abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155627406
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat een lading BS zit er in deze post.
Het thuis moeten winnen van CSKA en Wolfsburg. Heb je PSV überhaupt zien spelen de laatste weken? Je mag blij zijn als je thuis gelijkspeelt tegen die ploegen.

Zonder de Bruyne stelt Wolfsburg minder voor? Wat de neuk? die gozer is "as we speak" niet eens definitief weg. Het wordt nog steeds tegengesproken, maar jij vindt Wolfsburg al minder voorstellen? Bij een eventueel verkoop gaat die gozer 75 miljoen opleveren. Jij denkt dat er geen waardige opvolger(s) gehaald gaan worden? Tis niet Ajax hč?
Wat er buiten de Bruyne rondloopt kan er natuurlijk helemaal niks van? Zo'n Naldo en Schurrle verdwijnen in het niks tegenover Isimat en Brenet.
Misschien is Wolfsburg de Bruyne kwijt, maar wij Memphis en Wijnaldum, en diegene die er voor terug zijn gehaald, renderen nog niet echt. Pröpper doet het redelijk, maar het rendement van de gehele ploeg is niet best. Tegen de betere Europese ploegen creeer je geen 20 kansen, dus dat rendement moet DRASTISCH omhoog.

Tevens de 6 gewonnen wedstrijden op rij van Moskou bekritiseren terwijl PSV deze competitie nog maar 1 keer gewonnen heeft. Laat me niet lachen zeg.

We hebben fucking Brenet in de basis staan, enig idee hoe vaak je moet scoren om al zijn fouten weg te werken?

De wedstrijd tegen Man. Utd. zal normaal gesproken gewoonweg pijnlijk gaan worden. Je mag hopen dat je niet 2 keer voetballes krijgt.

Alle 3 de ploegen zijn kwalitatief beter dan PSV, het enige voordeel dat PSV heeft is dat ze niks te verliezen hebben en de underdog zijn, plus het feit dat niet altijd de beste ploeg wint. Zo kon afgelopen weekend Real Madrid uit tegen Sporting Gijon ook punten laten liggen.

Maarre thuis moeten winnen van Wolfsburg en Moskou? Ik vind het best een mooie poule waar PSV in zit, maar ik maak me geen illusies.

Je mag deze post bewaren als je wilt.
Na 3 wedstrijden heeft PSV 0 punten en een doelsaldo van -7
Na 6 wedstrijden 2-3 punten, en daarmee houdt het gewoon op.
Wie haalde Tottenham toen Bale voor meer dan 90 Miljoen Euro werd verkocht?
Werd Tottenham daar beter van?
Net als PSV geen nieuwe Memphis kon halen gaat Wolfsburg geen nieuwe De Bruyne halen.
Ten minste, zo'n nieuwe speler zal er niet de eerste wedstrijd er meteen staan, naar verwachting.

Jouw instelling bevalt me echt heel weinig, op die manier ga je waarschijnlijk niet winnen, ik zie kansen jij ziet alleen maar teleurstelling.
PSV speelt dit seizoen voor een redelijk nieuw team met nieuwe dragende spelers best redelijk, mag allemaal wat minder slordiger maar ik vind ze behoorlijk ver, dat zal de komende wedstrijden alleen nog maar groeien. Tegen Heerenveen was het al veel beter dan vorig jaar bijvoorbeeld, PSV speelde gewoon best aardig, en Heerenveen heeft een beter team dan het afgelopen seizoen.

Jij mag die andere ploegen kwalitatief beter vinden, op Manchester United na wil ik dat met Wolfsburg en CSKA Moskou nog eerst even zien. CSKA is trouwens niet eens een ploeg met een enorm legioen buitenlanders, spelen met vooral Russen, en die stellen niet heel veel voor, zijn niet slecht, maar zeker niet van hetzelfde niveau als Zenit bijvoorbeeld.

Wolfsburg heeft in principe een prima ploeg, ook zonder De Bruyne lopen daar prima spelers rond en heeft de club veel meer financiele mogelijkheden, maar nogmaals Memphis is voor PSV als team een minder groot verlies dan De Bruyne zal blijken te zijn voor Wolfsburg. Met het vertrek van zo'n speler, en toch een heel andere strategie die je dan moet bedenken, wil ik nog wel zien hoe stabiel ze dan blijven dus.

Mocht De Bruyne blijven is het een stuk lastiger, nog steeds kansen, maar niet onmogelijk in ieder geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')