clubcard...(ben dan ook een eeuwige fan uit de randstad)
Groningen was thuis en winst.....maar Den Haag is ook wel ver...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Bruma, speelde afgelopen weekend ook best primaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:19 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naast Moreno spelen (als ie start dan ooit)? Niet Bruma lijkt me?
Achterlijk weerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bruma, speelde afgelopen weekend ook best prima
Inderdaad, als je thuis 95% van je wedstrijden wint, dan doe je dat uit in 75% van de gevallen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden geen 'uit syndroom', we waren gewoon niet goed genoeg. Gemiddeld presteert elke ploeg buitenshuis minder dan thuis.
Dat is het nu ook gewoon weer, gewoon niet goed genoeg spelen. En vorig jaar hadden we het in uitwedstrijden ook gewoon vaak genoeg heel moeilijk. Alleen wisten we die door individuele bevliegingen vaak toch winnend af te sluiten. Dat vermogen hebben we nu nauwelijks meer dus wen er maar aan
Precies. Heel het seizoen gewoon goed, op dat rare moment tegen ADO na dan en dat was niet volledig zijn schuld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bruma, speelde afgelopen weekend ook best prima
Volgens mij gaan deze wedstrijden niet in de vrije verkoop ivm veiligheidquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
twitter:umbro twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:58:42COMING SOON: the new @PSV 2015/16 Europe kit – revealed tomorrow ahead of the #UCL draw #LightUpTheFuture http://t.co/hUmJjXhVCo reageer retweet
Volgens mij heb je sowieso minstens een CC nodig of moet je lid zijn van de SV. Anders iemand regelen die een SK heeft die kan bestellen voor je.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Olympiakos schat ik toch wel wat sterker in. En bovendien is dit ook geen schijn meer van wat PSV vorig seizoen nog had he. Reken jezelf niet te rijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:54 schreef Scarface88 het volgende:
Ideaal zou zijn loten tegen Real Madrid er vanuitgaande dat ze groepshoofd worden en alles winnen. En tegen Olympiakos en Malmö FF of AA Gent. Dan zie ik PSV wel kans maken.
Sowieso, maar ik bedoel dat dat de enige club is uit pot 3 die je gunstig kan loten. Bij de rest ben je bij voorbaad al kansloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Olympiakos schat ik toch wel wat sterker in. En bovendien is dit ook geen schijn meer van wat PSV vorig seizoen nog had he. Reken jezelf niet te rijk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik regel ze niet gelukkig, neefje in Eindhoven fixt ze. En verder wil ik wel eens weten tegen wie ze spelen uiteraard, thuis tegen APOEL ofzo blijf ik lekker thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |